abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24651010
Ik zie weinig verschil




pi_24651056
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi ding waar is dat zaterdag?
Dit is gewoon een orientatie via Bikepics (geweldige site ) Betreffende staat hier: Marktplaats.

Als er iemand serieus mee wil dan zou dat mogen (niet allemaal tegelijk ) want ik heb geen verstand van motoren, dus diegene mag dan ook wel een rondje op en rond de motor doen. (op zondag ws, zaterdag werk ik )
pi_24651102
Oorspronkelijk is het een naked-lamp, dat ze die nou ook gingen gebruiken voor choppers is mijn probleem niet

  donderdag 20 januari 2005 @ 14:22:47 #144
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24651110
Ik vind dit wel een gaaf dingetje om op te rijden, gave koplampen ook.



Ik zocht een plaatje van een KTM supermotard..jullie wisten nog niet dat ik dat mooi vind namelijk..
pi_24651132
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:22 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind dit wel een gaaf dingetje om op te rijden, gave koplampen ook.

[afbeelding]

Ik zocht een plaatje van een KTM supermotard..jullie wisten nog niet dat ik dat mooi vind namelijk..
Niks aan is niet naked
pi_24651140
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik zie weinig verschil

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb altijd gepleit voor het verkopen van choppers en nakeds onder 1 naam. Ouwelullenmotoren ofzo Maar dat was wel duidelijk geworden in de vorige topics

  donderdag 20 januari 2005 @ 14:28:20 #148
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:31:50 #149
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24651265
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Niks aan is niet naked
Nee, jij zou nee zeggen.

En deze is best nog leuk te strippen hoor.. minder is meer he.
pi_24651269
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:24 schreef Youssef het volgende:

Ik heb altijd gepleit voor het verkopen van choppers en nakeds onder 1 naam. Ouwelullenmotoren ofzo
Ga je mond eens spoelen......

Hele verschillende motoren, met een chopper kan je een ZXR400 er heus niet uitsturen Bovendien gaat een Bandit1200 bijv met WP-veertjes en een steprise kitje gewoon net zo hard door de bocht als mening sportief getinte motor

Ik reed met die Bandit600 in volledig originele toestand ook zat Supersports zoek op t Klaverblad..... 2 ZXR400's , R6 en een keer een RS125/250

Maar zoals je weet ligt het natuurlijk voor 90% aan de berijder, maar met een chopper lukt je dat echt niet hoor
pi_24651307
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
Motardmeet.

http://www.veggie-dave.co.uk/supermotard/news/whitehart.html#coc

Check de foto's midden/rechtsonder op de pagina.
Raar nummerbord ook die CR500.
Ik zie maar 1 foto
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:37:15 #152
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24651357
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik reed met die Bandit600 in volledig originele toestand ook zat Supersports zoek op t Klaverblad..... 2 ZXR400's , R6 en een keer een RS125/250
En een ZX9R en een Bimota.

Maar als dingetje wat langer in het wereldje zit kijkt hij er wel anders tegenaan.
Kwestie van ervaring.

Voordat ik mijn rijbewijs had en aan het lessen was vertelde ik nog tegen iemand bij Safe dat ik nooit meer dan een Honda CB-250 hoefde te hebben.



pi_24651382
Owja, die ZX9R en Bimota

CB250 Ik weigerde gewoon daarop te lessen.... tering wat een levensgevaarlijk ding boven de 100. Uiteindelijk leste ik op CB500, GS500 en SV650N
pi_24651436
Kijk jongens, wat er kan gebeuren als je te vroeg op t gas gaat met een snelle motor

http://www.superbike-online.cz/testy/t_fjr1300/vid/slide1.avi

http://www.superbike-online.cz/testy/t_fjr1300/vid/slide2.avi

Bron: http://www.superbike-online.cz/testy/t_fjr1300.htm

Staan nog wat filmpjes en foto's.

Effe in Luc's verkooptopic posten
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:41:43 #155
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24651439
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie maar 1 foto
Even de backbutton op dezelfde pagina hitten.
Link was overigens al aangepast op het moment dat jij hem quote.
pi_24651476
Gave foto's ja Lijkt mij ook best leuk zo'n funfietsje
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:44:33 #157
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_24651485
middag mensen en youssouf feli nou nog een motor
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:46:10 #158
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24651505
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
CB250 Ik weigerde gewoon daarop te lessen.... tering wat een levensgevaarlijk ding boven de 100.
let wel .. de 70 jaren versie.

De part-time verkoper voor Safe ging een proefrit op het ding voor mij maken en raadde hem af.
Ondertussen sprak ik een andere klant over het ding .. meer heb ik noooiiiiit nodig.
Jij komt jezelf nog wel tegen als jij een tijdje rijdt mannetje ..ga nu eerst maar eens ervaring opdoen.. sprak die man.
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:46:42 #159
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_24651511
ohja wat was er mis met grote brommerts zoals deze



[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:49:54 #160
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_24651581
youssef, gefeliciteerd!


Nu heb ik gelukkig weer internet.
Vandaag genoeg gesodemieter er mee gehad.
Eerst blokkeert mijn ISP mijn mailaccount.
Ga je daar achteraan, zeggen ze doodleuk dat ze die hebben afgesloten omdat ik 200 tot 500 mailtjes spam per dag verstuur.
Ik ben me van geen kwaad bewust.

Blijkt dat ze daarna ook nog eens mijn internetverbinding eruit gooien. klootzakken.

Nu ben ik eens aan het rondneuzen geweest hier en het schijnt zo te zijn dat mijn server hier in huis al die mailtjes verstuurd vanaf de interne mailserver.

Die server staat dus vanaf nu permanent uit.
Zo de schijven eruit peuteren en die gaan morgen naar Den Haag naar iemand die de sites verder gaat hosten. (met meer betrouwbaarheid)

Gelukkig doet internet het weer!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_24651595
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:46 schreef jozef444 het volgende:
ohja wat was er mis met grote brommerts zoals deze

[afbeelding]

Grondspeling
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:52:04 #162
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24651620
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, die ZX9R en Bimota
OPM en ik konden wel goed volgen, maar ook geen steek harder denk ik ..
(ik op 8 jaar oude oude bandjes, hij op zijn net nieuwe motor na het behalen v't papiertje)
.. maar toen kwam er een auto tussen OPM en jullie op het klaverblad..
...daarna waren jullie helemaal uit het zicht verdwenen.

Auto's op het klaverblad.

Ik had ook bijna een akkefietje toen ik ruimte liet voor een meid in een Golf ..
.. maar zij er geen gebruik van maakte en toen maar tussen beide banen stil ging staan.
pi_24651629
Tja ik zat al met de steppen aan de grond, dus veel harder is dan niet meer verantwoord....
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:55:00 #164
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_24651661
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:50 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Grondspeling
nog geen last van gehad maar volgens mij rij ik ook als een oud wijf
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:55:24 #165
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_24651668
Ik durfde toen ook niet harder omdat dat ding nog vrij nieuw voor me was en omdat dat ding toen nog niet gereviseerd was en dus heel erg happerig boven de 6k rpm's.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_24651684
Uhuh

  donderdag 20 januari 2005 @ 14:58:21 #167
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24651709
No excuses@Zolder 2005.



Wie heeft er nog zin en een motor zonder open uitlaten, en bovendien een leren pak en rugprotector verplicht?
pi_24651713
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
OPM en ik konden wel goed volgen, maar ook geen steek harder denk ik ..
(ik op 8 jaar oude oude bandjes, hij op zijn net nieuwe motor na het behalen v't papiertje)
.. maar toen kwam er een auto tussen OPM en jullie op het klaverblad..
...daarna waren jullie helemaal uit het zicht verdwenen.
Klopt…toen was mijn 1e keer op een KB en echt veel harder kon ik toen niet nee, ik denk dat we zo'n 80 km/h gingen de laatste keer dat ik op apeldoorns KB was ging ik tegen de 110 km/h waarbij ik het centrifuge-effect heel goed kon merken

Ben benieuwd hoe de verhoudingen nu zullen liggen als we nog es gaan klaveren
pi_24651732
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
No excuses@Zolder 2005.



Wie heeft er nog zin en een motor zonder open uitlaten, en bovendien een leren pak en rugprotector verplicht?
Die heb ik wel...

Maar mij zie je niet @ Zolder met een 25kw
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:01:16 #170
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_24651750
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ben benieuwd hoe de verhoudingen nu zullen liggen als we nog es gaan klaveren
Laat ik jullie allemaal de achterkant van de ZX9R zien.


En dan nog eens......

En dan nog eens......
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_24651756
(leesvoer voor gevorderden ) Verhaaltje voor op M-F

Ok verslagje

5:30. Broertje maakt me wakker en ik ga eerste de courant bezorgen uiteraard. Daarna terug even eten, douche in en make-up opdoen en vervolgens richting de rijschool met alle benodigdheden. Daar meteen al me spullen gedropped zodat de instructeur het geheel kon controleren en de motorkleding snel aangetrokken. Zoals gewoonlijk was ik niet aan het profiteren van de tijdwinst die je maakt als je ruim op tijd aankomt

Toen even de mooie, glimmende en gladde helm van de school gepakt en stiekem twee oortjes erop geplopt die ik gisteren toevallig tegen kwam in de brommerwinkel Dat was eigenlijk het leukste gedeelte aan motorrijden voor mij. Lekker van die wapperende flapoowtjes op je helm, vinnik nu eenmaal leuk Nadat dat goedgekeurd was door de instructeur, die zijn oortjes kwijt was geraakt nadat ie de kerstmuts had genuttigd, gingen we op pad.

Even nog een paar kleine vraagjes van de instructeur om me in te werken, iets over de remmen en wat er is als het potje leeg is etc. en we gingen op pad. De motor was nieuw voor me dus even wennen. Maar niet veel, normaal rijd ik gewoon een ER5 onbegrenst en nu eentje van 25kW. Deze had erg veel kilomters op de teller, maar reed werkelijk geweldig Beter dan die stomme andere bikes

Mjah, toen gingen we gewoon even lekker toeren, en mjah.. Wat kan ik zeggen, had geen enkel centje zenuwen voor het examen gehad, en ook nu ging het rijden heerlijk. Alsof ik al jaren motorreed, dus ik heb niets te klagen. De fouten die ik maakte merkte ik zelf allemaal gelukkig wel gewoon op, dus hij hoefde niets te verbeteren. Af en toe reed ik gewoon wat te snel richting afslagen en kruispunten waardoor het geheel: Gas los, remmen, schakelen, kijken, knipperen wat chaotisch werd, maar zoals het nu ging mocht het ook wel tijdens het examen gaan.

Ok, op naar het CBR. Ik reed heerlijk, vergeleken met mijn Rijbewijs B was dit een waar dagje uit Motor geparkeerd en naar binnen. En we gingen even zitten wachten op de examninatoren. Ondertussen beetje gek gedaan met de mensen die daar werken want die kennen elkaar kennelijk erg goed. Vervolgens werden we opgeroepen en hupsakee naar binnen.

Daar kwam ik dus mijn BV examinator tegen, hij heeft me een beetje uitgelegd hoe en wat. Gerustgesteld en me succes gewenst. (doet ie zeer overvloedig, wel aardig ) Vervolgens gingen we naar buiten en vroeg ie nog wat over de banden, profiel diepte, waar je speciaal op moet letten, waarom profiel, remvloeistof potje en vrije slag van de handrem. Daarna nog even het geheel gecontroleerd en vervolgens gingen zij richting de auto en deed ik mijn oortje in, muts op, helm incl. oortjes op en handschoentjes aan.

En mjah, wat kan ik zeggen, was gewoon een lekkere rit, ging me beter af dan elke andere rit die ik ooit tevoren had gereden. Damn, ik wil een motor Af en toe hoorde ik dus nog eenm auto hoog in toeren opkomen achter me, maar dat was dus de volgauto Had gewoon goed gereden, af en toe simpele foutjes gemaakt die ik zelf wel wist te plaatsen maar waar ik vervolgens niets aan kon doen. Edoch, bleef ik rustig door rijden

Simpele foutjes als op een rotonde die rechtdoor lijkt te gaan voor mij niet de richting naar rechts geven, dat het beter is mijn motor uit te zetten als we voor een langsrijdende trein wachten, afslagje missen, vergeten te kijken etc. etc. Allemaal kleine dingetjes die die later niet opmerkte maar waarvan ik zelf dacht hmm, dat had beter gekund

Wel af en toe lekker hard een klein-groot bochtje genomen Vervolgens terug naar CBR, motor geparkeerd en aldaar reikte die mijn hand. Whippieee Vertelde me nog dat ik fijn had gereden en zei dat ik dat vooral zo moest houden in mijn toekomst. Instructeur blij, ik blij, examinator blij.

Werd terug gereden met een lessende van dezelfde rijschool en de instructeur ging verder met een andere leerling. Vervolgens direct mijn papiertje opgehaald (was direct aan de beurt!! wonder voor het stadhuis !! ) Even met plezier 50 euro gepind en hoppa naar huis. Nu nog een motor bezoeken. Iets wat ik eerder wilde doen zodat ik vandaag meteen kon rijden, mjah, had uiteindelijk toch liever dat ik gewoon kon proefrijden MET rijbewijs op verkoopmotoren.

Mjah, ben ik wat vergeten

Statistieken heb ik niet, leskaart heeft de rijschool gehouden. Dus daar moet mijn broertje ongeveer mee komen nog.

Hiep hoi

Edit, damn, veel pijpsmileys gebruikt
pi_24651779
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Klopt…toen was mijn 1e keer op een KB en echt veel harder kon ik toen niet nee, ik denk dat we zo'n 80 km/h gingen de laatste keer dat ik op apeldoorns KB was ging ik tegen de 110 km/h waarbij ik het centrifuge-effect heel goed kon merken

Ben benieuwd hoe de verhoudingen nu zullen liggen als we nog es gaan klaveren
110 haalde ik sowieso never nooit niet op Gorinchem en Beekbergen met die rooie Bandit..... al weet ik niet hoe dat zat met die nieuwe schokdemper achter...

Rond de 90 kwamen de stepjes al aan de grond En dan moet je gaan uitkijken...

Geen idee met deze Bandit Deze ligt wel een heel stuk stabieler op de weg, plus nieuw frame, vering, achterbrug etc etc etc

Dus kan er niks over zeggen, maar 100 moet geen probleem zijn denk ik...

Maar goed, feit blijft dat als je een ZXR400 op zn max. weet te berijden dat een Bandit dan nooit een ZXR bijhoudt op het klaverblad..... nogal logisch is dat
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:04:07 #173
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24651792
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ben benieuwd hoe de verhoudingen nu zullen liggen als we nog es gaan klaveren
Edit.
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:04:22 #174
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_24651798
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
No excuses@Zolder 2005.



Wie heeft er nog zin en een motor zonder open uitlaten, en bovendien een leren pak en rugprotector verplicht?
  • zin
  • Motor zonder open uitlaten
  • leren pak
  • rugprotector
  • ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
    pi_24651858
    Hahaha,

    Klinkt goed Youssef met je pijp smilies!

    Hoop dat je snel een (goede) motor vind en dan wens ik je veel veilige km's (Goh dat ik dit ook nog eens tegen JOU zal zeggen )

    Owja tipje: ga niet te overhaast een motor kopen omdat je zo graag wilt rijden, want dat schiet niet op...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')