Die heeft toch ook nog diep in zijn buidel moeten tasten voor zijn motorquote:
Idd, zoutzakken brigadequote:
Daar staan twee miskopen op.quote:
Beetje last van een identiteitscrisis die Didiot.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow datte ja....was eerst helemaal gek van supersports, en toen ie een K1100LT kocht kon iedere supersporter wat hem betreft in de vangrail klappen en waren supersports ineens heel gevaarlijk
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Inderdaad .. voorheen stonden jullie mekaar naar het leven.
Zoiets jaquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoorde dat toch niet bij de echte motorrijders? En ik kom wat jou betreft mezelf om een boom vouwen toch?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:58 schreef jozef444 het volgende:
Pat bedankt voor de spullender gaat er morgen 1tje op de motor
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Cool hebben we over een tijdje een FOK MegaMoter meet![]()
toch een heleboel nieuwe leden erbij![]()
Die is werkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Youssef, al nieuws??
En Hicham blijft lekker lang wegquote:
Iddquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Edit:
Ik HAAT fok echt.... zo teringsloom en als je reageert op iemand die net boven jou gepost heeft dan heeft er weer iemand eerder gepost en moet je dus weer de quote kopieeren en plakken
Al in 2004 .. heeeel vaak precies na 14:00.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
is mij opgevallen dat Fok het altijd rond dezelfde tijd het begeeft,
volgens mij al 2 weken iedere werkdag tussen 4 en 5 uur,![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:33 schreef ondeugend het volgende:
Die oren !!!![]()
Hicham ook van harte gefeliciteerd !
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
Vooral meisjes / vrouwn vinden het leuk, kijken me allemaal na![]()
Misschien wil RB wel met je mee ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:00 schreef Youssef het volgende:
Jij ook bedankt![]()
Jongens, wat moet ik doen?Ik wil een zx6r kopen in Hoogeveen, alleen dit keer niet van een 'bekende' (Rietvaerder
) Dus nu zit ik te twijfelen om desnoods http://www.erikvanlent.nl te vragen?
Kost me ongeveer 160 euro, maar als ik dat ga omrekenen in guldens is dat best veel
![]()
![]()
Maar op een aankoop van plusminus 3500?![]()
Geef me raad
!!
Zou het?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien wil RB wel met je mee ?
Geen idee... vraag hemquote:
Vrijwilligers kunnen zich melden. Slopen = kopenquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee... vraag hem
20 minuten rijden voor hem... en hij verstaat Drents
alles is mogelijkquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Idd![]()
gisteren was ik met didiot op motor-meet.nl…toch maar es serieus overwegen om die wat vaker erbij te halen.
Tegenstrijdigste post van het jaarquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alleen het weer ziet er niet uit voor het weekend![]()
![]()
het is weer de hoogste tijd voor een meet...
Echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dan ga ik die knakker mailen voor eventueel zondag.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
Youssef leidt de verkoper af, RB laadt de motor in zijn vrachtwagen en ze gaan er vandoor
Je moet toch wat als je je vrachtwagenrijbewijs hebt
Ja, eeh. Maak er dan wat werk vanquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ik wilde echt net die zooi eraf kicken.
Lees het allemaal nu pas, twee monitoren op moeten halen vandaag.
Klopt als een busquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghehe, RB is monteur geweest bij een raceteam geloof ik
En vervolgens komt er geen hond... zonde van je tijdquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, eeh. Maak er dan wat werk vanNet logotje, net forum ofzo. Lijst me Fok MC'ers. Websiteje derbij ofzo
Kunnen we die gebruiken voor downtime. Hier blijft de home base, anders is het niet meer FokMC
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En vervolgens komt er geen hond... zonde van je tijd
heb je m`n mail adresquote:
Juist! Jij zou die zooi toch promoten?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En vervolgens komt er geen hond... zonde van je tijd
Hallo, jij bent moslim.quote:
Moet je is voor de grap zo een stellage omgooienquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:06 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
De Leertent () in Amsterdam, genoeg keuze wat betreft helmen zo te zien
Oh, thxquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hallo, jij bent moslim.![]()
Pas ik me eens aan is het weer niet goed.![]()
Ehm .. ik werk tot 17:00quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Best vaagHele dag iedereen druk posten en dan ineens BOEM alles stil
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Juist! Jij zou die zooi toch promoten?Heb ik toen al mijn andere werk opzij gezet zodat je even God kon spelen op het forum, promoot je de boel niet.
Als er nou mensen daadwerkelijk echt gebruik van maken dan wil ik er best wat tijd insteken, tot die tijd zal het me (runder)worst wezen.
Zeg het maar RBquote:Ik kan aanstaande zondag wel in de middag. moet je maar even
weten hoe laat je van plan bent om te komen.
Vriendelijke groet, *CeeNSsURuHHrr*
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
- Mijn oortjes: Clique!
- Youssef's oortjes: Clique!
Is het zondag droog dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:22 schreef Didiot het volgende:
Eey, zondag een 'Hicham-gaat-zijn-Bandit-ophalen'-meet?![]()
* Didiot op 1 oor gaat...
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 07:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het stond in mn sig en heb het tig keer hier gezegd plus nog eens tig keer op dat forum van motor-meet.nl
Nog niet genoeg?
De kip en het ei verhaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
Blijkbaar niet.
Ik snap het ook niet zo goed, waarom blijft iedereen toch maar zo halsstarrig vasthouden aan Fok! terwijl het voor geen meter werkt en er een prima alternatief voor handen is?![]()
Geen idee.... vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Ik snap het ook niet zo goed, waarom blijft iedereen toch maar zo halsstarrig vasthouden aan Fok! terwijl het voor geen meter werkt en er een prima alternatief voor handen is?![]()
Fok! MC bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
Promoot dat forum eens bij een bestaande motorclub als nieuwe vorm van communicatie.
Omdat Fok! een B&H onderdeel heeft met veel mooie damesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Staat genoteerd als mogelijke meerwaarde voor motor-meet.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:32 schreef ploderus het volgende:
Omdat Fok! een B&H onderdeel heeft met veel mooie dames![]()
![]()
![]()
Moggûh trouwus! Ik ga weer werkun![]()
Ciao!
in dit topic wordt ook voornamelijk gepost door vaste leden, af en toe komt er wel een nieuwe kijken maar echt nieuwe aanwas die ook komt meeten...nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Dus hoe kan motor-meet een succes worden?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is toch een winkelcentrum in/bij Utrecht.... ?
Dat is ook weer waar....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in dit topic wordt ook voornamelijk gepost door vaste leden, af en toe komt er wel een nieuwe kijken maar echt nieuwe aanwas die ook komt meeten...nee.
Parallel lopen?quote:plus kan het toch parallel lopen langs fok? waarom het een of het ander? ik blijf toch wel posten op fok want ik zit ook veel op PTA en dat geldt wel voor de meeste denk ik (niet PTA maar wel andere fora)
Midden in Utrecht, naast het centraal station.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is toch een winkelcentrum in/bij Utrecht.... ?
Of heb ik het journaal gewoon gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |