Nationaliteit maakt hier dus geen ene ruk uit!quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Prachtig ook hoe de Telegraaf (en Veekeend) er toch weer een Marokkanenverhaal van weet te maken, ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
He, daarnet was de eigenaresse van de broodjeszaak aan het woord. Die had 't toch echt heel bewust over Marokkaanse jongeren.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Prachtig ook hoe de Telegraaf (en Veekeend) er toch weer een Marokkanenverhaal van weet te maken, ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
Vreemd, ik heb nergens last van. Wat heb ik toch een hekel aan dit soort uitdrukkingen.quote:In Rotterdam zijn de spanningen na het overlijden van een 38-jarige man door zinloos geweld flink opgelopen.
ja alle omstanders verzinnen dat, de meisjes vd eettent verzinnen dat, rightquote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Is die man nou door die groep marokkanen doodgeslagen of niet??quote:ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
Ja idd laten we er helemaal niets om geven. Roei elkaar maar lekker uit zonder reden.!?quote:Die dingen gebeuren nu eenmaal
Getuigen hadden het toch echt over Marokkanenquote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
nee, door 2 knullen.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:58 schreef menesis het volgende:
[..]
Is die man nou door die groep marokkanen doodgeslagen of niet??
Nee, laten we allemaal in paniek raken, de telegraaf lezen, op Geert Wilders stemmen en alle Marokkanen die we tegenkomen boos aankijken. Dat voorkomt vast enig geweld in de toekomst.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja idd laten we er helemaal niets om geven. Roei elkaar maar lekker uit zonder reden.!?
ja precies, wat doe je hier dan, Heiden?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal in paniek raken, de telegraaf lezen, op Geert Wilders stemmen en alle Marokkanen die we tegenkomen boos aankijken. Dat voorkomt vast enig geweld in de toekomst.
Elkaar uitroeien.Er is een vent van 38 overleden bij een vechtpartij. Heb je enig idee hoeveel mensen er iedere dag doodgaan? Waarom zou je zo'n heisa maken over die paar die vermoord zijn?
Nee, op de Lijnbaan, naast waar vroeger Lumiére zat. Tegenover Burger King.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ken die hele broodjeszaak overigens niet, zit die echt op de Korte Lijnbaan?
Nee joh, gewoon lekker posten en mijn eten laten zakken. En jij?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ja precies, wat doe je hier dan, Heiden?
je druk maken om anderen die zich druk maken om niets?
Omdat het in dit geval ook jij had kunnen zijn, of ik, of een willekeurig ander persoon. Daarom doen die afrekeningen ook niemand iets.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef heiden6 het volgende:
Waarom zou je zo'n heisa maken over die paar die vermoord zijn?
Oh, dan waren ze vast bij O'Shea's geweest. Leuke tent is dat. Bij die broodjeszaak zie je nooit iemand, trouwens. De enige klant is nu overleden geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, op de Lijnbaan, naast waar vroeger Lumiére zat. Tegenover Burger King.
En een hartaanval niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:12 schreef Lithion het volgende:
[..]
Omdat het in dit geval ook jij had kunnen zijn, of ik, of een willekeurig ander persoon. Daarom doen die afrekeningen ook niemand iets.
Een hartaanval is een natuurlijke dood, dat je kop tot pulp wordt geschopt is dat niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:13 schreef heiden6 het volgende:
En een hartaanval niet?
Dat heb ik nergens gelezen hoor, wel het Telegraaf artikel dat het heeft over een groep jongeren "van voornamelijk Marokkaanse komaf" die na het incident vervelend zouden hebben gedaan. Dit is overigens door 1 persoon gezegd, en zowel de politie als andere omstanders ontkennen het. Het gaat dus niet over de 2 mannen die de man hebben doodgeslagen. Tenminste, zo is het Telegraaf artikel, weet niet waar jij hebt gelezen dat de daders ook Marokkanen waren. Ik kan het gemist hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, door 2 knullen.
die groep kwam er om heen staan en trok blijkbaar joelend partij voor hun broeders.
toen de politie en ambulance arriveerde belemmerde ze hen ook nog eens in hun werk
Ik heb de melding hiervan ook gehoord op de scanner en ze hadden het over daders met Marokkaans uiterlijk die weggerend waren richting de Baya.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
nu ben je gewoon dom aan het lullen, Heiden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker posten en mijn eten laten zakken. En jij?
Je kunt er wel omheen draaien, maar het is toch zo. Gaan we voor iedereen die op zeventien januari een hartaanval heeft gehad ook een topic openen?
Ik raak a niet in paniek en de rest ook niet!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal in paniek raken, de telegraaf lezen, op Geert Wilders stemmen en alle Marokkanen die we tegenkomen boos aankijken. Dat voorkomt vast enig geweld in de toekomst.
Elkaar uitroeien.Er is een vent van 38 overleden bij een vechtpartij. Heb je enig idee hoeveel mensen er iedere dag doodgaan? Waarom zou je zo'n heisa maken over die paar die vermoord zijn?
Ach ik hoop voor hem dat hij het nooit meemaakt (niemand btw)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als die heiden zo doorgaat zullen we het snel genoeg weten.
Zet jezelf toch niet zo voor lul man. Je weet dondersgoed dat 't om Marokkaanse (lees: afkomst) daders gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gelezen hoor, wel het Telegraaf artikel dat het heeft over een groep jongeren "van voornamelijk Marokkaanse komaf" die na het incident vervelend zouden hebben gedaan. Dit is overigens door 1 persoon gezegd, en zowel de politie als andere omstanders ontkennen het. Het gaat dus niet over de 2 mannen die de man hebben doodgeslagen. Tenminste, zo is het Telegraaf artikel, weet niet waar jij hebt gelezen dat de daders ook Marokkanen waren. Ik kan het gemist hebben.
Heb jij dan geen respect voor mensen die op zeventien januari een hartaanval hebben gehad?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt er wel omheen draaien, maar het is toch zo. Gaan we voor iedereen die op zeventien januari een hartaanval heeft gehad ook een topic openen?
Ik wacht liever even de feiten af voordat ik meega in je schuimbekkende tiradesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zet jezelf toch niet zo voor lul man. Je weet dondersgoed dat 't om Marokkaanse (lees: afkomst) daders gaat.
nee de politie kan het niet bevestigen, gelly, dat is niet hetzelfde als ontkennen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gelezen hoor, wel het Telegraaf artikel dat het heeft over een groep jongeren "van voornamelijk Marokkaanse komaf" die na het incident vervelend zouden hebben gedaan. Dit is overigens door 1 persoon gezegd, en zowel de politie als andere omstanders ontkennen het. Het gaat dus niet over de 2 mannen die de man hebben doodgeslagen. Tenminste, zo is het Telegraaf artikel, weet niet waar jij hebt gelezen dat de daders ook Marokkanen waren. Ik kan het gemist hebben.
Al druk ik de identiteitskaarten van beide heren op A1 formaat af, je bent toch niet voor rede vatbaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik wacht liever even de feiten af voordat ik meega in je schuimbekkende tirades
Ach, vroegah hadden we tenminste nog mariniers die even langskwamen op perron nul....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef BoRRuHG het volgende:
Zolang de politie niet meer bevoegdheden krijgt, en een aantal agenten simpelweg niet de ballen heeft om er ook maar iets tegen te doen
Ja, je hebt me nog steeds niet uitgelegd wat dit nu zo anders maakt dan een onschuldig slachtoffer van anders zinloos geweld, zoals een hersentumor.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ben je gewoon dom aan het lullen, Heiden.
het gaat om de manier waarop in dit geval, een man die ingrijpt bij rottigheid die een ander uithaalt, en dat met de dood moet bekopen terwijl een groep randdebielen er om heen staat te joelen.
prima dat jij, meester flegmaticus, het aan je reet zal roesten, maar een flink aantal mensen grijpt dat wel aan, genoeg iig om hier te willen reageren.
in ieder topic van deze aard je bekende relativerende riedeltje afsteken en dat in het topic zelf dat nog eens tig keer herhalen is net zo zinloos, als dat jij de reacties hier vindt.
Als je het slachtoffer kent is het natuurlijk een heel ander verhaal. Ik begrijp gewoon niet waarom er zo snel paniek inslaat bij sommige mensen wanneer er iemand sterft door een anders toedoen. Als die man gisteren van de trap was gevallen had er niemand wat over gehoord. Natuurlijk is het erg dat zoiets gebeurt, en moet je het zoveel mogelijk zien te voorkomen, maar waarom toch iedere keer doen alsof het iets heel erg bijzonders is of iets van deze tijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik raak a niet in paniek en de rest ook niet!
Telegraaf lezen is net zoiets lezen als de prive of story! Geert Wilders ?? Ken hem niet dus krijgt hij ook geen stem. Marokanen zijn niet allemaal hetzelfde.
Er is een man overleden omdat hij een vechtpartij probeerde te sussen (of in iedergeval duidelijk te maken dat ruzie nergens voor nodig was ) En om die reden hebben ze hem doodgeslagen.
Dus hij is niet bij een vechtpartij om het leven gekomen. Hij is gewoon door een debiel doodgeslagen.
Ps hoe zou jij je voelen als je broer , vader of neef of wat dan ook voor die reden doodgemept word.
Reageer je dan ook zo?
alsof jij later alsnog mee zou gaan , al dan niet schuimbekkendquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik wacht liever even de feiten af voordat ik meega in je schuimbekkende tirades
Nou nou, als de daders Marokkaans zijn dan zijn ze het. Ik heb het alleen nog nergens gelezen. Grappig trouwens dat je over het "2-kanten van het verhaal" begint. Meindert Tjoelker was zelf b.v. ook geen lieverdje in het uitgaansleven, iets dat veel mensen niet eens weten. Niet dat dat bij dit geval ook zo hoeft te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:34 schreef milagro het volgende:
[..]
alsof jij later alsnog mee zou gaan , al dan niet schuimbekkend
dan kom je vast met 'incident' 'er zal wel wat aan vooraf gegaan zijn' 'ms is het slachtoffer wel begonnen'
Bij HvN(of editie nl) waren getuigen aan het woord, die hadden het over Marokkaanen(en de Telegraaf natuurlijk)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou nou, als de daders Marokkaans zijn dan zijn ze het. Ik heb het alleen nog nergens gelezen. Grappig trouwens dat je over het "2-kanten van het verhaal" begint. Meindert Tjoelker was zelf b.v. ook geen lieverdje in het uitgaansleven, iets dat veel mensen niet eens weten. Niet dat dat bij dit geval ook zo hoeft te zijn natuurlijk.
lol en wat dacht je van de daders van joes? was toch zeker wel een antilliaan die nu vrij rondloopt. maar zodra het marokkanen zijn mag je natuurlijk niet hun identiteit benoemen, dat zou stigmatiserend werken nl.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou nou, als de daders Marokkaans zijn dan zijn ze het. Ik heb het alleen nog nergens gelezen. Grappig trouwens dat je over het "2-kanten van het verhaal" begint. Meindert Tjoelker was zelf b.v. ook geen lieverdje in het uitgaansleven, iets dat veel mensen niet eens weten. Niet dat dat bij dit geval ook zo hoeft te zijn natuurlijk.
Ik ben het met je eens als je zegt dat iemand sterft aan bv een tumor of wat dan ook. Is ook niet nodig. Maar als je daar aan sterft is niemand schuldig. (of je moet in een hoger persoon geloven)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, je hebt me nog steeds niet uitgelegd wat dit nu zo anders maakt dan een onschuldig slachtoffer van anders zinloos geweld, zoals een hersentumor.
[..]
Als je het slachtoffer kent is het natuurlijk een heel ander verhaal. Ik begrijp gewoon niet waarom er zo snel paniek inslaat bij sommige mensen wanneer er iemand sterft door een anders toedoen. Als die man gisteren van de trap was gevallen had er niemand wat over gehoord. Natuurlijk is het erg dat zoiets gebeurt, en moet je het zoveel mogelijk zien te voorkomen, maar waarom toch iedere keer doen alsof het iets heel erg bijzonders is of iets van deze tijd.
Uiteraard is het zinloos om daar een topic over te openen, want dood is dood. Maar ik vind het prima, en ik houd je niet tegen. Laat mij dan ook mijn mening erover geven, of maak het nog gekker en ga in op mijn argumenten. Make my day.
Ja ik lach me rot als ware ik een toeschouwer van Noord Afrikaanse afkomst die toekijkt hoe een broeder een man dood slaat om helemaal nietsquote:
Oh, wat ben je weer de man online. Ga je pistolen paultje nu ook op mij af sturen?quote:
En wie zal bevestigen dat Meindert Tjoelker geen lieverdje was, in het uitgaansleven. Kom maar met feiten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het me wel schelen; het is beter als het niet of niet zo vaak gebeurt. Maar hoe kom je er nu in vredesnaam bij dat dat iets met de tijdsgeest te maken heeft? Volgens mij leven we nu in het meest geweldloze tijdperk ooit, maar ik heb er ook niet echt veel kijk op.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens als je zegt dat iemand sterft aan bv een tumor of wat dan ook. Is ook niet nodig. Maar als je daar aan sterft is niemand schuldig. (of je moet in een hoger persoon geloven)
Jij reageert net alsof je het helemaal niet kan schelen. Dat maakt jouw opmerkingen zo hard.
Allicht kan het je wel schelen. (denk aan het kan mij of mijn familie of vrienden overkomen)
De Paniek bij mensen slaat in omdat het onderhand de normaalste zaak van de wereld is dat als je iets niet bevalt van een ander of Joost mag weten wat voor andere reden dat je dan maar iemand of invalide schopt of doodknuppelt.!
Snap je wat ik bedoel?
Ik heb te vaak meegemaakt dat er mensen doodgingen om de reden "dat het hun tijd was" zoals ze dat noemen. Daar kan ik ook niet met mijn verstand bij. Maar ja het is niet anders.
Maar om te moeten sterven omdat iemand niet tegen een beetje commentaar kan dan kan ik daar pissed over worden ja.
En terrecht. toch?
Ik zie de link niet helemaalquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol en wat dacht je van de daders van joes? was toch zeker wel een antilliaan die nu vrij rondloopt. maar zodra het marokkanen zijn mag je natuurlijk niet hun identiteit benoemen, dat zou stigmatiserend werken nl.
hey grapjas, pp doet alleen dierenmishandelaars. ik heb genoeg voormalig deltagroep vrienden die veel engere dingen doen. jouw doodsverwensing zou je eigen kunnen zijn, maar ga lekker door spuitelf.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oh, wat ben je weer de man online. Ga je pistolen paultje nu ook op mij af sturen?
Heiden ik d8 dat jij slimmer was.....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oh, wat ben je weer de man online. Ga je pistolen paultje nu ook op mij af sturen?
Nee, Tjoelker liep eens tegen de verkeerde op, het is wel degelijk relevant.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En het is totaal irrelevant, ookal had Tjoelker een strafblad zo dik als het boek van Sinterklaas. De reputatie van Tjoelker staat volledig los van het incident met dodelijke afloop.
Ja, ik word een beetje moe van hem, en een aantal andere kneuzen. Al een paar weken zijn er blijkbaar een paar mensen geobsedeerd met mij, heb ik de indruk. Dreigementen enzo...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Heiden ik d8 dat jij slimmer was.....
Oplazeren jij. Je kraamt ongefundeerde onzin uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, Tjoelker liep eens tegen de verkeerde op, het is wel degelijk relevant.
dat laatste zie je toch verkeerd. ik ben een grote aha fan omdat ik vind dat het maar eens afgelopen moet zijn met die ranzige, onpenetrabele, hand boven het hoofd houdende, machocultuur. waar de man alles kan doen en zeggen en de vrouw als een afwassend, kinderfabricerend, kokend, huisopruimend en vooral thuisblijvend aanhangsel wordt gezien. jij mag natuurlijk je eigen mening daar op nahouden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie de link niet helemaalJe mag het van mij best benoemen, ik vraag me alleen af wat voor zin het heeft. Nou, dan zijn de daders Marokkaans, alsof jij daar gek vanop kijkt. Ik vind het trieste van dit soort berichten altijd dat de afkomst van de daders kennelijk belangrijker is dan de dood van het slachtoffer. Hetzelfde zie je bij Hirsi Ali fans, alsof die ook maar ene fuck geven om een moslima die mishandeld wordt.
Oh ja, dus die doodgereden Marokkaan in Amsterdam jatte nu eens het tasje van de verkeerde persoon?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, Tjoelker liep eens tegen de verkeerde op, het is wel degelijk relevant.
Gelukkig ben jij de meester van de onderbouwing, laat mij het licht zien oh messias.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Oplazeren jij. Je kraamt ongefundeerde onzin uit.
kan toch niet gekkie, we zijn italianan die vergeten niks. jij begint met ga dood net. dus over dreigementen gesproken... je kan dit feit niet bagetalliseren. mag niet, kan niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, ik word een beetje moe van hem, en een aantal andere kneuzen. Al een paar weken zijn er blijknaar een paar mensen geobsedeerd met mij heb ik de indruk. Dreigementen enzo...Allemaal off topic, dus ik zal er wel niet meer op ingaan. Hij stuurt ze gangstervriendjes maar langs.
![]()
Zie je mij ergens zeggen dat Tjoelker terecht is doodgeschopt ? Bovendien vind ik het een nogal vreemde vergelijking.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ja, dus die doodgereden Marokkaan in Amsterdam jatte nu eens het tasje van de verkeerde persoon?
wat loop je in dat andere topic dan te miepen, joh
Ik vraag je naar bronnen, die heb je simpelweg niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de meester van de onderbouwing, laat mij het licht zien oh messias.
Ik geloof ook niet in iemands tijd trust me.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het me wel schelen; het is beter als het niet of niet zo vaak gebeurt. Maar hoe kom je er nu in vredesnaam bij dat dat iets met de tijdsgeest te maken heeft? Volgens mij leven we nu in het meest geweldloze tijdperk ooit, maar ik heb er ook niet echt veel kijk op.
'Iemands tijd' daar geloof ik niet zo in. Wat mij betreft is het allemaal toeval, oorzaak en gevolg.
Lieve schat als je goed had gelezen dan had je begrepen wat ik zei.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, ik word een beetje moe van hem, en een aantal andere kneuzen. Al een paar weken zijn er blijkbaar een paar mensen geobsedeerd met mij, heb ik de indruk. Dreigementen enzo...Allemaal off topic, dus ik zal er wel niet meer op ingaan. Hij stuurt z'n gangstervriendjes maar langs.
![]()
Nee hoor, dat is een uitstekende vergelijking.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Zie je mij ergens zeggen dat Tjoelker terecht is doodgeschopt ? Bovendien vind ik het een nogal vreemde vergelijking.
die gastjes wacht een fijn onthaal als ze weer vrijgesproken worden omdat er geen bewijs is dat ze joelend iemand dood wensten en er toch omheen stonden. berbers=barbaren.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:55 schreef Brennie het volgende:
Dat er vrijwel dagelijks mensen vermoord worden is al vreselijk.
Het feit ( is het een feit?) dat een groep jongeren jubelend en feestend gaan roepen: " ga dood, ga dood" en in wezen een onschuldig persoon met plezier zien lijden en dood willen hebben zonder een hand uit te steken en ook nog ambulancepersoneel belemmeren is weerzinwekkend, afgrijselijk en misselijk, nee braakmakend.
Dit land is ziek, nee de wereld is ziek.
Ja, dat wisten we al, maar toch....
Brrrrrr.
Ik teken voor de dood van je opa, inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:54 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in iemands tijd trust me.
