abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:41:29 #1
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24546260
Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

• Hattrick
  • Hattrick
  • Spelers van Fok
  • supporter

• Federatie
  • Fok! Federatie
  • Fokfederatie leden met Ht-arena site
  • Fokfederatie leden zonder Ht-arena site
  • Activiteiten van de Fok!federatie
  • Sponsering Fok!federatie: Korreweg Sport
  • De Fokcup
  • Fokcuptoto
  • Fok!Awards

MadKow-Tools
  • Transfer toevoegen
  • Grafiek bekijken

• Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • forum topics
  • huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________
    Hattrick
    quote:
    Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Spelers van Fok!
    Door de jaren heen zijn heel wat hattrick-managers voorbij gekomen in 1 van de vele hattricktopics hier op fok!. Klik op de onderstaande link om te zien welke managers hun team hebben laten vereeuwigen op Fok!

KLIK HIER VOOR EEN LIJST VAN MANAGERS!

sta je hier niet tussen maar wil je dit wel, meld het hier dan. En dat doe je op de volgende manier:

[url= ]http://forum.fok.nl/user/profile/jeprofielnummer] usernaam[/url] met teanmnaam (teamid) ---- trainingtype
    plaats de url tag zonder spaties.

voorbeeld:

sir_dalord met lycky bullballs (364260) ---- scoren

Verander je van trainingstype, vermeld het even, zodat dit veranderd kan worden in de OP.

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 44 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Fokfederatie leden met Ht-arena site

Fokfederatieleden zonder ht-arena site

staat je icoon er niet bij maar je bent toch lid van de federatie, meld het even. Zorg er wel voor dat je icoon 60*60 is. Anders kan ik je er niet bij zetten.

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

All star team
    Een team dat is gebasseerd op het sterrenaantal van spelers. Klik op de link voor meer informatie

Sterrenklassement
    Grumpey houd bij wat het sterrenrecord is van elke ploeg. Het klassement wordt aan het einde van elk seizoen ge-update.

Sponsering Fok!federatie: Korreweg Sport
    Sinds seizoen 13 sponsort Fok! Een heus Eredivisie team, namelijk Korreweg sport.
    Korreweg sport is een bekende naam binnen Hattrick-Nederland. De ploeg Is al een keer Nederlands kampioen geweest en heeft zich gevestigd in de top van de Nederlandse eredivisie.

De stand momenteel in de eredivisie is als volgt:

Deze sponsoring is mogelijk gemaakt door onze geliefde fokhattricker Patron.

De Fokcup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Fokcuptoto
    Voor de Fokcup wordt een toto georganiseerd door pekel en Timmy. Maak je voorspelling voor elke fokcupronde en win de foktoto!. En daarbij ook nog eens een kratje bier van onze goede oude Johan-derksen
    De fokcuptoto kan je Hier vinden

Fok!Awards
    Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Awards uitgedeeld. Nouja, elk seizoen; we hebben ze net 1 keer uitgereikt
    Maar dat neemt niet weg dat dit waarschijnlijk een lange traditie gaat worden. Momenteel tellen we 5 awards. Hieronder staat een overzicht plus de laatste winnaar van de awards.

De Ado-Award
    Uitleg: De ploeg die zich het beste heeft teruggeknokt
    Winnaar[b] GotenSSJ

[b] De de-Graafschap--Award

Uitleg: De ploeg die werkelijk helemaal niets presteerde
    winnaarSuperweber

De Liechtenstein-Award
    Uitleg:De ploeg die elke tegenstander een grote vernedering toebracht.
    winnaar:Ruudt

De Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-Award
    Uitleg: De manager met de meest idiote naam in zijn selectie
    winnaar:Grumpey

De San-Marco-Award
    Uitleg: De topscoorder van de Fok!-Federatie
    winnaarPekel

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.

MadKow-Tools
    MadKow heeft een tool ontwikkeld waarin Fok! Hattrickers gegevens kunnen invullen van spelers die ze gekocht of verkocht hebben. Het doel hiervan is, om tot een ruime database te komen met gegevens van deze spelers. Uit deze database kunnen we dan afleiden wanneer spelers met een bepaalde TSI voor een zo hoog mogelijke prijs verkocht worden. Dus met andere woorden: dan kan je zien wanneer je, je spelers het beste op de transferlijst kan zetten om een zo hoog mogelijke prijs te krijgen. Dus vul het allemaal in voor je transfers, want dan worden de verhoudingen steeds realistischer. Het overzicht kan je hier vinden.

Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te plaatsen waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Fokhattrick mirc
    Onze eigen Johan-Derksen heeft speciaal voor ons fokhattrickers een scriptje gemaakt voor mirc. Meer informatie kan je HIER vinden

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Waar dient dit topic absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.
    Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen. Tevens zijn we bezig met een stappenplan om het allemaal net even wat gemakkelijker te maken

Forumtopics seizoen 13:
    [Hattrick] deel 37: De strijd voor de volgende bekerronde
    Hattrick deel 38: Waar de eerste competitiewedstrijd erop zi
    [Hattrick] deel 39: met [stress]zweetdruppels van sir_dalord
    [Hattrick] deel 40: Het begin van een nieuw era
    [Hattrick] deel 41: Eerste ronde van de derde Fok! Cup
    [Hattrick] deel 42: Hattrick-meetings zijn okay ^O^ !
    [Hattrick] deel 43: Hoe staat het met de doelstellingen?
    [Hattrick] deel 44: Waar we 3 punten krijgen van de sint
    [Hattrick] deel 45: De cake van de kantine juffrouw
    [Hattrick] deel 46: En nu doet Joralf de openingspost goed
    [Hattrick] deel 47: Waar het R***r afzeik-uurtje voorbij is.
    [Hattrick] deel 48: Met GotenSSJ in de kribbe, en Jozef qyn.
    [Hattrick] deel 49: met de goede voornemers van de fokkers
    [Hattrick] deel 51: met tranen van geluk of verdriet

topics van de vorige seizoen kan je hier vinden

huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

[HATTRICK] Fok!Cup deel IV - We zijn onderweg
    Dit topic gaat over de Fok!hattrickcup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto [Deel 2]
    Dit is de toto die gaat over de Fok!hattrickcup. Hier kan je uitslagen voorspellen. De winnaar van de toto krijgt een kratje bier van Johan-derksen

[Hattrick] Fok-Fed-MEETING op 7 november te Nijmegen
    Het meet topic

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar sir_dalord(364260) Of The_Hives(367459}

De complete openingspost is hier te vinden
  • AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_24546298
    tvp
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
    pi_24546432
    pvt
      donderdag 13 januari 2005 @ 13:52:32 #4
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_24546447
    wrijf der even in dat ik ga degraderen, lekker
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
      donderdag 13 januari 2005 @ 14:06:07 #5
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_24546680
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 13:52 schreef One_conundrum het volgende:
    wrijf der even in dat ik ga degraderen, lekker
    Ik promoveer

3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_24546770
    Fok!-Cup: Robarka proficiat!
    Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
    pi_24546779
    ik promoveer ook
    pi_24546818
    Heeeee Spaarnestad bovenaan in de eredivisie!
    HUP HAARLEM! (ik ken die gozer van vroeger volgens mij)

jaja, verkapte tvp

Ik consolideer

Gemiddelde leeftijd spelersgroep: 21.36 en 11 nationaliteiten.....
    Het nieuwe Ajax krijgt vorm !
    pi_24546834
    Ik hoop niet te degraderen..
      donderdag 13 januari 2005 @ 14:27:46 #10
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
    pi_24547076
    KAMPIOEN!!!
    pi_24547115
    Hoe staat het met de awards dit seizoen??

De Ado-Award

De de-Graafschap--Award

De Liechtenstein-Award

De San-Marco-Award
    Uitleg: De topscoorder van de Fok!-Federatie (waarom nou Fok!federatie?????)

De Koei Award
    Uitleg: Stomste/domste actie van een manager!

Vertel, vertel, vertel.
      donderdag 13 januari 2005 @ 14:40:38 #12
    50936 The_Hives
    pi_24547311
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 14:29 schreef Robar het volgende:
    Hoe staat het met de awards dit seizoen?? [afbeelding]

De Ado-Award

De de-Graafschap--Award

De Liechtenstein-Award

De San-Marco-Award

De Koei Award

Vertel, vertel, vertel.
    in de tussenweken zal JD alles bekend maken
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_24547395
    Hopelijk heb ik niet de Koei Award vanwege die wissel gister.
    pi_24547422
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 14:40 schreef The_Hives het volgende:

[..]

in de tussenweken zal JD alles bekend maken
    Wat maakt hij bekend?
    De genomineerden?
    De winnaars?
    De spelregels?
    Dat ik niet zo moet zeiken over een paar klote awards?
    Dat jij van melk houdt?
    Dat ik niet zo veel vragen moet stellen?
    Dat Robar na 1,5 jaar eindelijk door heeft dat ie trainees moet gaan opleiden?

donderdag 13 januari 2005 @ 14:55:08 #15
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24547593
    In de 1e tussenweek kan je spelers nomineren, in de 2e week kan je stemmen...
    En de spelregels hoor je dan ook enz
    pi_24547602
    pi_24548161
    Beetje kut... Blijf in mijn huidige poule zitten.. Volgend seizoen beter
    Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
    Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
    dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
    pi_24548427
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 14:45 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat Robar na 1,5 jaar eindelijk door heeft dat ie trainees moet gaan opleiden?

meen je dat
    pi_24548960
    kap es met die tvp's man!!!!!

Vanavond hopelijk die 2 waailappen weg.. klein beetje van mn schulden weg dan... en hopelijk morgen +1 of +2 scoren en dan maar verkopen
    Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
    De officiele Kristiansund site: www.ht-arena.com/kristiansund
    pi_24549156

Joralf zwaait naar de IX divisie.... want zondag speel ik daar voor de laatste keer
    Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
    pi_24549472
    Joralf, ik zwaai ff met je mee he

pi_24549502
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 14:44 schreef avw1982 het volgende:
    Hopelijk heb ik niet de Koei Award vanwege die wissel gister.
    Maak je geen zorgen
    Signature?
    pi_24549629
    truukvindberichje
      donderdag 13 januari 2005 @ 18:33:08 #25
    40056 forza22
    BEKERWINAAR 2003 en 2004
    pi_24549949
    Zondag alles of niets. Ik moet winnen om degredatie te voorkomen. ik sta zevende en moet tegen de nummer laatst. MOTSEN uiteraard. ik ga er ook vanuit dat ik win. De nummer 6 heeft evenveel punten als mij. Hij moet tegen de nummer 4. De nummer 5 heeft 2 punten meer dan mij. maar hij moet tegen de nummer 3. Ik heb uiteraard de nummers 3 en 4 via een ht mailtje er op gewezen dat het de laatste wedstrijd is en dat ze moeten motsen. Ze zullen er alles aan doen om mij er in te houden Het wordt dus erop of eronder voor mij.
    www.hattrick.org
    Kampioen van de zevende klasse
    pi_24550144
    luitjes de finale van het tournament voor de grootste coureur is bezig:

[TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - De Finale!!!!!

Ik wil jullie niet beinvloeden, maar een stem op fangio zou de spanning wel wat terugbrengen
    zijn tegenstander is schumachter maar die doet er niet toe, hehe
      donderdag 13 januari 2005 @ 18:55:35 #27
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24550316
    komrad: mwah, niet echt boeiend if you ask me

13-01-2005 Je hebt een speler verkocht en 681 590 ¤ ontvangen
    Dat vind ik juist wel boeiend
    Formi def van 19 die vertrokken is...
    Mijn 2e formi def van 19 die deze week vertrekt

ff wat shoppen dezer dagen...

--
    Gemiddeld (gekocht): 62 514 ¤
    Gemiddeld (verkocht): 146 072 ¤
    --
    Totaal gekochte spelers: 2 188 001 ¤
    Totaal verkochte spelers: 4 090 016 ¤
    Verschil: 1 902 015 ¤
    Aantal transfers: 63
    --
    pi_24552865
    http://users.pandora.be/ASSpirine/Steven/apart/alexander.JPG

ik zet em maar te koop voor 100.000 euro
    50.000 werd me aangeraden, maar ik waag het erop dat iemand er zoveel voor betaald
    het is zijn leeftijd dat de dooddoener is, daarom hoop ik op een nieuweling die ervoor biedt die zich niet zo bewust is van zijn leeftijd

of als jullie geïnteresseerd zijn
    pi_24552928
    Het is vooral de vorm die niet meehelpt, verder is hij best bruikbaar voor een beginnende speler. Leeftijd is natuurlijk ook wel een nadeeltje he
    pi_24553078
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 22:43 schreef komrad het volgende:
    Het is vooral de vorm die niet meehelpt, verder is hij best bruikbaar voor een beginnende speler. Leeftijd is natuurlijk ook wel een nadeeltje he
    ach, ik ben zelf stom geweest om een 32 jarige speler voor 100.000 te kopen en hij is niet eens beter dan hem
    hoop dat er iemand ok stom genoeg is om hem te kiezen

zijn vorm was wel ooit zwak
    denk niet dat hij ooit hoger was bij mij

edit

kheb net ontdekt dat de back van mijn komende tegenstander goed is in koppen, terwijl mijn winger technisch is

[ Bericht 11% gewijzigd door ASSpirine op 13-01-2005 23:07:39 ]
    pi_24556787
    Hey leuk wist niet eens dat hattrick zo erg leeft binnen fok.
    had het logo al wel gezien bij het team van herman maar verder nog niet al teveel bij nagedacht
    zal eens kijken of ik binnenkort een federatie vrij kan maken voor de fok federatie!
    "Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans"
    (John Lennon)
      vrijdag 14 januari 2005 @ 02:52:07 #32
    50936 The_Hives
    pi_24556792
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 02:50 schreef MB1984 het volgende:
    Hey leuk wist niet eens dat hattrick zo erg leeft binnen fok.
    had het logo al wel gezien bij het team van herman maar verder nog niet al teveel bij nagedacht
    zal eens kijken of ik binnenkort een federatie vrij kan maken voor de fok federatie!
    tuurlijk kan je dat

het ingame forum doen we weinig, maar hier en op irc des te meer
    Fok! Federatie
      vrijdag 14 januari 2005 @ 03:34:38 #33
    50936 The_Hives
    pi_24557004
    ik dacht dat om half 4 de training wel eens klaar was
    Fok! Federatie
      vrijdag 14 januari 2005 @ 06:51:52 #34
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24557426
    Verdedigen: +2, waaronder mijn clown maar ook een verse formi def
    TSI: +990 / -300
    Vorm: +3/-5

Weinig schokkends dus...
    pi_24557428
    Trainingsupdate

Vorm: +5 / -3
    TSI: +1.790 / -410

niets spectaculairs eigenlijk, wel voor het eerst een spits met een TSI van >5000
    Signature?
    pi_24557560
    Trainingsupdate:

Vorm: +6 / -2
    TSI: 2620 / -150
    Positiespel: +7

2 spelers naar formidabel toe; (had op 3 gehoopt ) .. En nog wat trainees gestegen
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
    pi_24558014
    Wat eeeeene kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut trainingsupdate (alweer )

Vorm: +1/-6
    TSI: +300/-320
    Scoring helemaal niks
    pi_24558040
    En waarom gaan die basisspelers in vorm achteruit terwijl ze het zo goed doen? Ik vind die vorm in hattrick echt een waardeloze stat..... je kan hem niet beinvloeden en als je alles op rij wint dan gaat je vorm toch achteruit.... nou sorry hoor, maar als een echte voetbalclub alles wint, dan wordt de vorm 9 van de 10x alleen maar beter....
    pi_24558226
    TU:
    Niets noemenswadig, TSI tijging, maar vormdaling!
    Mijn beste middenvelder staat te koop, wie maakt me los?

Koopje
    Gysbert Beugels (12076978)
    24 jaar, goed in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
    Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 4 520
    Loon: 920 ¤/week
    Eigenaar: Robarka
    Waarschuwingen: 2

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
    Positiespel: uitstekend Passen: goed
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
    Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 15
    Hattricks in carrière: 0
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
    Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Hij gaat plaats maken voor een tweetal toptrainees!
    Zal er in kwaliteit keihard op achteruit gaan, but that's a price I am willing to pay!!!
    Trainees go first!
    pi_24558579
    Mijn TU:

niets op verdedigen maar dat was verwacht.
    TSI: +940/-270 en daar zit ook nog een blessure in
    vorm: +6/ -5

basis voor de MOTS van zondag:
    verdediger van matig naar redelijk vorm
    middenvelder van uitstekend naar goed vorm
    spits van goed naar uitstekend vorm

mijn andere 2 MF zijn respectievelijk 30 en 10 in TSI gestegen, wat zou kunnen wijzen op een kleine onzichtbare vormstijging aangezien ze niet getraind worden
    al met al niet slecht voor zondag, alleen jammer dat 1 MF iets in vorm gedaald is, gemiddelde vorm van de basis voor zondag is nu 6,64 wat niet slecht is

EDIT:
    Mijn stadion is ook klaar en er kunnen nu 20000 mensen zondag komen kijken.
    Volgende week zal voor de club ook een ander heugelijk moment plaatsvinden, te weten de eerste trainee die een TSI van boven de 2000 zal bereiken.

[ Bericht 13% gewijzigd door komrad op 14-01-2005 10:00:43 ]
    pi_24558716
    aardige speler robar hoeveel vraag je ervoor?
    als ik zondag mn solid winger/excellent defending van 19 verkoop heb ik misschien wel geld vrij!

TU:
    def +1, de 2e formi def (het begint ergens op te lijken)
    form +4 +10/-6
    tsi +1220 +2430/-1210
    pi_24558804

Wat een ****** update

Dit is de slechte die ik ooit heb gehad!
    TSI 350/-420
    vorm 3/-7

Geen scoring
      vrijdag 14 januari 2005 @ 10:25:57 #43
    50936 The_Hives
    pi_24559033
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:08 schreef ExCibular het volgende:

Wat een ****** update

Dit is de slechte die ik ooit heb gehad!
    TSI 870/-530
    vorm 3/-6
    winger -1
    Geen playmaking
    Fok! Federatie
    pi_24559090
    vleugelspel : +2
    vorm: +2/-6 (-4)
    TSI: +520/-500 (+20)

het enige positieve is vleugel spel gestegen
    eentje naar uitstekend gegaan, maar in vorm gezakt...
    en nog een ander naar goed
      vrijdag 14 januari 2005 @ 10:31:52 #45
    50936 The_Hives
    pi_24559142
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:29 schreef ASSpirine het volgende:
    vleugelspel : +2
    vorm: +2/-6 (-4)
    TSI: +520/-500 (+20)

het enige positieve is vleugel spel gestegen
    eentje naar uitstekend gegaan, maar in vorm gezakt...
    en nog een ander naar goed
    29306029
    Fok! Federatie
    pi_24559406
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:31 schreef The_Hives het volgende:

[..]

29306029
    right at it

trouwens, iemand heeft 100.000 geboden op mijn speler
    aan de ene kant ben ik blij omdat dat heel wat inkomsten zijn
    maar aan de andere kant is het verdrietig dat mijn sterspeler vertrekt
    pi_24559495
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
    aardige speler robar hoeveel vraag je ervoor?
    als ik zondag mn solid winger/excellent defending van 19 verkoop heb ik misschien wel geld vrij!

TU:
    def +1, de 2e formi def (het begint ergens op te lijken)
    form +4 +10/-6
    tsi +1220 +2430/-1210
    Volgens de transfervergelijking moet hij tussen de 950K en de 1,2 miljoen opbrengen, ik heb hoog ingezet, omdat ik niet perse van hem af MOET. Ik wil ook niet te weinig voor hem krijgen. Hij staat dus nu voor 9 ton, maar ik had achteraf zoiets van 8 ton had misschien wat slimmer geweest!!! Ach, als het niet lukt, dan proberen we het volgende week gewoon nog een keer! Hij haalt nu in ieder geval zeker 4 sterren, dat kunnen er wel 4,5 worden, maar is bij mij nog niet gelukt! Hij is ook maar net naar uitstekend gegaan! Ik doe hem wel met pijn in mijn hart weg, maaar ja alles voor de jeugd
      vrijdag 14 januari 2005 @ 10:49:55 #48
    50936 The_Hives
    pi_24559499
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:45 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

right at it
    bod gezien, nog meer ook
    Fok! Federatie
    pi_24559529
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:49 schreef The_Hives het volgende:

[..]

bod gezien, nog meer ook
    moest toch 2000 betalen?
      vrijdag 14 januari 2005 @ 10:53:38 #50
    50936 The_Hives
    pi_24559553
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:51 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

moest toch 2000 betalen?

toen zei jij 1500, dus ik denk zet hem er voor 1500 op
    Fok! Federatie
    pi_24559618
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:53 schreef The_Hives het volgende:

[..]

toen zei jij 1500, dus ik denk zet hem er voor 1500 op

ik vond 1500 al een "raar" getal
    maarjah, jij zit nog met zijn weekloon
    dus op zich is het nog niet zo erg
    pi_24560592
    teeveepee, rare update, scoren +1, zullen er volgende week wel een stuk meer worden dan. Ach ja, als ze maar poppen voor het nieuwe seizoen.
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 12:28:54 #53
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24561450
    verdedigen +4 hier...

Voor de rest heb ik gewoon topic gemist voor het eerst
    pi_24561611
    positiespel +2

1 naar Briljant en een 17 jarige trainee naar formidabel... Nu de 2 andere trainees nog naar formidabel en ik kan volgend seizoen de eerst 5 rondes van de beker overleven door mijn 2e elftal op te stellen...
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
      vrijdag 14 januari 2005 @ 12:42:37 #55
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_24561770
    Artemio Motta
    TSI = 1 500 , 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
    Positiespel: slecht Passen: matig
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
    Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig

500k en en hij is van jou Johan!
    pi_24562591
    Vorm: +5 | -3
    Skil: +0
    (John Lennon)
    pi_24562899
    MB1984, nieuw hier?
    pi_24563694
    Ja, dat had ie al gezegd (1 pagina terug )
    pi_24563865
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 14:40 schreef Joralf het volgende:
    Ja, dat had ie al gezegd (1 pagina terug )
    pi_24564086
    +1 verdedigen ben vergeten om 3 trainees op te stellen doordat ik in italie speelde en vaag genoeg zijn een paar spelers die niet gespeeld hebben met 2 stappen omhoog gegaan met vorm
    pi_24564244
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 13:42 schreef komrad het volgende:
    MB1984, nieuw hier?
    Ja klopt
    Ben gisteren achter het bestaan van dit topic gekomen (ben nog niet zo lang lid van fok)
    en heb al een aanvraag gedaan voor deze federatie op Hattrick zelf.
    (John Lennon)
    pi_24564273
    welkom MB1984
      vrijdag 14 januari 2005 @ 15:18:58 #63
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24564343
    Nou Mark, welkom bij de fed. Ik heb je zojuist toegelaten...
    Knudde84 (143419) is zijn teamnaam als ik me niet vergis
    Spam dat gastenboek dus maar vol
    pi_24564475
    ga ik doen
    pi_24564591
    TU wel ok
    TSI: +1500, - 430
    vorm: +5 (allemaal basis spelers), -3 (keeper van goed naar matig:( )
    vleugelspel: +1, 17 jarige naar uitstekend, met redelijk passen als bijstat

dat was et wel weer voor deze week, kzit er over te denken om wat passen te gaan trainen int tussenseizoen omdat die toch best belangrijk is voor je tactiekvaardigheid.

wat gaan jullie trainen in het tussenseizoen?
    Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
      vrijdag 14 januari 2005 @ 15:38:14 #66
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24564663
    Passing, ivm mn counterskills
    pi_24564924
    Gewoon lekker doortrainen op PM!!!!
    Wil zo snel mogelijk stijgers hebben!
      vrijdag 14 januari 2005 @ 15:55:03 #68
    50936 The_Hives
    pi_24564954
    ik train conditie
    Fok! Federatie
    pi_24564957
    1 of 2 weken conditie ( trainees moeten wat omhoog ) en 1 weekje algemeen om de vorm weer een positieve wending te geven.......
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_24565011
    Doe ik ook.... mn spelers moeten conditie trainen.... Moet ik dat nu dan al instellen overigens?
    pi_24565189
    Ik twijfel om mss passing te trainen, kan dan een paar defs, goede mid en wat aanvallers trainen
    is wel te overwegen
    aan de andere kant ik kan ook 5 defs trainen, dus het werkt alleen als ik er ook 8 kan vinden waar het de moeite waard voor is om passing voor te trainen, sowieso maar 1 week
    pi_24565225
    tu was scoring +2

ik ga gewoon scoring blijven doortrainen. Ik wilde eerst passing doen, maar financieel gezien is scoring toch het beste.

Mijn pc is brak dus ik zal de komende dagen niet al te veel online zijn. Eerst uitzoeken wat ik moet vervangen
      vrijdag 14 januari 2005 @ 16:17:31 #73
    50936 The_Hives
    pi_24565303
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 16:11 schreef sir_dalord het volgende:

Mijn pc is brak dus ik zal de komende dagen niet al te veel online zijn. Eerst uitzoeken wat ik moet vervangen
    ow sir_dalord besta jij ook nog? Wist niet dat je een tijdje er al niet was
    Fok! Federatie
    pi_24565417
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 16:17 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ow sir_dalord besta jij ook nog? Wist niet dat je een tijdje er al niet was
    ik hoop dat je gaat diepzeeduiken alwaar je vast blijft zitten in het zeewier. Dat vervolgens een hele horde aaltjes anaal je lichaam binnen penetreren en in je maagholtes eitjes liggen die op den duur uitkomen en je maag doen laten ontploffen als een appel met een rotje

ik denk, kom, ik waag es een poging
      vrijdag 14 januari 2005 @ 16:29:18 #75
    50936 The_Hives
    pi_24565483
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 16:24 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

ik hoop dat je gaat diepzeeduiken alwaar je vast blijft zitten in het zeewier. Dat vervolgens een hele horde aaltjes anaal je lichaam binnen penetreren en in je maagholtes eitjes liggen die op den duur uitkomen en je maag doen laten ontploffen als een appel met een rotje

ik denk, kom, ik waag es een poging

originele doodsverwensing waarin jouw anale fixatie goed tentoongespreid wordt
    Fok! Federatie
    pi_24565559
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 16:29 schreef The_Hives het volgende:

[..]

originele doodsverwensing waarin jouw anale fixatie goed tentoongespreid wordt
    mijn anale is fixatie is net zo reeel als dat jij zonder seksuele handelingen een voldoende voor je scriptie zou halen
      vrijdag 14 januari 2005 @ 16:45:54 #77
    50936 The_Hives
    pi_24565677
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 16:35 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

mijn anale is fixatie is net zo reeel als dat jij zonder seksuele handelingen een voldoende voor je scriptie zou halen
    Onderschat jij mijn 'onderhandelingstechnieken' bij die 29 jarige ex-fotomodel die docente is geworden omdat dat toch haar echte roeping was?
    Fok! Federatie
    pi_24565722
    foto hives
    pi_24565725
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 16:45 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Onderschat jij mijn 'onderhandelingstechnieken' bij die 29 jarige ex-fotomodel die docente is geworden omdat dat toch haar echte roeping was?

ach stik toch
      vrijdag 14 januari 2005 @ 16:52:02 #80
    50936 The_Hives
    pi_24565739
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 16:50 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

ach stik toch
    Fok! Federatie
    pi_24565796

aangezien al die hattrickfederaties toch van jatwerk aan elkaar hangen misschien ook een leuk idee om zoiets hier te doen? heb je wat te doen in de tussenweken
      vrijdag 14 januari 2005 @ 18:25:39 #82
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24567207
    zie ik daar het woord GOT staan?
    Ik ben tegen...

Nee, serieus, het is wel iets
    Kan me voorstellen dat sommige users dit leuk vinden...
    Ik zou hem ook op kunnen nemen in het rijtje awards...
    "Mooiste logo" of zo...
    De "Ajax-logo in ieder geval niet"-award of zo?

Ps
    Sirda: ik heb een extra soundcard
      vrijdag 14 januari 2005 @ 21:08:01 #83
    27167 SuperWeber
    pi_24569631
    Hey, ik win toch, net als de fokcup
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_24572015
    komop mensen, wat levendiger zijn
    ben net gestopt met studeren, voor vandaag

wil me wat bezig houden met hattrick
    pi_24573909
    Asspirine, net weer hier. zeg het maar
      zaterdag 15 januari 2005 @ 01:04:00 #86
    32422 engessa
    Who's dirty?
    pi_24574168
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 18:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
    komrad: mwah, niet echt boeiend if you ask me

13-01-2005 Je hebt een speler verkocht en 681 590 ¤ ontvangen
    Dat vind ik juist wel boeiend
    Formi def van 19 die vertrokken is...
    Mijn 2e formi def van 19 die deze week vertrekt
    Mijn formidabel verdedigen/redelijk vleugelspel van 21 is deze week voor 920.000 op het vliegtuig gestapt. Gelijk maar ff een uitstekende keeper gekocht en de centjes opgepot. Komt vast wel een moment dat die 600.000 die ik over heb van pas komt
      zaterdag 15 januari 2005 @ 13:40:30 #87
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_24580102
    Ik ben zo stom geweest om een transfer af te laten lopen op maandagochtend, kwart over 8.

Is daar nog iets aan te doen?

En hoe veel zou ik er voor krijgen?
    quote:
    Hemmo Zwikkers (51063499)
    18 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 900
    Loon: 612 ¤/week
    Eigenaar: Bavianen vooruit!
    Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
    Positiespel: matig Passen: matig
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
    Scoren: goed Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 1
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_24580714
    Mijn beste middenvelder staat op de TL voor iets meer dan een miljoen. Als mensen interesse hebben, bied dan!

Pierre de Graan (22399169)
    24 jaar, zwak in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
    Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 3 330
    Loon: 980 €/week
    Eigenaar: Team Wolf
    Waarschuwingen: 1

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
    Positiespel: formidabel Passen: redelijk
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
    Scoren: zwak Spelhervatting: matig
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_24581358
    JD, hoe gaan we dat regelen ivm CC-betaling voor HAM
    moet er wel bijzeggen dat het geld dat ik terugstort nog even zal duren.

Ben nog aan het wachten tot ik eindelijk kan internetbankieren.
    Moet nog mijn "dingen" krijgen van de rabobank.
    Dus als je het niet erg vind om even te wachten, dna zou ik liefst HAM zo snel mogelijk afronden.
      zaterdag 15 januari 2005 @ 16:27:32 #90
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24582540
    Nee sorry...
    Ik zie liever eerst geld en dan regel ik het. Dit in verband met slechte ervaringen in het verleden van mede-ht-ers...
    Je kan het ook handmatig overmaken, zonder internetbankieren dus...
    Of je komt de centjes even brengen
    pi_24582566
    JD, groot gelijk. No offense asspirine maar ik zou het ook zo doen, niets persoonlijks. Trouwens mijn CC is nu definitief inactive
      zaterdag 15 januari 2005 @ 16:38:37 #92
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24582716
    idd, niets persoonlijks
      zaterdag 15 januari 2005 @ 17:41:36 #93
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_24583686
    Goeden dag, ik promoveer nog steeds niet, gaat allemaal goed, training gaat best, ben nog op zoek naar wat extra spelers.

Of gewoon: tvp
    Gr.
    pi_24583914
    tvp
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_24584432
    Ik nomineer me alvast voor de Ron Jeremy award, oftwel diegene die het meeste aantal kampioenschappen-op-rij neer zet, ik word nu voor het 2e seizoen achter alkaar kampioen (maar er zijn vast wel Fok'ers die die net zo dan wel beter kunnen).
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 14:29 schreef Robar het volgende:
    Hoe staat het met de awards dit seizoen?? [afbeelding]

De Ado-Award

De de-Graafschap--Award

De Liechtenstein-Award

De San-Marco-Award

De Koei Award

Vertel, vertel, vertel.
    a.k.a. Sikko
    pi_24584521
    Ron Jeremy award daar krijg ik toch andere ideeen bij
    pi_24586439
    ik zal anders mijn broer proberen te overtuigen om geld te storten
    anders wacht ik maar, niks aan te doen
    pi_24586871
    Beetje laat, maar dit is mijn YP van deze week

Oscar Eekma
    TSI = 1 320 , 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
    Positiespel: matig Passen: zwak
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
      zaterdag 15 januari 2005 @ 22:52:09 #99
    44902 R_B
    pi_24588838
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 21:00 schreef -Petor- het volgende:
    Beetje laat, maar dit is mijn YP van deze week

Oscar Eekma
    TSI = 1 320 , 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Positiespel: matig Passen: zwak
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
    Een keer niet iemand met uitstekend golfen
    pi_24588905
    kheb mijn 2 centrale verdedigers verkocht...
    nu ben ik centrale verdedigers loos...
    maar als oplossing heb ik mijn goede back als centrale geposteert, zodat er later plek zal zijn voor een nieuwe trainee

ik neem heel veel risico's...
    ik zal me later moeten versterken op het middenveld, dan echte versterkingen, geen noodoplossingen
    mar daar heb je geld voor nodig...
    pi_24591291
    is het verstandig om je Sportpsychologen te ontslaan, volgens mij hebben ze tussen de 2 seizoenen toch geen nut
    pi_24592850
    quote:
    Speler met ID 52764440 is voor het laatst gezien schreeuwend naar zijn kleine neefje tijdens een wedstrijd van de F-jes. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
    Is dit een nieuwe??
    ik kende hem nog niet
    Signature?
      zondag 16 januari 2005 @ 10:10:16 #103
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_24593654
    YP
    quote:
    Timon Overwijn
    TSI = 490 , 18 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Positiespel: slecht Passen: slecht
    Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
    Scoren: matig Spelhervatting: slecht
    Jammer van 18 jaat uiteraard en dat dit pas aan het eind van het seizoen is....
    Ongeveer 15.000 maximaal waard? Suggesties?

Vanavond met MOTS kampioen worden, ik verwacht een sterrenrecord (+/- 32) mijn aanvaller moet er even 2 inprikken dan heb ik ook de 10.000 voor de topscorer te pakken

Succes gewenst: Hives en Komrad die zijn -voor zover ik weet- de enigen die nog echt iets op het spel hebben
    pi_24593860
    Dank je patron, idd het gaat nog ergens om.

Mijn YP is ook andere dingen aan het doen dan voetballen. Ik zou zeggen leg er dan nog maar in voor die bonus, dat is nooit weg
    Jammer dat het vandaag bewolkt is in mijn regio, anders had ik mss mijn 20k stadion wel uitverkocht. Hives, en alle anderen, ook veel succes
    pi_24593886
    Doh.. ik probeer al 2 weken met een (net) goed jeugd opleiding een keeper te pullen die beter is dan mijn huidige..(hoog matig) ik krijg de ene week nog waardelozer dan de andere zo lastig kan het toch niet zijn die ene stat naar redelijk of goed te zetten.. leeftijd maakt me niet eens uit
    mwah,, eigenlijk wel liefst ruil je hem in op de TL voor een betere maar het gaat om t idee ik wil een keer een jeugdspelertje houden.

Financieel gaat t nog altijd prima, net stadion uitgebreid naar 30 000 =) en dan mag ik vanavond de 2e plek en daarmee promotie definitief veilig stellen!

Op naar de winterslaap
    pi_24593959
    @ Jonks, je had toch een TS van als in de koude oorlog? Hoe ga je dan winnen vanavond, of speel je tegen een enorme waailap??
      zondag 16 januari 2005 @ 10:56:50 #107
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24594107
    quote:
    Leonhard Zonneveld (52785632)
    19 jaar (bijna 20), redelijk in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Total Skill Index (TSI): 420
    Loon: 548 ¤/week
    Eigenaar: Hoolieganzen

Positiespel: matig Passen: redelijk
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
    Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
      zondag 16 januari 2005 @ 11:10:27 #108
    44902 R_B
    pi_24594264
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 10:56 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]
    Met die nieuwe gebruikers die er over 2 weken komen kan je zo'n speler misschien voor 10.000 verkopen...

Maar het is en blijft een waailap net als die van mij....
      zondag 16 januari 2005 @ 11:12:50 #109
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_24594297
    Jammer JD maar je hebt het geld toch niet echt nodig he

Overweging
    Wachten op promotiebonus om zo mijn stadion uit te breiden.

Zal dat nog voor de kostenverhoging zijn?
    (de bonus wordt 23/01 uitgekeerd, een week later is de nieuwe competitie bekend)
    pi_24594315
    Had ook weer een waailap eerste klas met TSI 80 .
    Ik zou zeggen probeer het bij de plaatselijke korfbalvereniging!
      zondag 16 januari 2005 @ 11:28:00 #111
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24594487
    Patron, daar was ik ook druk mee bezig...
    Ik kan het nog nergens vinden, maar het lijkt mij dat de verandering in kosten voor het stadion pas in de 1e week van het nieuwe seizoen gelden... Maar dat heb ik nergens nog teruggevonden.

R_B, de speler is al weg

Vanavond de pot om plek 3 terug te krijgen... Ik speel tegen de nr 6 of zo... En ik sta 4e...
    En de nr 3 speelt uit tegen een sterke nr 2... En ik sta 2 punten achter...
    Spannend dus...
    Als hij gelijk speelt en ik win... dan verlies ik het op doelsaldo... en dan krijg ik spijt van mn b-opstelling tegen de kampioen (waar ik met 8-0 verloor)
    pi_24594826
    Vanavond wordt het nog 'spannend'; ik moet winnen om de 2e plek (voor de eer ) vast te houden .. Kampioen in m'n divisie is al bepaald:
    1. F Panters 13 50 - 17 32
    2. FC KVK 13 40 - 17 27
    3. Thunder Cats 13 57 - 24 26
    4. Silverstoned United 13 45 - 26 26

Nummer 4 heeft walkover, dus sowieso 3 punten. Panters heeft kwalificatie te spelen, en zal vermoedelijk PIC spelen met verrotte team-geest, dus daar verwacht ik niet te veel van (denk dat nummer 3 dus wint). En ik speel tegen de nummer 5 (waar ik van moet kunnen winnen). Vorm zit er iig goed in

Maar het wordt nog een seizoentje VI.200; op zich niet erg, want in V zou ik vrij kansloos zijn

Iedereen succes vanavond

[ Bericht 1% gewijzigd door qyn op 16-01-2005 12:06:41 (jaja :P) ]
      zondag 16 januari 2005 @ 12:06:00 #113
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24594950
    Spannend qyn! Het wordt nog leuk

[ Bericht 29% gewijzigd door Johan-Derksen op 16-01-2005 12:06:54 (ik edit ook wel ff qyn :)) ]
    pi_24594967
    Jaap de With (52767622)
    19 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Total Skill Index (TSI): 650
    Loon: 699 ¤/week
    Eigenaar: BovenHardinxveld

Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
    Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Joepie, ik heb nu al 2 weken achter elkaar een goede YP. Hoeveel gaat deze me ongeveer opleveren mocht ik hem willen verkopen. Hij heeft helaas geen bijstats.
      zondag 16 januari 2005 @ 12:37:00 #115
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_24595372
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 11:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Patron, daar was ik ook druk mee bezig...
    Ik kan het nog nergens vinden, maar het lijkt mij dat de verandering in kosten voor het stadion pas in de 1e week van het nieuwe seizoen gelden... Maar dat heb ik nergens nog teruggevonden.
    Thx

Ik denk dat ik het er dan maar eens op gok
      zondag 16 januari 2005 @ 12:58:14 #116
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_24595700
    pff matig keeper. gelijk maar ontslagen. na vanvond is mijn eerste degradatie feit...
      zondag 16 januari 2005 @ 13:20:42 #117
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24596026
    rond de 100k schat ik zo, avw
      zondag 16 januari 2005 @ 13:42:10 #118
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_24596316
    quote:
    Luis Dresel (46296076)
    19 jaar, matig in vorm, gezond
    Specialiteit: Krachtig
    Nationaliteit: Schweiz
    Total Skill Index (TSI): 720
    Positiespel: matig Passen: slecht
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
    Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
    Veel te veel bijstats maar voor 10k heb'k 'm toch maar gekocht.

M'n jeugdventje was 20TSI met alleen passen slecht en rest waardeloos etc. niet echt 'n toppertje.
    Gr.
    pi_24596351
    Ik kan niet wachten op de extra competitie, dan heb ik eindelijk een team
    pi_24596411
    @ komrad

ja maar mijn teamspirit is inmiddels weer terug op moorddadig nog steeds kut.. maar ook daarmee kun je winnen ik ga weer veel te veel sterren halen en speel indd tegen een team dat nog niet heeft ingelogd op zijn nieuwe team de nummer laatst.. stel dat ik 0 middenveld zou halen zouden mijn defenders & aanvallers het klusje nogwel moeten opknappen opzich ik reken op een doelsaldo wedstrijd en een all-time low TS na de mots Laag "als in de koude oorlog"

ben benieuwd wie er vanavond allemaal kampioen kunnen worden! Grumpey? Komradski? Goten promotie? Lortnox
    pi_24596812
    Hives ook voor kampioenschap, de hovenier kan ook evt kampioen worden, SD al lang kampioen, Grumpey ook idd, verder weet ik het niet
    pi_24596835
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 13:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
    rond de 100k schat ik zo, avw
    Merci, ik zet hem voor 100k op de lijst en kijk of iemand er dat voor over heeft. Zo niet, dan blijft hij gewoon lekker bij mn team. Zit niks anders op dan he.
    pi_24597037
    Zo, lekker yp 18 jaar, passable scoren en passen

Stadion net uitgebreid naar 59600 plaatsen, en voor de mensen die t willen weten, zolang je de opdracht geeft voor 31-1-2005 worden de oude kosten berekend.l
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    pi_24597073
    59600
      zondag 16 januari 2005 @ 15:26:19 #125
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_24597563
    Thanks Lortnoc, scheelt me weer zorgen
    pi_24597633
    16-01-2005 Kosten stadionuitbreiding verhoogd
    Zoals we al eerder gemeld hebben, zullen de kosten voor het uitbreiden van je stadion komend seizoen verdubbeld worden. Deze verandering gaat in per 31-01-2005. Zowel de kosten per extra stoel als de vaste kosten (op dit moment ¤30.000) en de prijs voor het verwijderen van plaatsen zullen twee keer zo hoog worden als nu het geval is. Een seizoen later, op 23-05-2005, volgt opnieuw een verdubbeling van de kosten!

Het wordt dus in totaal 4x duurder. Aardig gek hoor.
    pi_24597926
    ik moet vanavond voor het kampioenschap, uit tegen de huidige nummer 1, wie wint is kampioen, nouja, hij mag ook gelijkspelen. Ik denk dat ik wel een kanshebber heb voor de san-marco award, mijn spits Olav Schaaf (36738881) heett op dit moment 25 goals gemaakt in dit seizoen, en vanavond dus nog een wedstrijd,

zijn er mensen met spitsen die nog meer scoren?
    pi_24598152
    wat 4 x duurder dacht alleen in het volgende seizoen,dan zal ook de transfermarkt wat inzakken als iedereen gaat verbouwen.
    pi_24598291
    Er staat dat ze de prijzen 2x gaan verdubbelen. Dus aankomend seizoen en het seizoen er op.
    pi_24598308
    ja zit er wel in, als ik geld heb aan het einde van het volgend siezoen zal ik dat zelf ook wel gaan doen. ik heb nu 20k en als je echt verder omhoog wil is 30-40k toch wel gewenst. DUs idd eind volgend seizoen zal het weer niet best zijn
      zondag 16 januari 2005 @ 17:39:43 #131
    50936 The_Hives
    pi_24599367
    kut, mn stadion is niet klaar voor vanavond

yp was ook kut

en thnx iedreen voor de succes wensen . Wordt erg spannend
    Fok! Federatie
      zondag 16 januari 2005 @ 17:44:17 #132
    50936 The_Hives
    pi_24599444
    o ja, jullie uiteraard ook succes
    Fok! Federatie
    pi_24600137
    Mijn jeugd was bagger, zoals altijd :/

Ik heb ook een nieuw logo, was niet tevreden over m'n oude en degene die hem beter zou maken wist ineens van niets.
    Dussss ben ik zelf maar aan de gang gegaan met photoshop en dit is het resultaat

pi_24601021
    zo de laatste weer van dit seizoen, dat worden weer 2 lange zondagen in het vooruitzicht....
    heeft iedereen deze site al bij zijn favouriten gezet ?
    http://www.rembrandt.net/hattrick/
    Ik ben benieuwd welke 3 teams er dit seizoen weer bijkomen.
    zolang het maar geen WO team is want dat vind ik zonde
    (John Lennon)
      zondag 16 januari 2005 @ 19:39:23 #135
    50936 The_Hives
    pi_24601122
    KOM DAT ZIEN KOM DAT ZIEN

Vanavond om 21.00 uur in stadion De Meer II de kampioensschapswedstrijd van de Dapp're Strijders tegen Troepers.

Schreeuw de Strijders naar de overwinning toe.

------------------------------

Bekijk wedstrijd: HT Live
    Datum: 16-01-2005 om 21:00
    MatchID: 28492589
    Stadion: De Meer (II)

[ Bericht 14% gewijzigd door The_Hives op 16-01-2005 19:50:59 ]
    Fok! Federatie
    pi_24601285
    Ik sta nog op de wachtlijst, kan ik die match dan wel zien? Ik kan nergens HT Live vinden

Lama kheb het al gevonden, zoek -> wedstrijd en voila
    pi_24602431
    Dit is zo erg om te lezen:
    De manier van spelen veranderde toen nielsharley zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen

Ik wilde vandaag veel doelpunten zien staat pas 3-0 en veel meer zal er nu niet gescoord worden, dag topscoorder
    pi_24602963
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 19:30 schreef MB1984 het volgende:
    zo de laatste weer van dit seizoen, dat worden weer 2 lange zondagen in het vooruitzicht....
    heeft iedereen deze site al bij zijn favouriten gezet ?
    http://www.rembrandt.net/hattrick/
    Ik ben benieuwd welke 3 teams er dit seizoen weer bijkomen.
    zolang het maar geen WO team is want dat vind ik zonde
    Is dit vanavond al te zien dan??
    Цой жив
    pi_24603053
    Vanavond verloren met 6-1 van de nummer 1, maar dat maakte niet meer zoveel uit. Ben hiermee 3e geworden in mijn divisie (VI.690) en dat vind ik niet slecht voor een eerste jaar in VI.

Daarbij is ook nog mijn held Oddmund Sundt topscorer geworden met 15 goals (terwijl hij maar 9 wedstrijden gespeeld heeft...)

Volgend seizoen wil ik meedoen om de titel
    Signature?
    pi_24603282
    Geen kampioenschap, 2e geworden dus wel promotie, verloren van de nummer 1, maar i'll be back, volgend jaar te bewonderen in divisie 7
      zondag 16 januari 2005 @ 22:19:24 #141
    11923 I.R.Baboon
    pi_24603477
    Hoera, nieuw sterrenrecord met 23,5 ster.

En 4-1 gewonnen en als derde geëindigd. En 8700 toeschouwers, meeste ooit. En een hattrick van mijn 18jarige goed scoren spits, alleen jammer dat ie morgen weggaat (en vooral dat die transfer morgenochtend om kwart over 8 afloopt, en hij dus geen fuck gaat opbrengen). .
    pi_24603536
    4-1 verloren
    pi_24603556
    3-1 gewonnen en ben nu net 6de op doelsaldo. Blijf dus nog een seizoen in VI.199
    pi_24603698
    5de plaats behouden
    2-1 verloren

TS van geïrriteerd naar moorddadig
    geweldig is dit allemaal

speler verkocht tegen 132.000 terwijl me werd aangeraden om hem te verkopen voor 50.000
    en dat voor een 30-jarige
    goddank de bidwar

volgend seizoen maak ik zeker kans voor het kampioenschap

EDIT:
    +2 aan ervaring
    kheb er nu een waardeloze en een zwakke bij

[ Bericht 33% gewijzigd door ASSpirine op 16-01-2005 22:47:22 ]
      zondag 16 januari 2005 @ 22:36:36 #145
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24603771
    2-1 gewonnen en de nr 3 heeft 3-1 verloren...
    Dus ik heb mn oude plek (nr 3) weer terug...
    Een uitgebreide terugblik volgt later
    pi_24603899
    Mijn avond is na veel spanning super geworden. Ik stond een paar minuten voor tijden nog 1-2 achter tegen mijn grootste concurrent. In de laatste 5 minuten 2x gescoord en zodoende kampioen geworden in de IX.553.
      zondag 16 januari 2005 @ 22:51:01 #147
    32422 engessa
    Who's dirty?
    pi_24603953
    Trouwens, ik wil deze Firefox extension nog ff spammen: http://foxtrick.euweb.cz/?pg=Info

Mocht je Firefox gebruiken even deze extension gebruiken en je krijgt allemaal handige extra opties in Hattrick. Zien is geloven! Echt heel handig, zo krijgen je gekleurde sterren, foto's bij je team/sterrenoverzicht (wat heel handig is bij het transfer zoeken) en nog veel meer.
      zondag 16 januari 2005 @ 22:56:07 #148
    11923 I.R.Baboon
    pi_24604010
    Ik gebruik die extension ook al een tijdje, voornamelijk vanwege die gekleurde sterren. Veel overzichtelijker.
      zondag 16 januari 2005 @ 22:57:06 #149
    50936 The_Hives
    pi_24604020
    Yes, de Dapp're Strijders zijn kampioen

Ik stond eerst 2-0 achter (gebeurde binnen 2 minuten van elkaar) en langzamerhand kreeg ik steeds meer kansen en begon ik te scoren. Uiteindelijk met 3-2 gewonnen.

Dit zal me niet de ik-kom-terug-van-een-grote-achterstand-award opleveren, maar toch een mooie comeback
    Fok! Federatie
    pi_24604107
    HIVES, gefeliciteerd man!
      zondag 16 januari 2005 @ 23:08:01 #151
    50936 The_Hives
    pi_24604167
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 23:04 schreef komrad het volgende:
    HIVES, gefeliciteerd man!
    thnx jij ook uiteraard
    Fok! Federatie
    pi_24604213
    2e geworden!!! Had geen kans meer op een 1e plek. Maar ik ben zeer tevreden over mijn 1e hattrick seizoen!!! Op naar de VIII en veel trainees kopen/verkopen en daarmee flink wat geld verdienen!!!!
    pi_24604227
    Iedereen die gepromoveerd is gefeliciteerd bij deze... zittenbljvers en degradaten suc6 gewenst, het komende seizoen wordt vast beter!!!
    pi_24604240
    Overigens heeft 1 van mn spelers rood gehaald, gaat die kaart mee naar de 1e wedstrijd van het volgende seizoen?
    pi_24604301
    nee hoor joralf die word je over een week of zo kwijtgescholden
    pi_24604345
    mooi

Nu slapen, morgenochtend persbericht!!! Had JD nog radio vanavond?

Clanwar overigens 17-3 gewonnen
    pi_24604357
    beetje laat met vragen
    maar is voor een vleugelspeler, passing belangrijker of positiespel?

stom om dat nu te vragen
      zondag 16 januari 2005 @ 23:30:00 #158
    50936 The_Hives
    pi_24604586
    quote:
    Competitie: VII.194 (25482) [Voeg dit toe aan je bookmarks]

Land: Nederland
    Divisie: 7 van de 9

Team Gespeeld Goals Punten
    1. Dapp're Strijders 14 52 - 12 37
    2. troepers 14 49 - 9 33
    3. desk_9 14 40 - 13 33
    mooi he
    Fok! Federatie
    pi_24604811
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 22:51 schreef engessa het volgende:
    Trouwens, ik wil deze Firefox extension nog ff spammen: http://foxtrick.euweb.cz/?pg=Info

Mocht je Firefox gebruiken even deze extension gebruiken en je krijgt allemaal handige extra opties in Hattrick. Zien is geloven! Echt heel handig, zo krijgen je gekleurde sterren, foto's bij je team/sterrenoverzicht (wat heel handig is bij het transfer zoeken) en nog veel meer.
    Heb hem geïnstaleerd, bedankt!
    Signature?
    pi_24605645
    Ik was al kampioen, maar door mn 4-2 gewonnen wedstrijd heb ik mn ongeslagen status vast weten te houden (12 keer winst en 2 keer gelijk) Die 4-2 overwinning was toch redelijk onverwacht gezien het feit dat ik vanaf minuut 8 met 10 man speelde door het volgende:
    quote:
    In de 8e wedstrijdminuut deelde Pornthep Roongruengwuthikul van Moonsquad een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd.
    en dat bij een stand van 1-0 voor mij. Ik wist gelukkig nog voor de rust uit te lopen naar 4-0 wat een toch wel redelijke safe marge is al weet je et in Hattrick nooit.
    Ik had ook de topscorer van de competitie in mn team met 20 doelpunten (helaas brengt de nr2 in die lijst niks op, want die was ook van mij met 17 doelpunten)
    Ik twijfel nog of ik mn stadion dit seizoen NOG een keer zal uitbreiden nu ik net uit de schulden ben.
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
    pi_24605887
    Je brengt me op een idee

Ik zou natuurlijk nog een keer uit kunnen breiden, maar ja sta nu nog 90k rood. Lijkt me toch niet zo'n goed idee vooral omdat je aan het begin van het seizoen niet echt veel toeschouwers trekt en ik niet meer mag hopen dan 1 rondje beker, als ik geluk heb met de loting.

Maar ja mijn dag is toch goed
    pi_24605994
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 00:32 schreef komrad het volgende:
    Je brengt me op een idee

Ik zou natuurlijk nog een keer uit kunnen breiden, maar ja sta nu nog 90k rood. Lijkt me toch niet zo'n goed idee vooral omdat je aan het begin van het seizoen niet echt veel toeschouwers trekt en ik niet meer mag hopen dan 1 rondje beker, als ik geluk heb met de loting.

Maar ja mijn dag is toch goed
    haha mijn stadion heb ik begin van dit seizoen al verdubbeld qua capaciteit, maar ja het word zo duur vanaf volgend seizoen
      maandag 17 januari 2005 @ 09:13:43 #163
    44902 R_B
    pi_24608668
    Volgens series.cgi zou ik tegen dit team moeten in de beker..the birds (145275)

dit is een WO team, wat wel een default opstelling heeft....kan iemand me uitleggen hoe dit zit/gaat?
    pi_24608676
    welke website is dat R_B??
      maandag 17 januari 2005 @ 09:32:43 #165
    44902 R_B
    pi_24608893
    het schijnt dat die bekerratings niet echt betrouwbaar zijn, en dat hoop ik maar want mijn tegenstander die ik nu zou krijgen, daar word ik niet vrolijk van. League is wel betrouwbaar als ik het goed heb
    pi_24609151
    mag ik, als 5de van een VIII, meedoen aan de beker?
    pi_24609167
    ja assperine, iedereen in de VIII mag meedoen
    pi_24609209
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 10:08 schreef komrad het volgende:
    ja assperine, iedereen in de VIII mag meedoen
    money money money money
    whehe
    voor die ene ronde dan
    heb het wel nodig, aangezien er geen inkomsten zullen zijn in het tussenseizoen (hoe lang duurt die overigens?)
    pi_24609256
    2 weken asspirine, als je veel geluk hebt mag je tegen een WO team spelen en dan kan je zelfs nog een rondje verder komen. Je krijgt volgende week nog wel 30 euri voor elke seizoenskaarthouder, ik weet niet precies wanneer dat is maar dat kan je uitzoeken op de hattrick site.
    pi_24609300
    1 week op conditie trainen of 2 weken, dat is nog een keuze die ik moet maken...

trainingsvorm verandert vrijdag pas hé?
    dan kan ik nu al verandering inzetten, toch?
    pi_24609327
    ja je kan dat nu al veranderen, wat train je? Als je nu conditie gaat trainen is wel een gevolg dat je vorm komende week er niet beter op zal worden. Waarschijnlijk heb je toch niet zo veel kans in de beker, veel hang wel van je tegenstander af natuurlijk, dus dat moet je even afwegen
    pi_24609435
    ik train nu vleugelspel, ik ga gewoon voor het tussenseizoen op conditie
    en daarna terug op vleugel

of ik de 2 weken volhou is iets anders
    ik speel mee in de beker eerder voor het geld dan voor een volgende ronde (te kleine kans)

ik ga nu maar veranderen naar conditiei
    vergeet ik het zeker niet

edit, hij schakelt direct over naar conditie, ipv te zeggen dat je daar nog op moet wachten?
    pi_24609478
    hij geeft een melding en vijdag doet ie het ook, BTW kan je beter volgende week pas doen. Je kan deze week nog 2 wedstrijden spelen en dus meer trainees training geven.

De volgende 2 weken kan je maar 1 wedstrijd spelen en dan kan je beter conditie trrainen
    pi_24609543
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 10:31 schreef komrad het volgende:
    hij geeft een melding en vijdag doet ie het ook, BTW kan je beter volgende week pas doen. Je kan deze week nog 2 wedstrijden spelen en dus meer trainees training geven.

De volgende 2 weken kan je maar 1 wedstrijd spelen en dan kan je beter conditie trrainen
    deze week 2?
    training begint in volgende volgorde ( zondag wedstrijd, woensdag friendly, trainingsveranderingen vrijdag)
    pi_24609635
    Toch Kampioen!!!! FC Gouda

Competitie: V.152 (8269)

Land: Nederland
    Divisie: 5 van de 9

Team Gespeeld Goals Punten
    1. FC Gouda 14 49 - 20 30

2. ajax87 14 38 - 21 29
    3. Marleen d'r Mannen 14 44 - 19 28
    4. KFC Hamont '99 14 43 - 20 28

5. FC Hamer-en-Sikkel 14 29 - 42 19
    6. FC Velsenoord 14 37 - 41 18

7. de harrie's 14 11 - 39 6
    8. *TecA* 14 16 - 65 4
    pi_24609872
    Het is 20:00 uur!
    De wedstrijd van het seizoen, de klassieker!
    Robarka - Terheijde AZ United.
    Robarka kwam met een onervaren en erg jong team op het veld.
    Topspelers van het begin van het seizoen zijn voor veel geld verkocht om zodoende jonge trainees aan te kunnen trekken. Het beloofde een mooie avond te worden. Vol stadion, 40.000 man op een paar na! De nummer 2 tegen de Nummer 1. Voor Terheijde ging het nergens mee om. Zij waren al zeker kampioen. Winst zou voor hen directe promotie betekenen. Robarka moest winnen om de tweede plaats te behouden. Daarnaast moest er door het topspitsen duo gescoord om de gouden schoen in de wacht te slepen.

De scheidsrechter fluit voor de eerste maal, de wedstrijd begint.
    Terheijde gaat als een razende van start. Binnen 6 minuten komen ze op een 0-1 voorsprong. Kort daarna al is het 0-2. Robarka dreeg ten onder te gaan aan de druk en de spanning. Maar het jonge flexibele team wilde niet voor 40.000 man voor schut gaan en perstte er een tegenoffensief uit. Na een tweetal kansen is het in de 31ste minuut raak Hakan Mellel zet een 1-2 score neer en meldt zich in de strijd om de gouden schoen. Niet lang daarna krijgt Robarka kans na kans en het kon ook niet lang wachten voordat de gelijkmaker binnenviel. Wederom Hakan Mellel met een sublime kopbal! Op dit moment is Hakan Mellel samen met Onze Olav van der Burg en een speler van een concurrent topscorer van de divisie. Maar 2-2 dus een verdiende score gezien het aantal kansen. Door de euforische stemming na deze comeback in de wedstrijd verget Robarka door te gaan en sluipen er fouten in het spel. Vlak voor rust wordt er een fout in de verdediging gemaakt, waardoor Terheijde nog net met 2-3 voorkomt.
    In de rust wordt er besloten dat het alles of niets zal zijn, vol op de aanval en overal keihard erin gaan. Helaas had Terheijde hetzelfde idee en dan komt de kwaliteit van de tegenstander naar boven drijven. Binnen No Time komt Terheijde op een 2-6 voorsprong, maar bij de 2-4 was het pleit al beslecht. Na dat doelpunt konden de spelers van Robarka zich moeilijk opladen. Even leek het tij weer te kunnen keren. Terheijde trok zich terug en liet Robarka komen, wat weer tot kansen leidde, maar keer op keer geen resultaat. Een kwartier voor tijd wordt nog iets van de eer gered als Olav van der Burg de 3-6 binnen schiet en daarmaa officieel de gouden schoen in ontvangst mag nemen!

Eindstand:
    ik hoop dat de plaatjes er snel zullen staan

Topscorers:

Conclusie:

Juiste plaats voor het huidige team.
    Volgend jaar een tussen jaar met veel nieuwe trainees!
    Blij met de topscorers!
      maandag 17 januari 2005 @ 10:59:42 #178
    44902 R_B
    pi_24609897
    yihaa..

Als de loting zo wordt vd beker heb ik de eerste ronde WO...

zie dit:
    Teams zonder eigenaar
    Als een team geen eigenaar meer heeft (verlaten door zijn menselijke gebruiker), zal het de standaardopstelling gebruiken tot de opstelling automatisch wordt gereset. Zo'n reset wordt driemaal per seizoen uitgevoerd: Voor de midweekwedstrijden van week 1 (de eerste bekerronde), week 8 (seizoenshelft) en week 15 (kwalificatiewedstrijden). Na de reset zullen alle teams zonder eigenaar overgaan tot een walk-overopstelling (0 spelers). Eigenaarloze teams zullen zo uit de competitie degraderen, tot ze één van de laagste twee divisies bereiken, alwaar ze een nieuwe eigenaar zullen krijgen. Opstellingresets zullen alleen uitgevoerd worden op teams die hun eigenaar verloren hebben en niet op teams die er nooit één hebben gehad.
    pi_24610281
    Ik ben 3de geworden in VI.680 ik heb een fanclub van 1009 leden, zal ik mn stadion van 20.000 plaatsten nog snel uitbreiden? Ik heb nog 50000 euro over.
    Цой жив
    pi_24610384
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 11:26 schreef Zwoerd het volgende:
    Ik ben 3de geworden in VI.680 ik heb een fanclub van 1009 leden, zal ik mn stadion van 20.000 plaatsten nog snel uitbreiden? Ik heb nog 50000 euro over.
    Vind het erg klein voor 1009 supporters.....
    Ik zelf heb 1380 supporters (ongeveer)
    Ben derde geworden in VI.656.
    Heb een stadion van 40.000 en bijna elke thuiswedstrijd bijna vol!
    Ik zou het doen, maar is 50.000 wel genoeg???
    Kun je niet echt flink verbouwen en dan is het misschien weer zonde van het geld!
      maandag 17 januari 2005 @ 11:34:25 #181
    44902 R_B
    pi_24610393
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 11:26 schreef Zwoerd het volgende:
    Ik zou het gewoon doen....
    pi_24610447
    Heeft er iemand nog een leuke midfield trainee voor me?
    Moet me geld kwijt !
      maandag 17 januari 2005 @ 11:37:59 #183
    50936 The_Hives
    pi_24610452
    50k over als in : zwarte cijfers of 50k over als in: meer schuld kan niet?

Anders zou ik er wel tijdelijk flink rood voor gaan staan . Dat heb ik ook gedaan om naar 30k stadion te gaan met 850 supporters.
    Fok! Federatie
      maandag 17 januari 2005 @ 11:39:40 #184
    50936 The_Hives
    pi_24610478
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 11:37 schreef Robar het volgende:
    Moet me geld kwijt !
    hoeveel wil je er
    Fok! Federatie
    pi_24610597
    vindt ik ook Hives!
    pi_24610643
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 11:39 schreef The_Hives het volgende:

[..]

hoeveel wil je er
    Ik heb nu 7 midfield trainees!
    Ik heb twee boden lopen op nieuwe, dus ik heb er nog 1 nodig !
    pi_24610659
    quote:
    Moet me geld kwijt !
    hoeveel geld heb je en wat voor een mid heb je nodig?!?!
    pi_24610697
    Heb een miljoen, minus wat die twee (waarschijnlijk 1 andere gaat kosten!)

Minimaal redelijk pm en redelijk passen, maar liefst iets hoger uiteraard!
    pi_24611177
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 11:37 schreef The_Hives het volgende:
    50k over als in : zwarte cijfers of 50k over als in: meer schuld kan niet?

Anders zou ik er wel tijdelijk flink rood voor gaan staan . Dat heb ik ook gedaan om naar 30k stadion te gaan met 850 supporters.
    Ik heb nu gewoon 50k in de plus, als ik nu een uitbbreiding doe raak ik wel dik in de schulden, maar als je ziet wat de prijzen volgend jaar zijn
    Цой жив
      maandag 17 januari 2005 @ 12:35:05 #190
    50936 The_Hives
    pi_24611285
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 12:27 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ik heb nu gewoon 50k in de plus, als ik nu een uitbbreiding doe raak ik wel dik in de schulden, maar als je ziet wat de prijzen volgend jaar zijn
    je moet de afweging maken: wat kost een groter stadion extra per week aan onderhoud tegenover wat kost een groter stadion volgend jaar extra om te bouwen. Als de onderhoud goedkoper is: doen.

De keuze maakt het makkelijker als je natuurlijk bonussen krijgt en nog spelers te verkopen hebt (ivm rente uiteraard).
    Fok! Federatie
    pi_24611536
    quote:
    Moet me geld kwijt !
    Komt dat zien! Komt dat zien!

FC KVK (365446)

Juan Ojea (50698164)
    Anton Iftodi (50689016)
    Borys Cymborski (50662215)
    Jonas Östland (51054719)
    Bernhard Jonasson (50702158)

edit: alleen geen bijstats dus is vast niet wat je zoekt
    pi_24611770
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 11:53 schreef Robar het volgende:
    Heb een miljoen, minus wat die twee (waarschijnlijk 1 andere gaat kosten!)

Minimaal redelijk pm en redelijk passen, maar liefst iets hoger uiteraard!
    je mag voor een miljoen 1 van mijn 2 17 jarige trainees kopen? Zijn uitstekend..... ( bijna formidabel ) want hun maatje die ongeveer tegelijk met ze naar uitstekend steeg is nu inmiddels formidabel...... is ook 17 trouwens.....

Maar ik zou even wachten als ik jouw was met het kopen van trainees....... wacht even tot week 3 of 4 van het volgende seizoen......
    pi_24611929
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 13:13 schreef Tim_G het volgende:

[..]

je mag voor een miljoen 1 van mijn 2 17 jarige trainees kopen? Zijn uitstekend..... ( bijna formidabel ) want hun maatje die ongeveer tegelijk met ze naar uitstekend steeg is nu inmiddels formidabel...... is ook 17 trouwens.....

Maar ik zou even wachten als ik jouw was met het kopen van trainees....... wacht even tot week 3 of 4 van het volgende seizoen......
    Ik zie het, de bedragen zijn op dit moment buitensporig hoog!
    Ik wacht wel even!
    pi_24612030
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 12:52 schreef qyn het volgende:

[..]

Komt dat zien! Komt dat zien!

FC KVK (365446)

Juan Ojea (50698164)
    Anton Iftodi (50689016)
    Borys Cymborski (50662215)
    Jonas Östland (51054719)
    Bernhard Jonasson (50702158)

edit: alleen geen bijstats dus is vast niet wat je zoekt
    Lage TSI allemaal
    Ik wacht wel even!
    Misschien dat ik wel wat anders doe met het geld!
    pi_24612101
    Voor de beginners heb ik misschien nog wel wat in de verkoop staan:
    Erwin Delabre (40316503) 20 jr vleugelspeler (2 ster)
    Olav Stavenuiter (38203296) 20 jr aanvaller (2,5 ster)
    Willian ten Bruggencate (37132583) 22 jr middenvelder (2,5 ster)
    Joop Franck (26696945) 25 jr verdediger (2,5 a 3 ster)
      maandag 17 januari 2005 @ 14:10:30 #196
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_24612441
    Link om te kijken welk bedrag aan bonus je krijgt: http://www.databased.at/hattrick/x%2Dray/

Ik krijg nog 130.000
    Kan ik nog mooi mijn stadion mee verbouwen
    pi_24612583
    total bonus 96400 ¤

Heeee, dan is mijn budget boven de miljoen
    He shit, ik heb al 10.000 voor mijn topscorer gehad!
    Maar dan nog en mooi saldo zo an het begin van het seizoen!
    pi_24612784
    ik krijg 115k, voor de schuldsaneringe
    pi_24613054
    He ppl, wat is het belangrijkste voor een centrale verdediger?
    Alleen verdedigen en conditie? Of ook passen of iets anders?
      maandag 17 januari 2005 @ 15:18:59 #200
    50936 The_Hives
    pi_24613129
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 15:08 schreef Robar het volgende:
    He ppl, wat is het belangrijkste voor een centrale verdediger?
    Alleen verdedigen en conditie? Of ook passen of iets anders?
    http://www.databased.at/hattrick/

Verdedigen is belangrijkst. Als je een counterploeg hebt of wilt, moet je ervoor zorgen dat je ook veel passen hebt. Anders is het minder belangrijk.
    Fok! Federatie
    pi_24613193
    Toevoeging, als je een wingback wil die je normaal of aanvallend opstelt is winging belangrijk en als je een CD aanvallend opstelt heb je PM nodig
    pi_24613327
    Ik hoop op een storing van Hattrick!
    Alleen dat salaris

Transferlijst: Centrale verdediger

Deadline: 19-01-2005 om 21:10

Vraagprijs: 10 000 ¤

Hoogste bod:
    62 000 ¤ door Robarka

Plaats een bod op deze speler:
    ¤
    Transfervergelijking

Het maximumbod voor deze speler zou (gezien zijn TSI) 337 700 000 ¤ zijn.

Martin Kindbrant (10968017)
    22 jaar, matig in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
    Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Sverige
    Total Skill Index (TSI): 33 770
    Loon: 33 096 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Super Youngsters

Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: reusachtig
    Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 3
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
    pi_24613353
    plaats 4 en 5 heeft een bonusverschil 15.000
    ik zit dus met 0
    pi_24613570
    Robar

leuke daytrade
    pi_24613616
    omg, zijn salaris wordt mijn ondergang denk ik (als ik hem zou hebben)
    pi_24613646
    He verdorie er heeft iemand overboden

Ik ga voor de 100K
    pi_24613690
    kijk eens naar zijn beste wedstrijd, hoeveel sterren haalt hij?
    pi_24613716
    6,5

Zit nu in een bidwar met een vierdeklasser
    150K
    pi_24613754
    200K
    Concurrent 1 is afgehaakt

Zijn contract ligt al klaar
      maandag 17 januari 2005 @ 17:09:41 #210
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24613815
    Mwah, tel maar 4,5 miljoen op bij het huidige bod..
    Dan is ie misschien voor jou...
    De bieding loopt pas over 2 dagen af he
    En ik heb Hattrick nog nooit 2 dagen down gezien...
    het is Fok! niet!!!

Heb je dat nog in contanten op het kantoor liggen?
    Zo ja, roep dan ff waar
    pi_24613851
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 17:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Mwah, tel maar 4,5 miljoen op bij het huidige bod..
    Dan is ie misschien voor jou...
    De bieding loopt pas over 2 dagen af he

Heb je dat nog in contanten op het kantoor liggen?
    Zo ja, roep dan ff waar
    JD wat doe je?

Al mijn hoop gevlogen!!

maar zoals ik al zei, ik hoop op een storing, iemand een wormpje over?

Ben voorlopig wel bieder nummer 1!
      maandag 17 januari 2005 @ 17:15:49 #212
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24613869
    pi_24614249
    17-01-2005 FC KVK is niet meer...
    Hervormingen alom. Het bestuur van FC KVK heeft grootse veranderingen aangekondigd welke zich direct tonen in de vorm van een nieuwe teamnaam:

Vol trots presenteren wij: Waailappen United

Alle supporters zijn uitgenodigd op woensdag a.s. voor een grootsch virtueel feest (met bier) en kunnen daarbij meteen gratis hun vlaggetjes, petjes en t-shirts komen omruilen bij Priscilla van de kantine.

De Waailappen-selectie zal er alles aan doen om het komende kampioenschap binnen te halen.

maandag 17 januari 2005 @ 20:18:59 #214
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24614344
    KUT!

Woensdag zit ik in Zweden
      maandag 17 januari 2005 @ 20:26:36 #215
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_24614414
    Waailappen United

ps. ik wil mezelf nomineren voor beste doelsaldo
    71-11
      maandag 17 januari 2005 @ 20:26:44 #216
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24614416
    Waailappen-Federatie (Waailappen)

Alleen voor de echte waailappen!
    Helden zijn niet welkom!

Jaja, er is een nieuwe fed opgericht... Geen idee wat ik er mee wil...
    Maar als je een echte waailap bent, ben je welkom

maandag 17 januari 2005 @ 20:31:52 #217
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_24614476
    Je raakt dan wel 10% van je bestaande supporters kwijt of is die regel niet meer van kracht?
      maandag 17 januari 2005 @ 20:34:32 #218
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24614504
    3%.... en 10000 kosten... bij het veranderen van je clubnaam...
    Een fed joinen is wel gratis
    pi_24614554
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 20:31 schreef Patron het volgende:
    Je raakt dan wel 10% van je bestaande supporters kwijt of is die regel niet meer van kracht?
    Ik ben net 24 hele supporters kwijtgeraakt.. en 10K..

Maar het was het waard
    pi_24614585
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 20:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
    3%.... en 10000 kosten... bij het veranderen van je clubnaam...
    Een fed joinen is wel gratis
    Pff, die federatie, waailapperig hoor
    pi_24614590
    ja idd... noob federatie

en de naam zegt het al he

Ik kan 70k aan extra inkomsten verwachten ben dan bijna uit de min
      maandag 17 januari 2005 @ 21:53:54 #222
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24615023
    Zow...
    stadion wordt verbouwd... Voor de 2e maal dit seizoen...
    7k --> 30k --> 40k

Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 210 800 ¤ betaald.

Altijd fijn...
    En als ik die speler donderdag verkoop, heb ik gelukkig nog 1,1 miljoen achter de hand...
    pi_24615303
    Even jullie mening ik heb net weer een verdediger gekocht voor een belachelijklaag bedrag echt geweldig er is nu 2,6 miljoen op mijn 18 jarige briljante geboden en dit wordt de vervanger hij koste maar 1.180.000

Ilpo Uski
    TSI=4 340 , 20 jaar, redelijk vorm
    Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap

Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
    Scoren: matig Spelhervatting: zwak
    (John Lennon)
      maandag 17 januari 2005 @ 22:15:50 #224
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24615368
    Hehe, dat is ziekelijk...
    Dat is echt een hele mooie...
    Dia had best wat duurder kunnen zijn...

Feli
    pi_24615693
    17-01-2005 Newbie startcondities
    We willen de speelervaring voor newbies verbeteren (dus niet zozeer de startcondities).

Tot nu begonnen newbies met 500 fans, wat meer was dan het systeem een nieuwe club normaliter kon laten vasthouden. Dus zag de doorsnee newbie in de eerste speelmaanden zijn fanclub leeglopen, zelfs al werden er wedstrijden gewonnen. Niet een erg logische ervaring.

Nu hebben we twee dingen veranderd.
    Je begint voortaan met een heel klein fanclubje (100 leden), maar dat zal onder normale omstandigheden in de eerste maanden groeien i.p.v. krimpen, want de fanclubformule is veel royaler gemaakt voor nieuwe clubs. Volgens ons is dit zinniger en meer in overeenstemming met wat een newbie verwacht: je begint klein en wordt beloond als je team erop vooruitgaat.
    De groeiformule voor fanclubs is dus genereuzer voor newbies dan eerst.

Ten tweede zal, vanaf het stijgen van de verbouwingskosten van de stadions, het uitgangsstadion voor nieuwe clubs groter worden dan nu: 12.000 plaatsen (was 7000).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit vind ik dus een beetje triest.... heeft me net 200k gekost om naar 14k plaatsen in mn stadion te gaan en dan krijgen die eikels die zometeen in de 10e divisie komen gewoon 12k aan plaatsen..... ze beginnen dan wel met minder supporters, maar ik vind het toch een beetje triest.... ga ik er ook nog wat op vooruit?
      maandag 17 januari 2005 @ 22:40:27 #226
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24615744
    Ja, je hebt meer ervaring en je maakt geen beginnersfouten meer...

Matige poging om je gerust te stellen..
    Sorry
    pi_24615843
      maandag 17 januari 2005 @ 22:46:16 #228
    27167 SuperWeber
    pi_24615852
    Het komt allemaal goed Joralf
    pi_24615910
    nee vast niet

Als die 10e divisie kleuters straks maar hard gaan bieden op mn spelers...
      maandag 17 januari 2005 @ 23:06:59 #230
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24616165
    kleuters? LEUK!
    pi_24616169
    Die 10 klassers krijgen maar 100 supporters. Daar zal ik minder blij mee zijn hoor. Groter stadion welk je lastig vol krijg.
    pi_24616244
    Owja en ze hebben meteen hogere stadionkosten welk ze er niet direct uithalen denk ik
    pi_24616652
    ach ja ik zit nu met een 20k stadion waar ik dik voor betaald heb, en zij krijgen zo 12k waardoor ik niet zo veel meer inkomsten heb uit de kaartverkoop. Ze beginnen met 100 supporters ja maar als ze een paar wedstrijdjes winnnen komze er met 30-40 per week bij gok ik zo.
    pi_24616833
    Ik vind het wel een goedplan om het stadion voor de nieuwe teams wat groter te maken.
    niet alleen om dat uitbreiden voor hun straks veel meer kost dan voor ons.
    wij konden het dit seizoen immers nog veranderen als wij willen.
    maar ook omdat het steeds moeilijker wordt als je net met HT begint.
    ik speel het nu al een aardig tijdje, ben in mijn eerste seizoen gedegradeerd, en daarna weer terug gepromoveerd naar VI.
    Voor een newbie lijkt het dus heel wat dat ik in VI speel maar ik heb er niks voor hoeven doen
    En omdat in VI gewoon wat meer geld zit heb ik mijn team lekker kunnen versterken en zal ik nooit zo snel meer in financieele problemen komen, terwijl het voor newbies vooral in het begin erg moeilijk is om niet te ver in de schulden te komen.
    pas als ze een tijdje bezig zijn en genoeg spelers omhoog hebben getraind hebben ze ook wat te besteden.
    Ik hoop dat veel newbies het nu wat makkelijker krijgen zodat ze het leuker gaan vinden want als je gelijk al dik in het rood staat is de kans groot dat het een WO team wordt.
    (John Lennon)
    pi_24616917
    ik wil dat de newbies zo snel mogelijk in de schulden komen
    en daarna hun beste speler te koop zetten (haast elke team heeft 1 goede speler)
    waarna ik ze voor een prikkie kan kopen

en er zal gretig aftrek zijn voor mijn toekomstige wereldverdedigers (de newbies zorgen voor de bidwar, een rijkere team uit een hoger divisie pikt het op en komt met het uiteindelijk bedrag )

I've got it all figured out
    pi_24616938
    MB ik ben nu een dik seizoen bezig en had ook een rukteam een geen geld. Ik heb dit seizoen een significant deel van mijn verkoopwinsten moeten stoppen in mijn stadion om iig 20k te hebben. Wat heb ik dan nog voor een voordeel op een team dat nu begint, behalve de tijd die speel dan he.
    pi_24617128
    dat is idd ook belachelijk, ik heb mede dankzij mijn investeringen zo'n zware schuld gehad
    en ik zit slechts op 13k...

het enige voordeel dat ik zo kan bedenken is dat ik geen beginnersfouten meer maak (denk ik)
    en dat ik al een beetje gevorderd ben in het trainen van spelers

zij zullen hun stadion niet moeten uitbreiden tot het eind van divisie 9 of begin van divisie 8
    dus dat extra geld dat ze dan zouden uitgeven doet er echt niet toe
    als ze dan toch weten te promoveren hebben ze tegen dan al een goede wekelijkse inkomen etc...

maar qua jeugdopleiding sta ik even ver als hen, omdat ik er simpelweg geen geld voor over had
    pi_24618110
    @ Komrad: MB ik ben nu een dik seizoen bezig en had ook een rukteam een geen geld

Dat is juist de LOL van HT dat heeft volgens mij echt iedereen. (behalve dan de boost teams van het eerste uur)
    ik had geloof ik toen ik in VI begon (toen nog de laatste divisie) maar 2 spelers met een skil: goed en verder was echt alles matig of redelijk maar vooral onbruikbaar.
    toen heb ik ook lang nodig gehad om mijn team op te bouwen en om te trainen tot wat het nu is.
    (vorige week 48 sterren )
    Maar je moet niet vergeten dat het aantal supporters bijvoorbeeld voor een nieuw team op 100 begint dat voordeel heb jij weer, wat toch zeker ook best belangrijk is.
    en als een newbie uit divisie 10 ook nog een bagger team heeft, wat nu nog erger schijnd te zijn dan toen ik begon. en hij moet dan ook nog zijn stadion voor 2 keer zoveel geld uitbreiden dan is de kans dat hij het financieel niet red wel heel erg groot.
    het is niet voor niks dat er zoveel newbie teams alweer zo snel een WO team worden.
    wat weer van invloed is op andere teams want als ik 6 WO teams in mijn divisie zou hebben wat ik al een paar keer heb gezien, dan zou voor mij de LOL er ook snel afzijn.

Het is voor een team die nu nog begint al haast niet meer te doen om V te halen, dus een klein voordeeltje moet kunnen.
    Dat jij nu al betaald hebt is opzich jammer voor jou maar ik denk niet dat je zou willen ruilen voor een team uit divisie 10?

Je moet het zo zien HT heeft natuurlijk ook een financieel doel, reken maar dat er veel kosten aan zitten om zo'n site te onderhouden, zeker omdat er niet echt adverteerders zijn zoals op andere sites.
    voor HT is het dan ook noodzakelijk om ook in de lagere divisies veel supporters te krijgen.
    vandaar dat ze zo druk bezig zijn het voor al die newbies die afhaken omdat ze het te moeilijk vinden het wat aantrekkelijker te maken (zo als bijvoorbeeld die domme groene linksjes)

Al zou wat extra voorlichting aan newbies mischien beter werken, ik heb ook nog teams in mijn divisie die nog gewoon spelers trainen die ouder zijn dan 22 en echt niet zo extreem goed zijn dat ze dan nog de moeite waard zijn om te trainen, er zijn zelfs genoeg mensen die nog spelers van 26 of 27 trainen LOL.
    of nog erger nog steeds een zwak coach hebben.

ik ben van mening dat als je als beginnend team gelijk een redelijk coach aanneemt met slecht leiderschap 79K en je investeerd de rest van je geld in verdedigers of middenvelders van maximaal 18 jaar dat je dan makkelijk binnen een seizoen zo'n winst kunt maken dat je behalve van dat geld nieuwe spelers kunt kopen om te trainen je ook genoeg geld overhoud om ervaren spelers te kopen om je op andere posities te versterken.

Bij middenvelders bijvoorbeeld kun je er iedere week 6 trainen + 4 voor 50%.
    en bij verdedigers kun je er 10 trainen dat is de beste manier om snel geld te verdienen en te promoveren.
    mijn neefje bijvoorbeeld traint vanaf het begin verdedigers en is nog maar 2 seizoenen bezig (oke beetje hulp van mij als hij vragen had) maar het is toch zijn eigen verdiensten dat hij nu al 2 keer kampioen is geworden, een score van 100%.
    en dan heeft hij nu in VII ook nog eens een paar formidabele verdedigers

dus als je maar goed bezig bent met trainen is het volgens mij nog steeds een makkie om snel naar minstens VI te promoveren ook voor de nieuwe newbies (al zou het daarna moeilijker worden gok ik)
    (John Lennon)
    pi_24618403
    Een heel verhaal maar waar het om gaat is dat je gewoon een groot voordeel hebt als je eerder begonnen bent. Voor mensen die in de IX begonnen zijn is het niet makkelijk om zomaar die achterstand op een team dat, als jij, in de VI begonnen is weg te werken. Niet dat mijn spelplezier daar minder van wordt hoor.
    Er wordt nu getracht met bepaalde veranderingen het spelen voor de lagere teams aantrekkelijk te maken en dat is goed voor het spel denk ik. Ik denk dat je echter ook iets moet doen om teams gelijkmatig te behandelen. Kijk bv naar jouw situatie, je zal waarschijnlijk de eredivisie nooit halen omdat je vrijwel onmogelijk de benodigde financiele middelen daarvoor kan verkrijgen.

Maar om even terug te komen op het spelgenot. De een haalt dat uit het spelen van het spelletje an sich en de ander uit het presteren (de meeste uit een combi). Ik kan me goed voorstellen dat mensen zich serieus genaaid voelen die net 2 weken geleden begonnen zijn en maar een 7k stadion hebben. Persoonlijk zou het me niet zo veel uitmaken nogmaals, omdat er betere manieren zijn om geld te verdienen maar toch. Als je een game als HT beheerd moet je proberen iedereen zijn plezier te gunnnen en dat doe je door gelijkwaardigheid. Elke verandering heeft zijn voordelen en nadelen en we zien wel hoe het uitpakt. Ik wil iig niet op nieuw beginnen!
      dinsdag 18 januari 2005 @ 07:06:08 #240
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24620038
    18-01-2005 "Schieten" verbeterd
    Aanvullend op de twee nieuwe trainingstypen die hieronder staan, hebben we het zelden benutte trainen in schieten ongeveer 25% effectiever gemaakt dan het was.

18-01-2005 Twee nieuwe trainingstypen
    Er worden twee nieuwe trainingstypen toegevoegd:

* Openingen maken verhoogt de vaardigheid in passen van zowel verdedigers als middenvelders. Het komt overeen met het trainen van de "korte pass", maar dat is voor aanvallers en middenvelders, en de nieuwe trainingsvorm is per positie 10-15% minder effectief.

* Controlerend spel. Ook dit trainingstype is voor verdedigers en middenvelders, maar bedoeld om hun verdedigende vaardigheden te vergroten. In essentie gaat het erom dat je spelers worden getraind hoe ze zich moeten opstellen als het team in de verdediging is. Omdat je met dit type ruwweg twee keer zoveel spelers tegelijk kunt trainen als met "verdedigen", is het per speler ongeveer half zo effectief.

Doel van deze twee nieuwe trainingstypen is de verdere uitbreiding van de secundaire-vaardighedentraining.
    pi_24620127
    Heeft geen zin dus voor mij, ik train scoren
      dinsdag 18 januari 2005 @ 08:30:39 #242
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24620419
    quote:
    De een haalt dat uit het spelen van het spelletje an sich
    Mooie uitdrukking blijft dat toch

Maareh, ik denk dat er vaak vergeten wordt in het verhaal van hierboven dat de spelers van divisie X mensen ook slechter zijn dan de spelers waar wij mee begonnen of waar komrad mee begon. Er zit een dalende curve in, zodat er toch een verschil is.
    Maar het eerste Xe divisie team wat tegen mij komt te spelen omdat ze 4 keer gepromoveerd zijn (dan vermoed ik ondertussen wel 5 keer) verdient respect hoor
    pi_24620816
    leuk die andere training, als dat nog voor volgende week doorgevoerd word, is het wel iets voor de tussenweken omdat je zo al je trainees wat kan laten trainen
    pi_24620946
    Ik moet op zoek naar een nieuwe coach. Het leiderschap van mn huidige is gedaald naar waardeloos. Is kijken hoeveel geld ik kan vrijmaken voor een nieuwe.
    pi_24620992
    @avw is dat zo erg dan, hij kan nog naar waardeloos voordat je trainer in trainingsskill daalt. Motsen en pIccen heeft weinig nut maar dat is met slecht leiderschap ook
    pi_24621031
    Het JD, bod is nog steeds laag
    Ik denk dat ik nog wel kans maak

3. Martin Kindbrant 263 000 ¤ (Demon1978)
    Is eigendom van: Super Youngsters
    Leeftijd: 22 jaar
    TSI: 33 770

Verdedigen: Reusachtig

Maar ben nu wel serieus aan het bieden op een formidabel en een uitmuntend.
    Ik wil ze het liefst allebei, maar daar heb ik waarschijnlijk niet genoeg geld voor.
    pi_24621139
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 09:27 schreef komrad het volgende:
    @avw is dat zo erg dan, hij kan nog naar waardeloos voordat je trainer in trainingsskill daalt. Motsen en pIccen heeft weinig nut maar dat is met slecht leiderschap ook
    Slecht heeft nog iets effect dit nog veel minder. Ik ga kijken of ik een redelijk/matig coach kan aanschaffen. Ik heb dit seizoen geleerd hoe belangrijk TS is.
    pi_24621211
    En hoe belangrijk is je training?
    Ik ga volgend seizoen een speler zoeken met redelijk of goed leiderschap en matig of hoger ervaring. Als deze ook nog iets toevoegd aan mijn team hoef ik alleen maar te wachten totdat hij voldoende ervaring heeft om er een coach van te kunnen maken
      dinsdag 18 januari 2005 @ 12:58:14 #249
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24623832
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 09:40 schreef avw1982 het volgende:

[..]

Slecht heeft nog iets effect dit nog veel minder. Ik ga kijken of ik een redelijk/matig coach kan aanschaffen. Ik heb dit seizoen geleerd hoe belangrijk TS is.
    iets meer effect hebben dan weinig is nog steeds weinig. Ik zie het nut niet van het verschil van waardeloos slecht of zwak. Als je echt leiderschap-voordeel wilt hebben zal je toch aan de goed of redelijk moeten, anders is elk geld hieraan besteed dure vis die verkocht wordt.

OF trainen OF leiderschap, niet beetje dit beetje dat (dus ook niet zwak ofzo) voor mij. Als ik het zo bekijk intresseert het me echt helemaal niet dat coach waardeloos of slecht is. Pas als ie rampzalig wordt ga ik overstappen op mijn nieuwe trainer. Heb dan wel het geliuk dat Sandskar goed/goed is en gelijk kan doorstromen
    pi_24623957
    Helemaal mee eens grumpey, daarom ga ik ook op zoek naar een speler die trainer kan worden, met redelijk leiderschap is het meestal nog wel te doen, zeker als zijn ervaring matig is of zo.
      dinsdag 18 januari 2005 @ 13:21:54 #251
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24624086
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 09:31 schreef Robar het volgende:
    Het JD, bod is nog steeds laag
    Ik denk dat ik nog wel kans maak

3. Martin Kindbrant 263 000 ¤ (Demon1978)
    Is eigendom van: Super Youngsters
    Leeftijd: 22 jaar
    TSI: 33 770

Verdedigen: Reusachtig

Maar ben nu wel serieus aan het bieden op een formidabel en een uitmuntend.
    Ik wil ze het liefst allebei, maar daar heb ik waarschijnlijk niet genoeg geld voor.
    Droom verder
    Het spijt me maar op dure spelers wordt meestal op het laatst geboden. Het is wel gek dat ie zo goedkoop op de TL is gezet... Maar toch
    pi_24624221
    Je kan beter zoeken naar een andere.... dit lijkt bijna een waailap mna
    pi_24624280
    bvan
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 13:33 schreef Joralf het volgende:
    Je kan beter zoeken naar een andere.... dit lijkt bijna een waailap mna
    Joh, ik ben toch niet serieus !
    Ik vond het alleen zo opvallend dat iemand hem voor 0 euro op de tl zette.
    Maar goed, morgen zal het bod wel naar de 5 mil gaan!
    Maar ik dacht kom, laat ik hem eens volgen. Blijf ik doen, ben wel benieuwd!!

Die andere twee zijn wel serieus.
    Wat zal die uitmuntende verdediger doen op dinsdag einde van het seizoen?
    22 jaar?
    Normaal gesproken zo een 1,2 miljoen toch?
    En formidabel? 21 jaar?
    7 ton?
    pi_24624291
    Teams at pos 1: 16
    Teams at pos 2: 14
    Teams at pos 3: 12
    Teams at pos 4: 2
    Teams at pos 5: 6
    Teams at pos 6: 7
    Teams at pos 7: 5

Het blijkt maar weer dat de Fed ergens goed voor is , bijna de helft is op plaats 1 of 2 geëindigd.

0
    pi_24624307
    Ik denk eigenlijk beide nog wel 2 tonnetjes hoger
    pi_24624363
    Er zijn dus 16 kampioenen, aan iedereen die ik nog niet gefeliciteerd heb, bij deze
      dinsdag 18 januari 2005 @ 13:45:35 #257
    50936 The_Hives
    pi_24624374
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 13:39 schreef Lortnoc het volgende:

Het blijkt maar weer dat de Fed ergens goed voor is , bijna de helft is op plaats 1 of 2 geëindigd.

0
    of ruim 2/3 top 3
    Fok! Federatie
    pi_24625023
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 13:39 schreef Lortnoc het volgende:

Schaamt zich diep

Barst in huilen uit en mompelt iets over volgend seizoen!

Alle kampioenen gefeliciteerd
    pi_24625067
    Sorry dat ik zo slecht ben.
    pi_24625371
    dat hier nog geen spam is met de nieuwe announcement?
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 15:07 schreef The_Hives het volgende:
    refused op de vorige pagina staat het al
    4-5-1/5-5-0 met through passes kan leuk worden...

[ Bericht 82% gewijzigd door REFUSED op 18-01-2005 15:14:42 (dacht ver genoeg terug gebladerd te hebben...) ]
    pi_24625445
    Through passes is leuk voor in het tussenseizoen maar dan moet ik helaas op conditie trainen.
      dinsdag 18 januari 2005 @ 15:07:18 #262
    50936 The_Hives
    pi_24625450
    REFUSED op de vorige pagina staat het al
    Fok! Federatie
    pi_24627593
    ik denk dat deze speler de topscorer is van het afgelopen seizoen

id = 35816370
      dinsdag 18 januari 2005 @ 20:50:01 #264
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_24628439
    Degradatie is feit... ik kom volgens de programma's in een league waarin nog wel kansen zijn op een eerste plaats. De nr 2 van dit seizoen had daar in enkele wedstrijden die ik heb bekeken rond de 32 sterren. Ik zit meestal rond de 37, maar om mijn sterrentotaal tot de 40 op te werken heb ik nog maar even een 19-jarig formidabel vleugel; goed positie en conditie voor 9 ton aangeschaft, jammer alleen van het waardeloos passen. Conclusie gelijk promoveren is een grote mogelijkheid
    pi_24629066
    Mooi zo conundrum, meteen de weg omhoog weer vinden, 37* is fijn
    pi_24629649
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
    een 19-jarig formidabel vleugel; goed positie en conditie voor 9 ton aangeschaft, jammer alleen van het waardeloos passen. Conclusie gelijk promoveren is een grote mogelijkheid
    om maar ineens te patsen met mijn aankoop

Cristian Meli (50923105)
    18 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Italia
    Total Skill Index (TSI): 630
    Loon: 693 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Azzez

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
    Positiespel: redelijk Passen: goed
    Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
    Scoren: slecht Spelhervatting: goed

heeft me "slechts" 96.000 gekost
    en het feit dat ik vleugelspel train is leuk, want hij heeft enorm goede bijstats
    alleen jammer van het matig vleugelspel, maar anders kon ik em niet betalen

misschien met wat geluk dat ik tegen het eind van komend seizoen deze speler op uitstekend vleugelspel zie
    dan zet ik em misschien (heel misschien) in de verkoop, dan laat ik je het wel weten
    want blijkbaar heb jij geld 900 k

owjah, vleugelspel is ong 5 weken nodig om te stijgen hé?
    ben het alweer vergeten
      dinsdag 18 januari 2005 @ 22:08:17 #267
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24629716
    FC Uddel (144639) heeft nu ook supporterschap!
    Spam zijn gastenboek maar vol...
    pi_24629975
    Wow... maar 96k.... dan is de transfermarkt ook verrot... 2 weken terug kon ik ze niet vinden voor dat bedrag en zeker niet van die leeftijd
    pi_24630073
    ik heb een nieuwe supporter en dat is FC Uddel
    Mijn dank is groot
    pi_24631139
    Ach, einde van het seizoen, dan mag ik me wat meer veroorloven

De naam van je stadion is veranderd in Your Azz. 4 000 ¤ is toegevoegd aan je tijdelijke kosten.

ik heb de 132.000 van mijn speler al uitgegeven
    ik weet niet eens aan wat...
      dinsdag 18 januari 2005 @ 23:42:49 #271
    32422 engessa
    Who's dirty?
    pi_24631356
    Leuk, die transfermarkt die weer op zijn kont ligt. Vannacht een formidabel scoren (slecht passen) voor 600.000 op de kop getikt. Normaal gaan die toch wel voor iets meer weg dacht ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door engessa op 19-01-2005 00:02:34 ]
    pi_24631561
    midden in de nacht zijn de prijzen sowieso wat anders
    pi_24631648
    vergeten jullie niet madkow's transfer ding in te vullen?

trouwenss, komrad hoort toch op zijn duim te zuigen nu
    pi_24632119
    Komrad heeft jammergenoeg alle tijd van de wereld en kan niet slapen. Ik heb zelfs nog een potentiele coach gezein op 10 voor 2 vannacht die niets kost. Ik weet nog niet of ik dat ga uitzitten
    pi_24632903
    Ik heb voor vannacht ook een transfer staan. Zo rond half 3 en dat ga ik maar wel even uitzitten
    pi_24633024
    en wat is dat voor iets dan?
    kan gvd niet slapen
    pi_24633751
    haha het is een middenveldertje dat ik wel kan gebruiken.
    als ik em heb dan is mn selectie voor et nieuwe seizoen compleet. Ik moet dan alleen nog ff wat lui verpatsen.

[Edit]
    Ik heb em. Ik kan dus met een gerust hart gaan slapen

[ Bericht 41% gewijzigd door MrMoon op 19-01-2005 02:22:55 ]
      woensdag 19 januari 2005 @ 07:07:11 #278
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24634915
    Nachtbrakers
    pi_24635392
    ik heb het niet meer getrokken en ben gewoon in slaapgevallen
      woensdag 19 januari 2005 @ 09:15:07 #280
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24635818
    Wie is er niet wel eens een keertje opgebleven voor een deadline

blijft leuk spel
    pi_24635857
    I dus niet, trok het niet meer, bovendien 350k voor een waailap met alleen redelijk ervaring en goed leiderschap, gaat mij te ver
      woensdag 19 januari 2005 @ 09:23:30 #282
    50936 The_Hives
    pi_24635936
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 09:15 schreef Grumpey het volgende:
    Wie is er niet wel eens een keertje opgebleven voor een deadline

blijft leuk spel
    niet als je 's nachts je wekker er voor zet, je een kwartier niet op hattrick kan komen en dan ziet dat de speler een minuut eerder voor een belachelijk laag bedrag van de hand is gegaan

Enige en laatste keer geweest dat ik er 's nachts bewust voor 'wakker' bleef
    Fok! Federatie
    pi_24635974
    dat is wel vrij zuur idd, maar dat zal toch niet al te vaak voorkomen 's-nachts.
    pi_24635995
    Als ik tegen mn vriendin zeg dat ik opblijf om op een speler te bieden die om 3 uur 's nachts afloopt wordt ik volgens mij eruit gezet
      woensdag 19 januari 2005 @ 09:33:48 #285
    50936 The_Hives
    pi_24636053
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 09:28 schreef Lortnoc het volgende:
    Als ik tegen mn vriendin zeg dat ik opblijf om op een speler te bieden die om 3 uur 's nachts afloopt wordt ik volgens mij eruit gezet
    Een kennis van me die komt op zaterdagavond uit het cafe, en zn vriendin wil dan naar bed, maar het eerste wat hij doet is dan op hattrick kijken
    Fok! Federatie
    pi_24636098
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 09:33 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Een kennis van me die komt op zaterdagavond uit het cafe, en zn vriendin wil dan naar bed, maar het eerste wat hij doet is dan op hattrick kijken
    Nu moet ik toch zeggen, verkeerde prioriteiten
      woensdag 19 januari 2005 @ 10:19:45 #287
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24636800
    nu moet ik toch zeggen dat de vriendin blijkbaar ook niet aantrekkelijk genoeg is, want zoveel hoeft een vrouw niet te doen om al meer aandacht te krijgen dan een stomme pc bij mij...

maar wel een toegewijde coach, geen sex voor de wedstrijd
    pi_24636836
    @Grumpey, I completely agree, @hives is ze een trol of zo.

geen sex voor de wedstrijd mss maar na de wedstrijd van vanavond zal het een 'dolle boel' worden in sverige
      woensdag 19 januari 2005 @ 10:30:22 #289
    50936 The_Hives
    pi_24636994
    Guys it's not a troll, she's pretty foxie
    Fok! Federatie
    pi_24637089
    dan is die maat van je echt gek
      woensdag 19 januari 2005 @ 10:42:46 #291
    50936 The_Hives
    pi_24637193
    Hoezo Ze loopt toch niet weg
    Fok! Federatie
      woensdag 19 januari 2005 @ 10:43:11 #292
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24637200
    ik houd niet echt van vossen, geef mij maar meer dat mens-type enzo
    pi_24637219
    NO FURTHER COMMENT,

of toch wel: hattrick is een leuk spel, maar zaterdagnacht+vriendin -> beter spel
      woensdag 19 januari 2005 @ 10:48:31 #294
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24637313
    waarom gaat het topic altijd over niks als ik er een dagje ben?

zou er verband zijn
      woensdag 19 januari 2005 @ 10:54:02 #295
    27167 SuperWeber
    pi_24637430
    Zullen we er een studie van maken Grump??
      woensdag 19 januari 2005 @ 10:54:13 #296
    50936 The_Hives
    pi_24637434
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 10:48 schreef Grumpey het volgende:
    waarom gaat het topic altijd over niks als ik er een dagje ben?

zou er verband zijn
    ga eens ontopic man

btw we hadden het over hattricken in de nacht , das ook hattrick
    Fok! Federatie
    pi_24637438
    zit er wel in he

ik zou zeggen open eens een on topic discussie, that might help
      woensdag 19 januari 2005 @ 10:59:25 #298
    50936 The_Hives
    pi_24637524
    ik zie net dat deze bijna vol is. sir_dalord opent een nieuwe, want hij heeft een cadeautje samen met qyn
    Fok! Federatie
    pi_24637538
    spammen dan
    pi_24637547
    schiet eens op
      woensdag 19 januari 2005 @ 11:01:43 #301
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24637554
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 10:54 schreef SuperWeber het volgende:
    Zullen we er een studie van maken Grump??
    is goed, turf jij het aantal nuttige en niet nuttige opmerkingen wanneer ik wel aanwezig ben en wanneer ik niet aanwezig ben en stop het in een database, dan doe ik de SPSS-analyses wel
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')