quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
sirda zou het nieuwe topic openen stond in het vorige topicquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:11 schreef Joralf het volgende:
FP, waarom doet niemand een OP zeg???? Moet ik mn kostbare schooltijd weer gaan besteden aan een OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja jeetje.... dat heb ik niet gezien, dan moet ie zorgen dat ie de laatste post heeft hoor.... Dan wacht ie maar weer tot deze vol is.......quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sirda zou het nieuwe topic openen stond in het vorige topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar gaat het niet om. sirda en qyn hebben een verrassing en wilde daarom het nieuwe topic openen. Normaal is het geen probleem als jij het doet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:13 schreef Joralf het volgende:
[..]
Ja jeetje.... dat heb ik niet gezien, dan moet ie zorgen dat ie de laatste post heeft hoor.... Dan wacht ie maar weer tot deze vol is.......
Word me ook weer niet in dank afgenomen dat ik de op doeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach dan veranderd die toch de OP....... daar heeft ie tenslotte rechten voor...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. sirda en qyn hebben een verrassing en wilde daarom het nieuwe topic openen. Normaal is het geen probleem als jij het doet.
idd ze zullen hem toch wel vergeten zijn.... waarschijnlijk zitten ze niet eens op ut internet..... en tsja... ik kan niet 10 uur zonder hattrick topic hoor....quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:20 schreef The_Hives het volgende:
ze zullen het trouwens toch wel niet af hebben of vergeten zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pas de problemes mon amiequote:Op woensdag 19 januari 2005 11:21 schreef Joralf het volgende:
[..]
Ach dan veranderd die toch de OP....... daar heeft ie tenslotte rechten voor...
[/[quote]
sird_dalord en rechtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[quote]
Mon excusios pour le openingspostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
fijn plan, maarja ze zijn er zelf nietquote:Ik zal voortaan geen openingspost meer doen als SD en qyn een verassing hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:23 schreef Joralf het volgende:
... ik kan niet 10 uur zonder hattrick topic hoor....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:21 schreef Joralf het volgende:
[..]
Ach dan veranderd die toch de OP....... daar heeft ie tenslotte rechten voor...
Maar goed dat ik dan een openingspost gedaan heb..... dankjewel Joralf :quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:30 schreef sir_dalord het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verassing is idd niet afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar dat kwam omdat ik mijn pc kaduuk was de laatste dagenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus de verassing viel in het spreekwoordelijke waterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
best jammer, want het idee was leuk. Al ga ik het idee wel een andere keer uitvoeren, maar dan gebeurt dat pas op 19 meiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:33 schreef Joralf het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan een openingspost gedaan heb..... dankjewel Joralf :om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Graag gedaan fokhattrickersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey als we nu ff doorspemmen, dan kan SD vanavond weer een nieuwe openen!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:53 schreef komrad het volgende:
SD, we weten iig dat het iets met de kampioenschappen ed te maken heeft nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joralf, jij bent zooo goed bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop