quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:05 schreef hicham het volgende:
Morgen is het zover
Youssef in de ochtend rijexamen![]()
![]()
Hicham in de middag rijexamen![]()
![]()
Enne terugkomende op startproblemen ......quote:Foutieve informatie voor de zoekpagina
Het systeem heeft geconstateerd dat de zoekpagina niet met de juist informatie is aangeroepen.
Hierdoor is het niet mogelijk om de zoekpagina te gebruiken.
Neemt u kontakt op met de webmaster van deze website.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat die 2 heus wel slagen, ik heb hicham ff zien rijden en dat zag er wel goed uit
Ow .. ik had gewoon blond en blind geklikt .. zag de melding op dezelde blauwe achtergrondkleur.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:16 schreef Rietvaerder het volgende:
MF koppelingen? Link was naar motorocc?)as(s?) ion.nl.. en dat werkt idd vrij vaak niet
quote:het motorblok....dat moet gereviseerd worden en klein beetje opgeboord, met andere carbs en nokkenassen....zodat het vermogen weer richting de 150 pk van de oorspronkelijke Gixxer 1100 gaat.
ene...dat doen we met dit:
Suzuki Bandit 1200:
1340cc Big Bore, Gas Flowed Head, Cams etc. 170 HP, 100ft/lbs Torque
Wiseco 1340 Piston Kit
Wiseco oversize cylinder liners
Fit New Liners and Cylinder Block Boring & Honing
Crankcase mouth boring
Heavy Duty Cylinder Studs
Gas Flowed Head including 3 angle cut seats etc.
Exchange High Lift Cams
Heavy Duty Valve Springs
Gaskets
Heavy Duty Clutch Diaphragms
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat die 2 heus wel slagen, ik heb hicham ff zien rijden en dat zag er wel goed uit
Gamma.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:t zonnetje schijnt hier
dat het maar mag aanhouden t/m het weekend
heb ik dus ook gehad met moeilijk startende Suzukiquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
Bimota verhaal,
Moraal van dit verhaal dus: hoe maak je een accu stuk.![]()
Dordtenaeren hequote:Op woensdag 19 januari 2005 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
SHIT! Liet ik een vriend van mij 4 stickers maken voor op mn kuipruit met de tekst ''MrSuzuki'', heb ik de maat verkeerd doorgegeven
Moest 3,5cm*0,8cm zijn, maar ik zei 350mm*80mmNu heb ik straks 4 stickers die zowat mn hele ruitje in beslag nemen
Misschien is het mooi
Mja, al die mm's en cm'squote:Op woensdag 19 januari 2005 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Dordtenaeren he10 keer zo groot
Tja, misschien wel…
ik heb geen idee riet.....quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit zijn de onderdelen die ik moet terugzetten om de Bandit vol vermogen te maken..... enig idee waar die horen en wat het zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik de vorm zo bekijk, horen ze in de aanzuigbuizen van je carb'squote:Op woensdag 19 januari 2005 15:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit zijn de onderdelen die ik moet terugzetten om de Bandit vol vermogen te maken..... enig idee waar die horen en wat het zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal die knakker het over hetzelfde hebben?quote:De orginele 25 kw set van suzuki bestaat uit 4 complete gasschuiven waar bovenaan 2 gaatjes van 2.3 mm zijn geboord. De gasschuif komt omhoog door een vacuum in de luchtfilterkast. Wanneer deze schuiven een bepaalde hoogte hebben bereikt zullen de gaatjes boven in de vacuumkamer van de carburateur valse lucht zuigen en zal de schuif niet verder stijgen. Hierdoor wordt het vermogen beperkt tot max 25 kw. De duitse versie met de ringen in de inlaatrubbers zorgt ervoor dat het mengel wordt verminderd en op deze manier ook minder vermogen levert. Bijde goed. Alleen is de duitse manier goedkoper aangezien de nederlandse 25kw schuiven ongv 85 euro ps. kosten en ringen aanzienlijk minder.
ok...iemand anders missch?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb ik niet meer....
missch een idee voor zaterdagquote:D&H Motorservice opent officieel haar deuren op 22 januari aanstaande. Deze dag willen wij samen met u vieren onder het genot van een drankje en een hapje. U bent van harte welkom vanaf 10.00 uur tot 16.00 uur.
U vindt ons op het bedrijventerrein De Revelhorst op het volgende adres:
D&H Motorservice
Loohorst 4
7207 BM Zutphen
www.dhmotorservice.nl
ik zal ze vanavond voor je zippen en mailen,quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok...iemand anders missch?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zal ze vanavond voor je zippen en mailen,
ik dekn dat het best een groot bestand word,
Ook een diesel accu dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:11 schreef stinkie het volgende:
Heb die soes vaak genoeg gestart via de auto-accu, nog geen enkele keer problemen mee gehad
quote:Op woensdag 19 januari 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Iedereen weer effe heen ofzo..
LOL!quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:10 schreef Youssef het volgende:
Anders ga je even nuttig doen: [PICS] mini supercars
[afbeelding]
Volgens mij lukt het niet echt zo goed met motoren![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:08 schreef hicham het volgende:
Youssef is denk ik nu al zo een 5 minuten op de weg met een auto die hem achtervolgd
Ik moet om 14:55, 13:55 ga ik naar de rijschool voor een uurtje opwarmen
Maar dat duurt nog te lang, nu heb ik veel te veel tijd om zenuwachtig te zijn
En ik ben moe![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
SHIT! Liet ik een vriend van mij 4 stickers maken voor op mn kuipruit met de tekst ''MrSuzuki'', heb ik de maat verkeerd doorgegeven
Moest 3,5cm*0,8cm zijn, maar ik zei 350mm*80mmNu heb ik straks 4 stickers die zowat mn hele ruitje in beslag nemen
Misschien is het mooi
Stoer, dus we horen het zoquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:08 schreef hicham het volgende:
Youssef is denk ik nu al zo een 5 minuten op de weg met een auto die hem achtervolgd
Ik had nog ff gemeten hoe hij dan erop kwam..... t kan wel, op de bovenste helft van hets scherm en dan in de breedtequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Dat soort communictieproblemen heb ik dus dagelijks.
Mensen bestellen rubberplaatjes die wij snijden of zagen uit een rol.
En dan beginnen ze met millimeters voor de lengte en geven dan de breedte of dikte op in centimeters .. of andersom.![]()
Hoe kom je daarbij dan, hebben ze iets veranderd?quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:37 schreef Youssef het volgende:
Damn, als het forum vanaf nu weer gewoon snel is (zoals het nu is) zou het wel een hele rare gewaarwording zijnGewoon weer snel kunnen posten in FokMC, geen errors etc.
![]()
Net zoals sjonnie's in die koekblikken met die grote voorruitstickers.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had nog ff gemeten hoe hij dan erop kwam..... t kan wel, op de bovenste helft van hets scherm en dan in de breedte
geen interesse dus...quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch een idee voor zaterdag?? tis wel in Zutphen...ik weet het...
hij moet nu wel klaar zijnquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:08 schreef hicham het volgende:
volgens mij gaat ie meteen naar riet, die ziet het verschil toch niet tussen julliequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:28 schreef hicham het volgende:
Ik gok trouwens dat als ie het haalt, dat ie dan eerst zijn rijbewijs gaat halen voordat ie het ons verteldDus meteen door naar het gemeentehuis. En als ie het niet haalt dan merken we dat ook wel snel genoeg
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net zoals sjonnie's in die koekblikken met die grote voorruitstickers.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:40 schreef ZX9R het volgende:
ik verwacht er niks van.
teveel kleuters hier op fok.
Ik kon net trouwens eerder vanochtend niet op je smileypagina komen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:44 schreef ZX9R het volgende:
Mijn internetprovider heeft mijn e-mail geblokkeerd
Als reden geven ze op dat er een grote hoeveelheid spam verzonden wordt.
Haha... Eikels. Ik gebruik dat account niet eens!
quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX10: The Mothership
That thing still has propellors man...
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Bandit1200... hmmz, die is al 17 jaar oud en nog steeds een succesWord nog steeds nieuw gemaakt dus
Kan je van de mothership niet zeggen
iddquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog niks geslaagd hier?Bel m es ofzo Hicham
Rituele slachting bij feestelijke gebeurtenissen zoals dit?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zie jij nog maar es goed dan
Ja, sorry, ik ben geen Moslim en heb ook nog nooit de Koran gelezenquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:47 schreef hollander172 het volgende:
Rituele slachting bij feestelijke gebeurtenissen zoals dit?
Ik betwijfel het. Zie je, je moet die tactiek van die blondjes een beetje doorhebben... eerst maken ze een fout, dan verbeteren ze het en is het nog steeds fout, dan legt iemand het uit en daarna doen ze net alsof ze het al snaptte maar ondertussen zijn ze blij dat ze toch het antwoord hebben gekregen...quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Volgens mij had ze het al door, riet
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL ga je het nog echt doen ook, met dat schaap. Slachten dan.
Maar waarom zou je het slachten als het al dood is ? Als je het doet doe het dan goed en haal een levende, ik weet nog wat leuke weilanden hier in de buurt
Of ga je het opeten?
Wist het wel, maar beetje kerk en klepel verhaalquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:58 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik begrijp uiteraard dat jij te Dordrecht en momenteel niet op school zittend niet veel heb meegekregen van islamitische gebruiken. Offerfeest
Schaap wordt gewoon bij een bepaalde slager geslacht, schaap krijg je mee en wordt opgepeuzeld
Dus eigenlijk zou de examinator een schaap moeten opetenquote:Het offerfeest is vooral een feest van geven en goede daden.
Riet weet weinig buiten zijn eigen wereld.quote:
quote:Heb zo een zin om lekker alleen te rijden en even hardcore te gaan![]()
Ik heb geen motor![]()
![]()
![]()
Waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
Riet weet weinig buiten zijn eigen wereld.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist het wel, maar beetje kerk en klepel verhaalVandaar dat ik dus op de details inging
Ik weet wel dat het lekker is
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]De pot verwijt de ketel ...... btw:is het al vrijdagmiddag?
![]()
![]()
Heb al een date met een groene kawaquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
en hier een motor die aan jouw eisen voldoet,
ZX7R 25Kw
En ook nog een redelijk leuke prijs,![]()
ZX7R 25kwquote:
Bedankt namen de Marokkaans-Nederlandse Islamitische gemeenschap.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef ook namens mijn vader gefeliciteerd
Is een belgquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ZX7R 25kwOf ze werken met een uitdraai wat niet 100% waterdicht is qua verzekering of het is een import...
ZX7R heeft namelijk geen 2e typegoedkeuring voor 25kw en is dus ook geen 25kw kitje van de RDW voor...
Die heeft jou nog nooit in zijn lijst gehad en jij hem ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:37 schreef Youssef het volgende:
Je vader heeft mij van zijn lijst verwijdert![]()
![]()
Wat je eerder over Ondeugend zei dat ze het even niet kon volgen.. maar t'is niet belangrijk.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef ook namens mijn vader gefeliciteerd
Hij zegt dat de papieren 25Kw zijn, en waarom zou ie daarover liegen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ZX7R 25kwOf ze werken met een uitdraai wat niet 100% waterdicht is qua verzekering of het is een import...
ZX7R heeft namelijk geen 2e typegoedkeuring voor 25kw en is dus ook geen 25kw kitje van de RDW voor...
Import dusquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij zegt dat de papieren 25Kw zijn, en waarom zou ie daarover liegen?
misschien is ie wel als 24Kw ingevoerd of zo![]()
LOLquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
Wel lachen als die examinator dezelfde man ziet komen voor het examen.![]()
Of lijken ze niet zo op elkaar.Even zelfde jas en helm lenen enzo..
Huh?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die heeft jou nog nooit in zijn lijst gehad en jij hem ook nietWant ik voeg jou nu toe op zijn MSN en je hebt hem nog niet geaccepteerd dus
BEst wel een geile motor, vooral die onderstequote:Op donderdag 20 januari 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Je ziet wel duidelijk verschil hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Je ziet wel duidelijk verschil hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, als je ze direct na elkaar ziet een paar kilo en een scheerapparaat.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:59 schreef Youssef het volgende:
BEst wel een geile motor, vooral die onderste![]()
![]()
Echt zo een dik motorblok tussen je benen, maar die ronde chopperkoplamp voorop he.
Correctie:quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
BEst wel een geile motor, vooral die onderste![]()
Echt zo een dik motorblok tussen je benen, maar die ronde chopperkoplamp voorop he.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoor het al .. het wordt een Bandit met streetfightâhstuurkuipje.
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Een foto is nooit zo duidelijk als in t echie
Dit is gewoon een orientatie via Bikepics (geweldige sitequote:Op donderdag 20 januari 2005 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:mooi ding
waar is dat zaterdag?
Niks aanquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:22 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind dit wel een gaaf dingetje om op te rijden, gave koplampen ook.
[afbeelding]
Ik zocht een plaatje van een KTM supermotard..jullie wisten nog niet dat ik dat mooi vind namelijk..
Ik heb altijd gepleit voor het verkopen van choppers en nakeds onder 1 naam. Ouwelullenmotoren ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik zie weinig verschil
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga je mond eens spoelen......quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:24 schreef Youssef het volgende:
Ik heb altijd gepleit voor het verkopen van choppers en nakeds onder 1 naam. Ouwelullenmotoren ofzo![]()
![]()
Ik zie maar 1 fotoquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:Motardmeet.
http://www.veggie-dave.co.uk/supermotard/news/whitehart.html#coc
Check de foto's midden/rechtsonder op de pagina.
Raar nummerbord ook die CR500.
En een ZX9R en een Bimota.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik reed met die Bandit600 in volledig originele toestand ook zat Supersports zoek op t Klaverblad..... 2 ZXR400's, R6 en een keer een RS125/250
Even de backbutton op dezelfde pagina hitten.quote:
let wel .. de 70 jaren versie.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
CB250Ik weigerde gewoon daarop te lessen.... tering wat een levensgevaarlijk ding boven de 100.
Grondspelingquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:46 schreef jozef444 het volgende:
ohja wat was er mis met grote brommerts zoals deze![]()
[afbeelding]
OPM en ik konden wel goed volgen, maar ook geen steek harder denk ik ..quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, die ZX9R en Bimota
quote:
Klopt…toen was mijn 1e keer op een KB en echt veel harder kon ik toen niet nee, ik denk dat we zo'n 80 km/h gingenquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
OPM en ik konden wel goed volgen, maar ook geen steek harder denk ik ..
(ik op 8 jaar oude oude bandjes, hij op zijn net nieuwe motor na het behalen v't papiertje)
.. maar toen kwam er een auto tussen OPM en jullie op het klaverblad..
...daarna waren jullie helemaal uit het zicht verdwenen.
Die heb ik wel...quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
No excuses@Zolder 2005.
![]()
![]()
Wie heeft er nog zin en een motor zonder open uitlaten, en bovendien een leren pak en rugprotector verplicht?
Laat ik jullie allemaal de achterkant van de ZX9R zien.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ben benieuwd hoe de verhoudingen nu zullen liggen als we nog es gaan klaveren
110 haalde ik sowieso never nooit niet op Gorinchem en Beekbergen met die rooie Bandit..... al weet ik niet hoe dat zat met die nieuwe schokdemper achter...quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Klopt…toen was mijn 1e keer op een KB en echt veel harder kon ik toen niet nee, ik denk dat we zo'n 80 km/h gingende laatste keer dat ik op apeldoorns KB was ging ik tegen de 110 km/h
waarbij ik het centrifuge-effect heel goed kon merken
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
No excuses@Zolder 2005.
![]()
![]()
Wie heeft er nog zin en een motor zonder open uitlaten, en bovendien een leren pak en rugprotector verplicht?
idd.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Hahaha,
Klinkt goed Youssef met je pijp smilies!![]()
Hoop dat je snel een (goede) motor vind en dan wens ik je veel veilige km's(Goh dat ik dit ook nog eens tegen JOU zal zeggen
![]()
)
Owja tipje: ga niet te overhaast een motor kopen omdat je zo graag wilt rijden, want dat schiet niet op...
Ik rijd mijn ZXR verre van op zijn max…maar je zult wel harder kunnen op je nieuwe Banditquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, feit blijft dat als je een ZXR400 op zn max. weet te berijden dat een Bandit dan nooit een ZXR bijhoudt op het klaverblad..... nogal logisch is dat
En jij wordt ook steeds beter..... dus er komt een tijd dat je mij zoek rijdtquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik rijd mijn ZXR verre van op zijn max…maar je zult wel harder kunnen op je nieuwe Bandit
Lever wel een beetje van gegetenquote:
Mooi tochquote:
Vraag maar eens aan OPM hoe dat is!quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:17 schreef Youssef het volgende:
En anders heb je pech en doe je een miskoop, heb je dat ook eens een keer meegemaakt.![]()
Vraag maar aan OPMquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:17 schreef Youssef het volgende:
Uiteindelijk laat de meest geschikte motor zich vanzelf zien. En anders heb je pech en doe je een miskoop, heb je dat ook eens een keer meegemaakt.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan OPM hoe dat is!
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoop dat je snel een (goede) motor vind en dan wens ik je veel veilige km's(Goh dat ik dit ook nog eens tegen JOU zal zeggen
![]()
)
Gamma, story of my life .. leer ervan.quote:Owja tipje: ga niet te overhaast een motor kopen omdat je zo graag wilt rijden, want dat schiet niet op...
Is ook niet zo vreemd, voorheen ging Youssef als relkloon oid door het (Fok)levenquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Inderdaad .. voorheen stonden jullie mekaar naar het leven.
Nee hoor dat was deze zwartequote:Op donderdag 20 januari 2005 15:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ding rookte net zoveel als Lars en had vogelpoep op de klepdeksel toch?![]()
![]()
Is idd klote.. maar ja, daar leer je ook weer van denk ik danEn je hebt er toch plezier mee gehad...
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
..miskoop is geen pretje, kan ik je vertellen![]()
kostte mij 1.000 euro...
Die heeft toch ook nog diep in zijn buidel moeten tasten voor zijn motorquote:
Idd, zoutzakken brigadequote:
Daar staan twee miskopen op.quote:
Beetje last van een identiteitscrisis die Didiot.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow datte ja....was eerst helemaal gek van supersports, en toen ie een K1100LT kocht kon iedere supersporter wat hem betreft in de vangrail klappen en waren supersports ineens heel gevaarlijk
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Inderdaad .. voorheen stonden jullie mekaar naar het leven.
Zoiets jaquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoorde dat toch niet bij de echte motorrijders? En ik kom wat jou betreft mezelf om een boom vouwen toch?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:58 schreef jozef444 het volgende:
Pat bedankt voor de spullender gaat er morgen 1tje op de motor
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Cool hebben we over een tijdje een FOK MegaMoter meet![]()
toch een heleboel nieuwe leden erbij![]()
Die is werkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Youssef, al nieuws??
En Hicham blijft lekker lang wegquote:
Iddquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Edit:
Ik HAAT fok echt.... zo teringsloom en als je reageert op iemand die net boven jou gepost heeft dan heeft er weer iemand eerder gepost en moet je dus weer de quote kopieeren en plakken
Al in 2004 .. heeeel vaak precies na 14:00.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
is mij opgevallen dat Fok het altijd rond dezelfde tijd het begeeft,
volgens mij al 2 weken iedere werkdag tussen 4 en 5 uur,![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:33 schreef ondeugend het volgende:
Die oren !!!![]()
Hicham ook van harte gefeliciteerd !
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
Vooral meisjes / vrouwn vinden het leuk, kijken me allemaal na![]()
Misschien wil RB wel met je mee ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:00 schreef Youssef het volgende:
Jij ook bedankt![]()
Jongens, wat moet ik doen?Ik wil een zx6r kopen in Hoogeveen, alleen dit keer niet van een 'bekende' (Rietvaerder
) Dus nu zit ik te twijfelen om desnoods http://www.erikvanlent.nl te vragen?
Kost me ongeveer 160 euro, maar als ik dat ga omrekenen in guldens is dat best veel
![]()
![]()
Maar op een aankoop van plusminus 3500?![]()
Geef me raad
!!
Zou het?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien wil RB wel met je mee ?
Geen idee... vraag hemquote:
Vrijwilligers kunnen zich melden. Slopen = kopenquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee... vraag hem
20 minuten rijden voor hem... en hij verstaat Drents
alles is mogelijkquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Idd![]()
gisteren was ik met didiot op motor-meet.nl…toch maar es serieus overwegen om die wat vaker erbij te halen.
Tegenstrijdigste post van het jaarquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alleen het weer ziet er niet uit voor het weekend![]()
![]()
het is weer de hoogste tijd voor een meet...
Echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dan ga ik die knakker mailen voor eventueel zondag.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
Youssef leidt de verkoper af, RB laadt de motor in zijn vrachtwagen en ze gaan er vandoor
Je moet toch wat als je je vrachtwagenrijbewijs hebt
Ja, eeh. Maak er dan wat werk vanquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ik wilde echt net die zooi eraf kicken.
Lees het allemaal nu pas, twee monitoren op moeten halen vandaag.
Klopt als een busquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghehe, RB is monteur geweest bij een raceteam geloof ik
En vervolgens komt er geen hond... zonde van je tijdquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, eeh. Maak er dan wat werk vanNet logotje, net forum ofzo. Lijst me Fok MC'ers. Websiteje derbij ofzo
Kunnen we die gebruiken voor downtime. Hier blijft de home base, anders is het niet meer FokMC
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En vervolgens komt er geen hond... zonde van je tijd
heb je m`n mail adresquote:
Juist! Jij zou die zooi toch promoten?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En vervolgens komt er geen hond... zonde van je tijd
Hallo, jij bent moslim.quote:
Moet je is voor de grap zo een stellage omgooienquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:06 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
De Leertent () in Amsterdam, genoeg keuze wat betreft helmen zo te zien
Oh, thxquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hallo, jij bent moslim.![]()
Pas ik me eens aan is het weer niet goed.![]()
Ehm .. ik werk tot 17:00quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Best vaagHele dag iedereen druk posten en dan ineens BOEM alles stil
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Juist! Jij zou die zooi toch promoten?Heb ik toen al mijn andere werk opzij gezet zodat je even God kon spelen op het forum, promoot je de boel niet.
Als er nou mensen daadwerkelijk echt gebruik van maken dan wil ik er best wat tijd insteken, tot die tijd zal het me (runder)worst wezen.
Zeg het maar RBquote:Ik kan aanstaande zondag wel in de middag. moet je maar even
weten hoe laat je van plan bent om te komen.
Vriendelijke groet, *CeeNSsURuHHrr*
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
- Mijn oortjes: Clique!
- Youssef's oortjes: Clique!
Is het zondag droog dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:22 schreef Didiot het volgende:
Eey, zondag een 'Hicham-gaat-zijn-Bandit-ophalen'-meet?![]()
* Didiot op 1 oor gaat...
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 07:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het stond in mn sig en heb het tig keer hier gezegd plus nog eens tig keer op dat forum van motor-meet.nl
Nog niet genoeg?
De kip en het ei verhaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
Blijkbaar niet.
Ik snap het ook niet zo goed, waarom blijft iedereen toch maar zo halsstarrig vasthouden aan Fok! terwijl het voor geen meter werkt en er een prima alternatief voor handen is?![]()
Geen idee.... vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Ik snap het ook niet zo goed, waarom blijft iedereen toch maar zo halsstarrig vasthouden aan Fok! terwijl het voor geen meter werkt en er een prima alternatief voor handen is?![]()
Fok! MC bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
Promoot dat forum eens bij een bestaande motorclub als nieuwe vorm van communicatie.
Omdat Fok! een B&H onderdeel heeft met veel mooie damesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Staat genoteerd als mogelijke meerwaarde voor motor-meet.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:32 schreef ploderus het volgende:
Omdat Fok! een B&H onderdeel heeft met veel mooie dames![]()
![]()
![]()
Moggûh trouwus! Ik ga weer werkun![]()
Ciao!
in dit topic wordt ook voornamelijk gepost door vaste leden, af en toe komt er wel een nieuwe kijken maar echt nieuwe aanwas die ook komt meeten...nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Dus hoe kan motor-meet een succes worden?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is toch een winkelcentrum in/bij Utrecht.... ?
Dat is ook weer waar....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in dit topic wordt ook voornamelijk gepost door vaste leden, af en toe komt er wel een nieuwe kijken maar echt nieuwe aanwas die ook komt meeten...nee.
Parallel lopen?quote:plus kan het toch parallel lopen langs fok? waarom het een of het ander? ik blijf toch wel posten op fok want ik zit ook veel op PTA en dat geldt wel voor de meeste denk ik (niet PTA maar wel andere fora)
Midden in Utrecht, naast het centraal station.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is toch een winkelcentrum in/bij Utrecht.... ?
Of heb ik het journaal gewoon gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |