idd.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Hahaha,
Klinkt goed Youssef met je pijp smilies!![]()
Hoop dat je snel een (goede) motor vind en dan wens ik je veel veilige km's(Goh dat ik dit ook nog eens tegen JOU zal zeggen
![]()
)
Owja tipje: ga niet te overhaast een motor kopen omdat je zo graag wilt rijden, want dat schiet niet op...
Ik rijd mijn ZXR verre van op zijn max…maar je zult wel harder kunnen op je nieuwe Banditquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, feit blijft dat als je een ZXR400 op zn max. weet te berijden dat een Bandit dan nooit een ZXR bijhoudt op het klaverblad..... nogal logisch is dat
En jij wordt ook steeds beter..... dus er komt een tijd dat je mij zoek rijdtquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik rijd mijn ZXR verre van op zijn max…maar je zult wel harder kunnen op je nieuwe Bandit
Lever wel een beetje van gegetenquote:
Mooi tochquote:
Vraag maar eens aan OPM hoe dat is!quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:17 schreef Youssef het volgende:
En anders heb je pech en doe je een miskoop, heb je dat ook eens een keer meegemaakt.![]()
Vraag maar aan OPMquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:17 schreef Youssef het volgende:
Uiteindelijk laat de meest geschikte motor zich vanzelf zien. En anders heb je pech en doe je een miskoop, heb je dat ook eens een keer meegemaakt.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan OPM hoe dat is!
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoop dat je snel een (goede) motor vind en dan wens ik je veel veilige km's(Goh dat ik dit ook nog eens tegen JOU zal zeggen
![]()
)
Gamma, story of my life .. leer ervan.quote:Owja tipje: ga niet te overhaast een motor kopen omdat je zo graag wilt rijden, want dat schiet niet op...
Is ook niet zo vreemd, voorheen ging Youssef als relkloon oid door het (Fok)levenquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Inderdaad .. voorheen stonden jullie mekaar naar het leven.
Nee hoor dat was deze zwartequote:Op donderdag 20 januari 2005 15:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ding rookte net zoveel als Lars en had vogelpoep op de klepdeksel toch?![]()
![]()
Is idd klote.. maar ja, daar leer je ook weer van denk ik danEn je hebt er toch plezier mee gehad...
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
..miskoop is geen pretje, kan ik je vertellen![]()
kostte mij 1.000 euro...
Die heeft toch ook nog diep in zijn buidel moeten tasten voor zijn motorquote:
Idd, zoutzakken brigadequote:
Daar staan twee miskopen op.quote:
Beetje last van een identiteitscrisis die Didiot.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow datte ja....was eerst helemaal gek van supersports, en toen ie een K1100LT kocht kon iedere supersporter wat hem betreft in de vangrail klappen en waren supersports ineens heel gevaarlijk
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Inderdaad .. voorheen stonden jullie mekaar naar het leven.
Zoiets jaquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoorde dat toch niet bij de echte motorrijders? En ik kom wat jou betreft mezelf om een boom vouwen toch?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:58 schreef jozef444 het volgende:
Pat bedankt voor de spullender gaat er morgen 1tje op de motor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |