tony hawk 4 heb ik wel interesse inquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:47 schreef manga het volgende:
[..]
Wat vraag je er voor? Heb wel een aantal spellen te ruil (wellicht met bijbetaling) namelijk Zoocube, Tony Hawk's Pro Skater 4 en/of Spiderman. Deze speel ik nooit meer![]()
Heb hem dubbel...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
die adapter is nog steeds gewoon te koop hoor, dus niks zeldzaams aan. Ja het is zeldzaam als je hem gebruikt
45 voor RE4 vind ik toch net iets te veel van het goede, voor 5 euro meer heb je 'm nieuw (je bent wel snel op uitgekeken geraakt killermj)
Een ander spelquote:
Ik kon hem destijd niet vinden en heb hem in het het buitenland gekocht, maakt niet uit, ik heb hem in ieder gevalk te ruil en als je geen intresse hebt hoef je er ook niet op te reageren hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
die adapter is nog steeds gewoon te koop hoor, dus niks zeldzaams aan. Ja het is zeldzaam als je hem gebruikt
45 voor RE4 vind ik toch net iets te veel van het goede, voor 5 euro meer heb je 'm nieuw (je bent wel snel op uitgekeken geraakt killermj)
zelfs bij de Wehkamp maargoed, vind het leuk voor de heb maar dan voor een tientje ofzo, dus wel interesse alleen niet voor jouw prijs.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:58 schreef simoneschop het volgende:
[..]
Ik kon hem destijd niet vinden en heb hem in het het buitenland gekocht, maakt niet uit, ik heb hem in ieder gevalk te ruil en als je geen intresse hebt hoef je er ook niet op te reageren hoor.
Euhm, ken die spellen nietquote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tony hawk 4 heb ik wel interesse in
te ruil:
superfly mx
universal studio's
pro rally 2002
Prima! Ik mail je even.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
deal, mail me maar voor verdere afhandeling: adelante@fok.nl
Wehkamp is eerlijk gezegd nooit in me op gekomen.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zelfs bij de Wehkamp maargoed, vind het leuk voor de heb maar dan voor een tientje ofzo, dus wel interesse alleen niet voor jouw prijs.
Wat heb je te ruil ?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:59 schreef Morthill het volgende:
Op zoek naar 2 games voor mijn cube:
Super Smash Brother Melee
Alleen The Wind Waker (LEgend of Zelda uiteraardquote:
Hmm.. ik wil smash brother wel ruilen tegen zelda eventueelquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alleen The Wind Waker (LEgend of Zelda uiteraard)
Wat vraag je voor deze twee? Interesse in mijn THPS4, Zoocube of Spiderman?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef killermj het volgende:
Voor de Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· Sonic Mega Collection (non-playerchoice)
Is het Spidey 2 ?quote:Op zondag 10 april 2005 11:37 schreef manga het volgende:
[..]
Wat vraag je voor deze twee? Interesse in mijn THPS4, Zoocube of Spiderman?
Verkoop je RE?quote:Op maandag 11 april 2005 08:03 schreef SCaRaB het volgende:
ik heb nog 2 spellen in de aanbieding
eternal darkness
Resident Evil
zijn er nog mensen die deze zoeken?
10¤ Incl. voor RE?quote:Op maandag 11 april 2005 10:56 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
yupz of te ruilmaakt niet zo veel uit hehe
't is dus Spidey 1quote:
Dan ruil ik hem lieverquote:Op maandag 11 april 2005 18:27 schreef manga het volgende:
[..]
't is dus Spidey 1Wat is anders je vraagprijs of ruil je alleen? Dacht zelf aan 12,50 excl. ongeveer
10 Euro incl. voor F-zero?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef killermj het volgende:
Voor de Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· 007 James Bond - Goldeneye: Roque Agent
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· F1 Career Challenge
· Freedom Fighters
· F-Zero GX (non-playerchoice)
· Goblin Commander
· Mission Impossible: Operation Surma
· Pokemon Colosseum
· Resident Evil 4
· Sonic Mega Collection (non-playerchoice)
· Star Wars – Roque Leader – Roque Squadron II
· Super Bust A Move - All Stars
· Super Smash Brothers Melee (non-playerchoice)
· The Sims: Erop Uit!
In plaats van dat je een forum-genoot een plezier doet? Hij is namelijk al gespot voor 10 euro, dus zou hij een tweedehands spel hebben voor de zelfde prijs als een nieuw.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:29 schreef killermj het volgende:
Reageer dan niet... zucht
Dan ruil ik hem liever in bij FRS
laatstgenoemde is 20 euro nieuw. landelijke actie van EA (weet precieze data daarvan niet)quote:Op maandag 25 april 2005 17:15 schreef DrukVout het volgende:
Iemand die Mario Paper 2 heeft?
of misschien SSX3?
Yep heb ik. Heb je iets leuks te ruil?quote:Op maandag 25 april 2005 22:37 schreef sjeppert het volgende:
ben op zoek naar eternal darkness
iemand??
Ik heb er 2 van.................interesse?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:46 schreef jeloo het volgende:
damn ninedarts dat is echt een game die je niet weg doet
Zie ik soms op ebayquote:
Zie ik soms op ebayquote:Mario Tennis
Deze hoeft niet duur te zijnquote:NFSU 2 ...
quote:· Sonic Mega Collection (non-playerchoice)
Niet stom bedoelt hoor, maar soms kun je ze daar voor 30 wel scoren.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:46 schreef Tim2005 het volgende:
Ben op zoek naar Mario Party 4... voor weinig
Oh ja Mark-AjaxFan ik weet dat ie soms op Ebay is
heb nu ook het boekje, dus soul caliber 2 is compleetquote:Op maandag 13 juni 2005 21:52 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb soul caliber 2 te koop/te ruil
het is de originele versie, is perfecte staat, alleen mist het boekje helaas.
ben vooral op zoek naar vice city eigenlijk..(op de ps2)
Hehe, okee begrijp ik. Ik wil echter geen van mijn spellen kwijt, zelfs al speel ik ze nietquote:
Nee, sorry, alleen ruilenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:29 schreef spanks het volgende:
verkoop je smash bros ook?
Jammer, heb niet veel in de aanbieding, alleen super monkey ballquote:
Ik kan nog wel aan een Donky Konga komen, vriend van me wil em verkopen.quote:
Sorry alleen ruilen, anders kom ik niet van die oude spellen af. Ook wil ik 1 of meer spellen eventueel wel ruilen tegen een SuperNes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:33 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik kan nog wel aan een Donky Konga komen, vriend van me wil em verkopen.
Wil je alleen maar ruilen of wil je de game misschien kopen?
Als ik eerlijk ben denk ik niet dat er iemand SSBM tegen HP wil ruilen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:26 schreef lelibel het volgende:
Niemand die Super Smash wil ruilen??
neem mijn user name en plak daar (at) hotmail punt com achterquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef lelibel het volgende:
jpg97 wil je nog ruilen want anders is er misschien iemand die hem over wil kopen..
Waarrrr?quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:52 schreef lelibel het volgende:
Harvest moon ligt voor 15 euro in de winkel, kun je veel beter nieuw kopen, spotprijsje!!
Bart Smit en trouwens inmiddels echt overal (toys r us ook zag ik gister), maar hierboven staat dat ze hem voor 9.99 bij intertoys hebben...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |