![]()
Iedereen wacht in spanning op mijn verhaal
![]()
Nou, mijn verhaal, niet zo uitgebreid als die van Youssef hoor
![]()
Eerst heb ik dus Youssef wakker gemaakt
![]()
Oh nee, dat hadden jullie al gelezen
![]()
Naja. Ben dus kranten gaan lopen enzo. Was nog niet echt zenuwachtig voor vandaag dus dat was wel lekker. Maar toen Youssef eenmaal weg was begon het toch wel te kriebelen
![]()
Ben daarna naar de moskee geweest i.v.m offerfeest (zie Youssef's post voor meer info
![]()
). Eenmaal terug ging ik met mijn broer (niet Youssef dus
![]()
) een schaapje halen
![]()
Ik werd toch wel aardig nieuwsgierig, had nog niks van Youssef vernomen, maar ik ging er maar even vanuit dan geen nieuws == goed nieuws
![]()
De batterij van m'n telefoon was op dus kon ook geen SMSjes meer ontvangen/lezen, die had Youssef echter wel gestuurd
![]()
maar ja, boeie
![]()
(alsof mijn dag nog stuk kan nu ik mijn rijbewijs heb gehaald?
![]()
)
Eenmaal weer thuis aangekomen kreeg ik eindelijk het goede nieuws te horen
![]()
Nu ik nog dus !
![]()
Toen het eenmaal tijd was om naar de rijschool te gaan vielen de zenuwen een beetje weg. Eindelijk niet meer wachten, maar iets doen! Dus lekker even een uurtje gereden met de instructeur. Uiteraard nadat ik mijn oortjes op de helm had geplakt
![]()
Vooral meisjes / vrouwn vinden het leuk, kijken me allemaal na
![]()
Ook bij het CBR kreeg ik nou aardig wat leuke blikken naar me toe geworpen
Al met al, een leuke laatste les. Op de 1 of andere manier was ik gewoon echt heerlijk ontspannen bij het CBR
![]()
Ik had er echt zin in
![]()
Waarschijnlijk omdat het lesuurtje ervoor ook wel lekker ging. Eventjes later werden de examenkandidaten opgeroepen. En ja, ik had dezelfde examinator als Youssef
![]()
(de instructeur had het hem al verteld, van 'straks komt zijn broertje ook'
![]()
) Hij heeft er verder niet veel over gezegd, maar ik herkende hem wel van de BV'tjes. Mijn medelesser die samen met mij de BV'tjes deed had hem toen. Echt een relaxte gozer
![]()
Probeert je echt op je gemak te stellen, praat heel rustig tegen je, zegt dat je lekker moet rijden enzo. Gewoon toppie examinator
Je kunt dus wel raden dat ik zonder zorgen de weg op ging, lekker rijden. Ik lette totaal niet op de volgauto, die bovendien ook geen L op zijn dak had oid. M.a.w, het had iedere auto in het verkeer kunnen wezen. Dus het leek wel alsof ik gewoon in m'n eentje reed
![]()
Verder heb ik uiteraard gewoon overal netjes gekeken naar zijstraatjes e.d
![]()
Het zat er gewoon helemaal ingestampt bij me
![]()
Ik heb vaak genoeg gehoord dat mensen zakken vanwege hun kijkgedrag, dus ik wou niet dat het mij zou overkomen !
![]()
Naja. Voor ik het wist waren we alweer inde buurt van het CBR en kon ik de motor neerzetten. Naar binnen gelopen ... het kamertje in ... en hij gaf mij een hand
![]()
Echt heerlijk half uurtje / uurtje rijden was dat gewoon
![]()
Ik weet niet eens hoe lang het heeft geduurd
![]()
We zijn daarna namelijk de lesmotor gaan terugbrengen naar 1 of andere garagebox. De motor waarop ik reed was namelijk een 25KW ER5 van een andere rijschool. In de garagebox stond de onbegrensde ER5 van mijn rijschool en daarmee reden we weer terug naar onze rijjschool. We hebben na het examen dus nog even lekker gereden. Alsof het mij wat kon schelen dat het regende ???!?!!
![]()
Ik had m'n examen gehaald
![]()
! (het begon te regenen na mijn examen
![]()
)
Daarna ben ik even langs huis gegaan, niet meteen naar de stadsdeelraad omdat ik niet genoeg pasfoto's had. Dus even het nieuws gaan vertellen hier, daarna pasfoto's laten maken bij een winkel en gelijk door naar de stadsdeelraad, alwaar ik even met Rietvaerder's pa heb zitten bellen omdat ik een gemiste oproep van hem had in m'n telefoon
![]()
Toppie, hij heeft me gefeliciteerd
![]()
Leuk dat ie me heeft gebeld Riet!
![]()
Nu nog even kijken wanneer ik de Bandit ga ophalen
OMG
Ik heb op preview gedrukt en zie dat ik nogal veel smileys heb gebruikt ![]()
Ow ja, nog 1 ding:
- Mijn oortjes:
Clique!- Youssef's oortjes:
Clique!Leuk, op het examen met oortjes rijden
![]()
(als de URL niet werkt, even in een nieuw venster in het adresbalk plakken ofzo
![]()
- in het echt zien ze er leuker uit
![]()
- en die helm is Youssef's afgeragde brommerhelm
![]()
- en nou hou ik op met smileys gebruiken