quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:52 schreef One_conundrum het volgende:
wrijf der even in dat ik ga degraderen, lekker
in de tussenweken zal JD alles bekend makenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:29 schreef Robar het volgende:
Hoe staat het met de awards dit seizoen?? [afbeelding]
De Ado-Award
Uitleg: De ploeg die zich het beste heeft teruggeknokt
De de-Graafschap--Award
Uitleg: De ploeg die werkelijk helemaal niets presteerde
De Liechtenstein-Award
Uitleg:De ploeg die elke tegenstander een grote vernedering toebracht.
De Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-Award
Uitleg: De manager met de meest idiote naam in zijn selectie
De San-Marco-Award
Uitleg: De topscoorder van de Fok!-Federatie (waarom nou Fok!federatie?????)
De Koei Award
Uitleg: Stomste/domste actie van een manager!
Vertel, vertel, vertel.
Wat maakt hij bekend?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
in de tussenweken zal JD alles bekend maken
meen je datquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat Robar na 1,5 jaar eindelijk door heeft dat ie trainees moet gaan opleiden?
![]()
Maak je geen zorgenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:44 schreef avw1982 het volgende:
Hopelijk heb ik niet de Koei Award vanwege die wissel gister.
ach, ik ben zelf stom geweest om een 32 jarige speler voor 100.000 te kopen en hij is niet eens beter dan hemquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:43 schreef komrad het volgende:
Het is vooral de vorm die niet meehelpt, verder is hij best bruikbaar voor een beginnende speler. Leeftijd is natuurlijk ook wel een nadeeltje he
tuurlijk kan je datquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:50 schreef MB1984 het volgende:
Hey leuk wist niet eens dat hattrick zo erg leeft binnen fok.
had het logo al wel gezien bij het team van herman maar verder nog niet al teveel bij nagedacht
zal eens kijken of ik binnenkort een federatie vrij kan maken voor de fok federatie!
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:08 schreef ExCibular het volgende:
![]()
Wat een ****** update
Dit is de slechte die ik ooit heb gehad!
TSI 870/-530
vorm 3/-6
winger -1
Geen playmaking![]()
29306029quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:29 schreef ASSpirine het volgende:
vleugelspel : +2
vorm: +2/-6 (-4)
TSI: +520/-500 (+20)
het enige positieve is vleugel spel gestegen
eentje naar uitstekend gegaan, maar in vorm gezakt...
en nog een ander naar goed
right at itquote:
Volgens de transfervergelijking moet hij tussen de 950K en de 1,2 miljoen opbrengen, ik heb hoog ingezet, omdat ik niet perse van hem af MOET. Ik wil ook niet te weinig voor hem krijgen. Hij staat dus nu voor 9 ton, maar ik had achteraf zoiets van 8 ton had misschien wat slimmer geweest!!! Ach, als het niet lukt, dan proberen we het volgende week gewoon nog een keer! Hij haalt nu in ieder geval zeker 4 sterren, dat kunnen er wel 4,5 worden, maar is bij mij nog niet gelukt! Hij is ook maar net naar uitstekend gegaan! Ik doe hem wel met pijn in mijn hart weg, maaar ja alles voor de jeugdquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
aardige speler robarhoeveel vraag je ervoor?
als ik zondag mn solid winger/excellent defending van 19 verkoop heb ik misschien wel geld vrij!
TU:
def +1, de 2e formi def(het begint ergens op te lijken)
form +4 +10/-6
tsi +1220 +2430/-1210
bod gezien, nog meer ookquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |