quote:YoshiBignose:
ik heb te koop/te ruil:
Soul Calibur 2
Super Mario Sunshine (geen PC)
Waverace: Blue Storm
Verras me eens
Kun je deze met een Logitech stuur spelen (staat dan achterop het doosje)?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:11 schreef killermj het volgende:
· Need For Speed: Underground (geen player choice)
Staat er niet op, maar zal toch wel ??quote:Op maandag 17 januari 2005 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je deze met een Logitech stuur spelen (staat dan achterop het doosje)?
Neej helaas... als je nou fifa world cup 2002 had welquote:Op maandag 17 januari 2005 12:24 schreef YoshiBignose het volgende:
wil je jou fifa2004 ruilen voor mijn fifa 2003
¤35?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:38 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
paper mario the thousand year door, en mario party 5.
Ik weet het niet, want er zijn ook spellen die je alleen met controller kunt spelen helaas... en normaal gesproken moet achterop ook een klein stuurtje staan of een logitech (of ander soort stuur) vermelding. NFS 2 Hot Pursuit bijvoorbeeld heeft dat wel...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:25 schreef killermj het volgende:
[..]
Staat er niet op, maar zal toch wel ??
Hoeveel wil je voor MP5 hebben ?quote:[b]Op dinsdag 18 januari 2005 23:38
mario party 5.
Er staat niks in het boekje.. maar check net mijn HotPersuit2 en daar staat het ook niet opquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet het niet, want er zijn ook spellen die je alleen met controller kunt spelen helaas... en normaal gesproken moet achterop ook een klein stuurtje staan of een logitech (of ander soort stuur) vermelding. NFS 2 Hot Pursuit bijvoorbeeld heeft dat wel...
NFS:U is best leuk, maar ik heb hem ook al op pc, heeft voor mij alleen toegevoegde waarde als ik hem met stuur kan spelen
Zou je anders het boekje willen raadplegen? Alvast bedankt
nou je geeft er vast niet veel meer voor, ik wil liever ruilen, of was jij die gast die alleen dat rally te ruil had ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:59 schreef djkoelkast het volgende:
ja dat bestaat ook nog geloof ik
hoeveel wil je er voor hebben?
quote:dus ik heb nog in de aanbieding, paper mario the thousand year door, en mario party 5.
Ik zou zeggen doe een bod of ruilvoorstel
Mario Kart ruilen voor Paper Mario?quote:Eigenlijk ben ik wel een beetje op zoek naar mario kart double dash.
ja dat ben ikquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
nou je geeft er vast niet veel meer voor, ik wil liever ruilen, of was jij die gast die alleen dat rally te ruil had ofzo?mwah dan doe ik het denk ik maar niet tenzij je met een heel goed bod komt
Dat lijkt je wel wat hequote:Mario Kart ruilen voor Paper Mario?
Yo thanks voor de uitleg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
@jandennogwat Player's Choice zijn de 2e uitgave van een spel (als het oud is en er genoeg van verkocht is), die worden dan voor de helft van de initiele verkoopprijs verkocht, bovendien is het hoesje anders (grijs, maar ik weet niet of dat altijd grijs is). Een niet PC-versie is gewoon mooier en meer waard![]()
Dat is ook zo, maar 2e hands leveren originele nou eenmaal meer op (voor de 'verzamelaars'). Ik betaal ook liever ietsje meer voor een originele dan een PC, maar voor de gewone gamer maakt het meestal geen verschil.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:06 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
[..]
Yo thanks voor de uitleg.
Ik zie alleen niet zo waarom die nonPC versie dan meer waar zou zijn, maar ik geef dan ook geen hol om het hoesje zeg maar. Ik zou verwachten dat zodra van een spel een player's choice versie komt dan ook de prijs van de originele keldert?
Ik zie je ruil voorstel niet staan.. of ben ik zo scheel ?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
killermj hoe vond je mijn aanbod tot ruilen?
[CENTRAAL] Het Gamecubekraampje (deel 6)quote:Op maandag 24 januari 2005 11:46 schreef killermj het volgende:
[..]
Ik zie je ruil voorstel niet staan.. of ben ik zo scheel ?![]()
Ik heb van IGN wat filmpjes gedownload en gekeken, en ik denk dat ik het geen leuke game ga vinden...quote:Op maandag 24 januari 2005 11:59 schreef Mr.Orange18 het volgende:
@jan, paper mario tegen True Crime? met eventueel bijbetaling van mijn kant?
Heb MP4 niet te ruil ?quote:Op maandag 24 januari 2005 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Het Gamecubekraampje (deel 6)
Ofwel MP4 tegen Universal Studio's Theme Park Adventure?
Ben je nou naar al die games op zoek? Of alleen die ondersten?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:29 schreef JeOma het volgende:
Oke, ik herhaal mijn wishlist nog 'n keertje (nu iets uitgebreid):
- Animal Crossing (inclusief memcard natuurlijk)
- Mortal Kombat: Deadly Alliance
- Rayman 3: Hoodlum Havoc
- Smugglers Run: Warzones
- Starfox Adventures
- NBA Street 2
Dingen waar ik naar op zoek ben:
- Viewtiful Joe
- Paper Mario
- geld
Ik ben op zoek naar de drie ondersten, de bovensten heb ik zelf.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:18 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ben je nou naar al die games op zoek? Of alleen die ondersten?
Anders heb ik Starfox Adventures wel voor je, en Viewtiful Joe. Eventueel ook Animal Crossing wel, maar dat is dan wel de NTSC versie...
Ik snap je advertentie niet ?? Wat zoek je en wat heb je ?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:29 schreef JeOma het volgende:
Oke, ik herhaal mijn wishlist nog 'n keertje (nu iets uitgebreid):
- Animal Crossing (inclusief memcard natuurlijk)
- Mortal Kombat: Deadly Alliance
- Rayman 3: Hoodlum Havoc
- Smugglers Run: Warzones
- Starfox Adventures
- NBA Street 2
Dingen waar ik naar op zoek ben:
- Viewtiful Joe
- Paper Mario
- geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |