Games speel je op een consolequote:Op woensdag 19 januari 2005 02:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
komt ie nu ale eens op de PC uit?!
Ja, daar worden we wel toe gedwongen hè, al die gamedevelopers die hun games nu ineens alleen voor consoles maken.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:18 schreef Markster het volgende:
Wat een goedkope tv.
Als ik me niet vergis zijn er o.a. bij ign wat filmjes te zien.quote:
En dan over twee weken Donkey Kong Jungle Beatquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:39 schreef Chocobo het volgende:
Mijn Cube draait meer dan ooit. RE4, MP2, PM2, ToS,....... topgames
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan over twee weken Donkey Kong Jungle Beat
Geef nou maar toe aan die oergevoelens. Je wilt trommelen.quote:
Ik ga 'm meteen kopen als hij uitkomt. RE4 heeft van www.gamespot.com een 9,6 gehad dus dat wil veel zeggen .quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, via import!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anders komt ie in maart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga je hem ook kopen toma???????????????????????????????/
Je vergist je in deze titel als je die met de vorige vergelijkt... Dit is echt een totaal vernieuwde gamequote:Op woensdag 19 januari 2005 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
RE4 laat ik lekker RE4 zijn.
RE is niets voor mij is bij de meeste vorige delen gebleken....
Pussy...quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
RE4 laat ik lekker RE4 zijn.
RE is niets voor mij is bij de meeste vorige delen gebleken....
www.nedgame.comquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:22 schreef m021 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n cube.Al was het alleen maar om de games te kunnen spelen die niet voor pc uitkomen.
Waar kan ik zo'n ding het goedkoopst krijgen? Ik meende in een van de vorige OP's een link te zien naar "koop hier goedkoop een GC", maar die bestaat niet meer ofzo.
Ik blijf een Nederlander natuurlijk.
Coolquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:13 schreef MeZZiN het volgende:
Server geupdated .... pricecompare ga binnen kort weer geupdate worden en uitgebreid had de laatste tijd geen tijd meer om het bij te houden en uittebreiden. Dus .... paper mario enzo...
In Europa dus niet voor de Cube. Zonde, IGN noemde het "The Best Game No One Played" van 2004.quote:19.01.05 - ZOO Digital Publishing gibt bekannt, dass man das Actionspiel Alien Hominid im Mai 2005 in Europa für Xbox und PlayStation2 ausliefern wird.
Das inderdaad goedkoop, maar:quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:26 schreef Ruzbeh het volgende:
www.nedgame.com
Zilvere gamecube + controller, voor maar 69 EURO!!!!![]()
En aangezien ik een kortingskaart heb voor de Free Record Shop vind ik het zonde om (tegen het normale tarief) spellen te kopen bij Nedgame...quote:Helaas verzenden wij geen losse spelsystemen/ pakketten vanwege het gewicht en de lage winstmarge op hardware.
U dient per spelsysteem minimaal twee games of accessoires aan uw bestelling toe te voegen.
als je interesse hebt in Mario Kart Double Dash is de DD platinum pack een goedkope oplossingquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:08 schreef m021 het volgende:
[..]
Das inderdaad goedkoop, maar:
[..]
En aangezien ik een kortingskaart heb voor de Free Record Shop vind ik het zonde om (tegen het normale tarief) spellen te kopen bij Nedgame...
Weet je dat zeker?!quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je vergist je in deze titel als je die met de vorige vergelijkt... Dit is echt een totaal vernieuwde game
alleen je kortingskaart werkt niet op hardware en aangezien het een pack(hardware + spel) is krijg je geen kortingquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
als je interesse hebt in Mario Kart Double Dash is de DD platinum pack een goedkope oplossing
Platinum cube + controller + MKDD = 100¤
die is gewoon te koop bij de FRS dus kan je je kortingskaart gebruiken (denk ik)
De houterige controlls vallen reuze mee. Ik snap werkelijk niet dat zoveel mensen daar zo veel problemen mee hebben. En te weinig kogels... tja, het is geen rambo horror maar survival horror nietwaar?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef Denni5 het volgende:
De remake heeft alleen maar Resident Evil op de box staan, geen ondertitels of iets dergelijks.
Bereid je wel voor op houterige controls en te weinig kogels, maar voor de rest was de sfeer wel goed in het spel.
waarom dan deze RE ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef Denni5 het volgende:
De remake heeft alleen maar Resident Evil op de box staan, geen ondertitels of iets dergelijks.
Bereid je wel voor op houterige controls en te weinig kogels, maar voor de rest was de sfeer wel goed in het spel.
koop er 1 spel bij uit de aanbiedingen, is 15 euro ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:08 schreef m021 het volgende:
[..]
Das inderdaad goedkoop, maar:
[..]
En aangezien ik een kortingskaart heb voor de Free Record Shop vind ik het zonde om (tegen het normale tarief) spellen te kopen bij Nedgame...
Welke packs bestaan er nog meer? Misschien is er een bij met een spel dat ik sowieso al wilde hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
als je interesse hebt in Mario Kart Double Dash is de DD platinum pack een goedkope oplossing
Platinum cube + controller + MKDD = 100¤
die is gewoon te koop bij de FRS dus kan je je kortingskaart gebruiken (denk ik)
Echt wel!quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
@Forau_Diavolina: JIJ vindt het het beste spel, wil niet zeggen dat het het ook is he
Ja dat weet ik zeker. Munitie in overvloed en hele andere gameplayquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?!
Over de vorige delen was ook "iedereen" enthousiast! Ik heb het 1 dag gespeeld en daarna nooit meer! Echt geen spel voor mij, deel 1 niet, deel 2 ook helemaal niet! Dus zou ik dit deel wel eens leuk kunnen vinden?!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Omdat dat het beste een aardig spel op de cube is.
Daarom.
Ik verwachtte ook niet dat ik met een minigun door dat huis kon ploegen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:30 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
De houterige controlls vallen reuze mee. Ik snap werkelijk niet dat zoveel mensen daar zo veel problemen mee hebben. En te weinig kogels... tja, het is geen rambo horror maar survival horror nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |