abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24654969
Nederland staat op springen... (column van geenstijl.nl

Het zijn zware dagen voor wie gewend is als een fatsoenlijk burger alles na te leven wat boven ons gestelde politici bedenken. Die weigert te capituleren voor de gedachte dat Nederland met onmiddellijke ingang op slot moet en een afkeer heeft voor politiek simplisme ter linker en rechterzijde. Ik weet het echt niet meer. Hoe verder van Nederland hoe meer het wanhopige gespartel opvalt van het polderlandje dat jarenlang in de wereld werd geprezen als lichtend voorbeeld van burgermansfatsoen.

Door de arrestatie van de volkomen onschuldige Amsterdamse Germaine is een steenpuist open gesprongen die Nederland totaal kan vergiftigen. Iedere weldenkende Nederlander kan zich voorstellen dat eigen rechter spelen totaal niet kan, maar hier is meer aan de hand. Delen van Amsterdam en Utrecht dreigen "no-go-areas" te worden, omdat Marokkaanse jongeren als moderne terreurbendes op hun scootertjes door de straten struinen, homo’s en andere minderheden mishandelen, tassen jatten uit auto’s en ga zo maar door. Het wurmt allemaal moeilijk uit mijn toetenbord, maar dit soort terreur doodzwijgen volstaat niet meer. Overigens is dit allang geen exclusief alleenrecht meer van allerlei politieke jokers van Venlo tot Den Haag. Er groeit een breed verzet in de samenleving dat de grens is bereikt en de arme Amsterdamse Germaine kan wel eens een symbool worden van het brede maatschappelijke verzet.

Wat had het Amsterdamse Openbaar Ministerie dan gewild? Dat mevrouw haar auto had geparkeerd en 112 had gebeld. Dan was haar ongetwijfeld meegedeeld dat ze een afspraak kon maken om aangifte te doen. Vervolgens was ze op het bureau ontvangen door een diender die het ook niet meer weet. Daarna was de tasjesroof in de onderste lade verdwenen. Zo en niet anders. Ik denk dat 90% van de Nederlanders hetzelfde had gedaan. Wie vertrouwt er nou nog op de dienders? Die doen alleen nog zaken die de schatkist spekken. Die camera’s inderdaad...

Ja en dat dan de arme Ali geplet wordt tussen boom en auto is zielig. Meer niet. Deze draaideurcrimineel heeft willens en wetens het risico genomen. Jammer. Moeten deze stadsrovers maar met hun poten van andermans spullen afblijven. Het Openbaar Ministerie speelt met vuur. Germaine kan uitgroeien tot martelaar en een sneeuwbaleffect veroorzaken waarvan de gevolgen groter zullen zijn dan de moorden op Van Gogh en Fortuyn bij elkaar. Nederland, rechts EN links, is het spuugzat. De maatschappelijke onrust groeit. Ook onder de Marokkaanse burgers. Die dagelijkse stille tochten in Amsterdam-Oost zijn een aanfluiting. Deze geitenneukers maken van Nederland een circustent waarbinnen binnenkort wel eens grote rassenrellen kunnen uitbreken. Let wel: ik voorspel slechts en houd mijn hart vast.

Tijd dus voor politiek leiderschap. En enig realisme bij het Openbaar Ministerie dat de komende dagen door miljoenen Nederlanders op de vingers gekeken zal worden. Natuurlijk moet de politiek zich niet inlaten met rechtspraak, maar wel de grenzen keihard en duidelijk aangeven. Miljoenen Nederlanders weten niet meer waar ze aan toe zijn met politie en justitie en de aanpak van geweld op straat. Die zien alleen de giro’s van Koos Spee. Ondertussen neemt de terreur van met name Marokkaanse EN Antilliaanse jeugd in de steden steeds meer toe.

Daar zou ik overigens mevrouw Hirsi Ali en meneer Wilders ook wel eens over willen horen. Of Wouter Bos. Of die man die in naam in dit land minister president is.

Voor zwijgen en knuffelen is het al lang te laat.
Deze column stond ergens op internet, en ik vind het een goede tekst.
Verder roep ik iedereen op bij de rouwtocht morgen om 14:00 flink overlast te bezorgen want het is belachelijk dat er een tocht komt voor een crimineel

[ Bericht 0% gewijzigd door THC1 op 20-01-2005 20:00:30 ]
pi_24655138
Joh, wat een goed advies man! Vooral doen, morgen de boel nog meer op spanning zetten
pi_24655207
Rot op met je domme propaganda!
pi_24655209
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 19:39 schreef Omaha het volgende:
Joh, wat een goed advies man! Vooral doen, morgen de boel nog meer op spanning zetten
Vind jij het normaal dan dat er een tocht komt voor een crimineel , die niet eens opzettelijk is vermoord. Ik kan er zo kwaad om worden
pi_24655226
pi_24655238
Die mensen hebben uiteraard gewoon recht op hun herdenking van hun grafcrimineeltje, en de nederlanders horen het fatsoen op te brengen wat ze zelf niet kunnen opbrengen, namelijk juist niet verstoren van die herdenking. Ze moeten vooral in alle ernst kunnen laten zien dat ze pal achter hun troetelcrimineel staan. Verder staat die column gewoon op geenstijl, en het was wel zo netjes geweest om dat er bij te zetten.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24655273
Ah, er was natuurlijk nog geen topic over waarin je dit stukje propaganda kwijt kon?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24655316
Waar heb je dit vandaan gecopy/paste?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24655451
Goed stuk.... al ben ik blijkbaar een van de weinigen die er ook zo over denkt.
pi_24655518
laat maar, zeker een lonsdale dragende kale neonazi
pi_24655718
Naast wat er al eerder is gezegd, is dat stukje 'wat AHA en Wilders hierover te zeggen hebben' van de schrijver of van jezelf? Als het het eerste is, mag die schrijver het nieuws gaan volgen, en als het het tweede is, dan mag jij dat gaan doen. Hoe vaak ik Wilders al niet over Marokkanen heb 'horen' spreken... Like 5 times in the last week?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24655799
Vuile racisten tegenwoordig!
Jeugdige marocjes veroorzaken geen overlast, en wie vindt van wel is gewoon een NAZI!!!!!!!!!!!!!!

Iedereen die de kleinste beetje kritiek heeft op criminele allochtonen is gewoon een vieze vuile gore racist!
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:29:09 #13
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24655905
Er is gelukkig een hemelsbreed verschil tussen goede als slechte allochtonen.
En ik weiger om de hele groep daarvoor verantwoordelijk te houden..... De raddraaiers ongeacht afkomst mogen vandaag dood neervallen.... voor de overige mensen kan ik alleen mijn duim opsteken.

Relativeren is geen kunst.... het is een bittere noodzaak om helder te kunnen denken vandaag de dag.
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:31:38 #14
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24655950
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:04 schreef Meh7 het volgende:
laat maar, zeker een lonsdale dragende kale neonazi
Ja heel goed! En toen je werd geweigerd bij je sollicitatie kwam dat ook omdat je Turks was toch?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_24656210
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:22 schreef Refragmental het volgende:
Vuile racisten tegenwoordig!
Jeugdige marocjes veroorzaken geen overlast, en wie vindt van wel is gewoon een NAZI!!!!!!!!!!!!!!

Nee, het zijn allemaal Chinezen vermomd als Marokkanen die voor de overlast zorgen.
quote:
Iedereen die de kleinste beetje kritiek heeft op criminele allochtonen is gewoon een vieze vuile gore racist!
Dus eerst zeg je dat er geen criminele allochtonen bestaan, en daarna bestaan ze opeens wel maar mogen we daar geen kritiek op hebben?

Met stip de domste post ooit op dit forum.

Ow ja : ga eens dood ofzo
pi_24656350
Beter idee...

Waarom wachten we niet tot die hele moskee vol zit en gooien we een paar brandbommen naar binnen. In 1 keer van een zooi van die barbaren af....

Of breng ik mensen nu op goede ideeën?
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_24656736
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:46 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Nee, het zijn allemaal Chinezen vermomd als Marokkanen die voor de overlast zorgen.
[..]

Dus eerst zeg je dat er geen criminele allochtonen bestaan, en daarna bestaan ze opeens wel maar mogen we daar geen kritiek op hebben?

Met stip de domste post ooit op dit forum.

Ow ja : ga eens dood ofzo
*kuch* zoek het woord sarcasme eens op *kuch*

[ Bericht 2% gewijzigd door Refragmental op 20-01-2005 21:24:57 ]
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:16:54 #18
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_24656752
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:00 schreef TheDon1985 het volgende:
Goed stuk.... al ben ik blijkbaar een van de weinigen die er ook zo over denkt.
Nee hoor, het is alleen dat het fok forum de meest fokkende mensen aantrekt, en dat zijn nou eenmaal allochtonen die niet van dit soort haat zaaiende leugens willen zien.
I'm nobody's sheep
pi_24656968
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:46 schreef veldmaatpp het volgende:
Ów ja : ga eens dood ofzo
Doodsverwensingen zijn verboden op Fok!.
pi_24657784
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:30 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Tasjes jatten is ook verboden in Nederland
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:51:08 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24658508
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef jagermeister1 het volgende:
Beter idee...

Waarom wachten we niet tot die hele moskee vol zit en gooien we een paar brandbommen naar binnen. In 1 keer van een zooi van die barbaren af....

Of breng ik mensen nu op goede ideeën?
kijk om dit soort reacties kan ik dus kwaad worden. het gaat hier niet zozeer om een geloofskwestie. die mensen in de moskee zijn over het algemeen niet meer of minder dan een gelovige. ik geloof zelf niet, maar respecteer geloven, óók als die passages in hun boeken hebben die weinig humanistisch gedachtengoed ten toon sprijden. dan zullen die passages niet meer nageleefd mogen worden op basis van onze rechtstaat en maatschappij. daar moeten we voor vechten, daar moet emancipatie komen. die krijg je niet door je hand direct in de bijenkorf te steken, een omzichtig rookgordijn is beter. emancipatie verwerf je het snelst door het goede voorbeeld te geven.
waar het hier wel om gaat is de marokkaanse gemeenschap die zich door de bagatelliserende pvda, gl, anti-facisten en volkerts steeds vaker gesterkt voelt in hun radicale opvattingen. "we krijgen geen baan", sta dan gvd eens op tijd op en ga naar school. "we worden gediscrimineerd", hou dan gvd eens op met joden, vrije vrouwen, homo's en zwervers te mishandelen, verkrachten, vermoorden of uit te sluiten. "ze vinden ons kakkerlakken", hou dan gvd eens op met roven, stelen en verkrachten.
het grootste probleem is het berbervolk dat zich gewoon niet weet te gedragen. ik ken er genoeg. in groepjes zijn het een soort hyena's. alleen zijn het intelligente, afentoe een beetje té streetwise, jongeren die kampen met een gevoel tussen wal en schip.
oplossing? moeders én vaders die hun cultuur moeten achterstellen ten faveure van de opvoeding van hun eigen kinderen in de maatschappij waarvan ze nu deel uitmaken. we hebben niet veel tijd meer, dus haast is geboden. de ijdele hoop dat nederland zich gaat aanpassen aan een minderheid is ten dode opgeschreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 20-01-2005 23:25:30 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24659014
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:30 schreef Meh7 het volgende:

[..]

eerst komt iemand met zijn mening (gebasseerd op feiten en een groot probleem in ons land) en het is meteen een racist. echt de typische uitvlucht van een Marokkaan/turk/islamietje.

doodverwensingen verboden op fok?
sinds wanneer gehoorzamen jullie aan het gezag.
nee jullie zijn fijn jullie zeggen het niet alleen maar doen het ook meteen.
trouwens je vrouw pijpt erg lekker namens mij en al me vrienden die jullie meisjes eens hebben laten genieten van goede sex en een gezellige avond uit zonder geslagen te worden
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:27:20 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24659107
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:21 schreef Darkster het volgende:

[..]

eerst komt iemand met zijn mening (gebasseerd op feiten en een groot probleem in ons land) en het is meteen een racist. echt de typische uitvlucht van een Marokkaan/turk/islamietje.

doodverwensingen verboden op fok?
sinds wanneer gehoorzamen jullie aan het gezag.
nee jullie zijn fijn jullie zeggen het niet alleen maar doen het ook meteen.
trouwens je vrouw pijpt erg lekker namens mij en al me vrienden die jullie meisjes eens hebben laten genieten van goede sex en een gezellige avond uit zonder geslagen te worden
mag ik daaraan toevoegen dat ze meesteressen zijn in de anale kunst (ze kunnen flink wat hebben daar) omdat het sex zonder het maagdenvlies te scheuren is?
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:31:39 #24
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24659192
...maar ik begrijp dus dat dit stupide, puisterige pubertopic nog open is?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:31:56 #25
136 V.
pi_24659198
Ja, dus

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:35:35 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24659258
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef Verbal het volgende:
Ja, dus

V.
je poging tot monddood maken zal vast wel zijn vruchten afwerpen...
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:39:11 #27
136 V.
pi_24659322
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je poging tot monddood maken zal vast wel zijn vruchten afwerpen...
'monddood maken'

Als iemand hersendood is, hoeft zijn mond al helemaaaaaaal niet te leven.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:46:43 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24659478
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:39 schreef Verbal het volgende:

[..]

'monddood maken'

Als iemand hersendood is, hoeft zijn mond al helemaaaaaaal niet te leven.

V.
aha. zo denk jij dus over toipics en mensen waarvan het onderwerp jou niet aanstaan. net als het topic over jort, reageer dan niet!
pi_24660042
klopt, het gaat fout als GeertWilders niet aan de macht komt.
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef JohnDope het volgende:
Jaja CluppieWilders gaat de grootste partij worden
Het is maar goed ook wanneer Wilders de dienst uit gaat maken in Volland, het is goed voor iedereen die hier woont dus ook voor de marokkanen.
Want als er nu niet van uit de politiek wordt opgetreden, dan slaat de vlam in de pan in nederland. En ik heb kennissen in belgie die volgen het nederlandse klimaat op de voet en daar slaat de vlam in de pan wanneer in holland de samenleving op ze gat gaat. Vervolgens slaat de vlam over naar Frankrijk, want daar heeft Deheer Le Pen een grote achterban en dan slaat het over naar het rechtse Italia, kortom totale escalatie.
Wil men dit doem scenario voorkomen dan moet Geertje aan de macht komen, of anders zal het volk de problemen eigenhandig oplossen en dat is niet de beste oplossing lijkt mij, maarja als het niet anders kan, dan tja.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2005 @ 00:13:21 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24660051
Wat een gèwèldig nws bericht.

Voortaan copy-paste columns graag elders bespreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')