Wist het wel, maar beetje kerk en klepel verhaalquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:58 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik begrijp uiteraard dat jij te Dordrecht en momenteel niet op school zittend niet veel heb meegekregen van islamitische gebruiken. Offerfeest
Schaap wordt gewoon bij een bepaalde slager geslacht, schaap krijg je mee en wordt opgepeuzeld
Dus eigenlijk zou de examinator een schaap moeten opetenquote:Het offerfeest is vooral een feest van geven en goede daden.
Riet weet weinig buiten zijn eigen wereld.quote:
quote:Heb zo een zin om lekker alleen te rijden en even hardcore te gaan![]()
Ik heb geen motor![]()
![]()
![]()
Waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
Riet weet weinig buiten zijn eigen wereld.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist het wel, maar beetje kerk en klepel verhaalVandaar dat ik dus op de details inging
Ik weet wel dat het lekker is
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]De pot verwijt de ketel ...... btw:is het al vrijdagmiddag?
![]()
![]()
Heb al een date met een groene kawaquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
en hier een motor die aan jouw eisen voldoet,
ZX7R 25Kw
En ook nog een redelijk leuke prijs,![]()
ZX7R 25kwquote:
Bedankt namen de Marokkaans-Nederlandse Islamitische gemeenschap.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef ook namens mijn vader gefeliciteerd
Is een belgquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ZX7R 25kwOf ze werken met een uitdraai wat niet 100% waterdicht is qua verzekering of het is een import...
ZX7R heeft namelijk geen 2e typegoedkeuring voor 25kw en is dus ook geen 25kw kitje van de RDW voor...
Die heeft jou nog nooit in zijn lijst gehad en jij hem ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:37 schreef Youssef het volgende:
Je vader heeft mij van zijn lijst verwijdert![]()
![]()
Wat je eerder over Ondeugend zei dat ze het even niet kon volgen.. maar t'is niet belangrijk.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef ook namens mijn vader gefeliciteerd
Hij zegt dat de papieren 25Kw zijn, en waarom zou ie daarover liegen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ZX7R 25kwOf ze werken met een uitdraai wat niet 100% waterdicht is qua verzekering of het is een import...
ZX7R heeft namelijk geen 2e typegoedkeuring voor 25kw en is dus ook geen 25kw kitje van de RDW voor...
Import dusquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij zegt dat de papieren 25Kw zijn, en waarom zou ie daarover liegen?
misschien is ie wel als 24Kw ingevoerd of zo![]()
LOLquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
Wel lachen als die examinator dezelfde man ziet komen voor het examen.![]()
Of lijken ze niet zo op elkaar.Even zelfde jas en helm lenen enzo..
Huh?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die heeft jou nog nooit in zijn lijst gehad en jij hem ook nietWant ik voeg jou nu toe op zijn MSN en je hebt hem nog niet geaccepteerd dus
BEst wel een geile motor, vooral die onderstequote:Op donderdag 20 januari 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Je ziet wel duidelijk verschil hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Je ziet wel duidelijk verschil hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, als je ze direct na elkaar ziet een paar kilo en een scheerapparaat.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:59 schreef Youssef het volgende:
BEst wel een geile motor, vooral die onderste![]()
![]()
Echt zo een dik motorblok tussen je benen, maar die ronde chopperkoplamp voorop he.
Correctie:quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
BEst wel een geile motor, vooral die onderste![]()
Echt zo een dik motorblok tussen je benen, maar die ronde chopperkoplamp voorop he.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoor het al .. het wordt een Bandit met streetfightâhstuurkuipje.
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Een foto is nooit zo duidelijk als in t echie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |