abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24658798
Echt niet normaal die Jortkelder.
Laat Nina Brink haar prive leven met rust, maarja als Jort haar niet kapot kan maken dan moet hij maar dit soort waanzin verkopen of het nou waar is of niet.

Een lachtertje is nog dat JortKelder het presenteert in de YabYum. Ik heb via via gehoord dat Jort Kelder regelmatig in de yabyum komt, maar dan komt Jort voor andere zaken , ik denk niet dat Georgina dit ook weet.

Maargoed als ik Nina was geweest dan had ik 3 miljoen geinvesteerd in prive-detectives die jort kelder 24 uur perdag observeren, afluisteren etc netzolang tot er iets rots bij Jort naar boven komt. en hem daarmee dan kapot maken. De meeste mensen die roddels verkopen hebben namelijk vaak iets te verbergen.

Een feit is wel dat Jort ze laatste dagen zijn geteld, of hij nou een op een nette manier schaakmat wordt gezet of ze leven wordt ontnomen, zijn dagen zijn geteld en dat is zijn verdiende loon.
Amen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:12:15 #2
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24658841
Waarom zijn zn dagen nou weer geteld?
Gaat Naughty Nina hem wurgen met haar sjaaltje?
pi_24658868
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:12 schreef Darklight het volgende:
Waarom zijn zn dagen nou weer geteld?
Gaat Naughty Nina hem wurgen met haar sjaaltje?
Nouja als je ruzie maakt met mensen die veel geld hebben dan ga je het verliezen En jort gaat verder hij terroriseert.
En Jort maakt veel pleuris. Zeker niet alleen met Nina.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24658993
Boeie!!! nina brink is een vuile oplichter dus het is goed dat ze wordt aangepakt
pi_24659042
zonder nina is jort ook al ten dode opgeschreven. ik vind het een sympathieke gast, maar hij steekt zijn neusje teveel in andermans zaken en brengt dit naar buiten, zonde wat mensen voor roem of geld doen. maar ja hij heeft dan ook het meest domme wijf van nederland te voeden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24659064
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:20 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Boeie!!! nina brink is een vuile oplichter dus het is goed dat ze wordt aangepakt
Kerel laten we eerlijk zijn wat die JortKelder geflikt heeft is zo laag bij de grond. Echt een ruggenprikker is die Jort.
Daarom weet ik dat het feest voor Jort binnenkort is afgelopen, dit soort mensen kunnen misscien 10, 20, misschien wel 30 keer wegkomen met dit soort streken, maar op een dag treffen ze de verkeerde.
Dit topic gaat op een dag nog wel een keer een schopje om hoog krijgen, geloof me
pi_24659126
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kerel laten we eerlijk zijn wat die JortKelder geflikt heeft is zo laag bij de grond. Echt een ruggenprikker is die Jort.
Daarom weet ik dat het feest voor Jort binnenkort is afgelopen, dit soort mensen kunnen misscien 10, 20, misschien wel 30 keer wegkomen met dit soort streken, maar op een dag treffen ze de verkeerde.
Dit topic gaat op een dag nog wel een keer een schopje om hoog krijgen, geloof me
Tering, wat ben jij een ongelovelijk triest mannetje.

Gister toevallig de IQ test gedaan? En wat had je? Ongeveer dezelfde score als Kelly?

Stil maar en ga maar lekker slapen.
pi_24659160
Oja het is trouwens Jort SPATIE Kelder
pi_24659185
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat dacht je dat de gedupeerden van wol van nina brink vinden? Die zijn een hoop geld kwijt en ze leeft nog steeds
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:32:35 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24659205
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:28 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Tering, wat ben jij een ongelovelijk triest mannetje.

Gister toevallig de IQ test gedaan? En wat had je? Ongeveer dezelfde score als Kelly?

Stil maar en ga maar lekker slapen.
je mag iemand best afkraken, daar is fok voor. en je mag best jortfan zijn, dat ben ik ook wel een beetje. niettemin denk ik dat jort de kogels die door zijn quote heen zijn gegaan heel erg serieus moet nemen. sommige mensen wachten af, hebben heel erg veel geduld en willen niet in verband gebracht worden met moord. jort is ten dode opgeschreven, omdat zijn bravoure voor sommige mensen niet gezien wordt als leuk spelletje.
pi_24659240
quote:
Een feit is wel dat Jort ze laatste dagen zijn geteld, of hij nou een op een nette manier schaakmat wordt gezet of ze leven wordt ontnomen, zijn dagen zijn geteld en dat is zijn verdiende loon.
Amen.
quote:
Nouja als je ruzie maakt met mensen die veel geld hebben dan ga je het verliezen.
quote:
Dit topic gaat op een dag nog wel een keer een schopje om hoog krijgen, geloof me.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:35:39 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24659261
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:09 schreef JohnDope het volgende:
Echt niet normaal die Jortkelder.
Laat Nina Brink haar prive leven met rust, maarja als Jort haar niet kapot kan maken dan moet hij maar dit soort waanzin verkopen of het nou waar is of niet.

Een lachtertje is nog dat JortKelder het presenteert in de YabYum. Ik heb via via gehoord dat Jort Kelder regelmatig in de yabyum komt, maar dan komt Jort voor andere zaken , ik denk niet dat Georgina dit ook weet.

Maargoed als ik Nina was geweest dan had ik 3 miljoen geinvesteerd in prive-detectives die jort kelder 24 uur perdag observeren, afluisteren etc netzolang tot er iets rots bij Jort naar boven komt. en hem daarmee dan kapot maken. De meeste mensen die roddels verkopen hebben namelijk vaak iets te verbergen.

Amen.
Waar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dit over?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24659284
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef Fillipe het volgende:
Oja het is trouwens Jort SPATIE Kelder
Ik ben een programmeur heh en bij ons doen we altijd JohnDope, JortKelder, GeorgeBush, etc.
Object orientatie heet dat

Tel jij nu maar even uit wat me iq is. grijnzzz...
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:37:40 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24659297
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
je hoeft niet alles waat je de ballen verstand van hebt te begrijpen. je kan ook zonder te reageren en je eens in te lezen op de hoogte zijn van bepaalde topics die jou niet direct aanstaan.
pi_24659304
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je mag iemand best afkraken, daar is fok voor. en je mag best jortfan zijn, dat ben ik ook wel een beetje. niettemin denk ik dat jort de kogels die door zijn quote heen zijn gegaan heel erg serieus moet nemen. sommige mensen wachten af, hebben heel erg veel geduld en willen niet in verband gebracht worden met moord. jort is ten dode opgeschreven, omdat zijn bravoure voor sommige mensen niet gezien wordt als leuk spelletje.
Ik hoef hem geeneens af te kraken, maar dit gaat toch nergens over? Ik vind jort inderdaad een sympathieke gast en vooral dat hij de ballen heeft om dingen te doen en door te voeren. Maar dit gaat toch nergens over? TS beweert min of meer dat hij wel weet dat Jort Kelder binnenkort het loodje gaat leggen en als het niet gebeurt dan zal de TS het wel eventjes doen.
pi_24659320
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben een programmeur heh en bij ons doen we altijd JohnDope, JortKelder, GeorgeBush, etc.
Object orientatie heet dat
Ah vandaar dat je zo gefrustreerd bent.
pi_24659342
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef AllesIsZinloos het volgende:

[..]

Wat dacht je dat de gedupeerden van wol van nina brink vinden? Die zijn een hoop geld kwijt en ze leeft nog steeds
Dan moeten ze een rechtzaak aanspannen en geen laag-bij-de-grond-nieuws publiceren, dit is zo low, dat kunnen we niet ontkennen.

Als Nina Jort een rechtzaak aandoet dan gaat ze winnen.
pi_24659345
quote:
Nina Brink wordt geterroriseerd door Jort kelder
En terecht..

enige probleem is dat het een beetje smakeloos overkomt...
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:40:21 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24659353
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ik hoef hem geeneens af te kraken, maar dit gaat toch nergens over? Ik vind jort inderdaad een sympathieke gast en vooral dat hij de ballen heeft om dingen te doen en door te voeren. Maar dit gaat toch nergens over? TS beweert min of meer dat hij wel weet dat Jort Kelder binnenkort het loodje gaat leggen en als het niet gebeurt dan zal de TS het wel eventjes doen.
niet eens. maar dat terzijde. ik heb ts nog niet zodanig zien reageren dat ie jort eigenhandig gaat omleggen. wat ik wel weet is dat er meer mensen 'boos' zijn op meneer kelder. ik had hem ook graag oud zien worden met de echte borsten die steeds meer gaan hangen.
pi_24659367
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:39 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ah vandaar dat je zo gefrustreerd bent.
Waar slaat dat nou weer op
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:41:37 #21
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24659376
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je hoeft niet alles waat je de ballen verstand van hebt te begrijpen.
Ik neem het zo van je aan. Jij kunt het weten.
quote:
je kan ook zonder te reageren en je eens in te lezen op de hoogte zijn van bepaalde topics die jou niet direct aanstaan.
'mij niet aanstaan'?

Ik vraag waar dit over gaat. TS is daar bitter onduidelijk over en begint meteen over ruggenprikkers en dood maken.

Vandaar mijn vraag.

Jij kan ook zonder op mij te reageren mij mijn vraag laten stellen. Bijvoorbeeld.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24659385
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet eens. maar dat terzijde. ik heb ts nog niet zodanig zien reageren dat ie jort eigenhandig gaat omleggen. wat ik wel weet is dat er meer mensen 'boos' zijn op meneer kelder. ik had hem ook graag oud zien worden met de echte borsten die steeds meer gaan hangen.
Klopt hij zegt het ook niet, maar zo komt het wel min of meer over.

En de Quote moet inderdaad geen Prive of Weekend worden, maar om nou gelijk te gaan speculeren..
pi_24659391
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Symphatiek??? Dit is het toppunt van: de pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet.
Jort is zeker niet pervers met ze regelmatige bezoekjes aan de yabyum?
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:42:30 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24659392
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik neem het zo van je aan. Jij kunt het weten.
[..]

'mij niet aanstaan'?

Ik vraag waar dit over gaat. TS is daar bitter onduidelijk over en begint meteen over ruggenprikkers en dood maken.

Vandaar mijn vraag.

Jij kan ook zonder op mij te reageren mij mijn vraag laten stellen. Bijvoorbeeld.

V.
pi_24659394
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan moeten ze een rechtzaak aanspannen en geen laag-bij-de-grond-nieuws publiceren, dit is zo low, dat kunnen we niet ontkennen.
Dat mens krijgt wat ze verdient ik zie het probleem niet.
quote:
Als Nina Jort een rechtzaak aandoet dan gaat ze winnen.
Eerst zien dan geloven
pi_24659409
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op
Zelfs mijn sarcasme begrijp je niet, neen jij komt er wel.
pi_24659414
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:42 schreef AllesIsZinloos het volgende:

[..]

Dat mens krijgt wat ze verdient ik zie het probleem niet.
[..]

Eerst zien dan geloven
Ik heb weinig verstand van juridische zaken ookal stroomt er wel geniaal juridisch bloed in mij. maar dit lijkt me toch smaad en laster en niet zo'n beetje ook.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:44:08 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24659422
zitten de 'linkse' usertjes nu ineens zielig te doen en het op te nemen voor 'rechtse' beleggers?
pi_24659440
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:43 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Zelfs mijn sarcasme begrijp je niet, neen jij komt er wel.
Ik begrijp je sarcasme zeker, maar in ieder sarcasme zit een kern van waarheid. Mijn reactie was trouwens ook sarcastisch bedoelt, ik wilde gewoon even van je persoonlijk horen wat je bedoelde maar je draait er weer om heen.
pi_24659483
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Symphatiek??? Dit is het toppunt van: de pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet.
Jort is zeker niet pervers met ze regelmatige bezoekjes aan de yabyum?
Je doet nu hetzelfde als dat Jort doet (en daar heb je toch zo'n hekel aan?) met het speculeren van dat Jort elke week een hoertje naait in Yab Yum. Kom eerst maar eens met 'bewijzen' aan. Yab Yum is trouwens niet alleen een klasse A hoerentent (waar mensen met miljoenen en macht komen) maar ook een gezellige borreltent (waar ook zaken gedaan kunnen worden).
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:47:19 #31
8898 Darklight
pi_24659490
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Over Jort Kelder en Nina Brink
pi_24659521
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:46 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Je doet nu hetzelfde als dat Jort doet (en daar heb je toch zo'n hekel aan?) met het speculeren van dat Jort elke week een hoertje naait in Yab Yum. Kom maar eerst met 'bewijzen'. En Yab Yum is niet alleen een A klasse hoerentent (waar mensen met miljoenen en macht komen) maar ook een gezellige borreltent.
Exact ik doe nu hetzelfde wat JortKelder doet Als hij niet zo dom ging lullen over Nina, dan had ik nooit verteld dat JortKelder regelmatig in de yabyum komt.
Hij komt er trouwens niet iedere week in de yab, maar regelmatig, miminaal 1 keer in de maand.

En wat je zegt over die borrel is een weer sarcastisch bedoeld neem ik aan.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:50:06 #33
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24659541
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:09 schreef JohnDope het volgende:
Echt? Ik heb via-via ook gehoord dat George Bush regelmatig een komkommer helemaal in z'n reet duwt en dan gaat skippyballen, dat Albert Verlinden een innige verhouding heeft met een paard, dat Joop Braakhekke niet altijd met een pollepel de soep roert en dat Ron Brandsteder geen rijbewijs meer heeft.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:51:38 #34
8898 Darklight
pi_24659576
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Exact ik doe nu hetzelfde wat JortKelder doet Als hij niet zo dom ging lullen over Nina, dan had ik nooit verteld dat JortKelder regelmatig in de yabyum komt.
Hij komt er trouwens niet iedere week in de yab, maar regelmatig, miminaal 1 keer in de maand.

En wat je zegt over die borrel is een weer sarcastisch bedoeld neem ik aan.
Uiteraard geloven we jou onmiddellijk als je dat zegt
pi_24659580
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:50 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Echt? Ik heb via-via ook gehoord dat George Bush regelmatig een komkommer helemaal in z'n reet duwt en dan gaat skippyballen, dat Albert Verlinden een innige verhouding heeft met een paard, dat Joop Braakhekke niet altijd met een pollepel de soep roert en dat Ron Brandsteder geen rijbewijs meer heeft.
Dan geloof je het toch niet jochie, maakt mij niet uit. Ik weet dat het zo is.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:52:08 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24659589
nogmaals, jort is ingehuurt door sommige speculanten om nina door het slijk te halen. joegoslaven worden ingehuurd om jort van de voorkant een paar kogels door zijn lijf te trimmen. heeft niks met nina te maken, wel met enkele andere mensen die jort niet zo graag mogen.
pi_24659594
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:51 schreef Darklight het volgende:

[..]

Uiteraard geloven we jou onmiddellijk als je dat zegt
Waarom zou nina brink wel lekker sexueel genieten en waarom zou JortKelder niet in de yab komen
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:52:29 #38
8898 Darklight
pi_24659597
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Maak eens een keer stiekem een pic, en post die op FOK!
pi_24659613
Ik mag misschien wel JohnDope heten, maar morgen loop ik weer in 3delig.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:53:41 #40
8898 Darklight
pi_24659630
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Waarom zou nina brink wel lekker sexueel genieten en waarom zou JortKelder niet in de yab komen
Wat boeit mij het nou of die Jort naar yabyummie gaat, moet die zelf weten
pi_24659637
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Duizenden fotografen/papparazzi op straat maar nog nooit, maar dan ook nooit is er 'n roddel geweest over dat Jort Kelder wel eens hoertjes zou naaien in Yab Yum.

You know you fucked up right? I know you do.

pi_24659656
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:53 schreef Darklight het volgende:

[..]

Wat boeit mij het nou of die Jort naar yabyummie gaat, moet die zelf weten
Kijk jou boeit het niet maar ik neem aan dat Georgina dit niet zo leuk vindt.
Wat maakt mij het nou uit op wat voor manier Nina van sex geniet, zij is vrijgezel.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:55:51 #43
8898 Darklight
pi_24659676
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kijk jou boeit het niet maar ik neem aan dat Georgina dit niet zo leuk vindt.
Wat maakt mij het nou uit op wat voor manier Nina van sex geniet, zij is vrijgezel.
Je zou Jort kunnen gaan chanteren
pi_24659677
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:53 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Duizenden fotografen/papparazzi op straat maar nog nooit, maar dan ook nooit is er 'n roddel geweest over dat Jort Kelder wel eens hoertjes zou naaien in Yab Yum.

You know you fucked up right? I know you do.

Haha ja ben meestal ook eerder bij bepaald nieuws dan de media.

Ik vraag me af, waarom zou je Jort wel geloven en mij niet. Een beetje zielig hoor.
pi_24659683
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:52 schreef JohnDope het volgende:
Ik mag misschien wel JohnDope heten, maar morgen loop ik weer in 3delig.
Ja en? Wil je nu aantonen dat je een of andere succesvolle zakenman bent? Kerel, maak jezelf niet langer belachelijk en ga iets nuttigs doen, zodat je morgen weer lekker kan programmeren en je af kan trekken op de naaktfoto's van Georgina Verbaan.
pi_24659702
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:56 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ja en? Wil je nu aantonen dat je een of andere succesvolle zakenman bent? Kerel, maak jezelf niet langer belachelijk en ga iets nuttigs doen, zodat je morgen weer lekker kan programmeren en je af kan trekken op de naaktfoto's van Georgina Verbaan.
Morgen hoef ik niet te proggen en ik heb geen foto`s nodig ik kom wel aan me trekken, je moest is weten, grijnzz.
Maargoed jij speelt het netzoals Jort weer kansloos op de man
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:56:58 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24659704
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24659735
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vraag me af, waarom zou je Jort wel geloven en mij niet. Een beetje zielig hoor.
Omdat Jort hersens en zich bewezen heeft Omdat jij een of andere ... bent die van mama nog eventjes op internet mag kijken voordat paps je een verhaaltje voorleest?
pi_24659760
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:58 schreef Fillipe het volgende:
[quote]Op donderdag 20 januari 2005 23:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[/quote

Omdat Jort hersens en zich bewezen heeft Omdat jij een of andere ... bent die van mama nog eventjes op internet mag kijken voordat paps je een verhaaltje voorleest?
Jochie jochie jochie je moet het niet steeds op de man spelen.
Maargoed ik woon als sinds me 17de op mijzelf en jij?
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2005 @ 00:02:48 #50
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24659828
quote:
Keuze zat dus
Daar maar verder.
3 topics over NinaBrinkZweep is een tikkie teveel van het goede.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')