Eindelijkquote:Op zondag 30 januari 2005 12:52 schreef Xilantof het volgende:
ik ben mijn foto's nu aan het bekijken
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eindelijk. Had je dat niet eerder kunnen doen?
beetje geslaagd?quote:Op zondag 30 januari 2005 12:52 schreef Xilantof het volgende:
Hallo![]()
ik ben mijn foto's nu aan het bekijken
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:01 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
beetje geslaagd?
ik heb zelf op digitaal gebied een beetje ruzie gehad met de camera, ik moet nog ff zien hoe ik een knopje op een nette manier disable. ik druk er blijkbaar met mijn neus op en dan veranderd de resolutie [sub]en dat is heel niet leuk
Neusoperatie dan maar.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:01 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
beetje geslaagd?
ik heb zelf op digitaal gebied een beetje ruzie gehad met de camera, ik moet nog ff zien hoe ik een knopje op een nette manier disable. ik druk er blijkbaar met mijn neus op en dan veranderd de resolutie [sub]en dat is heel niet leuk
Laagste resolutiequote:Op zondag 30 januari 2005 13:20 schreef Ouwesok het volgende:
Het lijkt erop dat de gewraakte knop op de S1 van Bowiefan (en op die van mij ook) de enige ergonomische misser is van Canon op deze camera. Wat je ook probeert te verstellen, de camera vraagt altijd een bevestiging, op één ding na: Het verstellen van je resolutie naar de laagste waarde![]()
Die twee punten mogen bij die ene van mij worden opgeteld Rewimoquote:Op zondag 30 januari 2005 13:29 schreef Rewimo het volgende:
Xilantof, joehoe, je bent dringend gewenst in het stemtopic!
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die twee punten mogen bij die ene van mij worden opgeteld Rewimo
volgens mij zit er wel wat leuks bijquote:Op zondag 30 januari 2005 13:01 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
beetje geslaagd?
Ik heb het ondertussen aangepastquote:Op zondag 30 januari 2005 13:29 schreef Rewimo het volgende:
Xilantof, joehoe, je bent dringend gewenst in het stemtopic!
Ik word nieuwsgierigquote:Op zondag 30 januari 2005 14:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij zit er wel wat leuks bij![]()
zegguh...quote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
... Ik ga eens aan de studie beginnen.
Misschien hebben europeanen gewoon veel te grote handen ipv die kleine van de (veelal Japanse) ontwerpers?quote:Op zondag 30 januari 2005 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
Het is ook best moeilijk om een gebruikersvriendelijke camera te ontwerpen tegenwoordig
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien hebben europeanen gewoon veel te grote handen neuzen ipv die kleine van de (veelal Japanse) ontwerpers?
Ik leer nietquote:Op zondag 30 januari 2005 14:06 schreef Xilantof het volgende:
ennuh...
mijn foto's komen niet voor vanavond
dus je hebt nog tijd om te gaan leren
Doet canon niet een firmware update maken ofzo. Bowie en Sok zullen echt niet de enigen zijn met dit probleem. Lijkt me toch eenvoudig om het knopje alleen te laten werken als er tegelijk een ander knoppie ingedrukt wordt.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:20 schreef Ouwesok het volgende:
Het lijkt erop dat de gewraakte knop op de S1 van Bowiefan (en op die van mij ook) de enige ergonomische misser is van Canon op deze camera. Wat je ook probeert te verstellen, de camera vraagt altijd een bevestiging, op één ding na: Het verstellen van je resolutie naar de laagste waarde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |