Ik vind deel 5 leukste mini-games hebben maar de speelborden van deel 4 zijn leuker. Maar met allebei heb je geen miskoop, Over Mario party 6 kan ik niet oordelenquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk de leukste Mario Party?
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo mailen: contact@nintendo.nl
Wat HomerJ zegtquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk de leukste Mario Party?
Die inkribbons had ik ook meestal wel genoeg ja, maar kogels nooit, als ik een zombie tegenkwam wilde ik die gewoon neerknallen, en dan kom je redelijk snel aan het einde van je kogels.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ink ribbons waren ook plenty ja.
Misschien spelen sommige mensen het spel als een shooter, met quicksave.
Ik vind deel 4 nog steeds mijn grootste miskoop voor de Cube tot nu toe, ik vond de delen voor de N64 leuker (5 heb ik nooit gespeeld). 6 lijkt me wel leuk met een microfoonquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:41 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vind deel 5 leukste mini-games hebben maar de speelborden van deel 4 zijn leuker. Maar met allebei heb je geen miskoop, Over Mario party 6 kan ik niet oordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was net vernieuwdquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorige deel, incl mooie OP die we hoognodig moeten vernieuwen:
[Gamecube] deel 116: In de ban van Resident evil 4
Duurder dan jouw opleidingquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:18 schreef Markster het volgende:
Wat een goedkope tv.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:43 schreef Cerbie het volgende:
http://www.ryoni.com/news/124/ARTICLE/1149/2005-01-19.html
Gamecube wint
zoek dan maar snel een xbox opquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
geweldige test en ik krijg ook mepneigingen
Ik bedoel helemaalquote:
Nee, das helemaal niet leukquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel helemaalDie plaatjes zijn erg tof, maar ik zie liever een Algemeen Nintendo Topic waarin alle info van de Cube, GBA, NDS, etc in te vinden is (op slot) en dan de betreffende topics gewoon elke keer naar eigen smaak. Nu doen we een Resident Evil 4 thema, begin februari Jungle Beat
In de OP gewoon een link naar dat info topic.
ècht wel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:46 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
komen er geen geesten. demonen, duivelse krachten e.d. in voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |