quote:YoshiBignose:
ik heb te koop/te ruil:
Soul Calibur 2
Super Mario Sunshine (geen PC)
Waverace: Blue Storm
Verras me eens
Kun je deze met een Logitech stuur spelen (staat dan achterop het doosje)?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:11 schreef killermj het volgende:
· Need For Speed: Underground (geen player choice)
Staat er niet op, maar zal toch wel ??quote:Op maandag 17 januari 2005 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je deze met een Logitech stuur spelen (staat dan achterop het doosje)?
Neej helaas... als je nou fifa world cup 2002 had welquote:Op maandag 17 januari 2005 12:24 schreef YoshiBignose het volgende:
wil je jou fifa2004 ruilen voor mijn fifa 2003
¤35?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:38 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
paper mario the thousand year door, en mario party 5.
Ik weet het niet, want er zijn ook spellen die je alleen met controller kunt spelen helaas... en normaal gesproken moet achterop ook een klein stuurtje staan of een logitech (of ander soort stuur) vermelding. NFS 2 Hot Pursuit bijvoorbeeld heeft dat wel...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:25 schreef killermj het volgende:
[..]
Staat er niet op, maar zal toch wel ??
Hoeveel wil je voor MP5 hebben ?quote:[b]Op dinsdag 18 januari 2005 23:38
mario party 5.
Er staat niks in het boekje.. maar check net mijn HotPersuit2 en daar staat het ook niet opquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet het niet, want er zijn ook spellen die je alleen met controller kunt spelen helaas... en normaal gesproken moet achterop ook een klein stuurtje staan of een logitech (of ander soort stuur) vermelding. NFS 2 Hot Pursuit bijvoorbeeld heeft dat wel...
NFS:U is best leuk, maar ik heb hem ook al op pc, heeft voor mij alleen toegevoegde waarde als ik hem met stuur kan spelen
Zou je anders het boekje willen raadplegen? Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |