quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:05 schreef hicham het volgende:
Morgen is het zover
Youssef in de ochtend rijexamen![]()
![]()
Hicham in de middag rijexamen![]()
![]()
Enne terugkomende op startproblemen ......quote:Foutieve informatie voor de zoekpagina
Het systeem heeft geconstateerd dat de zoekpagina niet met de juist informatie is aangeroepen.
Hierdoor is het niet mogelijk om de zoekpagina te gebruiken.
Neemt u kontakt op met de webmaster van deze website.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat die 2 heus wel slagen, ik heb hicham ff zien rijden en dat zag er wel goed uit
Ow .. ik had gewoon blond en blind geklikt .. zag de melding op dezelde blauwe achtergrondkleur.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:16 schreef Rietvaerder het volgende:
MF koppelingen? Link was naar motorocc?)as(s?) ion.nl.. en dat werkt idd vrij vaak niet
quote:het motorblok....dat moet gereviseerd worden en klein beetje opgeboord, met andere carbs en nokkenassen....zodat het vermogen weer richting de 150 pk van de oorspronkelijke Gixxer 1100 gaat.
ene...dat doen we met dit:
Suzuki Bandit 1200:
1340cc Big Bore, Gas Flowed Head, Cams etc. 170 HP, 100ft/lbs Torque
Wiseco 1340 Piston Kit
Wiseco oversize cylinder liners
Fit New Liners and Cylinder Block Boring & Honing
Crankcase mouth boring
Heavy Duty Cylinder Studs
Gas Flowed Head including 3 angle cut seats etc.
Exchange High Lift Cams
Heavy Duty Valve Springs
Gaskets
Heavy Duty Clutch Diaphragms
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat die 2 heus wel slagen, ik heb hicham ff zien rijden en dat zag er wel goed uit
Gamma.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:t zonnetje schijnt hier
dat het maar mag aanhouden t/m het weekend
heb ik dus ook gehad met moeilijk startende Suzukiquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
Bimota verhaal,
Moraal van dit verhaal dus: hoe maak je een accu stuk.![]()
Dordtenaeren hequote:Op woensdag 19 januari 2005 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
SHIT! Liet ik een vriend van mij 4 stickers maken voor op mn kuipruit met de tekst ''MrSuzuki'', heb ik de maat verkeerd doorgegeven
Moest 3,5cm*0,8cm zijn, maar ik zei 350mm*80mmNu heb ik straks 4 stickers die zowat mn hele ruitje in beslag nemen
Misschien is het mooi
Mja, al die mm's en cm'squote:Op woensdag 19 januari 2005 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Dordtenaeren he10 keer zo groot
Tja, misschien wel…
ik heb geen idee riet.....quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit zijn de onderdelen die ik moet terugzetten om de Bandit vol vermogen te maken..... enig idee waar die horen en wat het zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik de vorm zo bekijk, horen ze in de aanzuigbuizen van je carb'squote:Op woensdag 19 januari 2005 15:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit zijn de onderdelen die ik moet terugzetten om de Bandit vol vermogen te maken..... enig idee waar die horen en wat het zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal die knakker het over hetzelfde hebben?quote:De orginele 25 kw set van suzuki bestaat uit 4 complete gasschuiven waar bovenaan 2 gaatjes van 2.3 mm zijn geboord. De gasschuif komt omhoog door een vacuum in de luchtfilterkast. Wanneer deze schuiven een bepaalde hoogte hebben bereikt zullen de gaatjes boven in de vacuumkamer van de carburateur valse lucht zuigen en zal de schuif niet verder stijgen. Hierdoor wordt het vermogen beperkt tot max 25 kw. De duitse versie met de ringen in de inlaatrubbers zorgt ervoor dat het mengel wordt verminderd en op deze manier ook minder vermogen levert. Bijde goed. Alleen is de duitse manier goedkoper aangezien de nederlandse 25kw schuiven ongv 85 euro ps. kosten en ringen aanzienlijk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |