Maar over nieuwe games en aankomende toppers wordt zonder die lijstjes ook wel geluld.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:13 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Waarom zou je het scheiden? Als de OP gewoon beperkt gehouden wordt is het allemaal centraal te vinden en is iedereen happy. Er moet gewoon even goed nagedacht worden over wat we erin willen hebben en wat niet. Wat mij betreft ligt die grens bij "dingen die irritant zijn om te herhalen". Dus links naar eerder topics, sites en zo allemaal in de OP (maar wel beperkt houden; vorige OP van speknek was wat dat betreft erg goed). Lijstjes met toppers eruit want dat zijn juist de leuke dingen om over te lullen. Ervaringen uitwisselen blijft namelijk een van de grote pluspunten van communities als dit en dat zou centraal moeten staan bij het bedenken van een OP.
De vraag is dan hoe aantrekkelijk het topic is voor nieuwe users. Er zijn natuurlijk ook best wel wat mensen die hier voor de info even komen kijken en als die mensen een lege OP vinden is de kans groot dat die niet terugkomen. En voor de regulars is het helemaal niet leuk om steeds een vraag gesteld te krijgen waar bv. de EU-releasedata te vinden zijn. Als dat duidelijk is, dan kan er meteen geluld worden over games en dat is het leukste voor de nieuwe users én de regulars.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:26 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Maar over nieuwe games en aankomende toppers wordt zonder die lijstjes ook wel geluld.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:57 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
De vraag is dan hoe aantrekkelijk het topic is voor nieuwe users. Er zijn natuurlijk ook best wel wat mensen die hier voor de info even komen kijken en als die mensen een lege OP vinden is de kans groot dat die niet terugkomen. En voor de regulars is het helemaal niet leuk om steeds een vraag gesteld te krijgen waar bv. de EU-releasedata te vinden zijn. Als dat duidelijk is, dan kan er meteen geluld worden over games en dat is het leukste voor de nieuwe users én de regulars.
Daarvoor kun je dan een topic "GAM voor newbies" voor maken, dan zijn die nieuwe users ook gelijk op de hoogte van hetgeen er speelt in de diverse consoletopics.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:57 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
De vraag is dan hoe aantrekkelijk het topic is voor nieuwe users. Er zijn natuurlijk ook best wel wat mensen die hier voor de info even komen kijken en als die mensen een lege OP vinden is de kans groot dat die niet terugkomen. En voor de regulars is het helemaal niet leuk om steeds een vraag gesteld te krijgen waar bv. de EU-releasedata te vinden zijn. Als dat duidelijk is, dan kan er meteen geluld worden over games en dat is het leukste voor de nieuwe users én de regulars.
Ja da's laagdrempelig. Heb je al eens gezien hoeveel views de FAQ heeft?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:41 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Daarvoor kun je dan een topic "GAM voor newbies" voor maken, dan zijn die nieuwe users ook gelijk op de hoogte van hetgeen er speelt in de diverse consoletopics.
Een soort fok GAM-opleiding dus![]()
Die onderstequote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
EA kondigt The Godfathergame aan voor Cube, met Mario exclusive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*gejat van gaming-age fora
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
EA kondigt The Godfathergame aan voor Cube, met Mario exclusive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*gejat van gaming-age fora
50 pleuro's zonder bongo's en 60 met bongo'squote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Komt die 4 Februari hier uit?
Edit: ja dus
Is dat een pack met Jungle Beat en gongo's?BONGO'S wat wordt de prijs dan daarvan?
Ik vind hem echt wel mooi opzicht. Ik vind het een erg mooie tatie, al die details enzow. Een mooi plaatje maar ik zou het zelf niet nemen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
wat ongelooflijk lelijk zeg! leuk voor aan de muur misschien, maar zeker niet op je rug
in welke opzichten dan want volgens anderen zijn het gewoon zombies en genetische gemanipuleerde beesten enz.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen geesten nog, wel monsters. Duivelse krachten ook wel, op zich. En ouders laten meekijken zou ik niet doen. Als je met je shotgun een hoofd eraf knalt spuit het bloed zeg maar over je scherm
Ik ga ooit nog ergens een Nintendo tattoo laten zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
tatoe's zijn zoiezo kansloos...en dan nog nintendo tatoe's = dubbel kansloos....trieste figuren...
overgens geldt dat ook voor ps2 tatoe's xbox tatoe's whatever
"ergens"quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog ergens een Nintendo tattoo laten zetten
dan ben je ook niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog ergens een Nintendo tattoo laten zetten
lol ik weet zeker dat die xbox gewonnen had als dat voorste display er niet afgelazert wasquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:41 schreef Slomy het volgende:
Weet niet of ie al eens voorbij is gekomen: http://ryoni.com/media/testconsolas.wmv
Grappig filmpje, maar absoluut belachelijk. Zoiets doe je toch niet
paar posts terug nogquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:41 schreef Slomy het volgende:
Weet niet of ie al eens voorbij is gekomen: http://ryoni.com/media/testconsolas.wmv
Grappig filmpje, maar absoluut belachelijk. Zoiets doe je toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |