Nationaliteit maakt hier dus geen ene ruk uit!quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Prachtig ook hoe de Telegraaf (en Veekeend) er toch weer een Marokkanenverhaal van weet te maken, ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
He, daarnet was de eigenaresse van de broodjeszaak aan het woord. Die had 't toch echt heel bewust over Marokkaanse jongeren.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Prachtig ook hoe de Telegraaf (en Veekeend) er toch weer een Marokkanenverhaal van weet te maken, ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
Vreemd, ik heb nergens last van. Wat heb ik toch een hekel aan dit soort uitdrukkingen.quote:In Rotterdam zijn de spanningen na het overlijden van een 38-jarige man door zinloos geweld flink opgelopen.
ja alle omstanders verzinnen dat, de meisjes vd eettent verzinnen dat, rightquote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Is die man nou door die groep marokkanen doodgeslagen of niet??quote:ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
Ja idd laten we er helemaal niets om geven. Roei elkaar maar lekker uit zonder reden.!?quote:Die dingen gebeuren nu eenmaal
Getuigen hadden het toch echt over Marokkanenquote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
nee, door 2 knullen.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:58 schreef menesis het volgende:
[..]
Is die man nou door die groep marokkanen doodgeslagen of niet??
Nee, laten we allemaal in paniek raken, de telegraaf lezen, op Geert Wilders stemmen en alle Marokkanen die we tegenkomen boos aankijken. Dat voorkomt vast enig geweld in de toekomst.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja idd laten we er helemaal niets om geven. Roei elkaar maar lekker uit zonder reden.!?
ja precies, wat doe je hier dan, Heiden?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal in paniek raken, de telegraaf lezen, op Geert Wilders stemmen en alle Marokkanen die we tegenkomen boos aankijken. Dat voorkomt vast enig geweld in de toekomst.
Elkaar uitroeien.Er is een vent van 38 overleden bij een vechtpartij. Heb je enig idee hoeveel mensen er iedere dag doodgaan? Waarom zou je zo'n heisa maken over die paar die vermoord zijn?
Nee, op de Lijnbaan, naast waar vroeger Lumiére zat. Tegenover Burger King.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ken die hele broodjeszaak overigens niet, zit die echt op de Korte Lijnbaan?
Nee joh, gewoon lekker posten en mijn eten laten zakken. En jij?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ja precies, wat doe je hier dan, Heiden?
je druk maken om anderen die zich druk maken om niets?
Omdat het in dit geval ook jij had kunnen zijn, of ik, of een willekeurig ander persoon. Daarom doen die afrekeningen ook niemand iets.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef heiden6 het volgende:
Waarom zou je zo'n heisa maken over die paar die vermoord zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |