abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24613193
Toevoeging, als je een wingback wil die je normaal of aanvallend opstelt is winging belangrijk en als je een CD aanvallend opstelt heb je PM nodig
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24613327
Ik hoop op een storing van Hattrick!
Alleen dat salaris

Transferlijst: Centrale verdediger

Deadline: 19-01-2005 om 21:10

Vraagprijs: 10 000 ¤

Hoogste bod:
62 000 ¤ door Robarka

Plaats een bod op deze speler:
¤
Transfervergelijking

Het maximumbod voor deze speler zou (gezien zijn TSI) 337 700 000 ¤ zijn.

Martin Kindbrant (10968017)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 33 770
Loon: 33 096 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Super Youngsters
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: reusachtig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 3
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
pi_24613353
plaats 4 en 5 heeft een bonusverschil 15.000
ik zit dus met 0
pi_24613570
Robar

leuke daytrade
pi_24613616
omg, zijn salaris wordt mijn ondergang denk ik (als ik hem zou hebben)
pi_24613646
He verdorie er heeft iemand overboden

Ik ga voor de 100K
pi_24613690
kijk eens naar zijn beste wedstrijd, hoeveel sterren haalt hij?
pi_24613716
6,5

Zit nu in een bidwar met een vierdeklasser
150K
pi_24613754
200K
Concurrent 1 is afgehaakt

Zijn contract ligt al klaar
  maandag 17 januari 2005 @ 17:09:41 #210
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24613815
Mwah, tel maar 4,5 miljoen op bij het huidige bod..
Dan is ie misschien voor jou...
De bieding loopt pas over 2 dagen af he
En ik heb Hattrick nog nooit 2 dagen down gezien...
het is Fok! niet!!!

Heb je dat nog in contanten op het kantoor liggen?
Zo ja, roep dan ff waar
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_24613851
quote:
Op maandag 17 januari 2005 17:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, tel maar 4,5 miljoen op bij het huidige bod..
Dan is ie misschien voor jou...
De bieding loopt pas over 2 dagen af he

Heb je dat nog in contanten op het kantoor liggen?
Zo ja, roep dan ff waar
JD wat doe je?

Al mijn hoop gevlogen!!

maar zoals ik al zei, ik hoop op een storing, iemand een wormpje over?

Ben voorlopig wel bieder nummer 1!
  maandag 17 januari 2005 @ 17:15:49 #212
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24613869
pi_24614249
17-01-2005 FC KVK is niet meer...
Hervormingen alom. Het bestuur van FC KVK heeft grootse veranderingen aangekondigd welke zich direct tonen in de vorm van een nieuwe teamnaam:

Vol trots presenteren wij: Waailappen United

Alle supporters zijn uitgenodigd op woensdag a.s. voor een grootsch virtueel feest (met bier) en kunnen daarbij meteen gratis hun vlaggetjes, petjes en t-shirts komen omruilen bij Priscilla van de kantine.

De Waailappen-selectie zal er alles aan doen om het komende kampioenschap binnen te halen.

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
  maandag 17 januari 2005 @ 20:18:59 #214
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24614344
KUT!

Woensdag zit ik in Zweden
  maandag 17 januari 2005 @ 20:26:36 #215
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_24614414
Waailappen United

ps. ik wil mezelf nomineren voor beste doelsaldo
71-11
  maandag 17 januari 2005 @ 20:26:44 #216
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24614416
Waailappen-Federatie (Waailappen)

Alleen voor de echte waailappen!
Helden zijn niet welkom!

Jaja, er is een nieuwe fed opgericht... Geen idee wat ik er mee wil...
Maar als je een echte waailap bent, ben je welkom

maandag 17 januari 2005 @ 20:31:52 #217
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_24614476
Je raakt dan wel 10% van je bestaande supporters kwijt of is die regel niet meer van kracht?
  maandag 17 januari 2005 @ 20:34:32 #218
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24614504
3%.... en 10000 kosten... bij het veranderen van je clubnaam...
Een fed joinen is wel gratis
pi_24614554
quote:
Op maandag 17 januari 2005 20:31 schreef Patron het volgende:
Je raakt dan wel 10% van je bestaande supporters kwijt of is die regel niet meer van kracht?
Ik ben net 24 hele supporters kwijtgeraakt.. en 10K..

Maar het was het waard
pi_24614585
quote:
Op maandag 17 januari 2005 20:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
3%.... en 10000 kosten... bij het veranderen van je clubnaam...
Een fed joinen is wel gratis
Pff, die federatie, waailapperig hoor
pi_24614590
ja idd... noob federatie

en de naam zegt het al he

Ik kan 70k aan extra inkomsten verwachten ben dan bijna uit de min
Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
De officiele Kristiansund site: www.ht-arena.com/kristiansund
  maandag 17 januari 2005 @ 21:53:54 #222
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24615023
Zow...
stadion wordt verbouwd... Voor de 2e maal dit seizoen...
7k --> 30k --> 40k

Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 210 800 ¤ betaald.

Altijd fijn...
En als ik die speler donderdag verkoop, heb ik gelukkig nog 1,1 miljoen achter de hand...
pi_24615303
Even jullie mening ik heb net weer een verdediger gekocht voor een belachelijklaag bedrag echt geweldig er is nu 2,6 miljoen op mijn 18 jarige briljante geboden en dit wordt de vervanger hij koste maar 1.180.000

Ilpo Uski
TSI=4 340 , 20 jaar, redelijk vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
"Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans"
(John Lennon)
  maandag 17 januari 2005 @ 22:15:50 #224
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24615368
Hehe, dat is ziekelijk...
Dat is echt een hele mooie...
Dia had best wat duurder kunnen zijn...

Feli
pi_24615693
17-01-2005 Newbie startcondities
We willen de speelervaring voor newbies verbeteren (dus niet zozeer de startcondities).

Tot nu begonnen newbies met 500 fans, wat meer was dan het systeem een nieuwe club normaliter kon laten vasthouden. Dus zag de doorsnee newbie in de eerste speelmaanden zijn fanclub leeglopen, zelfs al werden er wedstrijden gewonnen. Niet een erg logische ervaring.

Nu hebben we twee dingen veranderd.
Je begint voortaan met een heel klein fanclubje (100 leden), maar dat zal onder normale omstandigheden in de eerste maanden groeien i.p.v. krimpen, want de fanclubformule is veel royaler gemaakt voor nieuwe clubs. Volgens ons is dit zinniger en meer in overeenstemming met wat een newbie verwacht: je begint klein en wordt beloond als je team erop vooruitgaat.
De groeiformule voor fanclubs is dus genereuzer voor newbies dan eerst.

Ten tweede zal, vanaf het stijgen van de verbouwingskosten van de stadions, het uitgangsstadion voor nieuwe clubs groter worden dan nu: 12.000 plaatsen (was 7000).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit vind ik dus een beetje triest.... heeft me net 200k gekost om naar 14k plaatsen in mn stadion te gaan en dan krijgen die eikels die zometeen in de 10e divisie komen gewoon 12k aan plaatsen..... ze beginnen dan wel met minder supporters, maar ik vind het toch een beetje triest.... ga ik er ook nog wat op vooruit?
Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
  maandag 17 januari 2005 @ 22:40:27 #226
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24615744
Ja, je hebt meer ervaring en je maakt geen beginnersfouten meer...

Matige poging om je gerust te stellen..
Sorry
pi_24615843
  maandag 17 januari 2005 @ 22:46:16 #228
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_24615852
Het komt allemaal goed Joralf
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_24615910
nee vast niet

Als die 10e divisie kleuters straks maar hard gaan bieden op mn spelers...
  maandag 17 januari 2005 @ 23:06:59 #230
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24616165
kleuters? LEUK!
pi_24616169
Die 10 klassers krijgen maar 100 supporters. Daar zal ik minder blij mee zijn hoor. Groter stadion welk je lastig vol krijg.
pi_24616244
Owja en ze hebben meteen hogere stadionkosten welk ze er niet direct uithalen denk ik
pi_24616652
ach ja ik zit nu met een 20k stadion waar ik dik voor betaald heb, en zij krijgen zo 12k waardoor ik niet zo veel meer inkomsten heb uit de kaartverkoop. Ze beginnen met 100 supporters ja maar als ze een paar wedstrijdjes winnnen komze er met 30-40 per week bij gok ik zo.
pi_24616833
Ik vind het wel een goedplan om het stadion voor de nieuwe teams wat groter te maken.
niet alleen om dat uitbreiden voor hun straks veel meer kost dan voor ons.
wij konden het dit seizoen immers nog veranderen als wij willen.
maar ook omdat het steeds moeilijker wordt als je net met HT begint.
ik speel het nu al een aardig tijdje, ben in mijn eerste seizoen gedegradeerd, en daarna weer terug gepromoveerd naar VI.
Voor een newbie lijkt het dus heel wat dat ik in VI speel maar ik heb er niks voor hoeven doen
En omdat in VI gewoon wat meer geld zit heb ik mijn team lekker kunnen versterken en zal ik nooit zo snel meer in financieele problemen komen, terwijl het voor newbies vooral in het begin erg moeilijk is om niet te ver in de schulden te komen.
pas als ze een tijdje bezig zijn en genoeg spelers omhoog hebben getraind hebben ze ook wat te besteden.
Ik hoop dat veel newbies het nu wat makkelijker krijgen zodat ze het leuker gaan vinden want als je gelijk al dik in het rood staat is de kans groot dat het een WO team wordt.
(John Lennon)
pi_24616917
ik wil dat de newbies zo snel mogelijk in de schulden komen
en daarna hun beste speler te koop zetten (haast elke team heeft 1 goede speler)
waarna ik ze voor een prikkie kan kopen

en er zal gretig aftrek zijn voor mijn toekomstige wereldverdedigers (de newbies zorgen voor de bidwar, een rijkere team uit een hoger divisie pikt het op en komt met het uiteindelijk bedrag )

I've got it all figured out
pi_24616938
MB ik ben nu een dik seizoen bezig en had ook een rukteam een geen geld. Ik heb dit seizoen een significant deel van mijn verkoopwinsten moeten stoppen in mijn stadion om iig 20k te hebben. Wat heb ik dan nog voor een voordeel op een team dat nu begint, behalve de tijd die speel dan he.
pi_24617128
dat is idd ook belachelijk, ik heb mede dankzij mijn investeringen zo'n zware schuld gehad
en ik zit slechts op 13k...

het enige voordeel dat ik zo kan bedenken is dat ik geen beginnersfouten meer maak (denk ik)
en dat ik al een beetje gevorderd ben in het trainen van spelers

zij zullen hun stadion niet moeten uitbreiden tot het eind van divisie 9 of begin van divisie 8
dus dat extra geld dat ze dan zouden uitgeven doet er echt niet toe
als ze dan toch weten te promoveren hebben ze tegen dan al een goede wekelijkse inkomen etc...

maar qua jeugdopleiding sta ik even ver als hen, omdat ik er simpelweg geen geld voor over had
pi_24618110
@ Komrad: MB ik ben nu een dik seizoen bezig en had ook een rukteam een geen geld

Dat is juist de LOL van HT dat heeft volgens mij echt iedereen. (behalve dan de boost teams van het eerste uur)
ik had geloof ik toen ik in VI begon (toen nog de laatste divisie) maar 2 spelers met een skil: goed en verder was echt alles matig of redelijk maar vooral onbruikbaar.
toen heb ik ook lang nodig gehad om mijn team op te bouwen en om te trainen tot wat het nu is.
(vorige week 48 sterren )
Maar je moet niet vergeten dat het aantal supporters bijvoorbeeld voor een nieuw team op 100 begint dat voordeel heb jij weer, wat toch zeker ook best belangrijk is.
en als een newbie uit divisie 10 ook nog een bagger team heeft, wat nu nog erger schijnd te zijn dan toen ik begon. en hij moet dan ook nog zijn stadion voor 2 keer zoveel geld uitbreiden dan is de kans dat hij het financieel niet red wel heel erg groot.
het is niet voor niks dat er zoveel newbie teams alweer zo snel een WO team worden.
wat weer van invloed is op andere teams want als ik 6 WO teams in mijn divisie zou hebben wat ik al een paar keer heb gezien, dan zou voor mij de LOL er ook snel afzijn.

Het is voor een team die nu nog begint al haast niet meer te doen om V te halen, dus een klein voordeeltje moet kunnen.
Dat jij nu al betaald hebt is opzich jammer voor jou maar ik denk niet dat je zou willen ruilen voor een team uit divisie 10?

Je moet het zo zien HT heeft natuurlijk ook een financieel doel, reken maar dat er veel kosten aan zitten om zo'n site te onderhouden, zeker omdat er niet echt adverteerders zijn zoals op andere sites.
voor HT is het dan ook noodzakelijk om ook in de lagere divisies veel supporters te krijgen.
vandaar dat ze zo druk bezig zijn het voor al die newbies die afhaken omdat ze het te moeilijk vinden het wat aantrekkelijker te maken (zo als bijvoorbeeld die domme groene linksjes)

Al zou wat extra voorlichting aan newbies mischien beter werken, ik heb ook nog teams in mijn divisie die nog gewoon spelers trainen die ouder zijn dan 22 en echt niet zo extreem goed zijn dat ze dan nog de moeite waard zijn om te trainen, er zijn zelfs genoeg mensen die nog spelers van 26 of 27 trainen LOL.
of nog erger nog steeds een zwak coach hebben.

ik ben van mening dat als je als beginnend team gelijk een redelijk coach aanneemt met slecht leiderschap 79K en je investeerd de rest van je geld in verdedigers of middenvelders van maximaal 18 jaar dat je dan makkelijk binnen een seizoen zo'n winst kunt maken dat je behalve van dat geld nieuwe spelers kunt kopen om te trainen je ook genoeg geld overhoud om ervaren spelers te kopen om je op andere posities te versterken.

Bij middenvelders bijvoorbeeld kun je er iedere week 6 trainen + 4 voor 50%.
en bij verdedigers kun je er 10 trainen dat is de beste manier om snel geld te verdienen en te promoveren.
mijn neefje bijvoorbeeld traint vanaf het begin verdedigers en is nog maar 2 seizoenen bezig (oke beetje hulp van mij als hij vragen had) maar het is toch zijn eigen verdiensten dat hij nu al 2 keer kampioen is geworden, een score van 100%.
en dan heeft hij nu in VII ook nog eens een paar formidabele verdedigers

dus als je maar goed bezig bent met trainen is het volgens mij nog steeds een makkie om snel naar minstens VI te promoveren ook voor de nieuwe newbies (al zou het daarna moeilijker worden gok ik)
(John Lennon)
pi_24618403
Een heel verhaal maar waar het om gaat is dat je gewoon een groot voordeel hebt als je eerder begonnen bent. Voor mensen die in de IX begonnen zijn is het niet makkelijk om zomaar die achterstand op een team dat, als jij, in de VI begonnen is weg te werken. Niet dat mijn spelplezier daar minder van wordt hoor.
Er wordt nu getracht met bepaalde veranderingen het spelen voor de lagere teams aantrekkelijk te maken en dat is goed voor het spel denk ik. Ik denk dat je echter ook iets moet doen om teams gelijkmatig te behandelen. Kijk bv naar jouw situatie, je zal waarschijnlijk de eredivisie nooit halen omdat je vrijwel onmogelijk de benodigde financiele middelen daarvoor kan verkrijgen.

Maar om even terug te komen op het spelgenot. De een haalt dat uit het spelen van het spelletje an sich en de ander uit het presteren (de meeste uit een combi). Ik kan me goed voorstellen dat mensen zich serieus genaaid voelen die net 2 weken geleden begonnen zijn en maar een 7k stadion hebben. Persoonlijk zou het me niet zo veel uitmaken nogmaals, omdat er betere manieren zijn om geld te verdienen maar toch. Als je een game als HT beheerd moet je proberen iedereen zijn plezier te gunnnen en dat doe je door gelijkwaardigheid. Elke verandering heeft zijn voordelen en nadelen en we zien wel hoe het uitpakt. Ik wil iig niet op nieuw beginnen!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 07:06:08 #240
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24620038
18-01-2005 "Schieten" verbeterd
Aanvullend op de twee nieuwe trainingstypen die hieronder staan, hebben we het zelden benutte trainen in schieten ongeveer 25% effectiever gemaakt dan het was.

18-01-2005 Twee nieuwe trainingstypen
Er worden twee nieuwe trainingstypen toegevoegd:

* Openingen maken verhoogt de vaardigheid in passen van zowel verdedigers als middenvelders. Het komt overeen met het trainen van de "korte pass", maar dat is voor aanvallers en middenvelders, en de nieuwe trainingsvorm is per positie 10-15% minder effectief.

* Controlerend spel. Ook dit trainingstype is voor verdedigers en middenvelders, maar bedoeld om hun verdedigende vaardigheden te vergroten. In essentie gaat het erom dat je spelers worden getraind hoe ze zich moeten opstellen als het team in de verdediging is. Omdat je met dit type ruwweg twee keer zoveel spelers tegelijk kunt trainen als met "verdedigen", is het per speler ongeveer half zo effectief.

Doel van deze twee nieuwe trainingstypen is de verdere uitbreiding van de secundaire-vaardighedentraining.
pi_24620127
Heeft geen zin dus voor mij, ik train scoren
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:30:39 #242
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_24620419
quote:
De een haalt dat uit het spelen van het spelletje an sich
Mooie uitdrukking blijft dat toch

Maareh, ik denk dat er vaak vergeten wordt in het verhaal van hierboven dat de spelers van divisie X mensen ook slechter zijn dan de spelers waar wij mee begonnen of waar komrad mee begon. Er zit een dalende curve in, zodat er toch een verschil is.
Maar het eerste Xe divisie team wat tegen mij komt te spelen omdat ze 4 keer gepromoveerd zijn (dan vermoed ik ondertussen wel 5 keer) verdient respect hoor
pi_24620816
leuk die andere training, als dat nog voor volgende week doorgevoerd word, is het wel iets voor de tussenweken omdat je zo al je trainees wat kan laten trainen
pi_24620946
Ik moet op zoek naar een nieuwe coach. Het leiderschap van mn huidige is gedaald naar waardeloos. Is kijken hoeveel geld ik kan vrijmaken voor een nieuwe.
pi_24620992
@avw is dat zo erg dan, hij kan nog naar waardeloos voordat je trainer in trainingsskill daalt. Motsen en pIccen heeft weinig nut maar dat is met slecht leiderschap ook
pi_24621031
Het JD, bod is nog steeds laag
Ik denk dat ik nog wel kans maak

3. Martin Kindbrant 263 000 ¤ (Demon1978)
Is eigendom van: Super Youngsters
Leeftijd: 22 jaar
TSI: 33 770
Deadline: 19-01-2005 om 21:10

Verdedigen: Reusachtig

Maar ben nu wel serieus aan het bieden op een formidabel en een uitmuntend.
Ik wil ze het liefst allebei, maar daar heb ik waarschijnlijk niet genoeg geld voor.
pi_24621139
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:27 schreef komrad het volgende:
@avw is dat zo erg dan, hij kan nog naar waardeloos voordat je trainer in trainingsskill daalt. Motsen en pIccen heeft weinig nut maar dat is met slecht leiderschap ook
Slecht heeft nog iets effect dit nog veel minder. Ik ga kijken of ik een redelijk/matig coach kan aanschaffen. Ik heb dit seizoen geleerd hoe belangrijk TS is.
pi_24621211
En hoe belangrijk is je training?
Ik ga volgend seizoen een speler zoeken met redelijk of goed leiderschap en matig of hoger ervaring. Als deze ook nog iets toevoegd aan mijn team hoef ik alleen maar te wachten totdat hij voldoende ervaring heeft om er een coach van te kunnen maken
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:58:14 #249
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_24623832
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:40 schreef avw1982 het volgende:

[..]

Slecht heeft nog iets effect dit nog veel minder. Ik ga kijken of ik een redelijk/matig coach kan aanschaffen. Ik heb dit seizoen geleerd hoe belangrijk TS is.
iets meer effect hebben dan weinig is nog steeds weinig. Ik zie het nut niet van het verschil van waardeloos slecht of zwak. Als je echt leiderschap-voordeel wilt hebben zal je toch aan de goed of redelijk moeten, anders is elk geld hieraan besteed dure vis die verkocht wordt.

OF trainen OF leiderschap, niet beetje dit beetje dat (dus ook niet zwak ofzo) voor mij. Als ik het zo bekijk intresseert het me echt helemaal niet dat coach waardeloos of slecht is. Pas als ie rampzalig wordt ga ik overstappen op mijn nieuwe trainer. Heb dan wel het geliuk dat Sandskar goed/goed is en gelijk kan doorstromen
pi_24623957
Helemaal mee eens grumpey, daarom ga ik ook op zoek naar een speler die trainer kan worden, met redelijk leiderschap is het meestal nog wel te doen, zeker als zijn ervaring matig is of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')