Hmm, is Animal Crossing gewoon de PAL versie? In dat geval heb ik daar weer interesse inquote:Op donderdag 27 januari 2005 07:16 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar de drie ondersten, de bovensten heb ik zelf.
Maar ik heb dus wel interesse in Viewtiful Joe. Wat wil jij daarvoor terug?
Dus mijn Animal Crossing (PAL) tegen jouw Viewtiful Joe?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:13 schreef Douwe het volgende:
[..]
Hmm, is Animal Crossing gewoon de PAL versie? In dat geval heb ik daar weer interesse in
Even zelf nog wat games proberen te slijten:
- Scooby Doo: Night of 100 frights
- 18 Wheeler: American Pro Trucker
- Prince of Persia: Sands of Time
- Need for Speed: Hot Pursuit 2
- Virtua Striker 3 (geseald)
- International Superstar Soccer 2
- Knock Out Kings 2004
- Kelly Slater Pro Surfer
- Rally Championship
- Animal Crossing (let op: US versie. wel met memorycard)
Te koop tegen een aannemelijk bedrag of te ruil tegen een toffe game
Graagquote:Op zondag 30 januari 2005 01:18 schreef JeOma het volgende:
[..]
Dus mijn Animal Crossing (PAL) tegen jouw Viewtiful Joe?
nou zeg is een prachtig spel hoor, alleen ik heb hem al genoeg gespeeld nuquote:Op zondag 30 januari 2005 23:12 schreef Douwe het volgende:
[..]
Graag
djkoelkast: wat wil je er voor geven? Ruilen tegen de game die je noemt zie ik niet helemaal zitten
Ik heb Doshin wel maar WTF is de dixons prijs?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:20 schreef Roi het volgende:
Iemand toevallig Doshin the Giant en Eternal Darknes voor de Dixons prijs ?
Hij kost bij de Dixons (nieuw/sealed) 15¤.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb Doshin wel maar WTF is de dixons prijs?
Eventueel wat te ruil oid?
Dat is prima, mail me maar voor de afhandeling Handel@emjeej.nlquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:06 schreef Mr.Orange18 het volgende:
Fifa 2004 tegen True Crime?
Nou laat dat "sealed" maar weg, geen enkele dixons hier in de buurt die ze geseald laat.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:34 schreef Roi het volgende:
[..]
Hij kost bij de Dixons (nieuw/sealed) 15¤.
Te ruil he, heb je mischien interesse in Japanse cube games ?
Volgens mij niet maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:02 schreef Roi het volgende:
Heb je de sterren geregistreerd bij de Nintendo site ?
Mijn Japanse games zijn MonkeyBall,Super Mario Sunshine en Luigi's Mansion.
Heb nog geen mailtje van je gehadquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:06 schreef Mr.Orange18 het volgende:
Fifa 2004 tegen True Crime?
10 incl. geef ik je ervoorquote:Op maandag 21 februari 2005 22:34 schreef saurfen het volgende:
Ik heb teruil:
- Devil May Cry [ ps2 ]
Wat vraag je er voor? Heb wel een aantal spellen te ruil (wellicht met bijbetaling) namelijk Zoocube, Tony Hawk's Pro Skater 4 en/of Spiderman. Deze speel ik nooit meerquote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Adelante het volgende:
iemand interesse in donkey konga + bongo drums?
deal, mail me maar voor verdere afhandeling: adelante@fok.nlquote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef manga het volgende:
Alleen als 30 Euro inclusief verzendkosten zou zijn (drums zijn niet echt klein dacht ik ofwel 5.50 verzendkosten). Anders is voor mij het "omslag punt" bereikt en koop ik 'm om de hoek liever nieuw bij de IntertoysDan weet ik namelijk zeker dat het spel en de "bongo's" (hoe hébben ze het ooit verzonnen?!) nieuw zijn, zonder slijtage enzo
hoeveel voor RE4?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef killermj het volgende:
Voor de Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· Resident Evil 4
· James Bond: Goldeneye Roque Agent
· Goblin Commander
· The Sims: Erop Uit
· Pokemon Colosseum
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· Star Wars – Roque Leader – Roque Squadron II
· Bust - A - Move
· Mission Impossible: Operation Suma
Hoeveel wil je hier voor?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef killermj het volgende:
Voor de Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· Super Smash Brothers Melee (non-playerchoice)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |