quote:YoshiBignose:
ik heb te koop/te ruil:
Soul Calibur 2
Super Mario Sunshine (geen PC)
Waverace: Blue Storm
Verras me eens
Kun je deze met een Logitech stuur spelen (staat dan achterop het doosje)?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:11 schreef killermj het volgende:
· Need For Speed: Underground (geen player choice)
Staat er niet op, maar zal toch wel ??quote:Op maandag 17 januari 2005 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je deze met een Logitech stuur spelen (staat dan achterop het doosje)?
Neej helaas... als je nou fifa world cup 2002 had welquote:Op maandag 17 januari 2005 12:24 schreef YoshiBignose het volgende:
wil je jou fifa2004 ruilen voor mijn fifa 2003
¤35?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:38 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
paper mario the thousand year door, en mario party 5.
Ik weet het niet, want er zijn ook spellen die je alleen met controller kunt spelen helaas... en normaal gesproken moet achterop ook een klein stuurtje staan of een logitech (of ander soort stuur) vermelding. NFS 2 Hot Pursuit bijvoorbeeld heeft dat wel...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:25 schreef killermj het volgende:
[..]
Staat er niet op, maar zal toch wel ??
Hoeveel wil je voor MP5 hebben ?quote:[b]Op dinsdag 18 januari 2005 23:38
mario party 5.
Er staat niks in het boekje.. maar check net mijn HotPersuit2 en daar staat het ook niet opquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet het niet, want er zijn ook spellen die je alleen met controller kunt spelen helaas... en normaal gesproken moet achterop ook een klein stuurtje staan of een logitech (of ander soort stuur) vermelding. NFS 2 Hot Pursuit bijvoorbeeld heeft dat wel...
NFS:U is best leuk, maar ik heb hem ook al op pc, heeft voor mij alleen toegevoegde waarde als ik hem met stuur kan spelen
Zou je anders het boekje willen raadplegen? Alvast bedankt
nou je geeft er vast niet veel meer voor, ik wil liever ruilen, of was jij die gast die alleen dat rally te ruil had ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:59 schreef djkoelkast het volgende:
ja dat bestaat ook nog geloof ik
hoeveel wil je er voor hebben?
quote:dus ik heb nog in de aanbieding, paper mario the thousand year door, en mario party 5.
Ik zou zeggen doe een bod of ruilvoorstel
Mario Kart ruilen voor Paper Mario?quote:Eigenlijk ben ik wel een beetje op zoek naar mario kart double dash.
ja dat ben ikquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
nou je geeft er vast niet veel meer voor, ik wil liever ruilen, of was jij die gast die alleen dat rally te ruil had ofzo?mwah dan doe ik het denk ik maar niet tenzij je met een heel goed bod komt
Dat lijkt je wel wat hequote:Mario Kart ruilen voor Paper Mario?
Yo thanks voor de uitleg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
@jandennogwat Player's Choice zijn de 2e uitgave van een spel (als het oud is en er genoeg van verkocht is), die worden dan voor de helft van de initiele verkoopprijs verkocht, bovendien is het hoesje anders (grijs, maar ik weet niet of dat altijd grijs is). Een niet PC-versie is gewoon mooier en meer waard![]()
Dat is ook zo, maar 2e hands leveren originele nou eenmaal meer op (voor de 'verzamelaars'). Ik betaal ook liever ietsje meer voor een originele dan een PC, maar voor de gewone gamer maakt het meestal geen verschil.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:06 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
[..]
Yo thanks voor de uitleg.
Ik zie alleen niet zo waarom die nonPC versie dan meer waar zou zijn, maar ik geef dan ook geen hol om het hoesje zeg maar. Ik zou verwachten dat zodra van een spel een player's choice versie komt dan ook de prijs van de originele keldert?
Ik zie je ruil voorstel niet staan.. of ben ik zo scheel ?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
killermj hoe vond je mijn aanbod tot ruilen?
[CENTRAAL] Het Gamecubekraampje (deel 6)quote:Op maandag 24 januari 2005 11:46 schreef killermj het volgende:
[..]
Ik zie je ruil voorstel niet staan.. of ben ik zo scheel ?![]()
Ik heb van IGN wat filmpjes gedownload en gekeken, en ik denk dat ik het geen leuke game ga vinden...quote:Op maandag 24 januari 2005 11:59 schreef Mr.Orange18 het volgende:
@jan, paper mario tegen True Crime? met eventueel bijbetaling van mijn kant?
Heb MP4 niet te ruil ?quote:Op maandag 24 januari 2005 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Het Gamecubekraampje (deel 6)
Ofwel MP4 tegen Universal Studio's Theme Park Adventure?
Ben je nou naar al die games op zoek? Of alleen die ondersten?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:29 schreef JeOma het volgende:
Oke, ik herhaal mijn wishlist nog 'n keertje (nu iets uitgebreid):
- Animal Crossing (inclusief memcard natuurlijk)
- Mortal Kombat: Deadly Alliance
- Rayman 3: Hoodlum Havoc
- Smugglers Run: Warzones
- Starfox Adventures
- NBA Street 2
Dingen waar ik naar op zoek ben:
- Viewtiful Joe
- Paper Mario
- geld
Ik ben op zoek naar de drie ondersten, de bovensten heb ik zelf.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:18 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ben je nou naar al die games op zoek? Of alleen die ondersten?
Anders heb ik Starfox Adventures wel voor je, en Viewtiful Joe. Eventueel ook Animal Crossing wel, maar dat is dan wel de NTSC versie...
Ik snap je advertentie niet ?? Wat zoek je en wat heb je ?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:29 schreef JeOma het volgende:
Oke, ik herhaal mijn wishlist nog 'n keertje (nu iets uitgebreid):
- Animal Crossing (inclusief memcard natuurlijk)
- Mortal Kombat: Deadly Alliance
- Rayman 3: Hoodlum Havoc
- Smugglers Run: Warzones
- Starfox Adventures
- NBA Street 2
Dingen waar ik naar op zoek ben:
- Viewtiful Joe
- Paper Mario
- geld
Hmm, is Animal Crossing gewoon de PAL versie? In dat geval heb ik daar weer interesse inquote:Op donderdag 27 januari 2005 07:16 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar de drie ondersten, de bovensten heb ik zelf.
Maar ik heb dus wel interesse in Viewtiful Joe. Wat wil jij daarvoor terug?
Dus mijn Animal Crossing (PAL) tegen jouw Viewtiful Joe?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:13 schreef Douwe het volgende:
[..]
Hmm, is Animal Crossing gewoon de PAL versie? In dat geval heb ik daar weer interesse in
Even zelf nog wat games proberen te slijten:
- Scooby Doo: Night of 100 frights
- 18 Wheeler: American Pro Trucker
- Prince of Persia: Sands of Time
- Need for Speed: Hot Pursuit 2
- Virtua Striker 3 (geseald)
- International Superstar Soccer 2
- Knock Out Kings 2004
- Kelly Slater Pro Surfer
- Rally Championship
- Animal Crossing (let op: US versie. wel met memorycard)
Te koop tegen een aannemelijk bedrag of te ruil tegen een toffe game
Graagquote:Op zondag 30 januari 2005 01:18 schreef JeOma het volgende:
[..]
Dus mijn Animal Crossing (PAL) tegen jouw Viewtiful Joe?
nou zeg is een prachtig spel hoor, alleen ik heb hem al genoeg gespeeld nuquote:Op zondag 30 januari 2005 23:12 schreef Douwe het volgende:
[..]
Graag
djkoelkast: wat wil je er voor geven? Ruilen tegen de game die je noemt zie ik niet helemaal zitten
Ik heb Doshin wel maar WTF is de dixons prijs?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:20 schreef Roi het volgende:
Iemand toevallig Doshin the Giant en Eternal Darknes voor de Dixons prijs ?
Hij kost bij de Dixons (nieuw/sealed) 15¤.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb Doshin wel maar WTF is de dixons prijs?
Eventueel wat te ruil oid?
Dat is prima, mail me maar voor de afhandeling Handel@emjeej.nlquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:06 schreef Mr.Orange18 het volgende:
Fifa 2004 tegen True Crime?
Nou laat dat "sealed" maar weg, geen enkele dixons hier in de buurt die ze geseald laat.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:34 schreef Roi het volgende:
[..]
Hij kost bij de Dixons (nieuw/sealed) 15¤.
Te ruil he, heb je mischien interesse in Japanse cube games ?
Volgens mij niet maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:02 schreef Roi het volgende:
Heb je de sterren geregistreerd bij de Nintendo site ?
Mijn Japanse games zijn MonkeyBall,Super Mario Sunshine en Luigi's Mansion.
Heb nog geen mailtje van je gehadquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:06 schreef Mr.Orange18 het volgende:
Fifa 2004 tegen True Crime?
10 incl. geef ik je ervoorquote:Op maandag 21 februari 2005 22:34 schreef saurfen het volgende:
Ik heb teruil:
- Devil May Cry [ ps2 ]
Wat vraag je er voor? Heb wel een aantal spellen te ruil (wellicht met bijbetaling) namelijk Zoocube, Tony Hawk's Pro Skater 4 en/of Spiderman. Deze speel ik nooit meerquote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Adelante het volgende:
iemand interesse in donkey konga + bongo drums?
deal, mail me maar voor verdere afhandeling: adelante@fok.nlquote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef manga het volgende:
Alleen als 30 Euro inclusief verzendkosten zou zijn (drums zijn niet echt klein dacht ik ofwel 5.50 verzendkosten). Anders is voor mij het "omslag punt" bereikt en koop ik 'm om de hoek liever nieuw bij de IntertoysDan weet ik namelijk zeker dat het spel en de "bongo's" (hoe hébben ze het ooit verzonnen?!) nieuw zijn, zonder slijtage enzo
hoeveel voor RE4?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef killermj het volgende:
Voor de Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· Resident Evil 4
· James Bond: Goldeneye Roque Agent
· Goblin Commander
· The Sims: Erop Uit
· Pokemon Colosseum
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· Star Wars – Roque Leader – Roque Squadron II
· Bust - A - Move
· Mission Impossible: Operation Suma
Hoeveel wil je hier voor?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef killermj het volgende:
· Super Smash Brothers Melee (non-playerchoice)
tony hawk 4 heb ik wel interesse inquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:47 schreef manga het volgende:
[..]
Wat vraag je er voor? Heb wel een aantal spellen te ruil (wellicht met bijbetaling) namelijk Zoocube, Tony Hawk's Pro Skater 4 en/of Spiderman. Deze speel ik nooit meer![]()
Heb hem dubbel...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
die adapter is nog steeds gewoon te koop hoor, dus niks zeldzaams aan. Ja het is zeldzaam als je hem gebruikt
45 voor RE4 vind ik toch net iets te veel van het goede, voor 5 euro meer heb je 'm nieuw (je bent wel snel op uitgekeken geraakt killermj)
Een ander spelquote:
Ik kon hem destijd niet vinden en heb hem in het het buitenland gekocht, maakt niet uit, ik heb hem in ieder gevalk te ruil en als je geen intresse hebt hoef je er ook niet op te reageren hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
die adapter is nog steeds gewoon te koop hoor, dus niks zeldzaams aan. Ja het is zeldzaam als je hem gebruikt
45 voor RE4 vind ik toch net iets te veel van het goede, voor 5 euro meer heb je 'm nieuw (je bent wel snel op uitgekeken geraakt killermj)
zelfs bij de Wehkamp maargoed, vind het leuk voor de heb maar dan voor een tientje ofzo, dus wel interesse alleen niet voor jouw prijs.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:58 schreef simoneschop het volgende:
[..]
Ik kon hem destijd niet vinden en heb hem in het het buitenland gekocht, maakt niet uit, ik heb hem in ieder gevalk te ruil en als je geen intresse hebt hoef je er ook niet op te reageren hoor.
Euhm, ken die spellen nietquote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tony hawk 4 heb ik wel interesse in
te ruil:
superfly mx
universal studio's
pro rally 2002
Prima! Ik mail je even.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
deal, mail me maar voor verdere afhandeling: adelante@fok.nl
Wehkamp is eerlijk gezegd nooit in me op gekomen.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zelfs bij de Wehkamp maargoed, vind het leuk voor de heb maar dan voor een tientje ofzo, dus wel interesse alleen niet voor jouw prijs.
Wat heb je te ruil ?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:59 schreef Morthill het volgende:
Op zoek naar 2 games voor mijn cube:
Super Smash Brother Melee
Alleen The Wind Waker (LEgend of Zelda uiteraardquote:
Hmm.. ik wil smash brother wel ruilen tegen zelda eventueelquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alleen The Wind Waker (LEgend of Zelda uiteraard)
Wat vraag je voor deze twee? Interesse in mijn THPS4, Zoocube of Spiderman?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef killermj het volgende:
· Sonic Mega Collection (non-playerchoice)
Is het Spidey 2 ?quote:Op zondag 10 april 2005 11:37 schreef manga het volgende:
[..]
Wat vraag je voor deze twee? Interesse in mijn THPS4, Zoocube of Spiderman?
Verkoop je RE?quote:Op maandag 11 april 2005 08:03 schreef SCaRaB het volgende:
ik heb nog 2 spellen in de aanbieding
eternal darkness
Resident Evil
zijn er nog mensen die deze zoeken?
10¤ Incl. voor RE?quote:Op maandag 11 april 2005 10:56 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
yupz of te ruilmaakt niet zo veel uit hehe
't is dus Spidey 1quote:
Dan ruil ik hem lieverquote:Op maandag 11 april 2005 18:27 schreef manga het volgende:
[..]
't is dus Spidey 1Wat is anders je vraagprijs of ruil je alleen? Dacht zelf aan 12,50 excl. ongeveer
10 Euro incl. voor F-zero?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef killermj het volgende:
· 007 James Bond - Goldeneye: Roque Agent
· F1 Career Challenge
· Freedom Fighters
· F-Zero GX (non-playerchoice)
· Goblin Commander
· Mission Impossible: Operation Surma
· Pokemon Colosseum
· Resident Evil 4
· Sonic Mega Collection (non-playerchoice)
· Star Wars – Roque Leader – Roque Squadron II
· Super Bust A Move - All Stars
· Super Smash Brothers Melee (non-playerchoice)
· The Sims: Erop Uit!
In plaats van dat je een forum-genoot een plezier doet? Hij is namelijk al gespot voor 10 euro, dus zou hij een tweedehands spel hebben voor de zelfde prijs als een nieuw.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:29 schreef killermj het volgende:
Reageer dan niet... zucht
Dan ruil ik hem liever in bij FRS
laatstgenoemde is 20 euro nieuw. landelijke actie van EA (weet precieze data daarvan niet)quote:Op maandag 25 april 2005 17:15 schreef DrukVout het volgende:
Iemand die Mario Paper 2 heeft?
of misschien SSX3?
Yep heb ik. Heb je iets leuks te ruil?quote:Op maandag 25 april 2005 22:37 schreef sjeppert het volgende:
ben op zoek naar eternal darkness
iemand??
Ik heb er 2 van.................interesse?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:46 schreef jeloo het volgende:
damn ninedarts dat is echt een game die je niet weg doet
Zie ik soms op ebayquote:
Zie ik soms op ebayquote:Mario Tennis
Deze hoeft niet duur te zijnquote:NFSU 2 ...
quote:· Sonic Mega Collection (non-playerchoice)
Niet stom bedoelt hoor, maar soms kun je ze daar voor 30 wel scoren.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:46 schreef Tim2005 het volgende:
Ben op zoek naar Mario Party 4... voor weinig
Oh ja Mark-AjaxFan ik weet dat ie soms op Ebay is
heb nu ook het boekje, dus soul caliber 2 is compleetquote:Op maandag 13 juni 2005 21:52 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb soul caliber 2 te koop/te ruil
het is de originele versie, is perfecte staat, alleen mist het boekje helaas.
ben vooral op zoek naar vice city eigenlijk..(op de ps2)
Hehe, okee begrijp ik. Ik wil echter geen van mijn spellen kwijt, zelfs al speel ik ze nietquote:
Nee, sorry, alleen ruilenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:29 schreef spanks het volgende:
verkoop je smash bros ook?
Jammer, heb niet veel in de aanbieding, alleen super monkey ballquote:
Ik kan nog wel aan een Donky Konga komen, vriend van me wil em verkopen.quote:
Sorry alleen ruilen, anders kom ik niet van die oude spellen af. Ook wil ik 1 of meer spellen eventueel wel ruilen tegen een SuperNes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:33 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik kan nog wel aan een Donky Konga komen, vriend van me wil em verkopen.
Wil je alleen maar ruilen of wil je de game misschien kopen?
Als ik eerlijk ben denk ik niet dat er iemand SSBM tegen HP wil ruilen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:26 schreef lelibel het volgende:
Niemand die Super Smash wil ruilen??
neem mijn user name en plak daar (at) hotmail punt com achterquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef lelibel het volgende:
jpg97 wil je nog ruilen want anders is er misschien iemand die hem over wil kopen..
Waarrrr?quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:52 schreef lelibel het volgende:
Harvest moon ligt voor 15 euro in de winkel, kun je veel beter nieuw kopen, spotprijsje!!
Bart Smit en trouwens inmiddels echt overal (toys r us ook zag ik gister), maar hierboven staat dat ze hem voor 9.99 bij intertoys hebben...quote:
10 bij de intertoysquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:25 schreef lelibel het volgende:
Onee sorry dat 9.99 stond in de harvest topic, ff in de war. Anyway dat zou zo moeten zijn want ze zeggen het
. iig 15 bij de bart!
30 euro inclusief verzend kosten Spel al verkochtquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:14 schreef -Yuna- het volgende:
hoeveel vraag je voor baten kaitos?
Toevallig interesse in Two Towers?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:45 schreef killermj het volgende:
ik heb tekoop/teruil (liever ruilen, aangezien er ik geen moer voor krijg:)
· F-Zero GX
Is voorts 30¤, zie budgetgaming.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:58 schreef lelibel het volgende:
Wat vraag je voor mario golf? Of verkoop je niet gewoon? Ik heb wel paper mario maar die wil ik graag zelf houden aangezien dit het beste spel ooit is.
Mario Golf is van m'n broertje, hij ruilt em liever.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:58 schreef lelibel het volgende:
Wat vraag je voor mario golf? Of verkoop je niet gewoon? Ik heb wel paper mario maar die wil ik graag zelf houden aangezien dit het beste spel ooit is.
Ik heb interesse in:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef killermj het volgende:
TE RUIL
Gamecube (alles compleet en goeie staat, mits anders aangegeven):
· 007 James Bond - Goldeneye: Roque Agent
· Beachspikers
· F1 Career Challenge
· F-Zero GX (non player choice)
· Mission Impossible: Operation Surma
· NBA Street Vol. 2
· NHL Hitz 2002
· Sonic Mega Collection
· Star Wars – Rebel Strike – Roque Squadron III
· WrestleMania X8 (disc only)
· XIII
· X-Men Legends
· The Legend of Zelda: Collector's Edition (cd only)
· Fifa 2005
· Ghost Recon 2
· Splinter Cell (disc only)
· Metal Arms
zal ik beginnen, 12 euro voor de 2 exclusiefquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:20 schreef Icey1986 het volgende:
Ik ben al mijn games kwijt, op twéé na.
Waverace Bluestorm 15,-
Resident Evil 10,-
Prijs excl. verzending (1,50) maar daarvalt over te praten. Zoiezo valt er over de prijs te praten, want aan twee losse games heb ik niks. Stuur een mailtje naar mail at i-cey.net zodat ik hem vandaag nog op de bus kan doen.
Geen players choice, compleet met boekje, gewoon netjes en geen gezeik.
Ik ruil liever aangezien ik er anders geen .... voor terug krijg...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:18 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik heb interesse in:
X-Men Legends
Sonic Mega Collection
Heb helaas alleen FIFA 2003 te ruil (jij hebt FIFA 2005 al). Kan ik er wat geld bijdoen voor 1 van beide games?
Wat vraag je voor beide games?
ik heb geen van de gevraagde spellen, maar wel Two Towers of Worms Blast voor de Cube.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef Karina het volgende:
Nog te ruil: Luigi's Mansion.
Ik wil ruilen tegen twee Mega Man spellen (voor de Nes of SuperNes.) Of tegen een Donkey Kong spel.
Verkopen alleen tegen de vaste prijs van ¤ 20 (dan kan ik zelf nog iets leuks op de kop tikken).
Ik wil Fire Emblemquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb hier Fire Emblem; Path of Radiance en Battalion Wars nog te koop.
Ja is goed, ik woon in Cuijk... vlakbij Nijmegen dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik wil Fire Emblem. 30? Kan ik hem misschien ook nog komen afhalen, staat me iets van bij dat je in de buurt woont
.
Fg geduld dusquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja is goed, ik woon in Cuijk... vlakbij Nijmegen dusIk zit alleen vanaf morgen 2 weken in Zweden, dus of je komt vandaag nog of je moet ff geduld hebben.
Tony hawk en metroid prime zijn nog te ruil. Ik ben op zoek naar leuke platformspellen of andere rustige type spellen. Geen chaotisch geschiet of geren dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik heb te ruil / te koop:Tony hawk pro skater 4 Metroid Prime Sonic Mega Collection
Ik krijg er hoofdpijn van. Een first person shooter kan ik wel met de muis spelen, maar met een stick raak ik gedesorienteerd. Ik vond hem best leuk, dus het is wel een beetje jammer.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef outcast_within het volgende:
metroid prime is typisch zo'n spel van een keer spelen en nooit meer aanraken
Raar gezegd misschien maar ik vind het wel makkelijker en hoofdpijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik krijg er hoofdpijn van. Een first person shooter kan ik wel met de muis spelen, maar met een stick raak ik gedesorienteerd. Ik vond hem best leuk, dus het is wel een beetje jammer.
Tony Hawk 4 (mits met boekje en heel doosje) - 15 euro inclusiefquote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Tony hawk en metroid prime zijn nog te ruil. Ik ben op zoek naar leuke platformspellen of andere rustige type spellen. Geen chaotisch geschiet of geren dus.
Ik heb wel Super Smash Brothers Melee voor je in ruil voor Baten Kaitos....deal?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:20 schreef SoSolid het volgende:
hallo,
Ik heb Baten kaitos en Star Wars rogua squadron II te ruil... tegen mario tennis, viewtiful joe, SSB:M, of een ander leuk bod.
Hoeveel voor F-zero?? Ik geef je er 10 kudos voorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef LogicalPsycho het volgende:
In de aanbieding:
-Legend of Zelda: The Windwaker![]()
-Metroid Prime![]()
-Tony Hawk's Underground![]()
-F-Zero GX![]()
Bieden maar![]()
RPG ja, gebaseerd op het Dungeon&Dragons rollenspelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:52 schreef outcast_within het volgende:
Baldurs gate was toch een diablo achtig spel voor de pc? ook op GC?
heb jij misschien interesse in Final Fantasy?? Ik heb interesse in Chaos Theoryquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef Darkzell het volgende:
Iemand die SSX:On Tour heeft en hem wil ruilen/verkopen. Kijk hier voor mijn games als je wil ruilen (ze gaan niet allemaal weg natuurlijk) en verder heb ik nog geld te ruil (alleen niet erg veel)
Je kunt hem ook haast nergens 2ehands krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef outcast_within het volgende:
Wow ik heb em gevonden. Hijs vet!
http://media.cube.ign.com/media/489/489001/vids_1.html
Wel duur!
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/game-21.html
zie post abovequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:25 schreef HAL9000S het volgende:
Ikaruga heb ik hier ook nog liggen, doe ik niet weg...
had ebay ff gechecked. Meteen overboden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:09 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
Je kunt hem ook haast nergens 2ehands krijgen![]()
30E bedankt voor het meedenken. maar bij mij ligt de grens tot 15. (en eigenlijk steeds lager aangezien de gc op sterven na dood is)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef disjfa het volgende:
Ikaruga ligt gewoon bij nedgame
Als iemand metroid prime wilt hebben, bied maar.
Ik dacht zelf aan 12,50 per game of 45,00 voor het hele pakket; dan krijgquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Hoeveel voor F-zero?? Ik geef je er 10 kudos voor
Nee sorry Final Fantasy lijkt me niks.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:53 schreef Retarded het volgende:
[..]
heb jij misschien interesse in Final Fantasy?? Ik heb interesse in Chaos Theory
nee dank jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
had ebay ff gechecked. Meteen overboden.![]()
I'm out. mss iets voor jou?
http://offer.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&item=8260635553
Valt tegen, sinds de viper en gelijken is er best een redelijke opleving in de scene. Niet dramatisch maar je ziet releases echt heel snel verschijnen en er zijn ook veel meer mensen actief mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef outcast_within het volgende:
(en eigenlijk steeds lager aangezien de gc op sterven na dood is)
de wattus? zo'n illegaal ding dat er voor zorgt dat je geen spellen meer hoeft te kopen? hoe zorgt dat ervoor dat de prijzen van 2de hands games omhoog gaan???quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt tegen, sinds de viper en gelijken is er best een redelijke opleving in de scene. Niet dramatisch maar je ziet releases echt heel snel verschijnen en er zijn ook veel meer mensen actief mee.
Hier eindigt meteen het praatje over warez.![]()
Ik heb er 2, 1tje playerchoice en 1 gewone.....quote:Op zondag 19 februari 2006 11:51 schreef SoSolid het volgende:
Hey,
Is dat zo'n players choice ditie of niet? Zo niet dan hebben we een deal, mail maar naar nickliefhebber [at] gmail. com
Ben je ook alweer in Nederland?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:34 schreef HAL9000S het volgende:
Klopt ja, maar hij is echt te leuk en apart om weg te doen.... hij is trouwens net zo moeilijk als dat ie zeldzaam is, damn.
Vanaf vandaag weerquote:
Nee dat is echt te weinig, spel is vrij nieuw.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:26 schreef outcast_within het volgende:
10E voor batallion wars
*link geeftquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee dat is echt te weinig, spel is vrij nieuw.
Tony Hawk's Undergroundquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef LogicalPsycho het volgende:
In de aanbieding:
-Legend of Zelda: The Windwaker![]()
-Metroid Prime![]()
-Tony Hawk's Underground![]()
-F-Zero GX![]()
Bieden maar![]()
Ik heb Starfox Adventures nog liggen en wil daar nog wel 10 euro bij leggenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:56 schreef rew- het volgende:
Ik heb Ikaruga hier nog wel liggen... met doosje en boekje en al. Wat bieden jullie?
Zo vaak speel ik het niet, maar voor een vriendenprijsje doe ik hem nou ook weer niet weg omdat ik er daarvoor te veel moeite voor heb gedaan om hem te bemachtigen.
Ik hoor het wel.
15E exclusief? En een speciale jubileum event rondom jouw persoonquote:Op maandag 6 maart 2006 17:56 schreef rew- het volgende:
Ik heb Ikaruga hier nog wel liggen... met doosje en boekje en al. Wat bieden jullie?
Zo vaak speel ik het niet, maar voor een vriendenprijsje doe ik hem nou ook weer niet weg omdat ik er daarvoor te veel moeite voor heb gedaan om hem te bemachtigen.
Ik hoor het wel.
25 inclusief?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:56 schreef rew- het volgende:
Ik hoor het wel.
Slet anime liefde gaat ver, maar niet zo ver. Nan de ?? Naze ??? Doushtequote:
E22,50 inclquote:Op maandag 6 maart 2006 18:25 schreef Justme33 het volgende:
[..]
Tony Hawk's Underground![]()
Legend of Zelda: The Windwaker![]()
17,50 incl ?
Ik heb er 2 daarvan!! wat bied je ervoor? een andere spel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:24 schreef peksin het volgende:
iemand super smash bros. in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |