Ook goeiemorgenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:12 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen
Bij mij wil het maar matig wakkerwordenen dat is helemaal niet leuk als je op je werk zit
Is geen kwestie van wakker worden, maar meer van die toestand waar je erachterkomt dat wakker zijn iets totaal anders is als Ŧslapen .quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]![]()
nee dat het op je werk minder plezierig is om wakker te worden snap ik wel
Jep!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoi
heb je al je tentamens er op zitten?
ahquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jep!
En deze van zonet ging, in tegenstelling tot die van maandag, best aardig!
Goh....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:42 schreef Shark.Bait het volgende:
imageshack heeft fok gebanned zag ik in het wedstrijd topic... een aantal foto's zijn niet meer te zien....
Tja, was er maar een nederlandse plaatjesschuur, dan waren de normen vast niet zo streng. Huidtintcontrole...-O- , misschien was het gewoon een foto van een paar biggetjes...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Meestal het gevolg van een plaatje waar naar amerikaanse normen teveel huidtint op staat, en bij alles dat niet een burka aanheeft is dat nogal snel het geval.
Jouw avatar is vast ook aan Al-Qaeda gerelateerdquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:53 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Tja, was er maar een nederlandse plaatjesschuur, dan waren de normen vast niet zo streng. Huidtintcontrole...-O- , misschien was het gewoon een foto van een paar biggetjes...![]()
Een paar minuten voordat ik moest vertrekken naar m'n werk. Ik was dus AL opquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:07 schreef Borelius het volgende:
Goede morgen allemaal
[..]
Jemig Ivo, wat een tijdstip, was je NOG op of was je AL weer op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |