Ik ken het van meerdere vrouwen van mij.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:15 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.. Maar wij vrouwen hebben pajes bij ons baarmoeder.. Dan zijn cellen.. En je hebt papje 1 2 3a 3b 4 En 1 is goed.. en 4 is lichte vorm van kanker.. En ik het 3b dus ze gaan die cellen weghalen.. K moet ook onder narcose enzo.. Minder leuk.. Maar het moet.. want het mag niet erger worden..
Hoop dat je het zo snapt..
Koning golfer en zijn harem van 40 vrouwenquote:Op maandag 10 januari 2005 18:22 schreef golfer het volgende:
Ik ken het van meerdere vrouwen van mij.
Bij mij halen ze wel veel weg.. Rond heel mijn baarmoedermond gaan alle cellen weg.. en een klein beetje in de mond..quote:Op maandag 10 januari 2005 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken het van meerdere vrouwen van mij.
Die moesten onder plaatselijke narcose geholpen worden nadat bevriezen niet hielp.
Ze halen een klein hapje weg.
Er zijn volgens mij in LIF wel wat topics over te vinden.
dit, toevoeging: meest recente topic daarover stond in OUD: Uitstrijkje al 3 jaar niet goed...
Komt aardig in de buurt,jaquote:Op maandag 10 januari 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
Koning golfer en zijn harem van 40 vrouwen![]()
Da's geen mutsen hoor wat jij doetquote:Op maandag 10 januari 2005 18:56 schreef Blumchen het volgende:
Idd Againzender.. daar heb je gelijk in...
T moet gebeuren.. klaar.. ik moet nie zo mutsen!
6-je gok ik.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Sterkte Blumchen!
En Pfaf, hoe ging je examen?
Rondje op kosten van Forlán.
Vandaag weer gewerkt, dat was me wat. Die kinderen helemaal weer terug bij af, alle regels kwijt na 2 weken vakantie.
Volgens mij niet. Ik was als laatste in de kamer en kreeg een melding dat de kamer opgeheven werd omdat hij te lang leeg bleef of zo iets.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:13 schreef Vom het volgende:
Zijn er nog mensen aan het tekenen?
Ik kan Hools niet vinden nl![]()
Hoerrrrquote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo! Effe ¤125,- verdiend in 5 minuten!
Ja, blumsj, tis nie leuk voor jequote:Blumchen, veel sterkte!
Joh, als jij hier 2 dagen niet gepost hebt, ben je de regels al kwijt.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Vandaag weer gewerkt, dat was me wat. Die kinderen helemaal weer terug bij af, alle regels kwijt na 2 weken vakantie.
Ik heb Hools gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |