ok...iemand anders missch?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb ik niet meer....
missch een idee voor zaterdagquote:D&H Motorservice opent officieel haar deuren op 22 januari aanstaande. Deze dag willen wij samen met u vieren onder het genot van een drankje en een hapje. U bent van harte welkom vanaf 10.00 uur tot 16.00 uur.
U vindt ons op het bedrijventerrein De Revelhorst op het volgende adres:
D&H Motorservice
Loohorst 4
7207 BM Zutphen
www.dhmotorservice.nl
ik zal ze vanavond voor je zippen en mailen,quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok...iemand anders missch?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zal ze vanavond voor je zippen en mailen,
ik dekn dat het best een groot bestand word,
Ook een diesel accu dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:11 schreef stinkie het volgende:
Heb die soes vaak genoeg gestart via de auto-accu, nog geen enkele keer problemen mee gehad
quote:Op woensdag 19 januari 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Iedereen weer effe heen ofzo..
LOL!quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:10 schreef Youssef het volgende:
Anders ga je even nuttig doen: [PICS] mini supercars
[afbeelding]
Volgens mij lukt het niet echt zo goed met motoren![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:08 schreef hicham het volgende:
Youssef is denk ik nu al zo een 5 minuten op de weg met een auto die hem achtervolgd
Ik moet om 14:55, 13:55 ga ik naar de rijschool voor een uurtje opwarmen
Maar dat duurt nog te lang, nu heb ik veel te veel tijd om zenuwachtig te zijn
En ik ben moe![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
SHIT! Liet ik een vriend van mij 4 stickers maken voor op mn kuipruit met de tekst ''MrSuzuki'', heb ik de maat verkeerd doorgegeven
Moest 3,5cm*0,8cm zijn, maar ik zei 350mm*80mmNu heb ik straks 4 stickers die zowat mn hele ruitje in beslag nemen
Misschien is het mooi
Stoer, dus we horen het zoquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:08 schreef hicham het volgende:
Youssef is denk ik nu al zo een 5 minuten op de weg met een auto die hem achtervolgd
Ik had nog ff gemeten hoe hij dan erop kwam..... t kan wel, op de bovenste helft van hets scherm en dan in de breedtequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Dat soort communictieproblemen heb ik dus dagelijks.
Mensen bestellen rubberplaatjes die wij snijden of zagen uit een rol.
En dan beginnen ze met millimeters voor de lengte en geven dan de breedte of dikte op in centimeters .. of andersom.![]()
Hoe kom je daarbij dan, hebben ze iets veranderd?quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:37 schreef Youssef het volgende:
Damn, als het forum vanaf nu weer gewoon snel is (zoals het nu is) zou het wel een hele rare gewaarwording zijnGewoon weer snel kunnen posten in FokMC, geen errors etc.
![]()
Net zoals sjonnie's in die koekblikken met die grote voorruitstickers.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had nog ff gemeten hoe hij dan erop kwam..... t kan wel, op de bovenste helft van hets scherm en dan in de breedte
geen interesse dus...quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch een idee voor zaterdag?? tis wel in Zutphen...ik weet het...
hij moet nu wel klaar zijnquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:08 schreef hicham het volgende:
volgens mij gaat ie meteen naar riet, die ziet het verschil toch niet tussen julliequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:28 schreef hicham het volgende:
Ik gok trouwens dat als ie het haalt, dat ie dan eerst zijn rijbewijs gaat halen voordat ie het ons verteldDus meteen door naar het gemeentehuis. En als ie het niet haalt dan merken we dat ook wel snel genoeg
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net zoals sjonnie's in die koekblikken met die grote voorruitstickers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |