abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 18 januari 2005 @ 02:53:27 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24619435
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:45 schreef milagro het volgende:

ik heb nog NOOIT mensen gezien die lopen te joelen GA DOOD als een stervend man ligt te stuiptrekken op de grond, nee, en ja ik ben echt ontzettend veel uitgeweest in mijn leven en veel rotzooi gezien.
Deze knullen kwamen erbij staan, waren helemaal niet direct betrokken, ze zagen een broeder vechten en kwamen hem moreel steunen, zoals dat gaat met dit soort gasten, waar 1 Marokkaan rotzooi trapt, heb je binnen no time 30 Marokkanen, die geen flikker met de zaak te maken hebben, de broeder ook niet kennen, maar wel partij trekken.
Je hebt volkomen gelijk Milagro, een echte Nederlander zou zoiets nooit doen. Alleen Marokkanen doen dit soort dingen.
pi_24619440
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:45 schreef milagro het volgende:

[..]

ik heb nog NOOIT mensen gezien die lopen te joelen GA DOOD als een stervend man ligt te stuiptrekken op de grond, nee, en ja ik ben echt ontzettend veel uitgeweest in mijn leven en veel rotzooi gezien.
Deze knullen kwamen erbij staan, waren helemaal niet direct betrokken, ze zagen een broeder vechten en kwamen hem moreel steunen, zoals dat gaat met dit soort gasten, waar 1 Marokkaan rotzooi trapt, heb je binnen no time 30 Marokkanen, die geen flikker met de zaak te maken hebben, de broeder ook niet kennen, maar wel partij trekken.

je praat gewoon een beetje poep nu, Loeder, dit is geen normaal frequent voorkomend gedrag bij iemand die ligt te sterven op straat.
De ambulance mensen konden amper hun werk doen omdat die knullen het allemaal zo heerlijk uitgelaten waren, ach ja, je bent jong en je hebt een leuke avond achter de rug dus doe niet zo moeilijk, mens, leef je een beetje in, je bent toch ook jong geweest ...

alsjeblieft Loeder, je kan ook overdrijven met je relativeren, hoor, ik vind het op het schandalige af.
Jeetje wat preuts milargo. Volgende keer gewoon meeschreeuwen hoor. Integreren komt immers van twee kanten.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_24619489
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:53 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk Milagro, een echte Nederlander zou zoiets nooit doen. Alleen Marokkanen doen dit soort dingen.
relativeer jij dit nu OMDAT het Marokkanen zijn en die hebben het al zo moeilijk?
Zo, daar heb je hem terug, je flauwe vooringenomen opmerking, en graag gedaan!

ik vind het schandalig om dit gedrag af te doen als ware het doorsnee groepsgedrag van een uitgelaten groepje jongelui tijdens een avondje stappen, zoals je dat wel vaker ziet volgens jou blijkbaar.

Er lag iemand DOOD te gaan, Loeder, en zij stonden erbij te joelen en belemmerden de toegesnelde hulpverleners hun werk te doen, we hebben het niet over door bloembakken lopen of lege colaflesjes over de grond laten rollen in de bioscoopzaal.

Maar goed, jij vindt het blijkbaar iets wat je moet relativeren.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † dinsdag 18 januari 2005 @ 03:09:15 #104
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24619513
Je begrijpt mij niet Milagro.
Ik veroordeel elk mens die in groepsverband zulke idiote dingen doet maar ben niet van plan om in hokjes te gaan denken omdat dat nu eenmaal een typische Nederlandse eigenschap is.
Ja, nu waren het (waarschijnlijk..) Marokkanen, morgen zijn het Brabanders, volgende maand opgeschoten Londsdale jeugd.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 07:12:32 #105
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24620053
Jeetje, heeft Cohen nu ook al de controle over Rotterdam?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:35:42 #106
92279 N.icka
Windforce 11
pi_24620446
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 03:09 schreef Loedertje het volgende:

Ja, nu waren het (waarschijnlijk..) Marokkanen, morgen zijn het Brabanders, volgende maand opgeschoten Londsdale jeugd.
En dat geloof je echt?
pi_24620506
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 08:35 schreef N.icka het volgende:

[..]

En dat geloof je echt?
Ja en als er dan een bericht verschijnt hoe Lonsdalers staan te juichen "ga dood ga dood" bij een door 1 Lonsdaler in elkaar geslagen en doodbloedende Marokkaanse man, de hulpverlening in de weg moedwillig in de weg staand, dan komt Loeder het relativeren met "gewoon groepsgedrag, niet bijzonders, laten we nu niet alle Lonsdalers over 1 kam scheren" en rept verder niet over de gedoodde Marokkaan die dacht na het stappen nog even rustig een broodje te kunnen eten.
Dan zal ze ook hysterische reacties als "dit was een racistische moord" afwimpelen met deze relativerende woorden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 januari 2005 @ 08:50:47 #108
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24620581
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef BoRRuHG het volgende:
Ach, hoe vervelend dit ook is en hoe kwaad ik er ook om kan worden, is het gewoon een feit dat ook dit zoveelste geval van zinloos geweld binnen no time weer vergeten is.
Nou, ik denk dat opeenstappeling van incidentjes langzamerhand zorgen voor een sfeer welke eenvoudig tot rassenrellen kan leiden in grote steden.

Sterker nog, ik durf bijna te garanderen dat ze komen.
pi_24620650
quote:
Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Prachtig ook hoe de Telegraaf (en Veekeend) er toch weer een Marokkanenverhaal van weet te maken, ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
Fantastisch om te zien hoe jij en een aantal andere users het Marokkanen-probleem niet willen onderkennen.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:26:22 #110
92279 N.icka
Windforce 11
pi_24620972
Ik ben Mohammed B en ik laat niet met mij spotten , heeft de dader geroepen.

En dan die allochtonen die langslopen bij die broodjeszaak en hun duim opsteken, kutgasten, zitten wij toch maar mee opgescheept

bron rtl nieuws
pi_24621072
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik wacht liever even de feiten af voordat ik meega in je schuimbekkende tirades
En wanneer de feiten op tafel komen zien we je ineens niet meer terug. Altijd weer die verrotte naffers.
pi_24621119
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:29 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Heb jij dan geen respect voor mensen die op zeventien januari een hartaanval hebben gehad?
Bij een hartaanval is er toch geen DADER? Dan wordt er niet iemand dóór iemand vermoord.
Heeft helemaal niets met respect te maken. Mensen horen elkaar gewoon niet af te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door menesis op 18-01-2005 09:48:42 ]
pi_24621815
Laffe laffe ontoelaatbare actie. Maar ik ben het wel degelijk met Loedertje eens dat dit soort dingen niet toegeschreven kunnen worden aan één groep. Ik bedoel: het is dan wel zo dat er tijdens de kloppartij Marokkanen toestroomden en een beetje gaan lopen aanmoedigen., maar kun je dat soort gedrag niet verwachten van een andere groep met één groepscode, zoals (ik zeg maar wat: Lonsdale-apen, Oajoax-supporters of Antillianen? Lijkt me ook. En dat de hulpdiensten op afstand gehouden werden dat zie ik ook bij anderen nog wel eens gebeuren.
Neemt niet weg dat deze debielen hard aangepakt moeten worden. Ik hoop dat ze publiekelijk aan de schandpaal genageld worden
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 18 januari 2005 @ 10:29:27 #114
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_24621863
R.I.P.

Voor een aantal wordt het toch eens tijd de oogkleppen af te doen en een meer rationeel beeld van de maatschappij te krijgen.

Milagro = right.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 10:30:26 #115
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_24621882
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

, we zijn italianan die vergeten niks.
Abbiamo finito queste stronzate? OK, andiamo avanti, abbiamo capito che sei un duro.........virtuale.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_24621978
quote:
Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Prachtig ook hoe de Telegraaf (en Veekeend) er toch weer een Marokkanenverhaal van weet te maken, ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
ze zeiden alleen maar ga maar dood

er staat nergens dat zij de daders zijn

Telegraf
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24622000
Zorgelijk dat mensen dergelijke acties bagatelliseren.
Een moord vergelijken (door een of andere badmuts die zichzelf vergelijkt met Mohammed B. -> zegt al genoeg) met een hartaanval slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Van de omstanders kun je nu helemaal niet meer verwachten dat ze nog ingrijpen, sterker nog; ze belemmeren het ambulance personeel omdat hun 'broeder' bezig is. Tot zover de illusie van sociale controle.
De oplossing ligt in het feit dat we meer blauwe ballen op straat nodig hebben; pepperspray en gummiknuppel gewoon gebruiken. De politie mag m.i. veel harder en directer op gaan treden. Respect hebben ze toch niet voor de politie, dan mogen ze het er wat mij betreft inslaan.

We zijn veel te soft in NL, en ik ben bang dat deze zieke, zieke trend niet meer om te draaien is. In ieder geval niet langer goedschiks...
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_24622195
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 10:37 schreef Snatched het volgende:
Zorgelijk dat mensen dergelijke acties bagatelliseren.
Als je goed had gelezen had je gezien dat de actie zelf absoluut niet gebagatelliseerd wordt.
quote:
Een moord vergelijken (door een of andere badmuts die zichzelf vergelijkt met Mohammed B. -> zegt al genoeg) met een hartaanval slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Eens
quote:
Van de omstanders kun je nu helemaal niet meer verwachten dat ze nog ingrijpen, sterker nog; ze belemmeren het ambulance personeel omdat hun 'broeder' bezig is. Tot zover de illusie van sociale controle.
De oplossing ligt in het feit dat we meer blauwe ballen op straat nodig hebben; pepperspray en gummiknuppel gewoon gebruiken. De politie mag m.i. veel harder en directer op gaan treden. Respect hebben ze toch niet voor de politie, dan mogen ze het er wat mij betreft inslaan.

We zijn veel te soft in NL, en ik ben bang dat deze zieke, zieke trend niet meer om te draaien is. In ieder geval niet langer goedschiks...
Eens, ze zouden onze blauwe mietjes eens op stage moeten sturen bij les flics, die hebben geen moeite met een petsje meer of minder, en al helemaal niet in de rechtszaal. Die krijgen gewoon groen licht.
(Noot: de situatie in de Franse voorsteden bewijst overigens dat ook hard optreden weinig uitmaakt)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24622257
quote:
(Noot: de situatie in de Franse voorsteden bewijst overigens dat ook hard optreden weinig uitmaakt)
Da's zeker waar ... maar er loopt genoeg tuig rond daar er zijn daar ook spanningen zat.
Het is een stuk 'extremer' dan hier, maar het optreden van de Guardia Civil bijvoorbeeld zorgt er wel voor dat je 3x nadenkt voor je iets flikt wat niet door de beugel kan.

Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee; je hebt je maar te gedragen
pi_24622354
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 10:56 schreef Snatched het volgende:

[..]

Da's zeker waar ... maar er loopt genoeg tuig rond daar er zijn daar ook spanningen zat.
Het is een stuk 'extremer' dan hier, maar het optreden van de Guardia Civil bijvoorbeeld zorgt er wel voor dat je 3x nadenkt voor je iets flikt wat niet door de beugel kan.

Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee; je hebt je maar te gedragen
Ik durf zelfs te stellen dat juist de harde aanpak heeft geleid tot een hoop ellende. Er zijn massale veldslagen geweest met in de hoofdrol de politie in Parijs, waarbij ook doden zijn gevallen. Gevolg was dat ouders hun kroost angstvallig binnen gingen houden, behalve als ze (de jongens) naar de moskee gingen. Dit heeft de radicalisering enorm in de hand gewerkt daar, van een heel volksdeel.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:14:36 #121
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_24622481
Ik woonde jaren naast en tegenover verschillende marokkaanse gezinne. Top gasten, nooit zulke goede buren gehad.
Ik heb verschillende marokkaanse collega's. Top gasten, daar kan menig 'nederlander' nog wat van leren.
Ik werk in een sub tropisch zwemparadijs. Daar komen veel marokkanen en veel niet marokkanen. Nooit problemen, tot het moment dat er marokkanen in de leeftijd 15 tot 25 met meer dan 3 tegelijk binnen komen. Dan krijg je altijd gelazer. Of ze krijgen ruzie onderling, of ze krijgen ruzie met andere badgasten, maar nog erger, ze gaan gewoon der goddelijke gang en hebben overal schijt aan, alsof allah niet door het glazen dak kan kijken. Met als eindstand dat het half ameubelement in het water ligt en de technische dienst de volgende dag weer kluisdeurtjes en kleedhokjes in de perscontainer kan gaan stoppen.

Met andere woorden. Ja, er is een probleem. Niet met marokkanen als geheel. Maar wel met jongeren in de leeftijd 15 tot 25 van marokkaanse afkomst of zich gedragend naar het stereotype dat 'nederlanders' daarvan hebben. Daar zitten dus soms ook algerijnen bij, of iraniers, of turken. Maar nooit nederlanders, of fransen of britten.

Ondanks dat feitelijke afkomst of religie er in principe niet toe doet.
pi_24622570
Het is ook vrij bekend dat de grootste problemen met de derde generatie zijn, en dat zijn inderdaad de jongeren in de leeftijd die jij benoemt.

Ik zie helaas geen alternatief dan dit soort tuig snoeihard aan te pakken, en zeker op straat. Waar ben je mee bezig als je midden in de nacht mensen gaat lastig vallen. En oh wee, als iemand die wél goed opgevoed is er wat van zegt...

@Mwanatabu

je hebt deels gelijk over het averechts effect. In Frankrijk zijn die spanningen sowieso al heel groot tussen overheid en de moslim gemeenschap. Het zuiden van Frankrijk is ook voor een groot deel behoorlijk racistisch ingesteld (heeft ook te maken met de geschiedenis van Algerije).
Veldslagen zit niemand op te wachten, maar het loopt vanzelf uit de klauwen hier in NL. Je kan er op wachten dat mensen zelf burgerwachten gaan organiseren en dan desnoods "Marokkaantje gaan jagen". Op een gegeven moment is de maat ook gewoon vol, en da's heel begrijpelijk.

Beter dat de politie er een paar keer op los slaat, dan dat de burgers het zelf doen.

(zal wel weer een hoop mediapropaganda opleveren en de discriminatie bureaus staan al te springen, maar het kan nooit kwaad).
pi_24622734
Ach, Marokkanen wat kan je erover zeggen. Dit zijn slechts incidenten, het valt allemaal wel mee, en het komt allemaal wel goed
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:49:41 #124
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_24622957
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:14 schreef stigchel het volgende:
Met andere woorden. Ja, er is een probleem. Niet met marokkanen als geheel. Maar wel met jongeren in de leeftijd 15 tot 25 van marokkaanse afkomst of zich gedragend naar het stereotype dat 'nederlanders' daarvan hebben. Daar zitten dus soms ook algerijnen bij, of iraniers, of turken. Maar nooit nederlanders, of fransen of britten.

Ondanks dat feitelijke afkomst of religie er in principe niet toe doet.
Dus dat zijn de kutmarokkanen! Wordt wel een heel klein hokje zó!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:56:57 #125
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24623056
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 10:29 schreef RigorMortis het volgende:
R.I.P.

Voor een aantal wordt het toch eens tijd de oogkleppen af te doen en een meer rationeel beeld van de maatschappij te krijgen.

Milagro = right.
En dat rationeel beeld krijg je door de prive/ telegraaf te lezen?

Dit soort dingen
Nederlandse pedofiel verwoest moedwillig leven kind (12)
komt meer in de buurt van een rationeel, dagelijks, nederlands beeld.
pi_24623147
Tuurlijk. Ik denk dat het allergrootste deel van Nederland meer last heeft van kut-Marokkanen in het dagelijks leven dan van pedofielen.
pi_24623161
Dat lijkt me me nogal duidelijk.
eeeh
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:19:55 #128
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_24623318
waarom ging de ambulance niet door de groep heenrijden?
ergens anders op fok las ik dat het wel effect heeft
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_24623439
Ik vindt het erg treurig om dit zo vanochtend te lezen vorige week is een vriend van mij het ziekenhuis is geschopt door 4 marrokanen.

Mij vriend moest eerder naar huis dus is in zijn eentje naar huis gefiets waarna er een auto naast hem stopte waar ze uitstapte en vervolgens hem het ziekenhuis in schopte.... We hebben aangifte bij de politie gedaan maar deze kunnen niks doen zeggen ze we weten wie het zijn omdat het vroeger onze vrienden waren ik snap nog steeds niet hoe ze dit hebben kunnen doen.

Genoeg reden voor mij en me vrienden om eens iets terug te gaan doen jammer genoeg hebben wij wel een geweten die ons vertelt dat je dit gewoon niet kan maken om zomaar iemand het ziekenhuis in te schoppen die hun niet schijnen te hebben en dan kan ik helemaal boos worden als er weer mensen gaan lopen roepen dat dit niet hun schuld is en dat we vooral niets moeten doen maar het gewoon moeten accepteren.

Laatst hadden we op onze vereniging een hele discussie over deze zaak waarop een paar mensen met de conclusie kwamen dat het nodig is om voortaan wapens mee te nemen ik ben daar vel tegen in gegaan waar ik nu spijt van heb we gaan blijkbaar gewoon een cultuur in waarbij het nodig is om middelen bij je te hebben om jezelf te verdedigen wat eigenlijk aan de politie overgelaten moet worden maar die dit gewoon niet doen..

Het is erg triest gestelt de laatste tijd met onze maatschappij ik ben bang dat er hier weer een stem voor wilders is bijgekomen zolang de rest van de partyen geen goeie oplossing krijgen op dit gebied.

Het mag dan wel een One issue zijn maar wel een grote prioriteit in mijn ogen!!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:32:47 #130
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_24623487
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik durf zelfs te stellen dat juist de harde aanpak heeft geleid tot een hoop ellende. Er zijn massale veldslagen geweest met in de hoofdrol de politie in Parijs, waarbij ook doden zijn gevallen. Gevolg was dat ouders hun kroost angstvallig binnen gingen houden, behalve als ze (de jongens) naar de moskee gingen. Dit heeft de radicalisering enorm in de hand gewerkt daar, van een heel volksdeel.
Wel opvallend dat je dit zegt. De harde aanpak werkt dus ook niet.. Hier in Nederland kunnen we zien dat de zachte aanpak niet werkt.
Conclusie: Wat je ook doet, radicalisatie is niet te stoppen. Best een beangstigend idee, vinden jullie ook niet?
Volgens mij is dit niet zo verwonderlijk. Het is toch over de hele wereld te zien dat groepen moslims zich zogenaamd onderdrukt voelen en dus maar aan het moorden slaan? Dat wij in Nederland zo arrogant zijn om te denken dat wij deze trend kunnen stoppen is toch wel typisch. Deze radicalisering van groepen moslims is veel groter dan welk locaal probleem ook. Zodra de westerse samenleving zich dat realiseert kan er misschien echt iets aan gedaan worden. Maar het zou me niet verbazen dat als dat punt al komt, het veel en veel te laat is...
Fok! Groentje
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:40:52 #131
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_24623604
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:05 schreef nikk het volgende:
Tuurlijk. Ik denk dat het allergrootste deel van Nederland meer last heeft van kut-Marokkanen in het dagelijks leven dan van pedofielen.
Als je alle incest gevallen er bij optelt dan kun je gemakkelijk stellen dat er meer levens worden verwoest door nederlandse pedofielen dan marokkanen.
pi_24623615
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:22 schreef Snatched het volgende:

@Mwanatabu

je hebt deels gelijk over het averechts effect. In Frankrijk zijn die spanningen sowieso al heel groot tussen overheid en de moslim gemeenschap. Het zuiden van Frankrijk is ook voor een groot deel behoorlijk racistisch ingesteld (heeft ook te maken met de geschiedenis van Algerije).
Veldslagen zit niemand op te wachten, maar het loopt vanzelf uit de klauwen hier in NL. Je kan er op wachten dat mensen zelf burgerwachten gaan organiseren en dan desnoods "Marokkaantje gaan jagen". Op een gegeven moment is de maat ook gewoon vol, en da's heel begrijpelijk.

Beter dat de politie er een paar keer op los slaat, dan dat de burgers het zelf doen.

(zal wel weer een hoop mediapropaganda opleveren en de discriminatie bureaus staan al te springen, maar het kan nooit kwaad).
Ik zie dingen ook steeds meer die kant uitgaan ja, maar niet alleen in de zaak van k*tmarokkaantjes. Mijn buurt wordt al 20 jaar geterroriseerd door een stel inteeltkampies, winkeldieven staan een uurtje later wéér in je zaak en als je een overvaller op zijn bek slaat mag je aan de schadevergoeding en krijgt hij slachtofferhulp. De politie zegt je recht in je gezicht dat ze niks kunnen doen, en ze willen het ook niet blijkens het uur dat er tussen jouw melding en hun aankomst zit. Dat gaat broeien.
Die opmerking hier ergsn boven over mariniers die perron 0 even schoonvegen, slaat de plank niet eens zo ver mis. Heel veel mensen snakken naar een signaal dat het nu eens afgelopen is. Helaas pikken baasjes als Wilders dit dan op en vertalen het naar een heel nauw profiel: het zijn de Marokkanen! het is de islam!
Nee, het is het ontbreken van een strerk signaal, een grens. Je voelt je als burger gewoon voor lul gezet met je belastingcenten soms.
pi_24623634
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:32 schreef kulandra het volgende:

[..]

Wel opvallend dat je dit zegt. De harde aanpak werkt dus ook niet.. Hier in Nederland kunnen we zien dat de zachte aanpak niet werkt.
Conclusie: Wat je ook doet, radicalisatie is niet te stoppen. Best een beangstigend idee, vinden jullie ook niet?
Volgens mij is dit niet zo verwonderlijk. Het is toch over de hele wereld te zien dat groepen moslims zich zogenaamd onderdrukt voelen en dus maar aan het moorden slaan? Dat wij in Nederland zo arrogant zijn om te denken dat wij deze trend kunnen stoppen is toch wel typisch. Deze radicalisering van groepen moslims is veel groter dan welk locaal probleem ook. Zodra de westerse samenleving zich dat realiseert kan er misschien echt iets aan gedaan worden. Maar het zou me niet verbazen dat als dat punt al komt, het veel en veel te laat is...
Nergens word het woord moslim in de mond genomen ... lijkt me niet echt een moslim, die om 4 uur 's nachts in een broodjeszaak meisjes gaat lastig vallen (maar we zitten er wel vaker naast).
Als beide aanpakken niet werken (en de harde hebben wij nog niet geprobeerd.. wij komen met nationale troetel-mongooltjes als Balkenende, Opstelten en die graftak van een Cohen; allemaal 'ferme' taal over dit kan niet, dit mag niet, niet tolereren) dan heb ik toch liever de harde aanpak. Dan krijgt dat tuig bij tijd en wijle tenminste nog een flinke ros voor de muil.

Eender de religie of bevolking (alhoewel Marokkanen wel veel negatief in beeld komen), de politie mag bij dit soort fratsen van mij er op los timmeren.
Je hebt toch al een steekje in je hoofd los als je een ambulance gaat hinderen, dan maken die paar hoeken met een gummi-knuppel ook niks meer uit voor je verstandelijke vermogens.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:46:03 #134
3542 Gia
User under construction
pi_24623658
Denk dat Wilders door dit soort voorvallen alleen maar meer steun zal krijgen voor zijn plan om de Nederlandse nationaliteit van dit soort gasten af te pakken en ze naar hun oh zo paradijselijke Marokko te sturen.

En ze doen het zichzelf aan!
pi_24623706
quote:
Je voelt je als burger gewoon voor lul gezet met je belastingcenten soms.
word!
quote:
ze naar hun oh zo paradijselijke Marokko te sturen.
Weinig paradijselijk aan voor die tjappies. Daar zijn ze al helemaal niet welkom. Moet jij in Agadir of Casablanca eens over Nederlandse Marokkanen beginnen en kijken hoe ze daar reageren ...

Het is over het algemeen bergvolk, de Berbers (soort van de 'echte' geitenneukers) die zich hier misdragen.
Ben benieuwd of Marokko ze überhaupt wel terug 'neemt'... weinig kans van, denk ik
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:52:08 #136
111811 Risale-i_Nur
anti-Islam == extreem-rechts
pi_24623751
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:56:23 #137
111811 Risale-i_Nur
pi_24623800
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:46 schreef Gia het volgende:
Denk dat Wilders door dit soort voorvallen alleen maar meer steun zal krijgen voor zijn plan om de Nederlandse nationaliteit van dit soort gasten af te pakken en ze naar hun oh zo paradijselijke Marokko te sturen.

En ze doen het zichzelf aan!
Ach, ook al haalt hij een aanzienlijk aantal stemmen, dan nog kan hij niets uithalen zonder bijna alle internationale verdragen op te zeggen. En laat dat nou net iets zijn wat ik, en alle andere mensen die met hun hersenen denken en niet met hun onderbuik, niet zie gebeuren.
pi_24623829
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:40 schreef Monus het volgende:

[..]

Als je alle incest gevallen er bij optelt dan kun je gemakkelijk stellen dat er meer levens worden verwoest door nederlandse pedofielen dan marokkanen.
Natuurlijk. Van het in elkaar geslagen worden of een beroving word je leven immers niet verwoest. Maar over het algemeen zorgen Marokkanen voor meer overlast dan pedofielen. De daden van de pedofiel zijn alleen wat erger ja...
pi_24623902
He ja, laten we er een wedstrijdtopic van maken: wie maakt het meeste slachtoffers...
pi_24623929
quote:
Op maandag 17 januari 2005 23:40 schreef Aeroxie het volgende:
... Een omstander meldt dat Marokkaanse lieden naar de toen nog creperende man "ga maar dood, ga maar dood" riepen. De politie heeft dit niet bevestigd.
Bovenstaande tekst staat ook op de FP. Let er even op hoe de oorsponkelijke tekst subtiel maar onmiskenbaar is aangepast waardoor het allemaal net even wat tendentieuzer is geworden. Het bovenstaande tekstfragment was oorspronkelijk :
quote:
... Een omstander zou zelfs hebben gehoord dat een aantal mensen „ga maar dood, ga maar dood” zou hebben geroepen, maar andere getuigen en ook de politie kunnen dat niet bevestigen.
Dat er Marokkanen bij betrokken waren zal allemaal best, maar wat op de FP gebeurt is gewoon een sterk staaltje waarheid verdraaien. Het verhaal is niet helemaal uit de duim gezogen, maar er is wel flink wat bijverzonnen. Dat heet riooljournalisitiek. Bij deze dan ook een dikke klacht over Veekeend. Ik ga niet eens de moeite nemen om hem in het juiste forum te zetten. Oh en als ik niet meer reageer dan ben ik uitgelogd en voorlopig vertrokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2005 13:10:39 ]
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:13:23 #141
3542 Gia
User under construction
pi_24623979
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:56 schreef Risale-i_Nur het volgende:

[..]

Ach, ook al haalt hij een aanzienlijk aantal stemmen, dan nog kan hij niets uithalen zonder bijna alle internationale verdragen op te zeggen. En laat dat nou net iets zijn wat ik, en alle andere mensen die met hun hersenen denken en niet met hun onderbuik, niet zie gebeuren.
Het afnemen van de Nederlandse nationaliteit, ingeval men nog een andere nationaliteit heeft, schendt geen internationale verdragen. Je mag iemand niet stateloos maken, en dat gebeurt dan dus ook niet.

Verder kun je iemand zonder Nederlandse nationaliteit, volgens mij, vrij gemakkelijk uitzetten naar het land wat hun nationaliteit aangeeft.

En dat Marokko ze niet wil. Wat heeft die te willen. Die legt ze toch zelf hun nationaliteit op.

Denk dat als dit wettelijk mogelijk wordt en een paar keer is toegepast, dat ze zich dan ineens wel kunnen gedragen.
pi_24624003
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:06 schreef Mwanatabu het volgende:
He ja, laten we er een wedstrijdtopic van maken: wie maakt het meeste slachtoffers...
Dat wil ik er geenszins van maken. Het stoort me alleen wel dat elke keer (en dat loopt inmiddels waarschijnlijk in de honderden) de zaken worden gebagatelliseerd. Het zijn slechts incidenten, het valt allemaal wel mee, het komt allemaal wel goed, ohja en er zijn ook nog pedofielen
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:21:43 #143
111811 Risale-i_Nur
pi_24624081
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Het afnemen van de Nederlandse nationaliteit, ingeval men nog een andere nationaliteit heeft, schendt geen internationale verdragen. Je mag iemand niet stateloos maken, en dat gebeurt dan dus ook niet.

Verder kun je iemand zonder Nederlandse nationaliteit, volgens mij, vrij gemakkelijk uitzetten naar het land wat hun nationaliteit aangeeft.

En dat Marokko ze niet wil. Wat heeft die te willen. Die legt ze toch zelf hun nationaliteit op.

Denk dat als dit wettelijk mogelijk wordt en een paar keer is toegepast, dat ze zich dan ineens wel kunnen gedragen.
Een verworven recht kun je niet zomaar afnemen. Slechts in zeer uitzonderlijke gevallen, mag dit. Zoals bijvoorbeeld bij een veelvuldige moordenaar. Het is niet mogelijk om een 'relmarokkaan' zomaar zijn paspoort af te nemen. Dit is wel degelijk in strijd met internatiole wetten. Wilders heeft goed begrepen dat hij al deze verdragen dient op te zeggen, wil hij dit kunnen proberen. De wereld is niet zo zwart-wit als jij het ziet. Verdonk heeft al moeite om het voor elkaar te krijgen, als het haar al lukt, om oudkomers met een nederlandse nationaliteit verplicht te laten inburgeren. Moet je je voorstellen hoe dat zal zijn bij het afnemen van een nationaliteit. Ik begrijp dat een nationaliteit voor jou niets voorstelt, maar zowel bij het verkrijgen ervan als het afnemen ervan komt wel iets meer kijken.
pi_24624567
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:21 schreef Risale-i_Nur het volgende:

[..]

Een verworven recht kun je niet zomaar afnemen. Slechts in zeer uitzonderlijke gevallen, mag dit. Zoals bijvoorbeeld bij een veelvuldige moordenaar. Het is niet mogelijk om een 'relmarokkaan' zomaar zijn paspoort af te nemen. Dit is wel degelijk in strijd met internatiole wetten. Wilders heeft goed begrepen dat hij al deze verdragen dient op te zeggen, wil hij dit kunnen proberen. De wereld is niet zo zwart-wit als jij het ziet. Verdonk heeft al moeite om het voor elkaar te krijgen, als het haar al lukt, om oudkomers met een nederlandse nationaliteit verplicht te laten inburgeren. Moet je je voorstellen hoe dat zal zijn bij het afnemen van een nationaliteit. Ik begrijp dat een nationaliteit voor jou niets voorstelt, maar zowel bij het verkrijgen ervan als het afnemen ervan komt wel iets meer kijken.
wetten kunnen veranderen, sterker nog dat is heel hard nodig. zodat we dit probleem kunnen oplossen. hard maar rechtvaardig. kun jij niet leven in dit land zoals dat verwacht wordt dan uitzetten. want van ons zwakke rechtssysteem leren ze het niet dat is inmiddels wel duidelijk.

dus als het aan mij ligt meteen die regels aanpassen en de groote probleem schoppers naar land van herkomst sturen. dan kijken of de rest zich wel kan gedragen zo niet ook hun paspoort door de shredder en hoppa naar land van herkomst.

dan lost het probleem zich vanzelf op. wil je niet uitgezet worden? prima moet je je gedragen, gedraag je niet wordt je persona non grata en kan je meteen je biezen pakken.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 14:15:18 #145
111811 Risale-i_Nur
pi_24624758
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wetten kunnen veranderen, sterker nog dat is heel hard nodig. zodat we dit probleem kunnen oplossen. hard maar rechtvaardig. kun jij niet leven in dit land zoals dat verwacht wordt dan uitzetten. want van ons zwakke rechtssysteem leren ze het niet dat is inmiddels wel duidelijk.
Wetten hoeven niet veranderd te worden. De problemen die jij zo graag opgelost ziet, kunnen prima met de huidige wetten worden opgelost. Het probleem hierbij zit hem in de uitvoering.

Wie bepaalt hoe men verwacht dat je in dit land leeft? Is dat net zo'n loze term als 'normen en waarden' waarvan ook niemand ze kan benoemen?
quote:
dus als het aan mij ligt meteen die regels aanpassen en de groote probleem schoppers naar land van herkomst sturen.
Land van herkomst is in verreweg de meeste gevallen gewoon NL. En dan?
quote:
dan kijken of de rest zich wel kan gedragen zo niet ook hun paspoort door de shredder en hoppa naar land van herkomst.
Dat klinkt wel behoorlijk facistisch, vind je niet? Daarbij laat ik even buiten beschouwing of het grondwettelijk uberhaupt kan wat jij graag wilt.
quote:
dan lost het probleem zich vanzelf op.
Het probleem ligt heel ergens anders, maar ook dat zal op een gegeven moment duidelijk worden.
quote:
wil je niet uitgezet worden? prima moet je je gedragen, gedraag je niet wordt je persona non grata en kan je meteen je biezen pakken.
Persona non grata wordt je niet zomaar. Je moet wel hele zware misdrijven op je naam hebben staan, wil je persona non grata kunnen worden. En nee, dat wordt je niet door wat relletjes en kleine diefstal. Zelfs niet met grote diefstal. Denk meer in de richting van een massamoordenaar.
pi_24625163
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:15 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Wetten hoeven niet veranderd te worden. De problemen die jij zo graag opgelost ziet, kunnen prima met de huidige wetten worden opgelost. Het probleem hierbij zit hem in de uitvoering.
ja een taakstraf van 40 uur, dat zal ze leren!!!
quote:
Wie bepaalt hoe men verwacht dat je in dit land leeft? Is dat net zo'n loze term als 'normen en waarden' waarvan ook niemand ze kan benoemen?
vrijheids van meningsuiting, ben je het er niet mee eens ga je naar de rechter OF in discussie. maar dat kunnen ze niet en dan krijg je situaties als deze of mohammed B of Murat B enz enz enz
quote:
Land van herkomst is in verreweg de meeste gevallen gewoon NL. En dan?
in het geval van een dubbele nationaliteit gewoon naar marokko sturen. want dubbele nationaliteit hoeft niet alleen voordelen te hebben hoor.

mochten ze echt ALLEEN de nederlandse nationaliteit hebben, dan wordt het lastig...
quote:
Dat klinkt wel behoorlijk facistisch, vind je niet? Daarbij laat ik even buiten beschouwing of het grondwettelijk uberhaupt kan wat jij graag wilt.
oh omdat ik de probleem gevallen eruit wil hebben ben ik een faccist? tuurlijk knul, kijk eens naar de feiten...
quote:
Het probleem ligt heel ergens anders, maar ook dat zal op een gegeven moment duidelijk worden.
laat me raden integratie
quote:
Persona non grata wordt je niet zomaar. Je moet wel hele zware misdrijven op je naam hebben staan, wil je persona non grata kunnen worden. En nee, dat wordt je niet door wat relletjes en kleine diefstal. Zelfs niet met grote diefstal. Denk meer in de richting van een massamoordenaar.
klopt maar dat hebben ze dan ook allang verdiend.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:02:42 #147
111811 Risale-i_Nur
pi_24625391
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja een taakstraf van 40 uur, dat zal ze leren!!!
Nee, een facistoide aanpak waarbij je mensen van hun nationaliteit berooft wegens een diefstal of baldadig gedrag op straat. Bijkomend voordeel is ook dat je een signaal afgeeft aan nederlanders van allochtone afkomst. "Je bent niet gewenst" Ja, dat zal de samenleving goed doen.
quote:
[..]
vrijheids van meningsuiting, ben je het er niet mee eens ga je naar de rechter OF in discussie. maar dat kunnen ze niet en dan krijg je situaties als deze of mohammed B of Murat B enz enz enz
[..]
Ze? Welke ze? Tot nu toe hebben we het over 1 of 2 mensen en daarop wil jij je beleid bepalen? Zeker niet een al te hoge opleiding genoten?
quote:
in het geval van een dubbele nationaliteit gewoon naar marokko sturen. want dubbele nationaliteit hoeft niet alleen voordelen te hebben hoor.
In landen als Noord-Korea zou dat misschien mogelijk zijn. In een land als NL of een willekeurig ander westers en beschaafd land niet.
quote:
mochten ze echt ALLEEN de nederlandse nationaliteit hebben, dan wordt het lastig...
[..]
Hoezo? Dan pak je ze toch gewoon op vanwege hun huidskleur? Dat is maar een klein stapje meer boven op de stap die jij wilt nemen.
quote:
oh omdat ik de probleem gevallen eruit wil hebben ben ik een faccist? tuurlijk knul, kijk eens naar de feiten...
[..]
Voor probleemgevallen bestaan er wetten. Wmb verzwaar je de straffen, dus voor iedereen, maar om aparte wetten aan te willen nemen voor mensen met een andere kleur, dat gaat mij iets te ver.
quote:
laat me raden integratie
[..]
Je hebt gelijk. Assimilatie klinkt beter.
quote:
klopt maar dat hebben ze dan ook allang verdiend.
Volgens jou, of volgens de wet? Aangezien jouw persoonlijke mening er niets toe doet, zou ik daar maar niet te zwaar aan tillen.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:17:37 #148
3542 Gia
User under construction
pi_24625578
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:02 schreef Risale-i_Nur het volgende:

[..]

Nee, een facistoide aanpak waarbij je mensen van hun nationaliteit berooft wegens een diefstal of baldadig gedrag op straat. Bijkomend voordeel is ook dat je een signaal afgeeft aan nederlanders van allochtone afkomst. "Je bent niet gewenst" Ja, dat zal de samenleving goed doen.
Het gaat niet om baldadig gedrag of diefstalletjes, maar om moord en doodslag, want dat is het enige antwoord wat deze geweldige generatie heeft, wanneer iemand ze aanspreekt op hun baldadige gedrag.

In gevallen van moord en doodslag, verkrachtingen en dergelijke, mag van mij de desbetreffende persoon, na het uitzitten van zijn straf naar het land wat zijn andere paspoort aangeeft. Voor Nederland wordt hij dan persona non grata.

Voor de relmarokkaantjes en overige jeugdigen die zich niet fatsoenlijk weten te gedragen, mogen w.m.b. meteen een aantal strafkampen geopend worden, waar ze dan tot hun 23ste mogen verblijven. En dan met een schone lei, diploma op zak, de maatschappij in.
pi_24625696
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:30 schreef gelly het volgende:Ik wacht liever even de feiten af voordat ik meega in je schuimbekkende tirades
Onjuist. Je schreef eerder- zonder de feiten te kennen:
quote:
  dinsdag 18 januari 2005 @ 17:07:57 #150
111811 Risale-i_Nur
pi_24626391
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Het gaat niet om baldadig gedrag of diefstalletjes, maar om moord en doodslag, want dat is het enige antwoord wat deze geweldige generatie heeft, wanneer iemand ze aanspreekt op hun baldadige gedrag.
Je hebt gelijk. 2 Jongens van deze generatie hebben iemand doodgemaakt en gelijk is de hele generatie aansprakelijk. Maar dat past wel in jouw zwart-witte wereldje.
quote:
In gevallen van moord en doodslag, verkrachtingen en dergelijke, mag van mij de desbetreffende persoon, na het uitzitten van zijn straf naar het land wat zijn andere paspoort aangeeft. Voor Nederland wordt hij dan persona non grata.
Na het uitzitten van een straf is een persoon niet meer schuldig. Je kunt een persoon niet 2 keer straffen voor 1 misdaad. Het is of direct uitzetten, mits deze persoon geen nederlandse nationaliteit heeft, of alleen gevangenisstraf. Beide straffen willen opleggen is meestal alleen weggelegd voor fascistoide staten als Noord-Korea. Niet voor een beschaafd land als NL. Maar als jij geen onderdeel wenst uit te maken van een beschaving, ben je vrij om je heil elders te zoeken.
quote:
Voor de relmarokkaantjes en overige jeugdigen die zich niet fatsoenlijk weten te gedragen, mogen w.m.b. meteen een aantal strafkampen geopend worden, waar ze dan tot hun 23ste mogen verblijven. En dan met een schone lei, diploma op zak, de maatschappij in.
Hoe is een relmarokkaan anders dan een relnederlander of een relantilliaan enz? Waarom vind jij het nodig om onderscheid te maken op ras?
pi_24626893
-weg-

[ Bericht 49% gewijzigd door NorthernStar op 18-01-2005 18:39:38 ]
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_24626936
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:02 schreef Risale-i_Nur het volgende:
nee hoor, allochtonen zijn zeer zeker welkom als het aan mij ligt. maar wel moeten ze integreren en niet in verhouding VELEN MALEN meer problemen veroorzaken dan welke groepering ook. en daar hebben marokkanen en moslims in het algemeen nogal een handje van
quote:
Ze? Welke ze? Tot nu toe hebben we het over 1 of 2 mensen en daarop wil jij je beleid bepalen? Zeker niet een al te hoge opleiding genoten?
je weet best wie ik bedoel en ik heb een prima opleiding genoten
quote:
In landen als Noord-Korea zou dat misschien mogelijk zijn. In een land als NL of een willekeurig ander westers en beschaafd land niet.
we zijn al vele jaren TE tolerant geweest, wordt hoog tijd dat we dat veranderen. dat kan prima zonder al teveel problemen of nadelige gevolgen. en nederland kan ook gewoon nederland blijven hoor.
quote:
Hoezo? Dan pak je ze toch gewoon op vanwege hun huidskleur? Dat is maar een klein stapje meer boven op de stap die jij wilt nemen.
nee ik wil ze aanpakken op hun daden, want je kan je ogen er niet voor sluiten dat ze in verhouding meer problemen veroorzaken dan andere groeperingen
quote:
Voor probleemgevallen bestaan er wetten. Wmb verzwaar je de straffen, dus voor iedereen, maar om aparte wetten aan te willen nemen voor mensen met een andere kleur, dat gaat mij iets te ver.
nee er moeten wetten komen die uitzetten vereenvoudigen, dat maakt het makkelijker om de probleem gevallen kwijt te raken. dat is het beste voor iedereen. JUIST voor de marokkanen en alle andere rassen) die wel normaal in deze cultuur kunnen leven.
quote:
Je hebt gelijk. Assimilatie klinkt beter.
nee hoor, maar aanpassen is iets dat wel moet gebeuren en daar hebben ze nogal wat moeite mee. en het zijn altijd dezelfde groeperingen dus aan integratie ligt het niet. dat is wat ik ermee wou zeggen.
quote:
Volgens jou, of volgens de wet? Aangezien jouw persoonlijke mening er niets toe doet, zou ik daar maar niet te zwaar aan tillen.
het moet uiteraard wel aangetoond worden dat ze het verdiend hebben (lijkt me vanzelf sprekend), maar er zijn er ZAT die daar aan voldoen. en de daders uit dit artikel zeker
  dinsdag 18 januari 2005 @ 19:23:26 #153
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24627480
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 17:07 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Beide straffen willen opleggen is meestal alleen weggelegd voor fascistoide staten als Noord-Korea. Niet voor een beschaafd land als NL.
Vanaf '60 tot '05 kan ik niet zeggen dat Nederland beschaafder is geworden.... het omgekeerde is eerder waar..... En ik heb geen enkel probleem met een strenge overheid als dat je volgende vraag zou zijn.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:21:36 #154
111811 Risale-i_Nur
pi_24628019
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 19:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Vanaf '60 tot '05 kan ik niet zeggen dat Nederland beschaafder is geworden.... het omgekeerde is eerder waar..... En ik heb geen enkel probleem met een strenge overheid als dat je volgende vraag zou zijn.
Ik heb ook geen enkel probleem met een strenge overheid. Sterker nog, daar pleit ik voor. Waar ik wel een probleem mee heb is een overheid met fascistische trekjes, waarbij iedereen gelijk is, behalve een groep mensen die een bepaald geloof heeft.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:26:54 #155
89730 Drugshond
pi_24628103
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:21 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Ik heb ook geen enkel probleem met een strenge overheid. Sterker nog, daar pleit ik voor. Waar ik wel een probleem mee heb is een overheid met fascistische trekjes, waarbij iedereen gelijk is, behalve een groep mensen die een bepaald geloof heeft.
Daar kan ik me wel in vinden....Als vergelijking : in Singapore leven vele gemeenschappen langs elkaar... en de taferelen wat nu vrijwel dagelijkse kost is in het nieuws .. zul je daar niet aantreffen.

Te veel vrijheid is niet goed... en te weinig ook niet.... ergens zit er maatschappelijk wel ergens een goede balans maar daar moet dan ook iedereen zich aan houden (desnoods met flinke boetes, lijfstraffen en gevangeneming)..
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:33:29 #156
111811 Risale-i_Nur
pi_24628186
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 18:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee hoor, allochtonen zijn zeer zeker welkom als het aan mij ligt. maar wel moeten ze integreren en niet in verhouding VELEN MALEN meer problemen veroorzaken dan welke groepering ook. en daar hebben marokkanen en moslims in het algemeen nogal een handje van
1. Er zijn enkel cijfers bekend op basis van ethniciteit, niet op basis van religie.
2. Wat is een moslim voor jou? Is iemand nog moslim als hij alles doet wat door God is verboden? Wat jij dus lijkt te doen is een hele gemeenschap over 1 kam scheren, enkel omdat jouw onderbuik dat zo ziet.
3. Het lijkt erop dat jij een getinte huid al direct verbind aan de Islam. Die misvatting is heel gewoon, maar niet minder fout. Broeder van der Ven kan je daar meer over vertellen.
quote:
[..]
je weet best wie ik bedoel en ik heb een prima opleiding genoten
Nee, ik heb werkelijk geen idee wie je bedoelt met ze. Ze, de moslims? Over je opleiding heb ik nog zo mijn twijfels, maar laten we terzijde houden.
quote:
[..]
we zijn al vele jaren TE tolerant geweest, wordt hoog tijd dat we dat veranderen. dat kan prima zonder al teveel problemen of nadelige gevolgen. en nederland kan ook gewoon nederland blijven hoor.
Jij insinueert dat nl te tolerant is geweest voor moslims/allochtonen. Daarmee maak je onderscheid in religie en/of ras. Als dat jouw uitgangspunt is, dan is het duidelijk waar het probleem ligt. Het lijkt erop dat je andere straffen wilt hanteren voor niet blanke autochtone niet-islamitische nederlanders.
quote:
[..]
nee ik wil ze aanpakken op hun daden, want je kan je ogen er niet voor sluiten dat ze in verhouding meer problemen veroorzaken dan andere groeperingen
Daar zijn we het dan over eens. Wat weerhoudt de politie er dan van om misdadigers op te pakken? Mogen ze van de wet geen misdadigers oppakken? Let op, daarbij maak ik nog altijd geen onderscheid tussen groepen. Een crimineel is een crimineel. Zwart of wit.
quote:
[..]
nee er moeten wetten komen die uitzetten vereenvoudigen, dat maakt het makkelijker om de probleem gevallen kwijt te raken. dat is het beste voor iedereen. JUIST voor de marokkanen en alle andere rassen) die wel normaal in deze cultuur kunnen leven.
Je wilt dus een omgeving creeeren waarin discriminatie open en bloot gerechtvaardigd wordt. Een pedofiel is ook een last voor iedereen. Een moordernaar ook. Een belastingfraudeur ook. Waarom niet gewoon alle criminelen uitzetten en enkel criminelen van een selecte groep?
quote:
[..]
nee hoor, maar aanpassen is iets dat wel moet gebeuren en daar hebben ze nogal wat moeite mee. en het zijn altijd dezelfde groeperingen dus aan integratie ligt het niet. dat is wat ik ermee wou zeggen.
Als jou te kennen wordt gegeven dat je niet welkom bent, dan is de wil om te integreren ook snel weg. Het ligt dus inderdaad niet aan integratie. Het ligt aan de mensen die niet willen dat anderen integreren (lees: meedoen in de maatschappij).
quote:
[..]
het moet uiteraard wel aangetoond worden dat ze het verdiend hebben (lijkt me vanzelf sprekend), maar er zijn er ZAT die daar aan voldoen. en de daders uit dit artikel zeker
Dat is jouw mening. Ik ben van mening dat ze daar zeker niet aan voldoen. Als zij al voldoen, dan voldoet een gemiddelde Lonsdaler zeker. Ook maar wegdoen?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:35:49 #157
111811 Risale-i_Nur
pi_24628222
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel in vinden....Als vergelijking : in Singapore leven vele gemeenschappen langs elkaar... en de taferelen wat nu vrijwel dagelijkse kost is in het nieuws .. zul je daar niet aantreffen.

Te veel vrijheid is niet goed... en te weinig ook niet.... ergens zit er maatschappelijk wel ergens een goede balans maar daar moet dan ook iedereen zich aan houden (desnoods met flinke boetes, lijfstraffen en gevangeneming)..
Wie kan het daar nou niet mee eens zijn? Uiteraard enkel als iedereen ook echt iedereen is, en niet vooral een bepaalde groep.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:42:33 #158
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24628318
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 08:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Fantastisch om te zien hoe jij en een aantal andere users het Marokkanen-probleem niet willen onderkennen.
Het lijkt wel een ziekelijk compulsief reactie mechanisme van die Marokkanen knuffelaars...
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:46:52 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24628375
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:35 schreef Risale-i_Nur het volgende:

[..]

Wie kan het daar nou niet mee eens zijn? Uiteraard enkel als iedereen ook echt iedereen is, en niet vooral een bepaalde groep.
ik lever geen gram vrijheid in omdat een stel klojo's niet opgevoed is en er niet mee kan omgaan. liever nog trek ik ten strijde.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:14:29 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24629819
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

De jouwe ook niet in dit topic dat scheelt weer ,ik heb altijd het idee als jij iets post,van kijk mij is geweldig stoer zijn.
ik zie nu pas dat ik je verkeerd gelezen heb, mea cukpa.
pi_24630454
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik lever geen gram vrijheid in omdat een stel klojo's niet opgevoed is en er niet mee kan omgaan. liever nog trek ik ten strijde.
idem
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:07:01 #162
111811 Risale-i_Nur
pi_24635719
Niet zo doordraven. Het slachtoffer uithangen is zooo 6 mei 2002.
pi_24636756
Gatverdamme die kut crimineel was ook al veroordeeld voor een geweldadige overval op de Xenos. Ben benieuwd hoeveel trauma's dat kutjochie veroorzaakt heeft bij mensen in z'n leven. Het is zeer terecht dat hij dood is. En ik kost vierkant op die zogenaamd rouwende Marokkanen die het voor 'm opnemen alsof het een heilige is.

edit: dit hoorde natuurlijk in het topic van die doodgereden tasjesdief

[ Bericht 20% gewijzigd door pberends op 19-01-2005 12:49:15 ]
pi_24637645
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:16 schreef pberends het volgende:
Gatverdamme die kut crimineel was ook al veroordeeld voor een geweldadige overval op de Xenos. Ben benieuwd hoeveel trauma's dat kutjochie veroorzaakt heeft bij mensen in z'n leven. Het is zeer terecht dat hij dood is. En ik kost vierkant op die zogenaamd rouwende Marokkanen die het voor 'm opnemen alsof het een heilige is.
Zoals dit soort reacties?
quote:
Geplaatst door hanan bousouwa

E Chikaaa Ze Hebben Geen Respect Deze Kanker Holandersssssss Kanker Stinkende Kaas Koppen Het Is Me Neef Kijk Hoe Ze Over Hem Praten Wajouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Jullie Gaaan Allemaaal Dood Wachgt Maar Dan Ga Ik Ook Zo Praten En Lachen Alles Is Mektab Het Was Gewoon Ze Dag Om Doood Te Gaaan Kanker Jodennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnn
Ook al zo'n heilige
pi_24639384
quote:

[..]

HAHAHAHAHA... Je bent dus tegen jouw eigen goddelijke Sharia waar bijvoorbeeld een niet-moslim geen getuigenis af kan leggen tegen een moslim.
eeeh
pi_24639506
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Zoals dit soort reacties?
[..]

Ook al zo'n heilige
De vijfde collone is binnen
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:49:42 #167
111811 Risale-i_Nur
pi_24639535
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:39 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA... Je bent dus tegen jouw eigen goddelijke Sharia waar bijvoorbeeld een niet-moslim geen getuigenis af kan leggen tegen een moslim.
Wat brengt je op het idee dat ik een sjiiet zou zijn?
  Moderator woensdag 19 januari 2005 @ 13:15:26 #168
8781 crew  Frutsel
pi_24639920
anti-islam = extreem rechts? dappere uitspraak zeg... grote jongen...

Ut was zo'n lieve jongen, die kutmarokkaan... ,
jammer dat niet meer mensen dit soort akties 'per ongeluk' ondernemen tegen criminelen...
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:24:23 #169
111811 Risale-i_Nur
pi_24640045
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:15 schreef Frutsel het volgende:
anti-islam = extreem rechts? dappere uitspraak .....
Lastig he, als je met je neus op de feiten wordt gedrukt.
  Moderator woensdag 19 januari 2005 @ 13:38:47 #170
8781 crew  Frutsel
pi_24640206
is dat zo? wat ben je dan als je anti-christen bent? anti-joods? of anti-boedhistisch? of anti-gereformeerd? of anti-protestant?

Hulde aan de slachtoffer-rol van de Islamiet...
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:48:39 #171
111811 Risale-i_Nur
pi_24640342
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:38 schreef Frutsel het volgende:
is dat zo? wat ben je dan als je anti-christen bent? anti-joods? of anti-boedhistisch? of anti-gereformeerd? of anti-protestant?

Hulde aan de slachtoffer-rol van de Islamiet...
Dat hangt van je motieven af. Niet iedere anti is een rechts-extremist.

Maar waar wind jij je eigelijk over op? Voel je je aangesproken door mijn ondertitel?
  Moderator woensdag 19 januari 2005 @ 14:26:32 #172
8781 crew  Frutsel
pi_24641037
Nee, ik voel me niet aangesproken, ik ben ook niet anti islam..
maar jou ondertitel roept vragen op en daar ben je ook zichtbaar op uit...en je weet ut ook donders goed..

Weer typerend... *gaap*
pi_24641420
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:47 schreef pberends het volgende:

[..]

De vijfde collone is binnen
Waar

Als je trouwens de moeite deed het forum daar te bezoeken dan zag je ook hoe anderen dit soort onzin terugfluiten.
pi_24641700
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:49 schreef Risale-i_Nur het volgende:

[..]

Wat brengt je op het idee dat ik een sjiiet zou zijn?
Niets, ik ga er ook niet vanuit dat jij sjiiet bent. Maar volgens mij is het toch echt een algeme regel binnen welke stroming dan ook dat een Dhimmie of ongelovige niet kan getuigen tegen een moslim, slechts een getuigenis af kan leggen tegen een andere Dhimmie of Moestamin. Gezien jouw uitspraak neem ik aan dat jij dit toeschrijft aan alleen en enkel het sji`isme en verwerp jij dit net zo hard als ik dat doe?
eeeh
pi_24646201
Van GeenStijl.nl
quote:
Mohammed A., de verdachte die afgelopen vrijdag de 38-jarige Jan Kievit uit Ridderkerk dood sloeg, zou er wel eens met een paar uur schoffelen vanaf kunnen komen. Sectie heeft namelijk uitgewezen dat het slachtoffer al geruime tijd aan een ernstige vorm van kransslagaderverkalking leed en een scheurtje in een van zijn hersenslagaders had. Ofwel: meneer was al stuk. Zo stelt althans de patholoog-anatoom die er niet zeker van zegt te zijn dat "de geweldsinwerking" door klap een rol bij het overlijden van Jan Kievit heeft gespeeld. Toch wel fijn dat de medici zo meedenken met het criminele circuit. Ook de spoorwegpolitie doet er overigens alles aan om zich zo geliefd mogelijk te maken bij de onderwereld. Zo werden Mohammed A. en zijn vriend El. G. eerder die avond al opgepakt wegens het lastigvallen van treinpassagiers. Na hen vermanend te hebben toegesproken, konden zij weer gaan. Op weg naar de Lijnbaan...
pi_24648420
quote:
Mohammed A., de verdachte die afgelopen vrijdag de 38-jarige Jan Kievit uit Ridderkerk dood sloeg, zou er wel eens met een paar uur schoffelen vanaf kunnen komen. Sectie heeft namelijk uitgewezen dat het slachtoffer al geruime tijd aan een ernstige vorm van kransslagaderverkalking leed en een scheurtje in een van zijn hersenslagaders had. Ofwel: meneer was al stuk. Zo stelt althans de patholoog-anatoom die er niet zeker van zegt te zijn dat "de geweldsinwerking" door klap een rol bij het overlijden van Jan Kievit heeft gespeeld. Toch wel fijn dat de medici zo meedenken met het criminele circuit. Ook de spoorwegpolitie doet er overigens alles aan om zich zo geliefd mogelijk te maken bij de onderwereld. Zo werden Mohammed A. en zijn vriend El. G. eerder die avond al opgepakt wegens het lastigvallen van treinpassagiers. Na hen vermanend te hebben toegesproken, konden zij weer gaan. Op weg naar de Lijnbaan...
Dit vind ik een schokkend bericht.

The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:00:10 #177
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24648759
Tja, dat krijg je er nou van als types/tuig als Cohen dit land in hun greep hebben.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:06:00 #178
106963 Nosferatu.
Nosferatu, eine Symphonie
pi_24648894
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 08:31 schreef milagro het volgende:
Van GeenStijl.nl
[..]
dat zou wat zijn als hij hierdoor wordt vrijgesproken , het zal me niets verbazen ...
pi_24649013
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:06 schreef Nosferatu. het volgende:

[..]

dat zou wat zijn als hij hierdoor wordt vrijgesproken , het zal me niets verbazen ...
Dan hoop ik dat ie doodgeslagen wordt op straat.

An eye for an eye.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:14:30 #180
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24649058
Jeetje, ik wordt echt misselijk als ik dat verhaal van de TS lees.. heb er wel van gehoord, maar niet in die vorm.. Wist niet dat het zo heftig was..

en dan die reacties van die marokkanen.. jeetje, ik heb iedere keer gezegd: "ze zijn niet allemaal zo" maar hier word ik niet goed van.. stelletje klootzakken
OJAAJOH?
pi_24649785
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ie doodgeslagen wordt op straat.

An eye for an eye.
weinig keus, de rechtsstaat is een lachtertje en die kutmarokkanen leren het nooit.
  Moderator donderdag 20 januari 2005 @ 12:58:27 #182
8781 crew  Frutsel
pi_24649831
inderdaad...

Kunnen we geen petitie opstarten op het " grootste forum van nederland" dat die mevrouw een medaille verdiend? Jammer dat Bernhard niet meer leeft...
pi_24649919
Van Condoleance.nl
Een dankwoord en tegelijkertijd verslag van de meisjes voor wie Jan Kieviet opkwam
quote:
wij gingen gezellig een avondje stappen, en na afloop een broodje eten in zomaar een broodjeswinkel op de lijnbaan.
we raakten aan de praat met 2 mannen, die aardig en betrouwbaar overkwamen ook 2 medewerksters mengden zich in het gesprek.
ze vertelden ons dat het niet veilig was voor drie meisjes om in uitgaanskleding gekleed zo laat 's nachts over straat te gaan.
Jan bood zelfs nog aan om ons veilig naar huis te brengen, aangezien we uit dordrecht kwamen en op de trein van 5:30 moesten wachten.
even later kwamen er 2 luidruchtige marokkaanse jongens binnen, die het maar weer al te duidelijk maakten dat wij als meisjes van 16/17 jaar
helemaal niet veilig over straat kunnen, niet eens in een broodjeswinkel zitten.
de marokanen zeiden en riepen wat dingen naar ons, en jan kwam voor ons op, ik vond het fijn dat iemand het voor ons op nam
maar had nooit verwacht dat het zo'n afloop zou hebben.
Jan en zijn vriend waren verstandig, en dachten om verdere problemen te voorkomen het pand te verlaten, en het leek ernaar dat het ook over was.
maar niets was minder waar.
nadat jan de deur achter zich had dicht getrokken, ging 1 marokkaanse jongen helemaal door het lint, hij vond dat niemand hem tot de orde mocht roepen,
niemand zich met hem mocht bemoeien
hij was mohammed b. en hij liet niet met zich sollen...
hij begon hard op de tafel te slaan en riep van alles, toen sloeg hij een medewerker op haar rug, en zei dat er niks aan de hand was, maar hij rende naar buiten
en 5 seconden later lag jan op de grond, er is geen gevecht geweest, 1 of 2 fatale klappen en hij lag op de grond.
toen ging alles heel snel, terwijl wij in shock waren niet wisten wat te doen, tewijl mijn vriendinnen binnen zaten te huilen,
bleef ik buiten staan, ik kon niet weg, ik moest daar blijven staan, 2 politieagenten bij hem die zich geen raad wisten en wachtte tot de ambulance zou komen.
nadat de ambulance arriveerde is jan heel lang gereanimeerd, ondanks hij weer begon adem te halen, hoorde we later die dag dat hij toch was overleden.
we hebben Jan heel kort gekend, maar we zagen toch alle 3 iets vertrouwds en aardigs bij hem.
we zijn er kapot van dat die aardige man die voor ons op kwam het met zijn leven moest bekopen.
we zullen dit nooit, nooit vergeten, evenals we hem nooit, nooit meer zullen vergeten.
het was zijn tijd nog niet, de dood kwam veel te vroeg.
we wensen al zijn familie, en vrienden veel sterkte toe, en we bidden voor jullie.
rest in peace Jan
Francina, Joelle en Xaixai
pi_24650187
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door NorthernStar op 20-01-2005 14:20:05 ]
pi_24650430
quote:
GeenStijl.nl
quote:
condoleance
Ik ben bang dat het niet lang gaat duren tot er zich groepen gaan vormen die systematisch groepen marrokanen tot de orde gaan als veel mensen dit soort dingen lezen...Ik zou dat afkeuren, er niet aan meedoen, er niet toe aanzetten, maar als ik in mijn omgeving rondkijk, de reacties hier lees...
In een week, 2 incidenten waarbij de dader dezelfde dag nog in aanraking is geweest met justitie...
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_24650958
Mohammed A., de verdachte die afgelopen vrijdag de 38-jarige Jan Kievit uit Ridderkerk dood sloeg, zou er wel eens met een paar uur schoffelen vanaf kunnen komen. Sectie heeft namelijk uitgewezen dat het slachtoffer al geruime tijd aan een ernstige vorm van kransslagaderverkalking leed en een scheurtje in een van zijn hersenslagaders had. Ofwel: meneer was al stuk. Zo stelt althans de patholoog-anatoom die er niet zeker van zegt te zijn dat ’de geweldsinwerking’ door klap een rol bij het overlijden van Jan Kievit heeft gespeeld. Toch wel fijn dat de medici zo meedenken met het criminele circuit. Ook de spoorwegpolitie doet er overigens alles aan om zich zo geliefd mogelijk te maken bij de onderwereld. Zo werden Mohammed A. en zijn vriend El. G. eerder die avond al opgepakt wegens het lastigvallen van treinpassagiers. Na hen vermanend te hebben toegesproken, konden zij weer gaan. Op weg naar de Lijnbaan...

dus als ik een AIDS patient dood sla is het ook okje?

wat is dit voor onzin?
die marokkanen plus die 20-30 andere MAROKKANEN die zaten te roepen ''ga dood! ga dood!'' moeten al hun geld in leveren en bezittingen en uit het land worden geschopt (en heel Europa)
"Anger is more useful than despair." - T-850
pi_24651032
OMFG worden die gasten ook nog beschermd in hun gedrag?

Waar gaat dat heen met dit land?

Hoe kunnen ze dan nog zeggen dat we moeten samenleven in deze multiculturele chaos? Ik begin die opgedrongen multiculturele samenleving steeds meer te verafschuwen.
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:01:03 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24651744
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:11 schreef VEGAN het volgende:
Mohammed A., de verdachte die afgelopen vrijdag de 38-jarige Jan Kievit uit Ridderkerk dood sloeg, zou er wel eens met een paar uur schoffelen vanaf kunnen komen. Sectie heeft namelijk uitgewezen dat het slachtoffer al geruime tijd aan een ernstige vorm van kransslagaderverkalking leed en een scheurtje in een van zijn hersenslagaders had. Ofwel: meneer was al stuk. Zo stelt althans de patholoog-anatoom die er niet zeker van zegt te zijn dat ’de geweldsinwerking’ door klap een rol bij het overlijden van Jan Kievit heeft gespeeld. Toch wel fijn dat de medici zo meedenken met het criminele circuit. Ook de spoorwegpolitie doet er overigens alles aan om zich zo geliefd mogelijk te maken bij de onderwereld. Zo werden Mohammed A. en zijn vriend El. G. eerder die avond al opgepakt wegens het lastigvallen van treinpassagiers. Na hen vermanend te hebben toegesproken, konden zij weer gaan. Op weg naar de Lijnbaan...

dus als ik een AIDS patient dood sla is het ook okje?

wat is dit voor onzin?
die marokkanen plus die 20-30 andere MAROKKANEN die zaten te roepen ''ga dood! ga dood!'' moeten al hun geld in leveren en bezittingen en uit het land worden geschopt (en heel Europa)
mag hun hele familie mee? die zijn blijkbaar niet in staat om hun eigen kroost op te voeden. geen toegevoegde waarde voor onze maatschappij.
pi_24651908
-weg-

[ Bericht 95% gewijzigd door NorthernStar op 20-01-2005 15:41:40 ]
  FOK!fotograaf donderdag 20 januari 2005 @ 16:10:20 #190
18921 freud
Who's John Galt?
pi_24652756
Kunnen we de mega hoge werkeloosheid onder allochtone volwassenen niet koppelen aan dit soort debieltjes? Dan benoemen we de werkelozen tot officiele buurtvader van een delinquentje, en dan mag de man in ruil voor zijn uitkering zijn (klein)zoon(s) in de gaten houden. Werkte blijbaar ook bij de herdenking voor de arme eerlijke ali die doodgereden is. Toen moesten een stel jurken er ook voor zorgen dat men niet tot geweld overging.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_24654068
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Tjah, mensen in groepsverband onder invloed roepen de meeste idiote dingen (nooit uitgeweest Milagro>? Nooit naar een voetbalwedstrijd gekeken?Kinderen op een schoolplein ? ect ect)
Ik weet niet hoe het bij jou in de buurt is, maar bij ons is het niet!! normaal als kinderen ga maar dood ga maar dood roepen
En ik heb nog nooit gehoord dat supporters dat riepen.

Dit heeft ook niks meer met schelden te maken, dit is gewoon een misdrijf!!
Als je het ambulancepersoneel onmogelijk maakt hun werk te doen dan spoor je niet!!!
  donderdag 20 januari 2005 @ 18:39:11 #192
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24654293
quote:
geen toegevoegde waarde voor onze maatschappij.
Alle gehandicapten ook maar een spuitje geven? Iedereen die met pensioen gaat de laatste paar maanden maar dood laten zwoegen in werkkampen?
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  donderdag 20 januari 2005 @ 19:30:39 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24654987
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 18:39 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Alle gehandicapten ook maar een spuitje geven? Iedereen die met pensioen gaat de laatste paar maanden maar dood laten zwoegen in werkkampen?
ik vind het prima als jij die groep criminele marokkanen gehandicapt noemt, dat zijn jouw woorden en ik vind het eigenlijk een belediging voor de echte gehandicapten wier misdaad tot gehandicapt zijn, volgens jouw vergelijking, evengroot is als criminele marokkanen.
waar ik wat minder blij mee ben is je vergelijking met mensen die hun hele leven lang hard hebben gewerkt zodat criminele marokkanen nu lekker van een uitkering kunnen genieten, voor 10 kinderen bijslag krijgen, ze vervolgens voor galg en rad opgevoed zijn en maatschappelijk veel geld kosten door hun criminele activiteiten. nice try, maar je raakt kant noch wal.
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:05:30 #194
89730 Drugshond
pi_24655533
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 18:17 schreef rockonbro het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou in de buurt is, maar bij ons is het niet!! normaal als kinderen ga maar dood ga maar dood roepen
En ik heb nog nooit gehoord dat supporters dat riepen.

Dit heeft ook niks meer met schelden te maken, dit is gewoon een misdrijf!!
Als je het ambulancepersoneel onmogelijk maakt hun werk te doen dan spoor je niet!!!
http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/003269.php

No further comments.... (als er een geweldsspiraal komt... dan gaat deze over landsgrenzen heen .... dat was na de moord op TvG al duidelijk)
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:37:55 #195
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24656053
quote:
ik vind het prima als jij die groep criminele marokkanen gehandicapt noemt, dat zijn jouw woorden en ik vind het eigenlijk een belediging voor de echte gehandicapten wier misdaad tot gehandicapt zijn, volgens jouw vergelijking, evengroot is als criminele marokkanen.
Criminelen zou je als (maatschappelijk) gehandicapt kunnen bestempelen.
quote:
waar ik wat minder blij mee ben is je vergelijking met mensen die hun hele leven lang hard hebben gewerkt zodat criminele marokkanen nu lekker van een uitkering kunnen genieten, voor 10 kinderen bijslag krijgen, ze vervolgens voor galg en rad opgevoed zijn en maatschappelijk veel geld kosten door hun criminele activiteiten. nice try, maar je raakt kant noch wal.
Mijn opmerking is wel degelijk relevant aangezien je mensen beoordeelt op hun productiviteit.
христианский солдат
pi_24660117
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 13:35 schreef egilio het volgende:

[..]

[..]

Ik ben bang dat het niet lang gaat duren tot er zich groepen gaan vormen die systematisch groepen marrokanen tot de orde gaan als veel mensen dit soort dingen lezen...Ik zou dat afkeuren, er niet aan meedoen, er niet toe aanzetten, maar als ik in mijn omgeving rondkijk, de reacties hier lees...
In een week, 2 incidenten waarbij de dader dezelfde dag nog in aanraking is geweest met justitie...
bang?

het is hard nodig dat is al jaren duidelijk, maar goed nooit gebeurd helaas.

het rechtsysteem doet NIETS
de politiek doet NIETS

dan moeten we het zelf maar doen...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 01:44:42 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24661688
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:37 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Criminelen zou je als (maatschappelijk) gehandicapt kunnen bestempelen.
[..]

Mijn opmerking is wel degelijk relevant aangezien je mensen beoordeelt op hun productiviteit.
niks beter in te brengen op je ridiculous opmerkingen? kom op zeg. ik begin niet over spuitjes waaraan mensen doodgaan, ik heb het niet over strafkampen, ik heb het over lekker teruggaan.
pi_24661800
quote:

[..]

de nazi's van duitsland hadden ook een bepaald geloof. en de marokkaanse/turkse/islamitische groeperingen vertonen veel overeenkomsten ermee.!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 02:04:00 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24661916
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:53 schreef Darkster het volgende:

[..]

de nazi's van duitsland hadden ook een bepaald geloof. en de marokkaanse/turkse/islamitische groeperingen vertonen veel overeenkomsten ermee.!
ik zou graag never ever meer vergelijkingen willen zien tussen de joden, die zich meer dan perfect gedragen hebben en van europa in een paar eeuwen een welvardend continent hebben gemaakt, en een stel barbaren die alleen maar geld kosten, afnemen en onze veiligheid en vrijheid steen bij steen afbreken. deal?
pi_24661933
al die linkse etterbakjes en islamitisch tuig.
als wij racisten zijn en geen rekening met jullie houden waarom vallen andere allochtonen dan niet op in de samenleving en alleen maar JULLIE?
we hebben chinezen, spanjaarden, italianen, duitsers, belgen, antillianen (ja ze smokkelen druks maar das economisch) in nederland. ze vallen nauwelijks op, misschien een beetje omdat ze wong heten of zo maar die mensen zijn compleet ingeburgerd in een paar jaar......

ik word zo ontzettend woedend, misselijk en gefrustreerd van links nederland en hun knuffel islamieten.....
flikker een fucking kut eind op naar iran of zo. schijnt heel tolerant te zijn.

ik walg van het uitschot der aarde. vieze vuile kut facisten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')