quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Juist! Jij zou die zooi toch promoten?Heb ik toen al mijn andere werk opzij gezet zodat je even God kon spelen op het forum, promoot je de boel niet.
Als er nou mensen daadwerkelijk echt gebruik van maken dan wil ik er best wat tijd insteken, tot die tijd zal het me (runder)worst wezen.
Zeg het maar RBquote:Ik kan aanstaande zondag wel in de middag. moet je maar even
weten hoe laat je van plan bent om te komen.
Vriendelijke groet, *CeeNSsURuHHrr*
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
- Mijn oortjes: Clique!
- Youssef's oortjes: Clique!
Is het zondag droog dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:22 schreef Didiot het volgende:
Eey, zondag een 'Hicham-gaat-zijn-Bandit-ophalen'-meet?![]()
* Didiot op 1 oor gaat...
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 07:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het stond in mn sig en heb het tig keer hier gezegd plus nog eens tig keer op dat forum van motor-meet.nl
Nog niet genoeg?
De kip en het ei verhaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
Blijkbaar niet.
Ik snap het ook niet zo goed, waarom blijft iedereen toch maar zo halsstarrig vasthouden aan Fok! terwijl het voor geen meter werkt en er een prima alternatief voor handen is?![]()
Geen idee.... vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Ik snap het ook niet zo goed, waarom blijft iedereen toch maar zo halsstarrig vasthouden aan Fok! terwijl het voor geen meter werkt en er een prima alternatief voor handen is?![]()
Fok! MC bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
Promoot dat forum eens bij een bestaande motorclub als nieuwe vorm van communicatie.
Omdat Fok! een B&H onderdeel heeft met veel mooie damesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Staat genoteerd als mogelijke meerwaarde voor motor-meet.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:32 schreef ploderus het volgende:
Omdat Fok! een B&H onderdeel heeft met veel mooie dames![]()
![]()
![]()
Moggûh trouwus! Ik ga weer werkun![]()
Ciao!
in dit topic wordt ook voornamelijk gepost door vaste leden, af en toe komt er wel een nieuwe kijken maar echt nieuwe aanwas die ook komt meeten...nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Dus hoe kan motor-meet een succes worden?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is toch een winkelcentrum in/bij Utrecht.... ?
Dat is ook weer waar....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in dit topic wordt ook voornamelijk gepost door vaste leden, af en toe komt er wel een nieuwe kijken maar echt nieuwe aanwas die ook komt meeten...nee.
Parallel lopen?quote:plus kan het toch parallel lopen langs fok? waarom het een of het ander? ik blijf toch wel posten op fok want ik zit ook veel op PTA en dat geldt wel voor de meeste denk ik (niet PTA maar wel andere fora)
Midden in Utrecht, naast het centraal station.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is toch een winkelcentrum in/bij Utrecht.... ?
Of heb ik het journaal gewoon gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |