Hoeveel voor F-zero?? Ik geef je er 10 kudos voorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef LogicalPsycho het volgende:
In de aanbieding:
-Legend of Zelda: The Windwaker![]()
-Metroid Prime![]()
-Tony Hawk's Underground![]()
-F-Zero GX![]()
Bieden maar![]()
RPG ja, gebaseerd op het Dungeon&Dragons rollenspelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:52 schreef outcast_within het volgende:
Baldurs gate was toch een diablo achtig spel voor de pc? ook op GC?
heb jij misschien interesse in Final Fantasy?? Ik heb interesse in Chaos Theoryquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef Darkzell het volgende:
Iemand die SSX:On Tour heeft en hem wil ruilen/verkopen. Kijk hier voor mijn games als je wil ruilen (ze gaan niet allemaal weg natuurlijk) en verder heb ik nog geld te ruil (alleen niet erg veel)
Je kunt hem ook haast nergens 2ehands krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef outcast_within het volgende:
Wow ik heb em gevonden. Hijs vet!
http://media.cube.ign.com/media/489/489001/vids_1.html
Wel duur!
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/game-21.html
zie post abovequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:25 schreef HAL9000S het volgende:
Ikaruga heb ik hier ook nog liggen, doe ik niet weg...
had ebay ff gechecked. Meteen overboden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:09 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
Je kunt hem ook haast nergens 2ehands krijgen![]()
30E bedankt voor het meedenken. maar bij mij ligt de grens tot 15. (en eigenlijk steeds lager aangezien de gc op sterven na dood is)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef disjfa het volgende:
Ikaruga ligt gewoon bij nedgame
Als iemand metroid prime wilt hebben, bied maar.
Ik dacht zelf aan 12,50 per game of 45,00 voor het hele pakket; dan krijgquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Hoeveel voor F-zero?? Ik geef je er 10 kudos voor
Nee sorry Final Fantasy lijkt me niks.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:53 schreef Retarded het volgende:
[..]
heb jij misschien interesse in Final Fantasy?? Ik heb interesse in Chaos Theory
nee dank jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
had ebay ff gechecked. Meteen overboden.![]()
I'm out. mss iets voor jou?
http://offer.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&item=8260635553
Valt tegen, sinds de viper en gelijken is er best een redelijke opleving in de scene. Niet dramatisch maar je ziet releases echt heel snel verschijnen en er zijn ook veel meer mensen actief mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef outcast_within het volgende:
(en eigenlijk steeds lager aangezien de gc op sterven na dood is)
de wattus? zo'n illegaal ding dat er voor zorgt dat je geen spellen meer hoeft te kopen? hoe zorgt dat ervoor dat de prijzen van 2de hands games omhoog gaan???quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt tegen, sinds de viper en gelijken is er best een redelijke opleving in de scene. Niet dramatisch maar je ziet releases echt heel snel verschijnen en er zijn ook veel meer mensen actief mee.
Hier eindigt meteen het praatje over warez.![]()
Ik heb er 2, 1tje playerchoice en 1 gewone.....quote:Op zondag 19 februari 2006 11:51 schreef SoSolid het volgende:
Hey,
Is dat zo'n players choice ditie of niet? Zo niet dan hebben we een deal, mail maar naar nickliefhebber [at] gmail. com
Ben je ook alweer in Nederland?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:34 schreef HAL9000S het volgende:
Klopt ja, maar hij is echt te leuk en apart om weg te doen.... hij is trouwens net zo moeilijk als dat ie zeldzaam is, damn.
Vanaf vandaag weerquote:
Nee dat is echt te weinig, spel is vrij nieuw.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:26 schreef outcast_within het volgende:
10E voor batallion wars
*link geeftquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee dat is echt te weinig, spel is vrij nieuw.
Tony Hawk's Undergroundquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef LogicalPsycho het volgende:
In de aanbieding:
-Legend of Zelda: The Windwaker![]()
-Metroid Prime![]()
-Tony Hawk's Underground![]()
-F-Zero GX![]()
Bieden maar![]()
Ik heb Starfox Adventures nog liggen en wil daar nog wel 10 euro bij leggenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:56 schreef rew- het volgende:
Ik heb Ikaruga hier nog wel liggen... met doosje en boekje en al. Wat bieden jullie?
Zo vaak speel ik het niet, maar voor een vriendenprijsje doe ik hem nou ook weer niet weg omdat ik er daarvoor te veel moeite voor heb gedaan om hem te bemachtigen.
Ik hoor het wel.
15E exclusief? En een speciale jubileum event rondom jouw persoonquote:Op maandag 6 maart 2006 17:56 schreef rew- het volgende:
Ik heb Ikaruga hier nog wel liggen... met doosje en boekje en al. Wat bieden jullie?
Zo vaak speel ik het niet, maar voor een vriendenprijsje doe ik hem nou ook weer niet weg omdat ik er daarvoor te veel moeite voor heb gedaan om hem te bemachtigen.
Ik hoor het wel.
25 inclusief?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:56 schreef rew- het volgende:
Ik hoor het wel.
Slet anime liefde gaat ver, maar niet zo ver. Nan de ?? Naze ??? Doushtequote:
E22,50 inclquote:Op maandag 6 maart 2006 18:25 schreef Justme33 het volgende:
[..]
Tony Hawk's Underground![]()
Legend of Zelda: The Windwaker![]()
17,50 incl ?
Ik heb er 2 daarvan!! wat bied je ervoor? een andere spel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:24 schreef peksin het volgende:
iemand super smash bros. in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |