Dus dat zijn de kutmarokkanen! Wordt wel een heel klein hokje zó!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:14 schreef stigchel het volgende:
Met andere woorden. Ja, er is een probleem. Niet met marokkanen als geheel. Maar wel met jongeren in de leeftijd 15 tot 25 van marokkaanse afkomst of zich gedragend naar het stereotype dat 'nederlanders' daarvan hebben. Daar zitten dus soms ook algerijnen bij, of iraniers, of turken. Maar nooit nederlanders, of fransen of britten.
Ondanks dat feitelijke afkomst of religie er in principe niet toe doet.
En dat rationeel beeld krijg je door de prive/ telegraaf te lezen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:29 schreef RigorMortis het volgende:
R.I.P.
Voor een aantal wordt het toch eens tijd de oogkleppen af te doen en een meer rationeel beeld van de maatschappij te krijgen.
Milagro = right.
Wel opvallend dat je dit zegt. De harde aanpak werkt dus ook niet.. Hier in Nederland kunnen we zien dat de zachte aanpak niet werkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat juist de harde aanpak heeft geleid tot een hoop ellende. Er zijn massale veldslagen geweest met in de hoofdrol de politie in Parijs, waarbij ook doden zijn gevallen. Gevolg was dat ouders hun kroost angstvallig binnen gingen houden, behalve als ze (de jongens) naar de moskee gingen. Dit heeft de radicalisering enorm in de hand gewerkt daar, van een heel volksdeel.
Als je alle incest gevallen er bij optelt dan kun je gemakkelijk stellen dat er meer levens worden verwoest door nederlandse pedofielen dan marokkanen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:05 schreef nikk het volgende:
Tuurlijk. Ik denk dat het allergrootste deel van Nederland meer last heeft van kut-Marokkanen in het dagelijks leven dan van pedofielen.
Ik zie dingen ook steeds meer die kant uitgaan ja, maar niet alleen in de zaak van k*tmarokkaantjes. Mijn buurt wordt al 20 jaar geterroriseerd door een stel inteeltkampies, winkeldieven staan een uurtje later wéér in je zaak en als je een overvaller op zijn bek slaat mag je aan de schadevergoeding en krijgt hij slachtofferhulp. De politie zegt je recht in je gezicht dat ze niks kunnen doen, en ze willen het ook niet blijkens het uur dat er tussen jouw melding en hun aankomst zit. Dat gaat broeien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:22 schreef Snatched het volgende:
@Mwanatabu
je hebt deels gelijk over het averechts effect. In Frankrijk zijn die spanningen sowieso al heel groot tussen overheid en de moslim gemeenschap. Het zuiden van Frankrijk is ook voor een groot deel behoorlijk racistisch ingesteld (heeft ook te maken met de geschiedenis van Algerije).
Veldslagen zit niemand op te wachten, maar het loopt vanzelf uit de klauwen hier in NL. Je kan er op wachten dat mensen zelf burgerwachten gaan organiseren en dan desnoods "Marokkaantje gaan jagen". Op een gegeven moment is de maat ook gewoon vol, en da's heel begrijpelijk.
Beter dat de politie er een paar keer op los slaat, dan dat de burgers het zelf doen.
(zal wel weer een hoop mediapropaganda opleveren en de discriminatie bureaus staan al te springen, maar het kan nooit kwaad).
Nergens word het woord moslim in de mond genomen ... lijkt me niet echt een moslim, die om 4 uur 's nachts in een broodjeszaak meisjes gaat lastig vallen (maar we zitten er wel vaker naast).quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:32 schreef kulandra het volgende:
[..]
Wel opvallend dat je dit zegt. De harde aanpak werkt dus ook niet.. Hier in Nederland kunnen we zien dat de zachte aanpak niet werkt.
Conclusie: Wat je ook doet, radicalisatie is niet te stoppen. Best een beangstigend idee, vinden jullie ook niet?
Volgens mij is dit niet zo verwonderlijk. Het is toch over de hele wereld te zien dat groepen moslims zich zogenaamd onderdrukt voelen en dus maar aan het moorden slaan? Dat wij in Nederland zo arrogant zijn om te denken dat wij deze trend kunnen stoppen is toch wel typisch. Deze radicalisering van groepen moslims is veel groter dan welk locaal probleem ook. Zodra de westerse samenleving zich dat realiseert kan er misschien echt iets aan gedaan worden. Maar het zou me niet verbazen dat als dat punt al komt, het veel en veel te laat is...
word!quote:Je voelt je als burger gewoon voor lul gezet met je belastingcenten soms.
Weinig paradijselijk aan voor die tjappies. Daar zijn ze al helemaal niet welkom. Moet jij in Agadir of Casablanca eens over Nederlandse Marokkanen beginnen en kijken hoe ze daar reageren ...quote:ze naar hun oh zo paradijselijke Marokko te sturen.
Ach, ook al haalt hij een aanzienlijk aantal stemmen, dan nog kan hij niets uithalen zonder bijna alle internationale verdragen op te zeggen. En laat dat nou net iets zijn wat ik, en alle andere mensen die met hun hersenen denken en niet met hun onderbuik, niet zie gebeuren.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:46 schreef Gia het volgende:
Denk dat Wilders door dit soort voorvallen alleen maar meer steun zal krijgen voor zijn plan om de Nederlandse nationaliteit van dit soort gasten af te pakken en ze naar hun oh zo paradijselijke Marokko te sturen.
En ze doen het zichzelf aan!
Natuurlijk. Van het in elkaar geslagen worden of een beroving word je leven immers niet verwoest. Maar over het algemeen zorgen Marokkanen voor meer overlast dan pedofielen. De daden van de pedofiel zijn alleen wat erger ja...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:40 schreef Monus het volgende:
[..]
Als je alle incest gevallen er bij optelt dan kun je gemakkelijk stellen dat er meer levens worden verwoest door nederlandse pedofielen dan marokkanen.
Bovenstaande tekst staat ook op de FP. Let er even op hoe de oorsponkelijke tekst subtiel maar onmiskenbaar is aangepast waardoor het allemaal net even wat tendentieuzer is geworden. Het bovenstaande tekstfragment was oorspronkelijk :quote:Op maandag 17 januari 2005 23:40 schreef Aeroxie het volgende:
... Een omstander meldt dat Marokkaanse lieden naar de toen nog creperende man "ga maar dood, ga maar dood" riepen. De politie heeft dit niet bevestigd.
Dat er Marokkanen bij betrokken waren zal allemaal best, maar wat op de FP gebeurt is gewoon een sterk staaltje waarheid verdraaien. Het verhaal is niet helemaal uit de duim gezogen, maar er is wel flink wat bijverzonnen. Dat heet riooljournalisitiek. Bij deze dan ook een dikke klacht over Veekeend. Ik ga niet eens de moeite nemen om hem in het juiste forum te zetten. Oh en als ik niet meer reageer dan ben ik uitgelogd en voorlopig vertrokken.quote:... Een omstander zou zelfs hebben gehoord dat een aantal mensen „ga maar dood, ga maar dood” zou hebben geroepen, maar andere getuigen en ook de politie kunnen dat niet bevestigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |