Wat voor discussie hoopte jij dan op met jouw topic, met alleen het neerplempen van een nieuwsberichtje, zonder verder enige aanzet?quote:Op maandag 17 januari 2005 11:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij is de bedoeling van het openen van een topic, het starten van een discussie. Maar ik kan het missen hebben natuurlijk.
Je bedoeld deze ws.? > 18-jarige vrouw doodgestoken door broerquote:Op maandag 17 januari 2005 09:51 schreef Verbal het volgende:
Olla. Ben wel benieuwd waarom mijn topic dicht gaat en een bepaald ander topic, dat duidelijk ook voor 100% voldoet aan de criteria voor het sluiten van mijn topic (zij het diametrisch, haaks en dwars tegengesteld in bedoeling) gewoon open kan blijven.
Ik opende juist mijn topic om die selectiviteit van dat andere topic aan te tonen
V.
Nou ik ben iig blij dat alle partijen zich tekort gedaaan voelen.quote:
Die dégénérée der amoebes van een JohnDope zit het topic nogal te vergallen met zijn hersenloos gebraak.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
wtf happened met het topic waar we het hebben over de schandalige actie van die gast die een tasje durfde te rollen en nu dood is?
deel 3 was gewoon gerechtigd. maar daar zul je geen sponsors op krijgenquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:32 schreef Lithion het volgende:
[..]
Die dégénérée der amoebes van een JohnDope zit het topic nogal te vergallen met zijn hersenloos gebraak.
Tijdelijk slotje, even schoongeveegd.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
wtf happened met het topic waar we het hebben over de schandalige actie van die gast die een tasje durfde te rollen en nu dood is?
Dat was het ook, maar zolang JohnDope daar kan posten raaskallen heeft het niet zoveel zin om het topic open te laten.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
deel 3 was gewoon gerechtigd. maar daar zul je geen sponsors op krijgen![]()
Nou dan moet je eens op de dagstellinng van Stand.nl gaan kijken!quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Normale omgangsvormen die je normaliter van huis uit meekrijgt (mag ik hopen)
ja maroc.nl is beterquote:Op woensdag 19 januari 2005 04:33 schreef Saters het volgende:
[..]
Nou dan moet je eens op de dagstellinng van Stand.nl gaan kijken!Daar wordt knap grof gescholden op muslims en andere minderheids groepen. Dat is bij de beesten af op det christelijke forum.
Degene die bij voortduren uitlokken zijn de rechts extremisten in ons land vind ik, ik kan mij heel goed voorstellen dat de muslims dat niet langer pikken. Het lijkt mij geen pretje om bijna dagelijks de meest lasterlijke en leugenachtige beweringen over je uitgestort te krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 04:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maroc.nl is beteruitlokking is beter als je met een meerderheid komt. niet als je een klein crimineel groepje bent met een bek als een nijlpaard en de dapperheid van een muis.
bron? en wie was er eerst. de groep ratten of de groep mensen die geen ratten meer kunnen zien?quote:Op woensdag 19 januari 2005 05:11 schreef Saters het volgende:
[..]
Degene die bij voortduren uitlokken zijn de rechts extremisten in ons land vind ik, ik kan mij heel goed voorstellen dat de muslims dat niet langer pikken. Het lijkt mij geen pretje om bijna dagelijks de meest lasterlijke en leugenachtige beweringen over je uitgestort te krijgen.
He Meki, noemde je mij in dat topic een rascist?quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:43 schreef Meki het volgende:
Miljoenen Mensen in Mekka
deze kan dicht
Is dicht.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:43 schreef Meki het volgende:
Miljoenen Mensen in Mekka
deze kan dicht
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Meki, noemde je mij in dat topic een rascist?
Wat is Iblies??Ik ben blijkbaar niet zo taalvaardig als ik dacht...
Sorry...
en hij mag wat mij betreft weer open. of is dit een "opgeruimt staat netjes" slotje?quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:44 schreef opinie het volgende:
Slachtoffer overval jaagt dader de dood in V
Kan hier even ingegrepen worden ?
Medelander Darkster meent de boel te moeten opstoken met racistisch taalgebruik.
denk dat het komt omdat jochies staan te juigen bij de dood van iemand (en zorgen dat er geen ambulance bij kan) die een kleine opmerking heeft gemaaklt, denk dat het komt omdat het 'stoer' is als er een oma doodgetrokken wordt aan haar handtas, denk dat het komt omdat er nu eindelijk lik op stuk gegeven wordt. wat denk jij?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Sinds wanneer is het acceptabel dat mensen in topics staan te juichen omdat iemand is doodgereden? Waarom blijven dergelijke posts staan (de een moedigt de ander aan), ik krijg echt de neiging dit forum de rug toe te keren wanneer mods dat gewoon toestaan en derglijke lui vrijelijk mogen blijven posten.!
Waar leg je dan de grens? Is "Geef die vrouw een lintje" ook al niet een uiting van het een geweldige daad vinden dat die 17-jarige jongen is omgekomen? Kun je de helft van de huidige users bannen. Hoe onbegrijpelijk ook, als mensen dat vinden mogen ze dat.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Sinds wanneer is het acceptabel dat mensen in topics staan te juichen omdat iemand is doodgereden? Waarom blijven dergelijke posts staan (de een moedigt de ander aan), ik krijg echt de neiging dit forum de rug toe te keren wanneer mods dat gewoon toestaan en derglijke lui vrijelijk mogen blijven posten.!
Op een forum moet je er rekening mee houden dat andere misschien een andere mening er op nahouden dan jij.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Waarom blijven dergelijke posts staan (de een moedigt de ander aan), ik krijg echt de neiging dit forum de rug toe te keren wanneer mods dat gewoon toestaan en derglijke lui vrijelijk mogen blijven posten.!
tuurlijk is het ook verschrikkelijk dat die jongen is dood is. maar je kan mensen niet ontzeggen dat het na weet ik hoeveel pradadragers eindelijk eens de omgedraaide wereld is. juichen gaat me tever. een stilletocht ook, en amsterdam ook, dus het wordt gewoon een dodenherdenking. voor de mensen die de dader kende als vriend, zoon en broer. ripquote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar leg je dan de grens? Is "Geef die vrouw een lintje" ook al niet een uiting van het een geweldige daad vinden dat die 17-jarige jongen is omgekomen? Kun je de helft van de huidige users bannen. Hoe onbegrijpelijk ook, als mensen dat vinden mogen ze dat.
We proberen zo goed en kwaad als het kan de excessen eruit te vissen maar kunnen niet 24/7 er bovenop zitten (de helft van de tijd kan er niet eens gemod worden door de problemen met de server).
Je laatste zin kan ik heel goed begrijpen. Er zijn er meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |