Games speel je op een consolequote:Op woensdag 19 januari 2005 02:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
komt ie nu ale eens op de PC uit?!
Ja, daar worden we wel toe gedwongen hè, al die gamedevelopers die hun games nu ineens alleen voor consoles maken.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:18 schreef Markster het volgende:
Wat een goedkope tv.
Als ik me niet vergis zijn er o.a. bij ign wat filmjes te zien.quote:
En dan over twee weken Donkey Kong Jungle Beatquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:39 schreef Chocobo het volgende:
Mijn Cube draait meer dan ooit. RE4, MP2, PM2, ToS,....... topgames
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan over twee weken Donkey Kong Jungle Beat
Geef nou maar toe aan die oergevoelens. Je wilt trommelen.quote:
Ik ga 'm meteen kopen als hij uitkomt. RE4 heeft van www.gamespot.com een 9,6 gehad dus dat wil veel zeggen .quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, via import!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anders komt ie in maart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga je hem ook kopen toma???????????????????????????????/
Je vergist je in deze titel als je die met de vorige vergelijkt... Dit is echt een totaal vernieuwde gamequote:Op woensdag 19 januari 2005 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
RE4 laat ik lekker RE4 zijn.
RE is niets voor mij is bij de meeste vorige delen gebleken....
Pussy...quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
RE4 laat ik lekker RE4 zijn.
RE is niets voor mij is bij de meeste vorige delen gebleken....
www.nedgame.comquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:22 schreef m021 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n cube.Al was het alleen maar om de games te kunnen spelen die niet voor pc uitkomen.
Waar kan ik zo'n ding het goedkoopst krijgen? Ik meende in een van de vorige OP's een link te zien naar "koop hier goedkoop een GC", maar die bestaat niet meer ofzo.
Ik blijf een Nederlander natuurlijk.
Coolquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:13 schreef MeZZiN het volgende:
Server geupdated .... pricecompare ga binnen kort weer geupdate worden en uitgebreid had de laatste tijd geen tijd meer om het bij te houden en uittebreiden. Dus .... paper mario enzo...
In Europa dus niet voor de Cube. Zonde, IGN noemde het "The Best Game No One Played" van 2004.quote:19.01.05 - ZOO Digital Publishing gibt bekannt, dass man das Actionspiel Alien Hominid im Mai 2005 in Europa für Xbox und PlayStation2 ausliefern wird.
Das inderdaad goedkoop, maar:quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:26 schreef Ruzbeh het volgende:
www.nedgame.com
Zilvere gamecube + controller, voor maar 69 EURO!!!!![]()
En aangezien ik een kortingskaart heb voor de Free Record Shop vind ik het zonde om (tegen het normale tarief) spellen te kopen bij Nedgame...quote:Helaas verzenden wij geen losse spelsystemen/ pakketten vanwege het gewicht en de lage winstmarge op hardware.
U dient per spelsysteem minimaal twee games of accessoires aan uw bestelling toe te voegen.
als je interesse hebt in Mario Kart Double Dash is de DD platinum pack een goedkope oplossingquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:08 schreef m021 het volgende:
[..]
Das inderdaad goedkoop, maar:
[..]
En aangezien ik een kortingskaart heb voor de Free Record Shop vind ik het zonde om (tegen het normale tarief) spellen te kopen bij Nedgame...
Weet je dat zeker?!quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je vergist je in deze titel als je die met de vorige vergelijkt... Dit is echt een totaal vernieuwde game
alleen je kortingskaart werkt niet op hardware en aangezien het een pack(hardware + spel) is krijg je geen kortingquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
als je interesse hebt in Mario Kart Double Dash is de DD platinum pack een goedkope oplossing
Platinum cube + controller + MKDD = 100¤
die is gewoon te koop bij de FRS dus kan je je kortingskaart gebruiken (denk ik)
De houterige controlls vallen reuze mee. Ik snap werkelijk niet dat zoveel mensen daar zo veel problemen mee hebben. En te weinig kogels... tja, het is geen rambo horror maar survival horror nietwaar?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef Denni5 het volgende:
De remake heeft alleen maar Resident Evil op de box staan, geen ondertitels of iets dergelijks.
Bereid je wel voor op houterige controls en te weinig kogels, maar voor de rest was de sfeer wel goed in het spel.
waarom dan deze RE ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef Denni5 het volgende:
De remake heeft alleen maar Resident Evil op de box staan, geen ondertitels of iets dergelijks.
Bereid je wel voor op houterige controls en te weinig kogels, maar voor de rest was de sfeer wel goed in het spel.
koop er 1 spel bij uit de aanbiedingen, is 15 euro ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:08 schreef m021 het volgende:
[..]
Das inderdaad goedkoop, maar:
[..]
En aangezien ik een kortingskaart heb voor de Free Record Shop vind ik het zonde om (tegen het normale tarief) spellen te kopen bij Nedgame...
Welke packs bestaan er nog meer? Misschien is er een bij met een spel dat ik sowieso al wilde hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
als je interesse hebt in Mario Kart Double Dash is de DD platinum pack een goedkope oplossing
Platinum cube + controller + MKDD = 100¤
die is gewoon te koop bij de FRS dus kan je je kortingskaart gebruiken (denk ik)
Echt wel!quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
@Forau_Diavolina: JIJ vindt het het beste spel, wil niet zeggen dat het het ook is he
Ja dat weet ik zeker. Munitie in overvloed en hele andere gameplayquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?!
Over de vorige delen was ook "iedereen" enthousiast! Ik heb het 1 dag gespeeld en daarna nooit meer! Echt geen spel voor mij, deel 1 niet, deel 2 ook helemaal niet! Dus zou ik dit deel wel eens leuk kunnen vinden?!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Omdat dat het beste een aardig spel op de cube is.
Daarom.
Ik verwachtte ook niet dat ik met een minigun door dat huis kon ploegen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:30 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
De houterige controlls vallen reuze mee. Ik snap werkelijk niet dat zoveel mensen daar zo veel problemen mee hebben. En te weinig kogels... tja, het is geen rambo horror maar survival horror nietwaar?
Ik vind deel 5 leukste mini-games hebben maar de speelborden van deel 4 zijn leuker. Maar met allebei heb je geen miskoop, Over Mario party 6 kan ik niet oordelenquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk de leukste Mario Party?
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo mailen: contact@nintendo.nl
Wat HomerJ zegtquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk de leukste Mario Party?
Die inkribbons had ik ook meestal wel genoeg ja, maar kogels nooit, als ik een zombie tegenkwam wilde ik die gewoon neerknallen, en dan kom je redelijk snel aan het einde van je kogels.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ink ribbons waren ook plenty ja.
Misschien spelen sommige mensen het spel als een shooter, met quicksave.
Ik vind deel 4 nog steeds mijn grootste miskoop voor de Cube tot nu toe, ik vond de delen voor de N64 leuker (5 heb ik nooit gespeeld). 6 lijkt me wel leuk met een microfoonquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:41 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vind deel 5 leukste mini-games hebben maar de speelborden van deel 4 zijn leuker. Maar met allebei heb je geen miskoop, Over Mario party 6 kan ik niet oordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was net vernieuwdquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorige deel, incl mooie OP die we hoognodig moeten vernieuwen:
[Gamecube] deel 116: In de ban van Resident evil 4
Duurder dan jouw opleidingquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:18 schreef Markster het volgende:
Wat een goedkope tv.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:43 schreef Cerbie het volgende:
http://www.ryoni.com/news/124/ARTICLE/1149/2005-01-19.html
Gamecube wint
zoek dan maar snel een xbox opquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
geweldige test en ik krijg ook mepneigingen
Ik bedoel helemaalquote:
Nee, das helemaal niet leukquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel helemaalDie plaatjes zijn erg tof, maar ik zie liever een Algemeen Nintendo Topic waarin alle info van de Cube, GBA, NDS, etc in te vinden is (op slot) en dan de betreffende topics gewoon elke keer naar eigen smaak. Nu doen we een Resident Evil 4 thema, begin februari Jungle Beat
In de OP gewoon een link naar dat info topic.
ècht wel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:46 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
komen er geen geesten. demonen, duivelse krachten e.d. in voor?
Hij hoeft niet eens sticky, maar je hebt wel gelijk dat er niemand in kijkt. Zie de FAQquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:02 schreef speknek het volgende:
Nee, ik vind dat helemaal niks. Ik ben het wel eens dat voorheen de OPs veel te groot waren. Maar een centrale Nintendo sticky kijkt toch niemand in.
Goddamn boy!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:21 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
kan iemand misschien een beetje schetsen hoe het verhaal in elkaar steekt...?
Het PS2 topic heeft in mijn ogen een erg goede OP, lekker kort en zakelijk en toch nuttigquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens sticky, maar je hebt wel gelijk dat er niemand in kijkt. Zie de FAQWat moet er in een korte, duidelijk OP dan komen? Die plaatjes zoals we nu hebben zijn erg ok, verder interessante links en een lijstje met toptitels?
Chrash Bandicoot Racing.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef trith het volgende:
Weet iemand een soort gelijk spel als MArio Kart: Double Dash op de Cube, dus racen met wapens ofzo iets dergelijks? Dank!![]()
De op interesseert mij eigenlijk ook geen ene hol en hij is zo geladen hier.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Who cares, ik lees die zooi toch nooit en het laadt alleen maar lang.
quote:
Pokemon Colloseum en volgensmij is er ook een NFSU pack geweestquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
EDIT; Eh, packs. Een met een gameboy player een met Double Dash, een mat Zelda TWW, eentje met Metroid Prime, Eentje met Donkey Kong Konga... ZIjn er nog meer?
Een OP is juist voor de nieuwe mensen, zodat ze meer info kunnen krijgen. De vaste groep gebruikers maakt het volgens mij niet echt uit wat er in de OP staat.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:03 schreef Denni5 het volgende:
[..]
De op interesseert mij eigenlijk ook geen ene hol en hij is zo geladen hier.
Maar als we het er toch over hebben, wil ik best meepraten.
Waarom skippen we die hele op niet gewoon eigenlijk?
Gewoon een GameCube topic plaatje en dan verder niks.
Ik vind de OP toch wel een belangrijk iets in een reeksentopic als dit. Ik vind het handig om oudere delen te kunnen vinden, en welke games er uit komen staat er ook in. En het zorgt er voor dat wanneer ik de OP zie dat ik denk:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Een OP is juist voor de nieuwe mensen, zodat ze meer info kunnen krijgen. De vaste groep gebruikers maakt het volgens mij niet echt uit wat er in de OP staat.
Ik heb dat vooral wanneer ik topgames zoals bijvoorbeeld beide Metroid Primes speel, niet van een paar plaatjes op internet eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En het zorgt er voor dat wanneer ik de OP zie dat ik denk:Yes ik heb een gamecube!
, door die screens dus
Waarom zou je het scheiden? Als de OP gewoon beperkt gehouden wordt is het allemaal centraal te vinden en is iedereen happy. Er moet gewoon even goed nagedacht worden over wat we erin willen hebben en wat niet. Wat mij betreft ligt die grens bij "dingen die irritant zijn om te herhalen". Dus links naar eerder topics, sites en zo allemaal in de OP (maar wel beperkt houden; vorige OP van speknek was wat dat betreft erg goed). Lijstjes met toppers eruit want dat zijn juist de leuke dingen om over te lullen. Ervaringen uitwisselen blijft namelijk een van de grote pluspunten van communities als dit en dat zou centraal moeten staan bij het bedenken van een OP.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:58 schreef Denni5 het volgende:
Kun je die inhoud van de op die handig is voor de nieuwelingen niet in een apart topic "GAM voor newbies" stoppen dan? Dan gooi je daar ook die plaatjes en links van overige systemen op.
Plaatjes van aankomende toppers worden toch wel gepost in het topic zelf, daar heb je geen op voor nodig.
Komt die 4 Februari hier uit?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
4 februari nog een grote doos op me kast
Maar over nieuwe games en aankomende toppers wordt zonder die lijstjes ook wel geluld.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:13 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Waarom zou je het scheiden? Als de OP gewoon beperkt gehouden wordt is het allemaal centraal te vinden en is iedereen happy. Er moet gewoon even goed nagedacht worden over wat we erin willen hebben en wat niet. Wat mij betreft ligt die grens bij "dingen die irritant zijn om te herhalen". Dus links naar eerder topics, sites en zo allemaal in de OP (maar wel beperkt houden; vorige OP van speknek was wat dat betreft erg goed). Lijstjes met toppers eruit want dat zijn juist de leuke dingen om over te lullen. Ervaringen uitwisselen blijft namelijk een van de grote pluspunten van communities als dit en dat zou centraal moeten staan bij het bedenken van een OP.
De vraag is dan hoe aantrekkelijk het topic is voor nieuwe users. Er zijn natuurlijk ook best wel wat mensen die hier voor de info even komen kijken en als die mensen een lege OP vinden is de kans groot dat die niet terugkomen. En voor de regulars is het helemaal niet leuk om steeds een vraag gesteld te krijgen waar bv. de EU-releasedata te vinden zijn. Als dat duidelijk is, dan kan er meteen geluld worden over games en dat is het leukste voor de nieuwe users én de regulars.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:26 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Maar over nieuwe games en aankomende toppers wordt zonder die lijstjes ook wel geluld.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:57 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
De vraag is dan hoe aantrekkelijk het topic is voor nieuwe users. Er zijn natuurlijk ook best wel wat mensen die hier voor de info even komen kijken en als die mensen een lege OP vinden is de kans groot dat die niet terugkomen. En voor de regulars is het helemaal niet leuk om steeds een vraag gesteld te krijgen waar bv. de EU-releasedata te vinden zijn. Als dat duidelijk is, dan kan er meteen geluld worden over games en dat is het leukste voor de nieuwe users én de regulars.
Daarvoor kun je dan een topic "GAM voor newbies" voor maken, dan zijn die nieuwe users ook gelijk op de hoogte van hetgeen er speelt in de diverse consoletopics.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:57 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
De vraag is dan hoe aantrekkelijk het topic is voor nieuwe users. Er zijn natuurlijk ook best wel wat mensen die hier voor de info even komen kijken en als die mensen een lege OP vinden is de kans groot dat die niet terugkomen. En voor de regulars is het helemaal niet leuk om steeds een vraag gesteld te krijgen waar bv. de EU-releasedata te vinden zijn. Als dat duidelijk is, dan kan er meteen geluld worden over games en dat is het leukste voor de nieuwe users én de regulars.
Ja da's laagdrempelig. Heb je al eens gezien hoeveel views de FAQ heeft?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:41 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Daarvoor kun je dan een topic "GAM voor newbies" voor maken, dan zijn die nieuwe users ook gelijk op de hoogte van hetgeen er speelt in de diverse consoletopics.
Een soort fok GAM-opleiding dus![]()
Die onderstequote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
EA kondigt The Godfathergame aan voor Cube, met Mario exclusive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*gejat van gaming-age fora
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
EA kondigt The Godfathergame aan voor Cube, met Mario exclusive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*gejat van gaming-age fora
50 pleuro's zonder bongo's en 60 met bongo'squote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Komt die 4 Februari hier uit?
Edit: ja dus
Is dat een pack met Jungle Beat en gongo's?BONGO'S wat wordt de prijs dan daarvan?
Ik vind hem echt wel mooi opzicht. Ik vind het een erg mooie tatie, al die details enzow. Een mooi plaatje maar ik zou het zelf niet nemen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
wat ongelooflijk lelijk zeg! leuk voor aan de muur misschien, maar zeker niet op je rug
in welke opzichten dan want volgens anderen zijn het gewoon zombies en genetische gemanipuleerde beesten enz.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen geesten nog, wel monsters. Duivelse krachten ook wel, op zich. En ouders laten meekijken zou ik niet doen. Als je met je shotgun een hoofd eraf knalt spuit het bloed zeg maar over je scherm
Ik ga ooit nog ergens een Nintendo tattoo laten zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
tatoe's zijn zoiezo kansloos...en dan nog nintendo tatoe's = dubbel kansloos....trieste figuren...
overgens geldt dat ook voor ps2 tatoe's xbox tatoe's whatever
"ergens"quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog ergens een Nintendo tattoo laten zetten
dan ben je ook niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
lol ik weet zeker dat die xbox gewonnen had als dat voorste display er niet afgelazert wasquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:41 schreef Slomy het volgende:
Weet niet of ie al eens voorbij is gekomen: http://ryoni.com/media/testconsolas.wmv
Grappig filmpje, maar absoluut belachelijk. Zoiets doe je toch niet
paar posts terug nogquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:41 schreef Slomy het volgende:
Weet niet of ie al eens voorbij is gekomen: http://ryoni.com/media/testconsolas.wmv
M'n post, wat doe jequote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:41 schreef Slomy het volgende:
Wat heb je in gedachte dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goede keuzequote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ok, ik ben eruit
Het wordt SSB:M
Dat ging over de controllers, niet de apparaten zelf. Maar de grote Xbox controller kwam idd als beste uit de bus, hoe de cube controller er vanaf kwam weet ik niet meer. Het was wel een hele coole aflevering, dat ze stonden te springen op controllers enzoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lol ik weet zeker dat die xbox gewonnen had als dat voorste display er niet afgelazert was
kheb die van mij een keer opgehad en dat dat ding is echt goed beschermt...moederbord zit aan de onderkant en daarboven zitten de dvd rom en de hardeschijf...
maargoed viel me nog mee dat die cube het zolang vol heeft gehoudendat ding ziet er niet zo hard uit
edit
Eddy zoëy had al een keer zoiets soortgelijks gedaan...aleen hij reed er uiteindelijk met een auto overalles stuk behalve de xbox
je hoeft m niet kapot te maken, dat doen microsoft producten geheel uit zichzelf...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:02 schreef Cerbie het volgende:
Een Xbox krijg je niet zomaar kapot lijkt me, dat ding is echt stevig in elkaar gezet, alles vanbinnen stevig vast in een soort aluminium doos.
Erg leuk om een keer te zien. En het viel me niets tegen dat de cube het zolang vol hield. Maar ik denk ook wel datwanneer de display van de Xbox had blijven zitten dat de Xbox dan de winnaar werdquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:41 schreef Slomy het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je hoeft m niet kapot te maken, dat doen microsoft producten geheel uit zichzelf...
die arme gamecubequote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:41 schreef Slomy het volgende:
quote:Toen er tijdens een afsluitend vragenrondje werd gevraagd naar de voorkeur van EA richting de Sony PSP, en er werd geantwoord dat de relatie met Nintendo altijd moeilijk is, kon ik het natuurlijk niet laten om te vragen naar het vertrouwen van Electronic Arts in een betere relatie met de Japanse industriegigant. Het antwoord was niet positief.
Het probleem met de relatie met Nintendo is volgens EA dat, om het maar letterlijk te citeren, "Nintendo het nodig vindt overal hun Mario op te plakken". Na deze uitspraak ging er een gedempt gelach door de zaal heen, maar feitelijk is dit gewoon de serieuze waarheid. Waar Microsoft en Sony third-party developers meer ruimte geven, en meer helpen met het ontwikkelen van software voor hun consoles, daar is Nintendo veel lastiger in dat soort zaken. Het is namelijk zo dat Nintendo graag zelf de 'flagship titles' op haar console levert. De first-party games krijgen altijd alle aandacht, en worden afgeschilderd als dé games voor Nintendo's console. Hierdoor plaatst Nintendo de games van andere developers als het ware altijd achter de eigen line-up, wat het voor veel developers niet aantrekkelijk maakt om games uit te brengen op de GameCube; die console heeft dé games toch al...nietwaar?
Het vertrouwen in een verbetering van de relatie met Nintendo is bij Electronic Arts dan ook erg klein. Dit terwijl de relaties met Sony en Microsoft alleen maar groeien. Zo werkt EA zoals eerder aangegeven al een tijdlang aan software voor Xbox 2, en wisten ze Sony te verrassen met onverwachte gone-gold exemplaren van games voor de PSP.
Met de Single player vermaak je je wel een paar weken, maar spel komt pas tot z'n recht in de Multiplayer! Dus haal maar meteen 3e en 4e controllerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:09 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik hoop alleen dat de single player lang genoeg vol te houden is...
anders wordt het toch een 2e controller kopen
Tjah, Nintendo's titels krijgen inderdaad veel meer aandacht. Maar meestal is het ook terecht, Metroid Prime ís toch ook gewoon veel beter dan Fifa? Maar soms zit er inderdaad een 3rd Party titel bij die te weining aandacht krijgt. Vooral met Timesplitters 2 was dit het geval, geweldige game maar te weining aandacht!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:07 schreef Thomper het volgende:
EA In 2005
Interessant is ook dat EA wat los laat over de relatie met Nintendo:
[..]
Metroid kun je niet vergelijken met Fifa lijkt me, maar in principe heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Tjah, Nintendo's titels krijgen inderdaad veel meer aandacht. Maar meestal is het ook terecht, Metroid Prime ís toch ook gewoon veel beter dan Fifa? Maar soms zit er inderdaad een 3rd Party titel bij die te weining aandacht krijgt. Vooral met Timesplitters 2 was dit het geval, geweldige game maar te weining aandacht!
Timesplitters komt toch 18 maart uit?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:16 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Metroid kun je niet vergelijken met Fifa lijkt me, maar in principe heb je wel gelijk.
Maar dat overal Mario op willen plakken begint mij ook op te vallen, daar moesten ze maar mee kappen.
Timesplitters 3 wordt door EA uitgegeven, benieuwd hoe dat gaat worden dan, zo'n toptitel moet haast wel veel aandacht krijgen, 3rd party of niet.
Nog even wachten tot 12 februari![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Timesplitters komt toch 18 maart uit?
bronquote:Konami heeft op de officiële website een mysterieus berichtje geplaatst waarin men bekend maakt dat men op 27 januari iets groots aan zal kondigen. Wat precies wil men nog niet kwijt, maar als je van spellen houdt, zou je het niet mogen missen volgens Konami.
Bij GameSpot denkt men echter al te weten wat Konami mogelijk op 27 januari aan zal kondigen. Konami zou namelijk aan kunnen kondigen dat men ontwikkelaar Silicon Knights (Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Eternal Darkness) overgenomen heeft, waar reeds over gespeculeerd wordt. Tevens zou men daarbij een nieuwe Metal Gear Solid titel uit de doeken kunnen doen, nog vóór de Europese release van het derde deel. Maar voor hetzelfde geld is het iets totaal anders!
Dat zal het wel zijn ofzo.quote:Exclusiveitsdeals
ze gaan microsoft overnemenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens, check dit, wie houdt er nog meer een press conference op de 27e? Juist...Nintendo.
Overname?
als ze dat maar niet met capcom doenquote:exclusiviteitsdeals
quote:
Nee, niks bijzonder grappigs ofzo, maar ik had gedacht dat je wel zou weten dat er op 12 februari een timesplitters 3 preview wordt georganiseerd door fok.quote:
O jah, helemaal vergeten, jammer dat ik er zelf niet heen kan! (Treinkaartje kost 40 euro) en die 40 euro bewaar ik liever voor de game zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:21 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Nee, niks bijzonder grappigs ofzo, maar ik had gedacht dat je wel zou weten dat er op 12 februari een timesplitters 3 preview wordt georganiseerd door fok.
Ik zal uitgebreid verslag doen van het evenementquote:Op zondag 23 januari 2005 12:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
O jah, helemaal vergeten, jammer dat ik er zelf niet heen kan! (Treinkaartje kost 40 euro) en die 40 euro bewaar ik liever voor de game zelf
Vooral hoe Virus speeltquote:Op zondag 23 januari 2005 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal uitgebreid verslag doen van het evenement
De meeste mensen vinden het inderdaad niet superlang leuk vinden.. Maar in Japan zijn ze al bijna aan de Donkey Konga 3 en die worden als het goed is ook geport. En Jungle Beat schijnt geweldig te zijn..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:47 schreef Pheno het volgende:
Gisteren even bij de Bart Smit geprobeerd. Wel leuk, maar blijft het ook leuk? En komen er meer spellen met Konga's uit? Ok, dat Jungle Beat, maar als ik dan lees hoe schrikbarend de speelduur is...
Het wordt gebracht als een spookverhaal, maar uiteindelijk wordt alles verklaard door genetische manipulatie. Daar komt het op neer.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:04 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
in welke opzichten dan want volgens anderen zijn het gewoon zombies en genetische gemanipuleerde beesten enz.
dat bloed zal allemaal wel wezen, dat maakt niet zoveel uit...
ik kan 'm natuurlijk gewoon verkope als ik het niks vind...
Het kan ook gewoon toeval zijn .Ik denk dat Konami een deal heeft met Silicon Knights om hun games uittegeven ( op de Gamecube of op alle consoles , ik gok op dat laatste ) .quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens, check dit, wie houdt er nog meer een press conference op de 27e? Juist...Nintendo.
Fusie/Overname/Exclusiveitsdeals?
Lijkt me wel een leuke game als iemand met je mee wilt spelenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
http://streamingmovies.ig(...)205_clip1_wmvlow.wmv
hier gaan we natuurlijk voor!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:37 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]Gaat dit over Resident evil 4? Dan is het een héle grote spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
Nou... dat gaat zo bij vrijwel alle RE's, dus zo'n grote spoiler is het niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gaat dit over Resident evil 4? Dan is het een héle grote spoiler!
Nintendo heeft een winst van 158 miljoen euro. Hoe kan dit nu negatief zijnquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:19 schreef Dromer het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=473350&c=57
![]()
In één kwartaal! Terwijl de xbox alleen nog maar verlies heeft geleden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:35 schreef BMH het volgende:
Nintendo heeft een winst van 158 miljoen euro.
Nintendo had ergens nog een reserve nood rekening liggen met een een bedrag van 5 miljard dollar voor als het echt slecht gaat met Nintendo. Dus Nintendo is nog lang niet game-over.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:10 schreef speknek het volgende:
[..]
In één kwartaal! Terwijl de xbox alleen nog maar verlies heeft geleden bijvoorbeeld.
Kijk, Nintendo is de slag aan het verliezen, dat klopt. Maar het moet nog wel heel gek lopen (volgens mij hebben ze zelfs nog nooit verlies geleden) als ze de komende tien jaar in problemen komen.
Welke Fifa's werkt ie op eigenlijk? Zag 'm ook liggen,... geweldig fout natuurlijk dat het bijna weer leuk is!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:34 schreef mordradead het volgende:
ik heb zo'n voetbalmat gekocht voor fifaeigenlijk best geinig vooral als je met meerdere speelt (5 euro, bart smit
)
vanaf world cup 2002 dacht ik.... ik speel hem iig met fifa 2003quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:32 schreef P8R het volgende:
[..]
Welke Fifa's werkt ie op eigenlijk? Zag 'm ook liggen,... geweldig fout natuurlijk dat het bijna weer leuk is!
Ik vind hem er op het eerste gezicht netter uitzien dan de oude versie ... maar die vond ik gewoon echt lelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:03 schreef Thomper het volgende:
Hierbij is de nieuwe layout van CubeZone tot lelijkste van 2005 verkozen. Bah. En die 'vernieuwingen'? Die hebben alle andere sites al sinds een jaar of twee.
Op zich is vind ik het wel leuk geworden, maar er zitten nog wat dfoutjes in, ook zie ik lnks nog menu staan in de aude layoutquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:03 schreef Thomper het volgende:
Hierbij is de nieuwe layout van CubeZone tot lelijkste van 2005 verkozen. Bah. En die 'vernieuwingen'? Die hebben alle andere sites al sinds een jaar of twee.
Cool om te horenquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:43 schreef Hellrazor het volgende:
ik kom sinds games.fok niet meer op cubezone![]()
gba -> cube voor pacman vsquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor GBA kabel wil je hebben? Een link-kabel?
Daar ga ik natuurlijk niet mee accoord...quote:Geachte Klant,
Tengevolge van een systeemfout zijn de prijzen van bepaalde producten gedurende een aantal uren niet correct, d.w.z. te laag, op onze website weergegeven. Ook ten tijde van uw bestelling was dit helaas het geval. Wij kunnen uw bestelling derhalve helaas, in deze vorm, niet uitvoeren. Hiervoor bieden wij u onze verontschuldigingen aan.
Indien de betaling van uw bestelling reeds is uitgevoerd, dan zullen wij het bedrag per omgaande terugstorten op uw rekening. Wij verzoeken u daartoe deze e-mail als reply/antwoord terug te zenden met vermelding van uw bank/girorekeningnummer.
Inmiddels staan de correcte prijzen weer op onze site. Indien u de door u gewenste artikelen alsnog wilt bestellen, dan verzoeken wij u vriendelijk een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wij excuseren ons nogmaals voor het ongemak en danken u voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Winkelwijs.nl
Ik denk niet dat het gaat lukken met dát e-mail adresquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deal, mail maar: Notorious_Roy@fok.ml
(Sorry Tain, ontopic weer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu weer lekker verder gamen![]()
heb het al ff geprobeerd maar het is best moeilijkvooral de besturing
![]()
dat wordt ff flink oefenen en wennen
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Jullie raden nooit wat er vanochtend om 8 uur aan mn bed stond...
je loopt achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu weer lekker verder gamen![]()
heb het al ff geprobeerd maar het is best moeilijkvooral de besturing
![]()
dat wordt ff flink oefenen en wennen![]()
![]()
Nintendo is lief!
Tri State. Tri State. !
via de nintendosite?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Pfff ik weet nu echt niet welke game ik volgende maand wil/moet kopen
Ik zit te twijfelen tussen Jungle beat en natuurlijk NBA Street 3 en natuurlijk Mario tennis
Of gewoon niks kopen want ik heb gister de DS besteld voor 189 euro![]()
Yupquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:18 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
via de nintendosite?
ik vind 1000 sterren voor verzendkosten best veel
Nintendo had een aantal DS'en te koop gezet in de sterrencatalogus voor 190 euro en 1000 sterren. Daar zit een DS in, de VS versie van Super Mario 64 DS, en demo van Metroid Prime: Hunters en een demo van Wario ware. Ze zijn btw allemaal al uitverkocht hier in Nederlandquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:40 schreef Hellrazor het volgende:
wat is dat Nintendo DS Limited VIP Pak ?
zover ik weet zit ie niet in de players choicequote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:24 schreef OnaNia het volgende:
Weet een van jullie de datum dat MGS Twin Snakes Player's Choice is geworden? De precieze datum hoeft niet, het mag ook ongeveer.
Jawel. Kijk maar op prijsvergelijksites zoals vergelijk.nl. Ik wil alleen weten sinds wanneer.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:29 schreef _Supreme het volgende:
[..]
zover ik weet zit ie niet in de players choice
En ik maar denken dat guldens ->euro bedrag/2-10% was. Heb ik het al die jaren verkeerd omgedaanquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
zie het inderdaad staan, waarschijnlijk guldenprijzen, maar eerlijk waar ik dacht dat ze gewoon een stuk goedkoper waren, ze leveren het maar ook...
dan dacht je flink verkeerdquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:40 schreef Lexie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat guldens ->euro bedrag/2-10% was. Heb ik het al die jaren verkeerd omgedaan.
Nee, maar de essentie van mijn post was dat hij guldens en euro's omdraait. Van euro's naar guldens is trouwens *2+10%, maar we gaan lichtelijk offtopicquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan dacht je flink verkeerdwant het is /2+10%
2,20371 dat weet je toch wel
is die gameplay nou anders dan bij de remake en deel 1quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:50 schreef Dromer het volgende:
weer eens ontopic
Ik heb mijn RE4 plu binnenIs best mooi en van redelijke kwaliteit
En natuurlijk RE4 zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |