abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24618018
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:37 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou nou, als de daders Marokkaans zijn dan zijn ze het. Ik heb het alleen nog nergens gelezen. Grappig trouwens dat je over het "2-kanten van het verhaal" begint. Meindert Tjoelker was zelf b.v. ook geen lieverdje in het uitgaansleven, iets dat veel mensen niet eens weten. Niet dat dat bij dit geval ook zo hoeft te zijn natuurlijk.
En wie zal bevestigen dat Meindert Tjoelker geen lieverdje was, in het uitgaansleven. Kom maar met feiten.

En het is totaal irrelevant, ookal had Tjoelker een strafblad zo dik als het boek van Sinterklaas. De reputatie van Tjoelker staat volledig los van het incident met dodelijke afloop.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24618063
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:41 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens als je zegt dat iemand sterft aan bv een tumor of wat dan ook. Is ook niet nodig. Maar als je daar aan sterft is niemand schuldig. (of je moet in een hoger persoon geloven)

Jij reageert net alsof je het helemaal niet kan schelen. Dat maakt jouw opmerkingen zo hard.
Allicht kan het je wel schelen. (denk aan het kan mij of mijn familie of vrienden overkomen)

De Paniek bij mensen slaat in omdat het onderhand de normaalste zaak van de wereld is dat als je iets niet bevalt van een ander of Joost mag weten wat voor andere reden dat je dan maar iemand of invalide schopt of doodknuppelt.!

Snap je wat ik bedoel?

Ik heb te vaak meegemaakt dat er mensen doodgingen om de reden "dat het hun tijd was" zoals ze dat noemen. Daar kan ik ook niet met mijn verstand bij. Maar ja het is niet anders.

Maar om te moeten sterven omdat iemand niet tegen een beetje commentaar kan dan kan ik daar pissed over worden ja.

En terrecht. toch?
Natuurlijk kan het me wel schelen; het is beter als het niet of niet zo vaak gebeurt. Maar hoe kom je er nu in vredesnaam bij dat dat iets met de tijdsgeest te maken heeft? Volgens mij leven we nu in het meest geweldloze tijdperk ooit, maar ik heb er ook niet echt veel kijk op.

'Iemands tijd' daar geloof ik niet zo in. Wat mij betreft is het allemaal toeval, oorzaak en gevolg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24618064
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol en wat dacht je van de daders van joes? was toch zeker wel een antilliaan die nu vrij rondloopt. maar zodra het marokkanen zijn mag je natuurlijk niet hun identiteit benoemen, dat zou stigmatiserend werken nl.
Ik zie de link niet helemaal Je mag het van mij best benoemen, ik vraag me alleen af wat voor zin het heeft. Nou, dan zijn de daders Marokkaans, alsof jij daar gek vanop kijkt. Ik vind het trieste van dit soort berichten altijd dat de afkomst van de daders kennelijk belangrijker is dan de dood van het slachtoffer. Hetzelfde zie je bij Hirsi Ali fans, alsof die ook maar ene fuck geven om een moslima die mishandeld wordt.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:45:58 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24618077
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oh, wat ben je weer de man online. Ga je pistolen paultje nu ook op mij af sturen?
hey grapjas, pp doet alleen dierenmishandelaars. ik heb genoeg voormalig deltagroep vrienden die veel engere dingen doen. jouw doodsverwensing zou je eigen kunnen zijn, maar ga lekker door spuitelf.

[ Bericht 2% gewijzigd door NorthernStar op 18-01-2005 02:19:23 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24618082
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oh, wat ben je weer de man online. Ga je pistolen paultje nu ook op mij af sturen?
Heiden ik d8 dat jij slimmer was.....

[ Bericht 5% gewijzigd door NorthernStar op 18-01-2005 02:19:48 ]
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_24618088
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

En het is totaal irrelevant, ookal had Tjoelker een strafblad zo dik als het boek van Sinterklaas. De reputatie van Tjoelker staat volledig los van het incident met dodelijke afloop.
Nee, Tjoelker liep eens tegen de verkeerde op, het is wel degelijk relevant.
pi_24618152
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:46 schreef prupke het volgende:

[..]

Heiden ik d8 dat jij slimmer was.....
Ja, ik word een beetje moe van hem, en een aantal andere kneuzen. Al een paar weken zijn er blijkbaar een paar mensen geobsedeerd met mij, heb ik de indruk. Dreigementen enzo... Allemaal off topic, dus ik zal er wel niet meer op ingaan. Hij stuurt z'n gangstervriendjes maar langs.

pi_24618155
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Oplazeren jij. Je kraamt ongefundeerde onzin uit.

dinsdag 18 januari 2005 @ 00:51:09 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24618177
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zie de link niet helemaal Je mag het van mij best benoemen, ik vraag me alleen af wat voor zin het heeft. Nou, dan zijn de daders Marokkaans, alsof jij daar gek vanop kijkt. Ik vind het trieste van dit soort berichten altijd dat de afkomst van de daders kennelijk belangrijker is dan de dood van het slachtoffer. Hetzelfde zie je bij Hirsi Ali fans, alsof die ook maar ene fuck geven om een moslima die mishandeld wordt.
dat laatste zie je toch verkeerd. ik ben een grote aha fan omdat ik vind dat het maar eens afgelopen moet zijn met die ranzige, onpenetrabele, hand boven het hoofd houdende, machocultuur. waar de man alles kan doen en zeggen en de vrouw als een afwassend, kinderfabricerend, kokend, huisopruimend en vooral thuisblijvend aanhangsel wordt gezien. jij mag natuurlijk je eigen mening daar op nahouden.
pi_24618206
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Oh ja, dus die doodgereden Marokkaan in Amsterdam jatte nu eens het tasje van de verkeerde persoon?

wat loop je in dat andere topic dan te miepen, joh
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24618207
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Oplazeren jij. Je kraamt ongefundeerde onzin uit.

Gelukkig ben jij de meester van de onderbouwing, laat mij het licht zien oh messias.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:52:56 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24618216
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, ik word een beetje moe van hem, en een aantal andere kneuzen. Al een paar weken zijn er blijknaar een paar mensen geobsedeerd met mij heb ik de indruk. Dreigementen enzo... Allemaal off topic, dus ik zal er wel niet meer op ingaan. Hij stuurt ze gangstervriendjes maar langs.

kan toch niet gekkie, we zijn italianan die vergeten niks. jij begint met ga dood net. dus over dreigementen gesproken... je kan dit feit niet bagetalliseren. mag niet, kan niet.
pi_24618229
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Oh ja, dus die doodgereden Marokkaan in Amsterdam jatte nu eens het tasje van de verkeerde persoon?

wat loop je in dat andere topic dan te miepen, joh
Zie je mij ergens zeggen dat Tjoelker terecht is doodgeschopt ? Bovendien vind ik het een nogal vreemde vergelijking.
pi_24618232
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:52 schreef gelly het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij de meester van de onderbouwing, laat mij het licht zien oh messias.
Ik vraag je naar bronnen, die heb je simpelweg niet.
pi_24618239
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Natuurlijk kan het me wel schelen; het is beter als het niet of niet zo vaak gebeurt. Maar hoe kom je er nu in vredesnaam bij dat dat iets met de tijdsgeest te maken heeft? Volgens mij leven we nu in het meest geweldloze tijdperk ooit, maar ik heb er ook niet echt veel kijk op.

'Iemands tijd' daar geloof ik niet zo in. Wat mij betreft is het allemaal toeval, oorzaak en gevolg.
Ik geloof ook niet in iemands tijd trust me.
Maar mensen gaan dood en op verschillende manieren. Ben je het nog met me eens?
MIjn opa : gaat lekker drinken in de kroeg en gaat slapen en staat niet meer op . Gestorven in zijn slaap met een glimlach op zijn gezicht. (een van de mooiste manieren om te sterven)

Neefje van 10 jaar : Gaat skeeleren, komt bij het oversteken onder een motorrijder. (minder om zo te sterven)
Ps motorrijder had geen schuld (hij reed niet te hard)

Het heeft wel met toeval oorzaak en gevolg te maken ben het daar met je eens. maar:
Het is toch te bezopen voor woorden dat je niets mag zeggen?? Dat dat de reden moet zijn om dood te gaan? Je bent het met me eens dat het gewoon absurt is.

En het word alleen maar erger. Het gaat nog wel een keer goed fout maar dat zien we dan wel weer.
pi_24618254
Dat er vrijwel dagelijks mensen vermoord worden is al vreselijk.
Het feit ( is het een feit?) dat een groep jongeren jubelend en feestend gaan roepen: " ga dood, ga dood" en in wezen een onschuldig persoon met plezier zien lijden en dood willen hebben zonder een hand uit te steken en ook nog ambulancepersoneel belemmeren is weerzinwekkend, afgrijselijk en misselijk, nee braakmakend.
Dit land is ziek, nee de wereld is ziek.
Ja, dat wisten we al, maar toch....
Brrrrrr.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_24618264
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, ik word een beetje moe van hem, en een aantal andere kneuzen. Al een paar weken zijn er blijkbaar een paar mensen geobsedeerd met mij, heb ik de indruk. Dreigementen enzo... Allemaal off topic, dus ik zal er wel niet meer op ingaan. Hij stuurt z'n gangstervriendjes maar langs.

Lieve schat als je goed had gelezen dan had je begrepen wat ik zei.
En zijn reactie daarop sloeg nergens op
pi_24618314
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Zie je mij ergens zeggen dat Tjoelker terecht is doodgeschopt ? Bovendien vind ik het een nogal vreemde vergelijking.
Nee hoor, dat is een uitstekende vergelijking.
Meindert liep tegen de verkeerde op en bekocht dat met de dood.
Die Marokkaan deed exact hetzelfde.

Of ze het verdiend hebben doet niet terzake voor de vergelijking.
Maar het toont wel aan hoe dubbel de maten zijn waarmee jij meet .
Je loopt vast in je eigen onzin zoals gewoonlijk
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:58:20 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24618317
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:55 schreef Brennie het volgende:
Dat er vrijwel dagelijks mensen vermoord worden is al vreselijk.
Het feit ( is het een feit?) dat een groep jongeren jubelend en feestend gaan roepen: " ga dood, ga dood" en in wezen een onschuldig persoon met plezier zien lijden en dood willen hebben zonder een hand uit te steken en ook nog ambulancepersoneel belemmeren is weerzinwekkend, afgrijselijk en misselijk, nee braakmakend.
Dit land is ziek, nee de wereld is ziek.
Ja, dat wisten we al, maar toch....
Brrrrrr.
die gastjes wacht een fijn onthaal als ze weer vrijgesproken worden omdat er geen bewijs is dat ze joelend iemand dood wensten en er toch omheen stonden. berbers=barbaren.
pi_24618319
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:54 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet in iemands tijd trust me.
Maar mensen gaan dood en op verschillende manieren. Ben je het nog met me eens?
MIjn opa : gaat lekker drinken in de kroeg en gaat slapen en staat niet meer op . Gestorven in zijn slaap met een glimlach op zijn gezicht. (een van de mooiste manieren om te sterven)

Neefje van 10 jaar : Gaat skeeleren, komt bij het oversteken onder een motorrijder. (minder om zo te sterven)
Ps motorrijder had geen schuld (hij reed niet te hard)
Ik teken voor de dood van je opa, inderdaad.
quote:
Het heeft wel met toeval oorzaak en gevolg te maken ben het daar met je eens. maar:
Het is toch te bezopen voor woorden dat je niets mag zeggen?? Dat dat de reden moet zijn om dood te gaan? Je bent het met me eens dat het gewoon absurt is.
Dat vind ik een beetje rare stelling. Reden om dood te gaan? Het is toch gewoon een kwestie van een paar malloten met losse handjes en/of een grote mond, en een ervan heeft het einde van de avond niet gehaald.
quote:
En het word alleen maar erger. Het gaat nog wel een keer goed fout maar dat zien we dan wel weer.
Waar is dat op gebaseerd, 'het wordt steeds erger'? Gaan er steeds meer mensen dood? Steeds meer door geweld?
pi_24618365
Moet je eens voorstellen dat het je vader zou zijn die op deze wijze vermoord werd, met alles eromheen.
Ik word al knetter en moord/wraakzuchtig bij het idee.
Heb er geen woorden voor.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_24618366
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:55 schreef prupke het volgende:

[..]

Lieve schat als je goed had gelezen dan had je begrepen wat ik zei.
En zijn reactie daarop sloeg nergens op
Zijn reacties slaan zelden ergens op, maar wat bedoelde je dan?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:03:47 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24618408
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

mijn reacties slaan weldegelijk ergens op maar jij begint bij alles pp te roepen, is leuk voor een keer maar ik schijt nu op je.
pi_24618454
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De jouwe ook niet in dit topic dat scheelt weer ,ik heb altijd het idee als jij iets post,van kijk mij is geweldig stoer zijn.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_24618462
Vanwaar al die ophef? Als iemand met een zatte kop een grote bek opzet tegen een groepje (allochtonen of niet) dan heeft ie kans neergehoekt te worden. 1 + 1 = 2

Nu is heel Rotjknor weer in rep en roer.................. wat een funny city
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:08:06 #76
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24618483
Tijd om met een Gathling gun door de Marokkaanse hanggroepen heen te maaien...

[ Bericht 0% gewijzigd door pieter_pontiac op 18-01-2005 20:03:48 ]
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24618496
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mijn reacties slaan weldegelijk ergens op maar jij begint bij alles pp te roepen, is leuk voor een keer maar ik schijt nu op je.
DIe van jou sloeg nergens op . Ik had het ervover dat hij er wel achter zou komen en jij maakt de opmerking dat als hij zo door zou gaan dat hij het zou merken.
Maw Dan zou heiden dus omgelegd worden en trust me dan merkt meneer geen ene fluit meer

snappen we het nog??
Mooi
dan gaan we nu verder
pi_24618561
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
Tijd om met een Gathling gun door de Marokkaanse hangroepen heen te maaien...
Hou nou toch op...........................wij Hollanders hebben allemaal een grote bek, maar ondertussen neemt de Marokkaanse gemeenschap hier de hele tent over. We staan erbij en kijken ernaar. Politiek en media meten dit weer breed uit zodat er weer extra haat en nijd ontstaat. Godzijdank sta ik boven die massa-hysterie
pi_24618689
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:06 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Vanwaar al die ophef? Als iemand met een zatte kop een grote bek opzet tegen een groepje (allochtonen of niet) dan heeft ie kans neergehoekt te worden. 1 + 1 = 2

No offence maar...
Of het ooit normaal is geweest dat mensen om niets, ja niets vechten en er eventueel iemand dood gaat.
Iedereen moet vooral zijn schouders blijven ophalen, het normaal blijven vinden.
Doe dat allemaal met een bakje leut erbij en de wereld wordt vanzelf beter.
Nog even en we hebben omstanders die met een verjaardagshoedje en een toeter op een creperend persoon staan dansen.
Hoera, volgens mij streven we Amerika al voorbij in insanity.
Ja vroeger was er ook geweld, veel geweld.. niet anders dan nu, maar met het verschil dat het nu geen kwestie van overleven is, we wijzer behoren te zijn, geleerd moeten hebben van de geschiedenis en dat de waarden en normen hantering anders is.
Nederland is te mild, veel te mild op vele, vele fronten en niet rechtvaardig.
But what else is new.
pi_24618828
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:19 schreef Brennie het volgende:

Nederland is te mild, veel te mild op vele, vele fronten en niet rechtvaardig.
Nee, Nederland is op vele, vele fronten veel te provocerend. Als je iets niet moet doen tegen een trots volk als de Marokkaan, dan is het provoceren. Ze maken je gewoon koud, dat is nu toch wel bekend. Wilders, Verdonk en H. Ali kunnen trouwens maar beter verkassen naar de USA ofzo, want hier is hen geen lang leven gegund.
pi_24618868
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:28 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

Nee, Nederland is op vele, vele fronten veel te provocerend. Als je iets niet moet doen tegen een trots volk als de Marokkaan, dan is het provoceren. Ze maken je gewoon koud, dat is nu toch wel bekend. Wilders, Verdonk en H. Ali kunnen trouwens maar beter verkassen naar de USA ofzo, want hier is hen geen lang leven gegund.
Doel eigenlijk meer op het rechtsysteem en het optreden van politie.
De straffen zijn vaak niet rechtvaardig, te mild en de politie hoort gewoon niet je beste vriend te zijn.
Je moet verdomme in je broek schijten als je er 1 ziet. ( bij wijze van)

Zodra een agent een dader/crimineel doodschiet ( niet door een fout) is het hele land in rep en roer.
Dat is iets wat ik niet kan begrijpen.
Geweld en misdaad hou je altijd, maar het wordt je hier wel verdomd makkelijk gemaakt.
Als je klauw erafgehakt zou worden wanneer je steelt, dan bedenk je je nog wel een keertje. ( beetje cru voorbeeld, maar zo is het wel.)
Het is allemaal niet simpel op te lossen, maar wat doet de regering?
Meer blauw op straat?
Wat doen ze eigenlijk nog meer wat structureel echt wat verbeterd?, weet jij het?

[ Bericht 6% gewijzigd door Brennie op 18-01-2005 01:40:05 ]
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:32:25 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24618878
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

De jouwe ook niet in dit topic dat scheelt weer ,ik heb altijd het idee als jij iets post,van kijk mij is geweldig stoer zijn.
kijk eens naar de ontstaansgeschiedenis van dit zuigertje in dit topic. begin bij het begin en lees rustig mee. bluf is het niet, geloof me.
pi_24618995
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Die reacties van jouw slaan als een slappe lul op een slagoomtaart .
Lees je ff in en reagfeer waar het om gaat.
Heiden maakt wel degelijk een punt maar het komt er bekrompen uit that's all.
pi_24619006
Laat De Telegraaf het lekker bij hun eigen dorp houden, zeg:
http://www.rtvnh.nl/nieuws/laatstenieuws.asp?newsid=40265
Ik merk er geen zak van dat héél R'dam in rep en roer is. Heel veel mensen weten nog niet eens dat het gebeurd is omdat er zeer weinig ruchtbaarheid aan is gegeven in de (lokale) media.
pi_24619044
Ze bedoelen de spanningen ter plaatse, niet in heel R'dam
pi_24619142
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:06 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

Vandaar eigenlijk.
pi_24619187
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:06 schreef Lucyfurr het volgende:

[..]

Vandaar eigenlijk.
ja maar dat staat dus niet in de krant zo
pi_24619229
Neuh, maar dat van 'de spanningen lopen hoog op in R'dam' is al een semi-misleidende opening van deze roddelkrant. Dan krijg je zulke reacties. Men denkt dan meteen dat er hier in héél de stad 'spanningen' zijn. Die gekleurde manier van schrijven, irritant.
pi_24619256
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:22 schreef Lucyfurr het volgende:
Neuh, maar dat van 'de spanningen lopen hoog op in R'dam' is al een semi-misleidende opening van deze roddelkrant. Dan krijg je zulke reacties. Men denkt dan meteen dat er hier in héél de stad 'spanningen' zijn. Die gekleurde manier van schrijven, irritant.
Nu, ik las het niet zo, dus ik had geen visioenen van een compleet gekkenhuis in de hele stad , dus ik bedoel maar
Je kunt ook op een gekleurde manier lezen, natuurlijk, hè
  † In Memoriam † dinsdag 18 januari 2005 @ 02:27:41 #90
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24619268
*zucht*
Sorry hoor maar overal waar mensen uitgaan, men dronken is, onder invloed van andere genotsmiddelen is, men lekker in een groepje loopt te *feesten* gebeuren dit soort dingen (helaas!)

Het heeft geen enkel nu om *groepen mensen te gaan veroordelen* die betrokken waren bij dit soort idiote acties.

Veel mensen zijn onder dié omstandigheden is staat om in groepsverband rare dingen te doen. (actie-reactie en het begin is er al..)
pi_24619277
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:44 schreef Lucyfurr het volgende:
Ik merk er geen zak van dat héél R'dam in rep en roer is.
Dat staat dan ook niet in het artikel.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_24619281
Normaal posten of elders gaan spelen

[ Bericht 75% gewijzigd door Loedertje op 18-01-2005 02:32:11 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24619282
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:27 schreef Loedertje het volgende:
*zucht*
Sorry hoor maar overal waar mensen uitgaan, men dronken is, onder invloed van andere genotsmiddelen is, men lekker in een groepje loopt te *feesten* gebeuren dit soort dingen (helaas!)

Het heeft geen enkel nu om *groepen mensen te gaan veroordelen* die betrokken waren bij dit soort idiote acties.

Veel mensen zijn onder dié omstandigheden is staat om in groepsverband rare dingen te doen. (actie-reactie en het begin is er al..)
Jaaaaa!!!! Daar istie weer
De "nuancering "
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_24619293
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:26 schreef milagro het volgende:

[..]

Nu, ik las het niet zo, dus ik had geen visioenen van een compleet gekkenhuis in de hele stad , dus ik bedoel maar
Je kunt ook op een gekleurde manier lezen, natuurlijk, hè
Nou zag ik daarstraks wel een vent met een kapmes achter een Marokkaantje aanrennen..
Maar nee, ik blijf erbij dat de Telegraaf gekleurd 'nieuws' brengt.
pi_24619307
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:29 schreef Overlast het volgende:

[..]

De "nuancering "
pi_24619323
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:27 schreef Loedertje het volgende:
*zucht*

ja natuurlijk, Loeder.

'ga dood ga dood ga dood' roepen als iemand ligt te stuiptrekken op de grond moet je in de context zien.
  † In Memoriam † dinsdag 18 januari 2005 @ 02:35:44 #97
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24619331
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:29 schreef Overlast het volgende:

[..]

De "nuancering "
Je kán natuurlijk ook gewoon blij zijn dat er nog mensen zijn die dat kunnen
  dinsdag 18 januari 2005 @ 02:35:59 #98
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_24619334
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef milagro het volgende:

[..]

ja natuurlijk, Loeder.

'ga dood ga dood ga dood' roepen als iemand ligt te stuiptrekken op de grond moet je in de context zien.

zzz
  † In Memoriam † dinsdag 18 januari 2005 @ 02:37:31 #99
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24619347
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef milagro het volgende:

ja natuurlijk, Loeder.

Tjah, mensen in groepsverband onder invloed roepen de meeste idiote dingen (nooit uitgeweest Milagro>? Nooit naar een voetbalwedstrijd gekeken?Kinderen op een schoolplein ? ect ect)
pi_24619407
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Tjah, mensen in groepsverband onder invloed roepen de meeste idiote dingen (nooit uitgeweest Milagro>? Nooit naar een voetbalwedstrijd gekeken?Kinderen op een schoolplein ? ect ect)
ik heb nog NOOIT mensen gezien die lopen te joelen GA DOOD als een stervend man ligt te stuiptrekken op de grond, nee, en ja ik ben echt ontzettend veel uitgeweest in mijn leven en veel rotzooi gezien.
Deze knullen kwamen erbij staan, waren helemaal niet direct betrokken, ze zagen een broeder vechten en kwamen hem moreel steunen, zoals dat gaat met dit soort gasten, waar 1 Marokkaan rotzooi trapt, heb je binnen no time 30 Marokkanen, die geen flikker met de zaak te maken hebben, de broeder ook niet kennen, maar wel partij trekken.

je praat gewoon een beetje poep nu, Loeder, dit is geen normaal frequent voorkomend gedrag bij iemand die ligt te sterven op straat.
De ambulance mensen konden amper hun werk doen omdat die knullen het allemaal zo heerlijk uitgelaten waren, ach ja, je bent jong en je hebt een leuke avond achter de rug dus doe niet zo moeilijk, mens, leef je een beetje in, je bent toch ook jong geweest ...

alsjeblieft Loeder, je kan ook overdrijven met je relativeren, hoor, ik vind het op het schandalige af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')