quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:55 schreef Denni5 het volgende:
RE4![]()
Ik snap nou echt niet waarom de helft van de mensen hier een stijve tokus van krijgen.
Hij zal misschien wel aardig zijn, maar om er nou zo wild van te worden...
Geen probleem. Ik vraag wel even aan Tain of hij het vannacht doet, wanneer het forum weer sneller zal lopen. FOK!games is idd ook baggertraag.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:09 schreef HomerJ het volgende:
Als het forum niet zo langzaam was en geen foutmeldingen(net als Fok! Games) zou geven zou ik het graag willen doen
Think..... Revolution!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:39 schreef HomerJ het volgende:
Zou er nog een nieuwe Super Smash Bros. komen voor de gamecube? Niet zeker hé?
Ziet er puik uitquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:25 schreef speknek het volgende:
Ik ben even zwaar met de OP aan het kutten hoor, zodra hij een bepaalde grootte wordt lijkt de forum software vast te lopen. Nou wou ik hem toch al inkrimpen, maar ik ga even kijken waar ie op vastloopt. Niet schrikken als de OP er soms wat vreemd uitziet.
Ik zie het al wel voor me "Hey, Ballmer, why don't you suck my tiny yellow balls?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmmm...interview doorgelezen en het ziet er toch wel erg nep uit.
Jammer, was een leuk verhaal geweest.
Kom je wel overheenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
vandaag is de eerste dag dat ik mijn gamecube niet heb aangeraakt
Ik had niet verwacht dat VJ zo hoog zou eindigenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:18 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
01 Viewtiful Joe
02 Metroid Prime 2, Echoes
03 Donkey Konga + Bongo Controller
04 Beyond Good And Evil
05 Final Fantasy, Crystal Chronicles
06 Need For Speed Underground 2
07 Prince Of Persia 2 - Warrior Within
08 Fifa 2005
09 Tales Of Symphonia
10 Paper Mario 2, The Thousand Year Door
11 Mario Golf, Toadstool Tour