Maar mensen gaan dood en op verschillende manieren. Ben je het nog met me eens?
MIjn opa : gaat lekker drinken in de kroeg en gaat slapen en staat niet meer op . Gestorven in zijn slaap met een glimlach op zijn gezicht. (een van de mooiste manieren om te sterven)
Neefje van 10 jaar : Gaat skeeleren, komt bij het oversteken onder een motorrijder. (minder om zo te sterven)
Ps motorrijder had geen schuld (hij reed niet te hard)
Dat vind ik een beetje rare stelling. Reden om dood te gaan? Het is toch gewoon een kwestie van een paar malloten met losse handjes en/of een grote mond, en een ervan heeft het einde van de avond niet gehaald.quote:Het heeft wel met toeval oorzaak en gevolg te maken ben het daar met je eens. maar:
Het is toch te bezopen voor woorden dat je niets mag zeggen?? Dat dat de reden moet zijn om dood te gaan? Je bent het met me eens dat het gewoon absurt is.
Waar is dat op gebaseerd, 'het wordt steeds erger'? Gaan er steeds meer mensen dood? Steeds meer door geweld?quote:En het word alleen maar erger. Het gaat nog wel een keer goed fout maar dat zien we dan wel weer.
Zijn reacties slaan zelden ergens op, maar wat bedoelde je dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Lieve schat als je goed had gelezen dan had je begrepen wat ik zei.
En zijn reactie daarop sloeg nergens op
mijn reacties slaan weldegelijk ergens op maar jij begint bij alles pp te roepen, is leuk voor een keer maar ik schijt nu op je.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zijn reacties slaan zelden ergens op, maar wat bedoelde je dan?
De jouwe ook niet in dit topic dat scheelt weer ,ik heb altijd het idee als jij iets post,van kijk mij is geweldig stoer zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zijn reacties slaan zelden ergens op, maar wat bedoelde je dan?
DIe van jou sloeg nergens op . Ik had het ervover dat hij er wel achter zou komen en jij maakt de opmerking dat als hij zo door zou gaan dat hij het zou merken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn reacties slaan weldegelijk ergens op maar jij begint bij alles pp te roepen, is leuk voor een keer maar ik schijt nu op je.
Hou nou toch op...........................wij Hollanders hebben allemaal een grote bek, maar ondertussen neemt de Marokkaanse gemeenschap hier de hele tent over. We staan erbij en kijken ernaar. Politiek en media meten dit weer breed uit zodat er weer extra haat en nijd ontstaat. Godzijdank sta ik boven die massa-hysteriequote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
Tijd om met een Gathling gun door de Marokkaanse hangroepen heen te maaien...
No offence maar...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:06 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Vanwaar al die ophef? Als iemand met een zatte kop een grote bek opzet tegen een groepje (allochtonen of niet) dan heeft ie kans neergehoekt te worden. 1 + 1 = 2
Nu is heel Rotjknor weer in rep en roer.................. wat een funny city
Nee, Nederland is op vele, vele fronten veel te provocerend. Als je iets niet moet doen tegen een trots volk als de Marokkaan, dan is het provoceren. Ze maken je gewoon koud, dat is nu toch wel bekend. Wilders, Verdonk en H. Ali kunnen trouwens maar beter verkassen naar de USA ofzo, want hier is hen geen lang leven gegund.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:19 schreef Brennie het volgende:
Nederland is te mild, veel te mild op vele, vele fronten en niet rechtvaardig.
Doel eigenlijk meer op het rechtsysteem en het optreden van politie.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:28 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Nee, Nederland is op vele, vele fronten veel te provocerend. Als je iets niet moet doen tegen een trots volk als de Marokkaan, dan is het provoceren. Ze maken je gewoon koud, dat is nu toch wel bekend. Wilders, Verdonk en H. Ali kunnen trouwens maar beter verkassen naar de USA ofzo, want hier is hen geen lang leven gegund.
kijk eens naar de ontstaansgeschiedenis van dit zuigertje in dit topic. begin bij het begin en lees rustig mee. bluf is het niet, geloof me.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De jouwe ook niet in dit topic dat scheelt weer ,ik heb altijd het idee als jij iets post,van kijk mij is geweldig stoer zijn.
Die reacties van jouw slaan als een slappe lul op een slagoomtaart .quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn reacties slaan weldegelijk ergens op maar jij begint bij alles pp te roepen, is leuk voor een keer maar ik schijt nu op je.
Vandaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:06 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Nu is heel Rotjknor weer in rep en roer.................. wat een funny city
ja maar dat staat dus niet in de krant zoquote:
Nu, ik las het niet zo, dus ik had geen visioenen van een compleet gekkenhuis in de hele stad , dus ik bedoel maarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:22 schreef Lucyfurr het volgende:
Neuh, maar dat van 'de spanningen lopen hoog op in R'dam' is al een semi-misleidende opening van deze roddelkrant. Dan krijg je zulke reacties. Men denkt dan meteen dat er hier in héél de stad 'spanningen' zijn. Die gekleurde manier van schrijven, irritant.![]()
Dat staat dan ook niet in het artikel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:44 schreef Lucyfurr het volgende:
Ik merk er geen zak van dat héél R'dam in rep en roer is.
Jaaaaa!!!! Daar istie weerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:27 schreef Loedertje het volgende:
*zucht*
Sorry hoor maar overal waar mensen uitgaan, men dronken is, onder invloed van andere genotsmiddelen is, men lekker in een groepje loopt te *feesten* gebeuren dit soort dingen (helaas!)
Het heeft geen enkel nu om *groepen mensen te gaan veroordelen* die betrokken waren bij dit soort idiote acties.
Veel mensen zijn onder dié omstandigheden is staat om in groepsverband rare dingen te doen. (actie-reactie en het begin is er al..)
Nou zag ik daarstraks wel een vent met een kapmes achter een Marokkaantje aanrennen..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu, ik las het niet zo, dus ik had geen visioenen van een compleet gekkenhuis in de hele stad , dus ik bedoel maar
Je kunt ook op een gekleurde manier lezen, natuurlijk, hè
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:29 schreef Overlast het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!! Daar istie weer![]()
![]()
![]()
De "nuancering "
ja natuurlijk, Loeder.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:27 schreef Loedertje het volgende:
*zucht*
Sorry hoor maar overal waar mensen uitgaan, men dronken is, onder invloed van andere genotsmiddelen is, men lekker in een groepje loopt te *feesten* gebeuren dit soort dingen (helaas!)
Het heeft geen enkel nu om *groepen mensen te gaan veroordelen* die betrokken waren bij dit soort idiote acties.
Veel mensen zijn onder dié omstandigheden is staat om in groepsverband rare dingen te doen. (actie-reactie en het begin is er al..)
Je kán natuurlijk ook gewoon blij zijn dat er nog mensen zijn die dat kunnenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:29 schreef Overlast het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!! Daar istie weer![]()
![]()
![]()
De "nuancering "
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ja natuurlijk, Loeder.
'ga dood ga dood ga dood' roepen als iemand ligt te stuiptrekken op de grond moet je in de context zien.
Tjah, mensen in groepsverband onder invloed roepen de meeste idiote dingen (nooit uitgeweest Milagro>? Nooit naar een voetbalwedstrijd gekeken?Kinderen op een schoolplein ? ect ect)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef milagro het volgende:
ja natuurlijk, Loeder.
'ga dood ga dood ga dood' roepen als iemand ligt te stuiptrekken op de grond moet je in de context zien.
ik heb nog NOOIT mensen gezien die lopen te joelen GA DOOD als een stervend man ligt te stuiptrekken op de grond, nee, en ja ik ben echt ontzettend veel uitgeweest in mijn leven en veel rotzooi gezien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah, mensen in groepsverband onder invloed roepen de meeste idiote dingen (nooit uitgeweest Milagro>? Nooit naar een voetbalwedstrijd gekeken?Kinderen op een schoolplein ? ect ect)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |