Nog welquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:39 schreef Meki het volgende:
stel hier je vragen aan de Mods Loedertje en Northenstar
Normale omgangsvormen die je normaliter van huis uit meekrijgt (mag ik hopen)quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:11 schreef Chandler het volgende:
Vrijheid van communiceren met gepaste woorden
Omdat het notabene om een moslim in Riyadh, Saudi Arabia, gaat die dat zegt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:29 schreef rentmeester het volgende:
Waarom is mijn reaktie weg ?
"wat een zieke klootzak zeg.
Ik denk dat moslims maar eens moeten inbinden of anders gewoon vertrekken"
A: ik heb het wel gelezen. B: waarom haal je mijn post weg ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Omdat het notabene om een moslim in Riyadh, Saudi Arabia, gaat die dat zegt.
[/quote[
En dat betekend dat er geen moslims in dit land zijn die een dergelijk radicaal gedachtegoed aanhangen ?
[quote[
Je hebt het dus niet eens gelezen maar kwakt gewoon je "moslims moetuh vertrekkuh" mening neer.
Zal best, maar ik wil graag horen op welke grond jij mijn post denkt te kunnen weghalen ?quote:O en als een mod het weghaalt is het niet de bedoeling het er direct weer neer te zetten.
O wel gelezen? Waar moet die sheik Fawzan dan heen vertrekken als hij niet inbindt??quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:42 schreef rentmeester het volgende:
[..]
A: ik heb het wel gelezen. B: waarom haal je mijn post weg ?
[..]
Zal best, maar ik wil graag horen op welke grond jij mijn post denkt te kunnen weghalen ?
Je kunt tot aan de hemelpoort beweren dat ik iets niet gelezen heb, het boeit me werkelijk geen hol!quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O wel gelezen? Waar moet die sheik Fawzan dan heen vertrekken als hij niet inbindt??![]()
[/wuote]
Die sheik mag er lekker zijn eigen (gestoorde) ideologie op nahouden. Moslims in Nederland die hetzelfde denken mogen van mij vertrekken. Sim-pel!
[quote]
Kul je hebt het niet gelezen (whatever)
Dat is tenminste duidelijk.quote:
en je opmerking raakt kant nog wal. Ik heb hem weggehaald omdat het niet over moslims die uit Nederland zouden moeten vertrekken gaat en het daar ook niet over hoeft te gaan naar aanleiding van jouw briljante opmerking.
Ah, daar was het aapje al.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:04 schreef rentmeester het volgende:
Maakt mij overigens niet uit hoor, Nederland verrechtst steeds meer zodat figuren zoals jij op termijn als roepende in de woestijn worden gezien. Een goeden avond!
En er was al een ander subforum die dit nieuws gaf..quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:25 schreef SCH het volgende:
Als je weer slap bent om mijn beroep er bij te halen vooruit: in de krant staat dit bericht toch echt op de Nieuwspagina's, het zit vanochtend in alle nieuwsbulletins en het zit in het journaal. Dus er is maar 1 subforum waar het thuis hoort.
Ik zou niet weten wat ik nog toe te voegen heb aan het feit dat we nu eenmaal niet echt verzot zijn op crossposttopics en dubbelde nieuwstopics over het hele forum.quote:Jij houdt toch wel van je eigen subforum? Misschien kan je er dan inhoudelijik op ingaan. Het is voor Fok goed en overzichtelijk als de dingen op de juiste plek staan. Maak er nou niet altijd meteen zo'n raar persoonlijk ding van.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:21 schreef SCH het volgende:
Hij gaat straks gewoon weer open hier.
Precies !quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:33 schreef SCH het volgende:
Nieuws hoort toch in NWS?
Je slaagt er niet in het uit te leggen dus mijn punt blijft staan.
Als het Shownieuws was stond het in de krant ook gewoon bij het amusement.
En daar hoort het dus niet in thuis!!! Verkeerde keuze, schopje naar NWS.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies !
En onze krant heeft idd ook een Shownieuws rubriek.
Ben blij dat je het snapt.
Als je werkelijk zo begaan bent met dat shownieuws-sun-privé artikel...waarom zit je dan hier i.p.v. IN dat betreffende topic gezellig mee te posten over dit onderwerp?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
En daar hoort het dus niet in thuis!!! Verkeerde keuze, schopje naar NWS.
Gewoon accepteren dat het een pagina verder staat is toch niet zo moeilijk in dit gevalquote:Als het Shownieuws was stond het in de krant ook gewoon bij het amusement.
Ik wil ff weten in welke krant. Niet in de mijne iig.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:25 schreef SCH het volgende:
: in de krant staat dit bericht toch echt op de Nieuwspagina's,
Het is niet gezellig - waarom doe jij altijd zo moeilijk en ga je er niet inhoudelijk op in?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je werkelijk zo begaan bent met dat shownieuws-sun-privé artikel...waarom zit je dan hier i.p.v. IN dat betreffende topic gezellig mee te posten over dit onderwerp?
Dát begrijp ik dan weer niet zo SCH.
[..]
Gewoon accepteren dat het een pagina verder staat is toch niet zo moeilijk in dit geval
Mochten de Show mods daar ook zo over denken dan zullen zij het topic wel een schopje richting NWS geven Posdnous .quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:09 schreef Posdnous het volgende:
Sorry hoor, maar dat prins Harry een hakenkruis draagt gaat wel iets verder dan shownieuws.
De Show mods dachten daar anders over.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hij staat nog steeds (onterecht) in SHO.
Ja, dat is ook precies hetzelfdequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De Show mods dachten daar anders over.
Zie ook o.a. deze: Harmen Roeland mist een oog, : Karen Mulder vermist? , : [centraal] Bernhard ontboezemingen topic en Maxima weer zwanger. , etc.
Maar wat vind je zelf? Waarom is dit geen bericht voor NWS volgens jou?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De Show mods dachten daar anders over.
Zie ook o.a. deze: Harmen Roeland mist een oog, : Karen Mulder vermist? , : [centraal] Bernhard ontboezemingen topic en Maxima weer zwanger. , etc.
Staat daar prima toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hij staat nog steeds (onterecht) in SHO.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:24 schreef NorthernStar het volgende:
Het is alleen maar een 'rel' omdat het een lid van het Brits koningshuis betreft. Past prima in de categorie "Frans Bauer stoot zijn grote teen".![]()
Was iets van "oprotten ermee" of iets van die strekking geloof ik he?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:14 schreef Landmass het volgende:
Lijkwagen vernield in Culemborg
Ik had toch echt een reactie geplaatst in dit topic (hij staat ten slotte in mijn AT) maar ik kan nergens mijn post vinden en ook hier geen melding van een mod actie
Voorlopig lijken Loedertje en ik het samen wel te kunnen. Misschien dat er over een tijdje toch een derde nodig is, als het bijvoorbeeld weer zo druk wordt als november was, moeten we nog even bekijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:32 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Wanneer komt de vacature voor de nieuwe NWS-mod open te staan?
Je hebt het echt niet helemaal begrepen - het is een rel omdat het om een nazi-kostuum gaat, het gaat niet om zijn grote teen. Weet je wel hoe groot de consternatie in Engeland is?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Staat daar prima toch?
Het is alleen maar een 'rel' omdat het een lid van het Brits koningshuis betreft. Past prima in de categorie "Frans Bauer stoot zijn grote teen".![]()
Als een volledig onbekend figuur dat kostuum had gedragen dan was het bij lange na niet zo'n rel geweest.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het echt niet helemaal begrepen - het is een rel omdat het om een nazi-kostuum gaat, het gaat niet om zijn grote teen. Weet je wel hoe groot de consternatie in Engeland is?
De toestanden rondom de koningshuizen gaan meestal naar SHO. Waarom zou dit in nieuws moeten dan? Omdat de media er een circus van maakt? Imo staat het op de goede plek.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het echt niet helemaal begrepen - het is een rel omdat het om een nazi-kostuum gaat, het gaat niet om zijn grote teen. Weet je wel hoe groot de consternatie in Engeland is?
Tuurlijk, maar hier staat wel het lagerhuis over op zijn kop. Het is geen relletje dat zich in showbizzland afspeelt. Ik snap die angst voor dit soort topics niet zo goed.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als een volledig onbekend figuur dat kostuum had gedragen dan was het bij lange na niet zo'n rel geweest.
Volgens mij is er gewoon een topic te vinden over deze prins op Fok. Het lijkt me niet erg zinnig om in elk subforum 'n topic er over te hebben. Als ik de behoefte heb om er wat over te zeggen dan kan dat ook prima in SHO.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hier staat wel het lagerhuis over op zijn kop. Het is geen relletje dat zich in showbizzland afspeelt. Ik snap die angst voor dit soort topics niet zo goed.
Jammer dat de mods zo schichtig zijn voor nieuws over dit soort zaken.
Er zijn zo vaak meerdere topics over een zelfde onderwerp. Het nieuws gedeelte kan prima in NWS - de showy details kunnen in SHO worden besproken. Het punt is wel dat het gewoon geen shownieuws is, dat zou het zijn als de prins een nieuwe vriendin heeft of zoiets.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon een topic te vinden over deze prins op Fok. Het lijkt me niet erg zinnig om in elk subforum 'n topic er over te hebben. Als ik de behoefte heb om er wat over te zeggen dan kan dat ook prima in SHO.
De foto-technische kant kan prima in FOT, het ramptoerisme in TRV en de literaire kant in LIT. Wat is er mis met één topic waar iedereen gewoon kan reageren over dit voorval? Zo heel breed is die discussie nou ook weer niet. Het lijkt me gewoon een erg domme actie waar hij veel te makkelijk mee wegkomt. Ik zie niet in waarom de discussie zou moeten lopen in meerdere subfora.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn zo vaak meerdere topics over een zelfde onderwerp. Het nieuws gedeelte kan prima in NWS - de showy details kunnen in SHO worden besproken. Het punt is wel dat het gewoon geen shownieuws is, dat zou het zijn als de prins een nieuwe vriendin heeft of zoiets.
Volgens mij heeft het gewoon te maken met een bepaalde verdeling van de dingen. Er gaan ook onderwerpen naar bijv. muziek als het zo uitkomt. Of naar DIG of TV of F&F of TRU. enz.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hier staat wel het lagerhuis over op zijn kop. Het is geen relletje dat zich in showbizzland afspeelt. Ik snap die angst voor dit soort topics niet zo goed.
Jammer dat de mods zo schichtig zijn voor nieuws over dit soort zaken.
Dat snap ik echt niet, dan heb je een erg kromme definitie van Nieuws. In geen enkele krant staat het op de Showpagina.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:39 schreef NorthernStar het volgende:
imo staat het daar op zijn juiste plek.
mechanisme paste er niet meer achterquote:Op zondag 16 januari 2005 01:23 schreef Tarak het volgende:
Help, m'n titel is weggevallen: Hans Krikke:"moslimsradicalisme is een begrijpelijk mechanisme"
Hans Krikke:moslimsradicalisme begrijpelijk mechanisme
Kan een mod de topictitel corrigeren?
Wel bij het maken van het topic...... Ook niet als " quotehaakjes weggelaten worden??quote:Op zondag 16 januari 2005 01:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
mechanisme paste er niet meer achter
Top!!quote:Op zondag 16 januari 2005 01:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
mechanisme paste er niet meer achter
edit: zo wel
Jouw oorspronkelijke titel ging niet verder danquote:Op maandag 17 januari 2005 02:23 schreef Tarak het volgende:
Ik snap het niet. Waarom past deze topictitel wel: Nederlandse consument wordt steeds negatiever: Waarom? en moest mijn topic: Hans Krikke: moslimsradicalisme begrijpelijk mechanisme gisteren door Northern Star nog aangepast worden omdat deze te groot was?
Wat voor discussie hoopte jij dan op met jouw topic, met alleen het neerplempen van een nieuwsberichtje, zonder verder enige aanzet?quote:Op maandag 17 januari 2005 11:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij is de bedoeling van het openen van een topic, het starten van een discussie. Maar ik kan het missen hebben natuurlijk.
Je bedoeld deze ws.? > 18-jarige vrouw doodgestoken door broerquote:Op maandag 17 januari 2005 09:51 schreef Verbal het volgende:
Olla. Ben wel benieuwd waarom mijn topic dicht gaat en een bepaald ander topic, dat duidelijk ook voor 100% voldoet aan de criteria voor het sluiten van mijn topic (zij het diametrisch, haaks en dwars tegengesteld in bedoeling) gewoon open kan blijven.
Ik opende juist mijn topic om die selectiviteit van dat andere topic aan te tonen
V.
Nou ik ben iig blij dat alle partijen zich tekort gedaaan voelen.quote:
Die dégénérée der amoebes van een JohnDope zit het topic nogal te vergallen met zijn hersenloos gebraak.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
wtf happened met het topic waar we het hebben over de schandalige actie van die gast die een tasje durfde te rollen en nu dood is?
deel 3 was gewoon gerechtigd. maar daar zul je geen sponsors op krijgenquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:32 schreef Lithion het volgende:
[..]
Die dégénérée der amoebes van een JohnDope zit het topic nogal te vergallen met zijn hersenloos gebraak.
Tijdelijk slotje, even schoongeveegd.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
wtf happened met het topic waar we het hebben over de schandalige actie van die gast die een tasje durfde te rollen en nu dood is?
Dat was het ook, maar zolang JohnDope daar kan posten raaskallen heeft het niet zoveel zin om het topic open te laten.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
deel 3 was gewoon gerechtigd. maar daar zul je geen sponsors op krijgen![]()
Nou dan moet je eens op de dagstellinng van Stand.nl gaan kijken!quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Normale omgangsvormen die je normaliter van huis uit meekrijgt (mag ik hopen)
ja maroc.nl is beterquote:Op woensdag 19 januari 2005 04:33 schreef Saters het volgende:
[..]
Nou dan moet je eens op de dagstellinng van Stand.nl gaan kijken!Daar wordt knap grof gescholden op muslims en andere minderheids groepen. Dat is bij de beesten af op det christelijke forum.
Degene die bij voortduren uitlokken zijn de rechts extremisten in ons land vind ik, ik kan mij heel goed voorstellen dat de muslims dat niet langer pikken. Het lijkt mij geen pretje om bijna dagelijks de meest lasterlijke en leugenachtige beweringen over je uitgestort te krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 04:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maroc.nl is beteruitlokking is beter als je met een meerderheid komt. niet als je een klein crimineel groepje bent met een bek als een nijlpaard en de dapperheid van een muis.
bron? en wie was er eerst. de groep ratten of de groep mensen die geen ratten meer kunnen zien?quote:Op woensdag 19 januari 2005 05:11 schreef Saters het volgende:
[..]
Degene die bij voortduren uitlokken zijn de rechts extremisten in ons land vind ik, ik kan mij heel goed voorstellen dat de muslims dat niet langer pikken. Het lijkt mij geen pretje om bijna dagelijks de meest lasterlijke en leugenachtige beweringen over je uitgestort te krijgen.
He Meki, noemde je mij in dat topic een rascist?quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:43 schreef Meki het volgende:
Miljoenen Mensen in Mekka
deze kan dicht
Is dicht.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:43 schreef Meki het volgende:
Miljoenen Mensen in Mekka
deze kan dicht
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Meki, noemde je mij in dat topic een rascist?
Wat is Iblies??Ik ben blijkbaar niet zo taalvaardig als ik dacht...
Sorry...
en hij mag wat mij betreft weer open. of is dit een "opgeruimt staat netjes" slotje?quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:44 schreef opinie het volgende:
Slachtoffer overval jaagt dader de dood in V
Kan hier even ingegrepen worden ?
Medelander Darkster meent de boel te moeten opstoken met racistisch taalgebruik.
denk dat het komt omdat jochies staan te juigen bij de dood van iemand (en zorgen dat er geen ambulance bij kan) die een kleine opmerking heeft gemaaklt, denk dat het komt omdat het 'stoer' is als er een oma doodgetrokken wordt aan haar handtas, denk dat het komt omdat er nu eindelijk lik op stuk gegeven wordt. wat denk jij?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Sinds wanneer is het acceptabel dat mensen in topics staan te juichen omdat iemand is doodgereden? Waarom blijven dergelijke posts staan (de een moedigt de ander aan), ik krijg echt de neiging dit forum de rug toe te keren wanneer mods dat gewoon toestaan en derglijke lui vrijelijk mogen blijven posten.!
Waar leg je dan de grens? Is "Geef die vrouw een lintje" ook al niet een uiting van het een geweldige daad vinden dat die 17-jarige jongen is omgekomen? Kun je de helft van de huidige users bannen. Hoe onbegrijpelijk ook, als mensen dat vinden mogen ze dat.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Sinds wanneer is het acceptabel dat mensen in topics staan te juichen omdat iemand is doodgereden? Waarom blijven dergelijke posts staan (de een moedigt de ander aan), ik krijg echt de neiging dit forum de rug toe te keren wanneer mods dat gewoon toestaan en derglijke lui vrijelijk mogen blijven posten.!
Op een forum moet je er rekening mee houden dat andere misschien een andere mening er op nahouden dan jij.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Waarom blijven dergelijke posts staan (de een moedigt de ander aan), ik krijg echt de neiging dit forum de rug toe te keren wanneer mods dat gewoon toestaan en derglijke lui vrijelijk mogen blijven posten.!
tuurlijk is het ook verschrikkelijk dat die jongen is dood is. maar je kan mensen niet ontzeggen dat het na weet ik hoeveel pradadragers eindelijk eens de omgedraaide wereld is. juichen gaat me tever. een stilletocht ook, en amsterdam ook, dus het wordt gewoon een dodenherdenking. voor de mensen die de dader kende als vriend, zoon en broer. ripquote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar leg je dan de grens? Is "Geef die vrouw een lintje" ook al niet een uiting van het een geweldige daad vinden dat die 17-jarige jongen is omgekomen? Kun je de helft van de huidige users bannen. Hoe onbegrijpelijk ook, als mensen dat vinden mogen ze dat.
We proberen zo goed en kwaad als het kan de excessen eruit te vissen maar kunnen niet 24/7 er bovenop zitten (de helft van de tijd kan er niet eens gemod worden door de problemen met de server).
Je laatste zin kan ik heel goed begrijpen. Er zijn er meer.
Je wilt niet weten wat ik al gedelete heb de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Op een forum moet je er rekening mee houden dat andere misschien een andere mening er op nahouden dan jij.
ik heb heel wat racistische dingen voorbij zien vliegen, maar misschien komt dat omdat het eigenlijk allemaal veroorzaakt wordt door een ras, een volk, de marokkanen? wat denk jij?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik al gedelete heb de afgelopen dagen.
Niet alles kun je afdoen met "een mening"
Nee dat denk ik niet. Ik denk dat het komt omdat mensen er een dubbele moraal op nahouden. Dat is iets wat men zelf doet. Die verantwoordelijkheid kun je moeilijk ergens anders neerleggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb heel wat racistische dingen voorbij zien vliegen, maar misschien komt dat omdat het eigenlijk allemaal veroorzaakt wordt door een ras, een volk, de marokkanen? wat denk jij?
gezien de ernst van de zaak zal ik je maar niet vragen om op mijn vorige reactie te reageren. ik denk dat mensen er helemaal geen dubbele moraal op nahouden en erg open en eerlijk zijn op fok. misschien iets te eerlijk voor jou flavor. en ja er zijn ook mensen waar ik me kwaad over maak, en dat zeg ik dan ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ik denk dat het komt omdat mensen er een dubbele moraal op nahouden. Dat is iets wat men zelf doet. Die verantwoordelijkheid kun je moeilijk ergens anders neerleggen.
Het heeft met eerlijkheid niks te maken. Zeggen wat je denkt -en dan met name tot betrekking tot waar en aan wie je allemaal wel niet een hekel aan hebt- wordt sowieso overschat, alsof het een prestatie is ofzo. Relativeren en nuanceren dat je eigen mening geen waarheid is vind ik persoonlijk veel meer iets om te waarderen. Die hoegenaamde 'eerlijkheid' is vaak niets meer dan een soort geilen op eigen gelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gezien de ernst van de zaak zal ik je maar niet vragen om op mijn vorige reactie te reageren. ik denk dat mensen er helemaal geen dubbele moraal op nahouden en erg open en eerlijk zijn op fok. misschien iets te eerlijk voor jou flavor. en ja er zijn ook mensen waar ik me kwaad over maak, en dat zeg ik dan ook.
Dat is het enge.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:52 schreef NorthernStar het volgende:
Ik denk dat het komt omdat mensen er een dubbele moraal op nahouden.
Nee, dan zou de hel losbreken bij diezelfde figuren die nu staan te juichen.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg een lintje voor hem!
Ok, maar wel binnen de grenzen van het beschaafde svp.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:32 schreef Steijn het volgende:
Op een forum moet je er rekening mee houden dat andere misschien een andere mening er op nahouden dan jij.
dan verschillen we toch kwa mening, al vind ik dat het gehalte idd erg extreem is geweest. ik denk dat de dubbele moraal ook het vergoeilijken van de man die dood ging wel wordt toegestaan en geen enkel replique van sommige mensen te zien is, dit itt tot een marokkaanse vrouw die een marokkaanse crimineel doodrijdt. snappen jullie wel het verschil? nee? jammer. ja? prima. doe je dubbelemoraalbril af en probeer aub wat meer medemenselijkheid te tonen. op slot gooien kan altijd nog.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het heeft met eerlijkheid niks te maken. Zeggen wat je denkt -en dan met name tot betrekking tot waar en aan wie je allemaal wel niet een hekel aan hebt- wordt sowieso overschat, alsof het een prestatie is ofzo. Relativeren en nuanceren dat je eigen mening geen waarheid is vind ik persoonlijk veel meer iets om te waarderen. Die hoegenaamde 'eerlijkheid' is vaak niets meer dan een soort geilen op eigen gelijk.
En dat eigen 'gelijk' wordt imo nogal vaak gekenmerkt door een dubbele moraal. Met het grootste gemak verdedigt men twee dingen tegelijk. Vrije meningsuiting voor 'ons', niet voor 'hen'. Voor hen de wet in de hardste vorm, voor ons zijn de wetten ondergeschikt enz.
"Do as we say, not as we do."
Dan was het moord en moest er bloed vloeien.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:21 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Dat is het enge.
Ik neem aan dat wanneer een NL-jongen een tasje zou dieven van uit een auto en de Marokkaanse bestuurder hem vervolgens dood zou rijden niemand zou reageren met:
[..]
Nee, dan zou de hel losbreken bij diezelfde figuren die nu staan te juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |