Cool om te horenquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:43 schreef Hellrazor het volgende:
ik kom sinds games.fok niet meer op cubezone![]()
gba -> cube voor pacman vsquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor GBA kabel wil je hebben? Een link-kabel?
Daar ga ik natuurlijk niet mee accoord...quote:Geachte Klant,
Tengevolge van een systeemfout zijn de prijzen van bepaalde producten gedurende een aantal uren niet correct, d.w.z. te laag, op onze website weergegeven. Ook ten tijde van uw bestelling was dit helaas het geval. Wij kunnen uw bestelling derhalve helaas, in deze vorm, niet uitvoeren. Hiervoor bieden wij u onze verontschuldigingen aan.
Indien de betaling van uw bestelling reeds is uitgevoerd, dan zullen wij het bedrag per omgaande terugstorten op uw rekening. Wij verzoeken u daartoe deze e-mail als reply/antwoord terug te zenden met vermelding van uw bank/girorekeningnummer.
Inmiddels staan de correcte prijzen weer op onze site. Indien u de door u gewenste artikelen alsnog wilt bestellen, dan verzoeken wij u vriendelijk een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wij excuseren ons nogmaals voor het ongemak en danken u voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Winkelwijs.nl
Ik denk niet dat het gaat lukken met dát e-mail adresquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deal, mail maar: Notorious_Roy@fok.ml
(Sorry Tain, ontopic weer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |