10 bij de intertoysquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:25 schreef lelibel het volgende:
Onee sorry dat 9.99 stond in de harvest topic, ff in de war. Anyway dat zou zo moeten zijn want ze zeggen het
. iig 15 bij de bart!
30 euro inclusief verzend kosten Spel al verkochtquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:14 schreef -Yuna- het volgende:
hoeveel vraag je voor baten kaitos?
Toevallig interesse in Two Towers?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:45 schreef killermj het volgende:
ik heb tekoop/teruil (liever ruilen, aangezien er ik geen moer voor krijg:)
· F-Zero GX
Is voorts 30¤, zie budgetgaming.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:58 schreef lelibel het volgende:
Wat vraag je voor mario golf? Of verkoop je niet gewoon? Ik heb wel paper mario maar die wil ik graag zelf houden aangezien dit het beste spel ooit is.
Mario Golf is van m'n broertje, hij ruilt em liever.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:58 schreef lelibel het volgende:
Wat vraag je voor mario golf? Of verkoop je niet gewoon? Ik heb wel paper mario maar die wil ik graag zelf houden aangezien dit het beste spel ooit is.
Ik heb interesse in:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef killermj het volgende:
TE RUIL
Gamecube (alles compleet en goeie staat, mits anders aangegeven):
· 007 James Bond - Goldeneye: Roque Agent
· Beachspikers
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· F1 Career Challenge
· F-Zero GX (non player choice)
· Mission Impossible: Operation Surma
· NBA Street Vol. 2
· NHL Hitz 2002
· Sonic Mega Collection
· Star Wars – Rebel Strike – Roque Squadron III
· WrestleMania X8 (disc only)
· XIII
· X-Men Legends
· The Legend of Zelda: Collector's Edition (cd only)
· Fifa 2005
· Ghost Recon 2
· Splinter Cell (disc only)
· Metal Arms
zal ik beginnen, 12 euro voor de 2 exclusiefquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:20 schreef Icey1986 het volgende:
Ik ben al mijn games kwijt, op twéé na.
Waverace Bluestorm 15,-
Resident Evil 10,-
Prijs excl. verzending (1,50) maar daarvalt over te praten. Zoiezo valt er over de prijs te praten, want aan twee losse games heb ik niks. Stuur een mailtje naar mail at i-cey.net zodat ik hem vandaag nog op de bus kan doen.
Geen players choice, compleet met boekje, gewoon netjes en geen gezeik.
Ik ruil liever aangezien ik er anders geen .... voor terug krijg...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:18 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik heb interesse in:
X-Men Legends
Sonic Mega Collection
Heb helaas alleen FIFA 2003 te ruil (jij hebt FIFA 2005 al). Kan ik er wat geld bijdoen voor 1 van beide games?
Wat vraag je voor beide games?
ik heb geen van de gevraagde spellen, maar wel Two Towers of Worms Blast voor de Cube.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef Karina het volgende:
Nog te ruil: Luigi's Mansion.
Ik wil ruilen tegen twee Mega Man spellen (voor de Nes of SuperNes.) Of tegen een Donkey Kong spel.
Verkopen alleen tegen de vaste prijs van ¤ 20 (dan kan ik zelf nog iets leuks op de kop tikken).
Ik wil Fire Emblemquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb hier Fire Emblem; Path of Radiance en Battalion Wars nog te koop.
Ja is goed, ik woon in Cuijk... vlakbij Nijmegen dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik wil Fire Emblem. 30? Kan ik hem misschien ook nog komen afhalen, staat me iets van bij dat je in de buurt woont
.
Fg geduld dusquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja is goed, ik woon in Cuijk... vlakbij Nijmegen dusIk zit alleen vanaf morgen 2 weken in Zweden, dus of je komt vandaag nog of je moet ff geduld hebben.
Tony hawk en metroid prime zijn nog te ruil. Ik ben op zoek naar leuke platformspellen of andere rustige type spellen. Geen chaotisch geschiet of geren dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik heb te ruil / te koop:Tony hawk pro skater 4 Metroid Prime Sonic Mega Collection
Ik krijg er hoofdpijn van. Een first person shooter kan ik wel met de muis spelen, maar met een stick raak ik gedesorienteerd. Ik vond hem best leuk, dus het is wel een beetje jammer.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef outcast_within het volgende:
metroid prime is typisch zo'n spel van een keer spelen en nooit meer aanraken
Raar gezegd misschien maar ik vind het wel makkelijker en hoofdpijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik krijg er hoofdpijn van. Een first person shooter kan ik wel met de muis spelen, maar met een stick raak ik gedesorienteerd. Ik vond hem best leuk, dus het is wel een beetje jammer.
Tony Hawk 4 (mits met boekje en heel doosje) - 15 euro inclusiefquote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Tony hawk en metroid prime zijn nog te ruil. Ik ben op zoek naar leuke platformspellen of andere rustige type spellen. Geen chaotisch geschiet of geren dus.
Ik heb wel Super Smash Brothers Melee voor je in ruil voor Baten Kaitos....deal?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:20 schreef SoSolid het volgende:
hallo,
Ik heb Baten kaitos en Star Wars rogua squadron II te ruil... tegen mario tennis, viewtiful joe, SSB:M, of een ander leuk bod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |