Wat snap je niet aan babystop?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil, indien deze mening gedeeld wordt, best drie kleintjes fabriceren.
Ik vind het wel een goed idee hoor DD, het wordt wel wat veel al met al.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het best, maar over 6 maanden staan ook AZ's en bjoros koters erbij en dan heb je er al 5 staan. Is je hele scherm gevuld met banners en geen tekst.
Lijkt mij eerlijk gezegd ook een beetje vol worden. Ik neem alvast genoegen met een kleinere bannerquote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het best, maar over 6 maanden staan ook AZ's en bjoros koters erbij en dan heb je er al 5 staan. Is je hele scherm gevuld met banners en geen tekst.
En weer een goed idee, je bent in vorm!quote:Op maandag 10 januari 2005 12:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed idee hoor DD, het wordt wel wat veel al met al.
Is er ook iets te verzinnen dan dat alles op 1 site staat, zodat je maar 1 handeling voor al die babiebanners hoeft te verrichten?
Dat is ook een leuke. Kan je ook eindeloos uitbreiden!quote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of desnoods een dynamische baby-banner. (à la het plaatje in alle Ajax-topics.)
Lego, topideequote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of desnoods een dynamische baby-banner. (à la het plaatje in alle Ajax-topics.)
DIGGER heeft een nieuwe baan en niet zo vaak op Fok...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
Is DIGGER op reis ofzo?
Je hebt toch wel je kogelvrije vestje aan?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Mijn dorpie flink in het nieuws zeg.
Nogal ja. Nu komt dat allemaal aardig dichtbij. Ken die familie best goed, mijn zusje heeft bij dat meisje in de klas gezeten. Ze wonen ook dichtbij.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:37 schreef SCH het volgende:
He akelig
Mag ik je nu aanraken.quote:Ik heb een collega die Born van achternaam heet, vind je dat leuk om te weten?
Gatsie. Er zijn wel al tiepjes gearresteerd uit haar omgeving dus wellicht komt er snel meer duidelijkheid.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nogal ja. Nu komt dat allemaal aardig dichtbij. Ken die familie best goed, mijn zusje heeft bij dat meisje in de klas gezeten. Ze wonen ook dichtbij.
quote:Mag ik je nu aanraken.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Of je flikkert Harry uit de OP.
Of zeg ik nu iets heeeeeel ergs
k zou zeggen, ga een kindje maken, dan komt er ook een banner met jouw clubquote:Op maandag 10 januari 2005 15:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
En is het nu echt nodig om een PSV shirt in de OP van Hools te doen![]()
![]()
dat vind k een heel goed ideequote:Op maandag 10 januari 2005 15:23 schreef pascalheister het volgende:
misschien een idee om een banner te maken die om de paar sec veranderd, net zoals bij mijn avatar?
Hehe, eindelijk wat rust hier.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Ben net terug van de tandarts, verstandskies eruit. Moet nu een half uur de kaken op elkaar houden. Valt niet mee.
Goedenmiddag,quote:Op maandag 10 januari 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Ben net terug van de tandarts, verstandskies eruit. Moet nu een half uur de kaken op elkaar houden. Valt niet mee.
We denken nu aan Cambuur.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:52 schreef Bjoro het volgende:
of idd zo'n draaiende...ook spannend....ben trouwens benieuwd welke club jullie aan mijn "koter-banner" gaan hangen.
Hij heeft Tieme al, zie het vorige topic, maar als hij er nog 1 aankan, ga je gangquote:Op maandag 10 januari 2005 17:50 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH, zullen wij samen een kindje adopteren voor de openingsthread?
Een gitzwart afrikaantje met de naam Foppe!
Operaties zijn nooit leuk.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:58 schreef Blumchen het volgende:
2 feb moet ik naar t ziekenhuis voor een operatie... Bah geen zin in
Moeilijk uit te leggen.. Maar wij vrouwen hebben pajes bij ons baarmoeder.. Dan zijn cellen.. En je hebt papje 1 2 3a 3b 4 En 1 is goed.. en 4 is lichte vorm van kanker.. En ik het 3b dus ze gaan die cellen weghalen.. K moet ook onder narcose enzo.. Minder leuk.. Maar het moet.. want het mag niet erger worden..quote:Op maandag 10 januari 2005 18:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Operaties zijn nooit leuk.
Wat voor operatie moet je ondergaan?
Aiaiaiaiai, dat is nu nog eens klote.quote:
Ik ken het van meerdere vrouwen van mij.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:15 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.. Maar wij vrouwen hebben pajes bij ons baarmoeder.. Dan zijn cellen.. En je hebt papje 1 2 3a 3b 4 En 1 is goed.. en 4 is lichte vorm van kanker.. En ik het 3b dus ze gaan die cellen weghalen.. K moet ook onder narcose enzo.. Minder leuk.. Maar het moet.. want het mag niet erger worden..
Hoop dat je het zo snapt..
Koning golfer en zijn harem van 40 vrouwenquote:Op maandag 10 januari 2005 18:22 schreef golfer het volgende:
Ik ken het van meerdere vrouwen van mij.
Bij mij halen ze wel veel weg.. Rond heel mijn baarmoedermond gaan alle cellen weg.. en een klein beetje in de mond..quote:Op maandag 10 januari 2005 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken het van meerdere vrouwen van mij.
Die moesten onder plaatselijke narcose geholpen worden nadat bevriezen niet hielp.
Ze halen een klein hapje weg.
Er zijn volgens mij in LIF wel wat topics over te vinden.
dit, toevoeging: meest recente topic daarover stond in OUD: Uitstrijkje al 3 jaar niet goed...
Komt aardig in de buurt,jaquote:Op maandag 10 januari 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
Koning golfer en zijn harem van 40 vrouwen![]()
Da's geen mutsen hoor wat jij doetquote:Op maandag 10 januari 2005 18:56 schreef Blumchen het volgende:
Idd Againzender.. daar heb je gelijk in...
T moet gebeuren.. klaar.. ik moet nie zo mutsen!
6-je gok ik.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Sterkte Blumchen!
En Pfaf, hoe ging je examen?
Rondje op kosten van Forlán.
Vandaag weer gewerkt, dat was me wat. Die kinderen helemaal weer terug bij af, alle regels kwijt na 2 weken vakantie.
Volgens mij niet. Ik was als laatste in de kamer en kreeg een melding dat de kamer opgeheven werd omdat hij te lang leeg bleef of zo iets.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:13 schreef Vom het volgende:
Zijn er nog mensen aan het tekenen?
Ik kan Hools niet vinden nl![]()
Hoerrrrquote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo! Effe ¤125,- verdiend in 5 minuten!
Ja, blumsj, tis nie leuk voor jequote:Blumchen, veel sterkte!
Joh, als jij hier 2 dagen niet gepost hebt, ben je de regels al kwijt.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Vandaag weer gewerkt, dat was me wat. Die kinderen helemaal weer terug bij af, alle regels kwijt na 2 weken vakantie.
Ik heb Hools gemaaktquote:
Zal wel een complete update worden dan, soft- en hardware?quote:Op maandag 10 januari 2005 21:17 schreef rubbereend het volgende:
er komt binnenkort een nieuwe server update aan schijnt...... misschien dat dat iets gaat helpen
ja, k las inderdaad vandaag hoe dat destijds gegaan is, dat wist k allemaal niet. K heb eigenlijk het liefste dat de volgende update weer tijdens carnaval is dan heb k er geen last vanquote:Op maandag 10 januari 2005 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zal wel een complete update worden dan, soft- en hardware?
De overstap naar de nieuwe software was natuurlijk een haastklus dus niet zo vreemd dat het niet allemaal zo geconfigureerd is als men gewild had.
Morgen gaan wij op het werk ook eindelijk over naar het nieuwe systeem, dat wordt vroeg opstaan morgen
quote:En waar je ons dan in steunt is bijvoorbeeld de servervoorziening. FOK! kampt met servertraagte, en af en toe een nieuwe machine of de aanschaf onderdelen is gewoon nodig. De kans dat er binnen afzienbare tijd een grote upgrade komt is overigens aanwezig. Waarschijnlijk kun je binnen een paar maanden al een upgrade verwachten. Wanneer, en in welke vorm, hoor je natuurlijk zodra we meer te melden hebben.
Ik zag hem eerder vandaag, ik heb mijn mond maar gehouden. TS zal zichzelf wel uitermate stoer vinden.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jeez, en ik dacht dat ik het dieptepunt hier op Fok wel had gehad onderhand. Guess not:
kut pliesie 250 euro boete
Nee, op dit moment niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:55 schreef rubbereend het volgende:
wordt er eigenlijk nog getekend
Nooit problemen met politie, zolang je maar gewoon normaal blijft reageren zullen ze je niet naaien.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zag hem eerder vandaag, ik heb mijn mond maar gehouden. TS zal zichzelf wel uitermate stoer vinden.
Ik word (op de fiets) wel eens aangehouden door de politie terwijl ik stomdronken ben, maar nooit een probleem met ze gehad
k moet er eigenlijk wel om lachen, en als we nou moeilijk moeten gaan doen over alle vullis op de TV zitten we hier morgen nogquote:Op maandag 10 januari 2005 22:06 schreef SCH het volgende:
Schrijf jij proza Lego?
Over meer stompzinnigheid: nu een programma op BNN over kids die een feest in het huis van hun ouders houden die worden weggelokt - hoe vul je de zendtijd met vullis
ben jij vandaag voor het laatst dan?quote:
Dan moet je oppassen, de volgende show valt dan vaak tegen.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
Maar er is hoop: straks om 22.45 de Mike en Thomas-show, heb ik me vorige week de kriek om gelachen![]()
Was leuk, en daarna over die mannen van in de 50quote:Op maandag 10 januari 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
Maar er is hoop: straks om 22.45 de Mike en Thomas-show, heb ik me vorige week de kriek om gelachen![]()
Ik heb mijn midlife-crisis al een jaartje of 12 achter de rug, toen ik ongeveer de leeftijd van SCH had.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Was leuk, en daarna over die mannen van in de 50
maak je geen zorgen.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
ben jij vandaag voor het laatst dan?![]()
Ik zal eens een poging doenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
AZ, het is niet eens de TS die mij zo tegen de borst stuit. Lees mijn stukje proza eens, als je toch weinig te doen hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:35 schreef pfaf het volgende:
En het belangrijkste. Rembo en Rembo is er weer op!
Alles al 100x gezien, maar het blijft geniaal.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[afbeelding]
helaas gemist morgen maar weer kijken
Ik vond het eigenlijk best leukquote:Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:k vond er weinig aan, die mike en Thomas show
dat kloptquote:Op maandag 10 januari 2005 23:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best leuk![]()
Beter dan koefnoen iig.
dansje doen?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog wat te doen hier?
30 seconden flash filmpjes bekijken:quote:Op maandag 10 januari 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog wat te doen hier?
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
@ Blumchen, ook van mij sterkte!
Dat programma erna, Manchild, vind ik nog veel leuker, maar dat komt waarschijnlijk omdat het mijn leeftijdsgroep zo leuk te kakken zet.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:55 schreef Spideyman het volgende:
Ik vond het eigenlijk best leuk![]()
Beter dan koefnoen iig.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
30 seconden flash filmpjes bekijken:
http://www.angryalien.com/
best grappig als je de films een beetje kent
-edit- bij nader inzien zijn ze best wel lame.
k kijk t sinds een week of 2, erg leuk iddquote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat programma erna, Manchild, vind ik nog veel leuker, maar dat komt waarschijnlijk omdat het mijn leeftijdsgroep zo leuk te kakken zet.
en daar gaat het omquote:
Het is ook pas de 2e afleveringquote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
k kijk t sinds een week of 2, erg leuk idd
waar hoe wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
en binnen, meer tekenaars zijn welkom
Coming up!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsamme zeg, wat een zouteloze lange klote-vergadering ..... 3,5 uur gezeik, en ik heb misschien 3 zinnen uit mn bek gekregen. Het ging heeelemaal NERGENS over ....![]()
even mn frustratie wegzuipen, doe mij maar 2 bier en 3 straaljagers (jenever + bitterlemon)
Is niet voor BrEeZaH, is voor echte mannenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Coming up!
Hoewel ik dat BrEezAh-drankje wat jij straaljagers noemt nog niet kende.
ga al over mijn nek bij het idee van die combinatie
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
hoi
Ja hallo. Is dit een 06-lijn?quote:
Dan kun je ook bijna zelf leven voelen bjoro!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:13 schreef Bjoro het volgende:
om ff in de baby's te blijven.....
vanmiddag mogen we weer ff langs het gezondheidscentrum, voor een controle.
dan is ze 16 weken !
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan kun je ook bijna zelf leven voelen bjoro!
Ik voelde Carmen met 18 weken...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]is toch pas vanaf een weekje of 20
![]()
moeders probeert zelf ook wel eens te voelen, maar voelt dan nog niets !
Maar ook die tijd zal er wel aankomen !
denk dat ik snel genoeg op de hoogte wordt gebracht als er wat te voelen valtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik voelde Carmen met 18 weken...
Tip: 's avonds als je in bed ligt je hand op de buik van je vriendin leggen en geduldig wachten. Waarschijnlijk komt hij of zij op de warmte af...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk dat ik snel genoeg op de hoogte wordt gebracht als er wat te voelen valt
Ja dit is radio Zwijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 03:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja hallo. Is dit een 06-lijn?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja dit is radio Zwijn.
En wij zijn twee meisjes.
wat er dan groeit is geen kindjequote:
mijn broodje shoarmarollade was ook niet echt vies hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:36 schreef Dos37 het volgende:
zo een overheerlijk puddingbroodje
Ik heb er wel zin in.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Isketchen iemand?
Ja ik ben paraatquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Isketchen iemand?
En op mijn werk mag het nooit meer, stelletje debielenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:53 schreef just me het volgende:
ik het het voor elkaar gekegen.. internet op school doet het weer
![]()
Mijn werkgever is zo slecht nog niet, ik kan hier allesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En op mijn werk mag het nooit meer, stelletje debielen![]()
Is er nog een plekkie vrij daar voor een gesjeesde zv-er?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:34 schreef Againzender het volgende:
Mijn werkgever is zo slecht nog niet, ik kan hier alles
heb gestemt alleen jammer van de loting van Michels tegen Ernstquote:
mannen van de radio geweldigquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja dit is radio Zwijn.
En wij zijn twee meisjes.
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:59 schreef just me het volgende:
vergeet ik helemaal te vertellen dat ik van mijn pro 3 maanden nog mag golfen ivm tennisarm
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:06 schreef golfer het volgende:
Ben je misschien net op tijd genezen om in april/mei een keertje bij ons op de (vernieuwde) baan weer een rondje met mij te spelen.
Mag ik niet meedoen?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand tekenen,dit schiet ook voor geen flikker op
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rondje op kosten van Ronald Koeman.
Daarom dus.quote:AMSTERDAM - Ronald Koeman wil dit jaar drie prijzen winnen: de landstitel, de beker en de UEFA Cup. Dat heeft de trainer van Ajax in Zuid-Afrika, waar de club bij Ajax Cape Town een toernooi speelt, gezegd. Ajax start de tweede seizoenhelft met een uitwedstrijd tegen FC Utrecht, terwijl het in februari het Franse Auxerre ontmoet in de UEFA Cup.
Koeman gaat voor drie prijzen
Ronald Koeman.
Op de persconferentie, waar naast trainer Ronald Koeman en aanvoeder Tomas Galásek ook Zuid-Afrikaan Steven Pienaar en Hans Vonk alsmede de trainer van Ajax Cape Town, Gordon Igesund aanwezig waren, kwamen uiteraard vragen over de twee Ajax-clubs. Igesund is blij met de meeting, woensdagavond. "De spelers vinden het fantastisch om tegen Ajax te spelen. Het is voor hun ook een kans om te laten zien wat ze kunnen. Ze hebben allemaal het voorbeeld van Steven Pienaar."
Ook Pienaar kijkt uit naar de wedstrijd tegen zijn oude club. Nadat hij al een helft speelde tegen Spakenburg hoopt hij ook speeltijd te krijgen tegen Cape Town. "Het voelt goed om hier terug te zijn", aldus de Ajacied. "Mijn hart ligt hier, maar ik speel natuurlijk voor mijn team, dus ik zal niet terughoudend zijn als ik tegen Ajax Cape Town scoor, want wij willen winnen."
Voor Hans Vonk belooft het een heel speciale trip te worden. Vonk is in een voorstadje van Johannesburg geboren en op grond daarvan heeft hij deel uitgemaakt van de nationale selectie van Zuid-Afrika. Hij heeft zelfs een paar interlands achter zijn naam staan.
De opzet van het toernooi waaraan Ajax meedoet, is simpel doch apart. Ajax speelt twee wedstrijden en krijgt 1,5 punt voor een overwinning. Mocht Ajax Cape Town of Moroka Swallows weten te winnen krijgen zij er drie. Voor een doelpuntloos gelijkspel krijgt Ajax een half punt, de opponent één punt. Voor een gelijkspel met goals schrijven de Amsterdammers een punt bij, de Zuid-Afrikanen twee.
Ronald heeft alweer genoeg gedronken voor dit jaarquote:
Aan wiens PC lag het dan dat ik anderhalve dag een dienstweigerende PC had ?quote:
ik dacht dat je een nieuwe kreeg of nieuwe onderdelenquote:
Ik dacht persoonlijk aan een afkickcentrum; hij zit overduidelijk aan de LSD.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ronald heeft alweer genoeg gedronken voor dit jaar
Degene bij wie we de onderdelen gaan kopen is op vakantie.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik dacht dat je een nieuwe kreeg of nieuwe onderdelen
neequote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
Ach, we willen allemaal wel eens wat.
Iemand gisteren nog de b(r)oertjes gezien in SBS-shownieuws?
zou kunnen - hij deed talkpoeder op zijn voetenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:05 schreef rubbereend het volgende:
dat waren toch beelden uit die docu van TV Noordholland ofzo?
Ik ben ff cariere aan het maken SCHeetjequote:Op maandag 10 januari 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
Is DIGGER op reis ofzo?
Fijn voor je, zit toch aantrekkelijker achter zo'n raam.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:53 schreef Blumchen het volgende:Hoi hoi..
Ik heb nu ook nieuwe gordijntjes
Weet je wat ik altijd al had willen zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:53 schreef Blumchen het volgende:Hoi hoi..
Ik heb nu ook nieuwe gordijntjes
Nee hij is niet met bloementjes.. Maar wel een bloemen kleur..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd al had willen zijn?
Een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn....
Ook goedenavond,quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond! Iedereen is inmiddels weer uitgetekend.
Wat is een bloemetjeskleur? Rood, geel, wit, blauw, paars,....?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:59 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee hij is niet met bloementjes.. Maar wel een bloemen kleur..
Volgens mij is er niemand aan het Isketchenquote:
Zitten ze vast te oefenen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand aan het Isketchen
Ik ben al blij dat ik kan fokken met mijn terminale PC. Als het goed is heb ik binnen 2 weken een hernieuwde PC dan zal ik ze laten zien wat tekenen isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
Waarom teken jij niet mee, tong?
Maar het is hier wel rustig inderdaad.
Leuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik kan fokken met mijn terminale PC. Als het goed is heb ik binnen 2 weken een hernieuwde PC dan zal ik ze laten zien wat tekenen is
Ik kom ook meedoen (zodra de server van Isketch niet meer vol is)quote:
Forbiddenquote:
Dat is dan net weggehaald!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /wsnm/uploads/1103592940064.jpg on this server.
Het was ook voor dameSCHquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
Forbidden
You don't have permission to access /wsnm/uploads/1103592940064.jpg on this server.
Kom maar ff isketchenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:59 schreef Againzender het volgende:
Zo, het werk is ook weer even klaar voor vandaag
Bier?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kom maar ff isketchen
Hools is al aangemaakt
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
Koningin Beatrix gaat haar uiterlijk veranderen.
Neem dan de CD Dirt van Alice in Chains, zomaar een ondergewaardeerde CD die mij te binnen schiet.....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:26 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen is een cd van Jewel aan t downloaden.. op advies
Die is nu ook bezig..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Neem dan de CD Dirt van Alice in Chains, zomaar een ondergewaardeerde CD die mij te binnen schiet.....
Je moet er wel van houden natuurlijk.
Heel erg goed, allemaal nog een beetje onwerkelijk maar het is in een woord geweldig.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor dit jaar nog eens een keer mee te doen!!
En hoe is het nu met de jonge vader?
Opnieuw paaldanseres gespeeld?quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:35 schreef just me het volgende:
korte reunie gehad van afgelopen weekend
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:48 schreef Blumchen het volgende:
Eendje:Jewel - You were meant for me
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |