abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24653186
Hij doet ut weer.... (effe)
pi_24653226
Didiot

pi_24653253

To be continued, eerst nog even kijken of ik langs de stadsdeelraad kan. Vandaag donderdag dus ze zijn tot laat open
pi_24653365

TEERD!

Tot vanavond/morgen?
  donderdag 20 januari 2005 @ 17:21:16 #230
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_24653418
feli kerel
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_24653857
En toen..... was het stil.....
  donderdag 20 januari 2005 @ 18:47:48 #232
43311 jozef444
pi_24654414
ECHO echo echo
pi_24654429
Best vaag Hele dag iedereen druk posten en dan ineens BOEM alles stil
pi_24654552
  donderdag 20 januari 2005 @ 19:01:18 #235
43311 jozef444
pi_24654591

zwaaitopique poging
pi_24654826
Iedereen wacht in spanning op mijn verhaal Nou, mijn verhaal, niet zo uitgebreid als die van Youssef hoor

Eerst heb ik dus Youssef wakker gemaakt Oh nee, dat hadden jullie al gelezen Naja. Ben dus kranten gaan lopen enzo. Was nog niet echt zenuwachtig voor vandaag dus dat was wel lekker. Maar toen Youssef eenmaal weg was begon het toch wel te kriebelen Ben daarna naar de moskee geweest i.v.m offerfeest (zie Youssef's post voor meer info ). Eenmaal terug ging ik met mijn broer (niet Youssef dus ) een schaapje halen

Ik werd toch wel aardig nieuwsgierig, had nog niks van Youssef vernomen, maar ik ging er maar even vanuit dan geen nieuws == goed nieuws De batterij van m'n telefoon was op dus kon ook geen SMSjes meer ontvangen/lezen, die had Youssef echter wel gestuurd maar ja, boeie (alsof mijn dag nog stuk kan nu ik mijn rijbewijs heb gehaald? )

Eenmaal weer thuis aangekomen kreeg ik eindelijk het goede nieuws te horen Nu ik nog dus ! Toen het eenmaal tijd was om naar de rijschool te gaan vielen de zenuwen een beetje weg. Eindelijk niet meer wachten, maar iets doen! Dus lekker even een uurtje gereden met de instructeur. Uiteraard nadat ik mijn oortjes op de helm had geplakt Vooral meisjes / vrouwn vinden het leuk, kijken me allemaal na Ook bij het CBR kreeg ik nou aardig wat leuke blikken naar me toe geworpen

Al met al, een leuke laatste les. Op de 1 of andere manier was ik gewoon echt heerlijk ontspannen bij het CBR Ik had er echt zin in Waarschijnlijk omdat het lesuurtje ervoor ook wel lekker ging. Eventjes later werden de examenkandidaten opgeroepen. En ja, ik had dezelfde examinator als Youssef (de instructeur had het hem al verteld, van 'straks komt zijn broertje ook' ) Hij heeft er verder niet veel over gezegd, maar ik herkende hem wel van de BV'tjes. Mijn medelesser die samen met mij de BV'tjes deed had hem toen. Echt een relaxte gozer Probeert je echt op je gemak te stellen, praat heel rustig tegen je, zegt dat je lekker moet rijden enzo. Gewoon toppie examinator

Je kunt dus wel raden dat ik zonder zorgen de weg op ging, lekker rijden. Ik lette totaal niet op de volgauto, die bovendien ook geen L op zijn dak had oid. M.a.w, het had iedere auto in het verkeer kunnen wezen. Dus het leek wel alsof ik gewoon in m'n eentje reed Verder heb ik uiteraard gewoon overal netjes gekeken naar zijstraatjes e.d Het zat er gewoon helemaal ingestampt bij me Ik heb vaak genoeg gehoord dat mensen zakken vanwege hun kijkgedrag, dus ik wou niet dat het mij zou overkomen !

Naja. Voor ik het wist waren we alweer inde buurt van het CBR en kon ik de motor neerzetten. Naar binnen gelopen ... het kamertje in ... en hij gaf mij een hand

Echt heerlijk half uurtje / uurtje rijden was dat gewoon Ik weet niet eens hoe lang het heeft geduurd We zijn daarna namelijk de lesmotor gaan terugbrengen naar 1 of andere garagebox. De motor waarop ik reed was namelijk een 25KW ER5 van een andere rijschool. In de garagebox stond de onbegrensde ER5 van mijn rijschool en daarmee reden we weer terug naar onze rijjschool. We hebben na het examen dus nog even lekker gereden. Alsof het mij wat kon schelen dat het regende ???!?!! Ik had m'n examen gehaald ! (het begon te regenen na mijn examen )

Daarna ben ik even langs huis gegaan, niet meteen naar de stadsdeelraad omdat ik niet genoeg pasfoto's had. Dus even het nieuws gaan vertellen hier, daarna pasfoto's laten maken bij een winkel en gelijk door naar de stadsdeelraad, alwaar ik even met Rietvaerder's pa heb zitten bellen omdat ik een gemiste oproep van hem had in m'n telefoon Toppie, hij heeft me gefeliciteerd Leuk dat ie me heeft gebeld Riet!

Nu nog even kijken wanneer ik de Bandit ga ophalen

OMG Ik heb op preview gedrukt en zie dat ik nogal veel smileys heb gebruikt

Ow ja, nog 1 ding:

- Mijn oortjes: Clique!
- Youssef's oortjes: Clique!

Leuk, op het examen met oortjes rijden (als de URL niet werkt, even in een nieuw venster in het adresbalk plakken ofzo - in het echt zien ze er leuker uit - en die helm is Youssef's afgeragde brommerhelm - en nou hou ik op met smileys gebruiken )
pi_24654854
Oh ja, het verhaal is uiteindelijk toch nogal uitgebreid geworden ondanks de disclaimer bovenin. Maar dat hadden jullie al door denk ik.

Ik gebruik bewust geen smileys in deze post.
pi_24654931
Nog iets... (shit, ik krijg Rietvaerder verschijnselen, allemaal reacties achter elkaar posten die ook in 1 post kunnen ). Ik heb ook gezwaaid naar een andere motorrijder tijdens het examen. Zou dat ook invloed hebben gehad op de examinators oordeel??
pi_24654942
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:16 schreef Rietvaerder het volgende:

TEERD!

Tot vanavond/morgen?
pi_24654973
alleen het weer ziet er niet uit voor het weekend het is weer de hoogste tijd voor een meet...
pi_24655029
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
Samenvatting

donderdag 20 januari 2005 @ 19:33:30 #242
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24655041
Die oren !!!

Hicham ook van harte gefeliciteerd !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24655083
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot

[afbeelding]
Universeel motortje

Heb trouwens vanmiddag een K&N filter besteld, tenminste, hij gaat kijken of hij er eentje voor m'n KLX te pakken kan krijgen
pi_24655108
Enne, Youssef en Hicham, gefeliciteerd
pi_24655123
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 19:33 schreef ondeugend het volgende:
Die oren !!!

Hicham ook van harte gefeliciteerd !
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
Vooral meisjes / vrouwn vinden het leuk, kijken me allemaal na
  donderdag 20 januari 2005 @ 19:39:35 #246
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24655148
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 19:38 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]

Ja sorry
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:24:56 #247
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_24655844
Youssef en Hicham, gefeliciteerd
En veel kilometers
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_24656458
Jij ook bedankt

Jongens, wat moet ik doen? Ik wil een zx6r kopen in Hoogeveen, alleen dit keer niet van een 'bekende' (Rietvaerder ) Dus nu zit ik te twijfelen om desnoods http://www.erikvanlent.nl te vragen? Kost me ongeveer 160 euro, maar als ik dat ga omrekenen in guldens is dat best veel

Maar op een aankoop van plusminus 3500?

Geef me raad !!
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:03:42 #249
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24656519
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:00 schreef Youssef het volgende:
Jij ook bedankt

Jongens, wat moet ik doen? Ik wil een zx6r kopen in Hoogeveen, alleen dit keer niet van een 'bekende' (Rietvaerder ) Dus nu zit ik te twijfelen om desnoods http://www.erikvanlent.nl te vragen? Kost me ongeveer 160 euro, maar als ik dat ga omrekenen in guldens is dat best veel

Maar op een aankoop van plusminus 3500?

Geef me raad !!
Misschien wil RB wel met je mee ?
pi_24656583
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:03 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Misschien wil RB wel met je mee ?
Zou het?