SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu weer lekker verder gamen![]()
heb het al ff geprobeerd maar het is best moeilijkvooral de besturing
![]()
dat wordt ff flink oefenen en wennen
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Jullie raden nooit wat er vanochtend om 8 uur aan mn bed stond...
je loopt achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nu weer lekker verder gamen![]()
heb het al ff geprobeerd maar het is best moeilijkvooral de besturing
![]()
dat wordt ff flink oefenen en wennen![]()
![]()
Nintendo is lief!
Tri State. Tri State. !
via de nintendosite?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Pfff ik weet nu echt niet welke game ik volgende maand wil/moet kopen
Ik zit te twijfelen tussen Jungle beat en natuurlijk NBA Street 3 en natuurlijk Mario tennis
Of gewoon niks kopen want ik heb gister de DS besteld voor 189 euro![]()
Yupquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:18 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
via de nintendosite?
ik vind 1000 sterren voor verzendkosten best veel
Nintendo had een aantal DS'en te koop gezet in de sterrencatalogus voor 190 euro en 1000 sterren. Daar zit een DS in, de VS versie van Super Mario 64 DS, en demo van Metroid Prime: Hunters en een demo van Wario ware. Ze zijn btw allemaal al uitverkocht hier in Nederlandquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:40 schreef Hellrazor het volgende:
wat is dat Nintendo DS Limited VIP Pak ?
zover ik weet zit ie niet in de players choicequote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:24 schreef OnaNia het volgende:
Weet een van jullie de datum dat MGS Twin Snakes Player's Choice is geworden? De precieze datum hoeft niet, het mag ook ongeveer.
Jawel. Kijk maar op prijsvergelijksites zoals vergelijk.nl. Ik wil alleen weten sinds wanneer.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:29 schreef _Supreme het volgende:
[..]
zover ik weet zit ie niet in de players choice
En ik maar denken dat guldens ->euro bedrag/2-10% was. Heb ik het al die jaren verkeerd omgedaanquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
zie het inderdaad staan, waarschijnlijk guldenprijzen, maar eerlijk waar ik dacht dat ze gewoon een stuk goedkoper waren, ze leveren het maar ook...
dan dacht je flink verkeerdquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:40 schreef Lexie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat guldens ->euro bedrag/2-10% was. Heb ik het al die jaren verkeerd omgedaan.
Nee, maar de essentie van mijn post was dat hij guldens en euro's omdraait. Van euro's naar guldens is trouwens *2+10%, maar we gaan lichtelijk offtopicquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan dacht je flink verkeerdwant het is /2+10%
2,20371 dat weet je toch wel
is die gameplay nou anders dan bij de remake en deel 1quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:50 schreef Dromer het volgende:
weer eens ontopic
Ik heb mijn RE4 plu binnenIs best mooi en van redelijke kwaliteit
En natuurlijk RE4 zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |