He, wat gek. Mijn gyn raadde me juist aan om zwanger te worden omdat de cellen na een zwangerschap meestal weer 'normaal' schijnen te worden. Ik liep ook al jaren rond met afwijkende cellen en sinds in zwanger ben geweest zijn mijn cellen inderdaad 'rustiger'.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:43 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het moeilijk. Ik wil graag zwanger worden, maar dat raadde de gyn me af met een afwijkend uitstrijkje. Als ik een half jaar wacht ben ik inmiddels richting 37. En dan is het nog maar de vraag of de uitslag dan wel goed is.
Kijk *hier* anders ffquote:Op woensdag 29 september 2004 19:37 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap het niet geloof ik?![]()
Ach , dat is gewoon jammer jah , ik was er vroeg genoeg bij en heb me gelijk laten behandelen. Nu jaren later is het weer niet goed , de magische 5 jaar grens had ik bijna bereikt , maar helaas.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:12 schreef Moonah het volgende:
Dank voor jullie reacties.
En Ymke, heftig zeg. Naar voor je dat het zo ver is gekomen dat er een eierstok is weggehaald en dat het nu nóg niet goed is...
Ja, doe ik ook. Ik bel morgen voor een afspraak.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:00 schreef Ymke het volgende:
Dus aub laat je behandelen , voor het te ver gaat.
Goed zo , laat je het ons weten? Er zijn verschillende manieren van behandelen , laat je goed voorlichtenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook. Ik bel morgen voor een afspraak.
*ril
Ja ik laat het weten. Vind een uitlaatklep hier sowieso wel prettig!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
Goed zo , laat je het ons weten? Er zijn verschillende manieren van behandelen , laat je goed voorlichten
Sterkte!
Goed zo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:23 schreef Moonah het volgende:
*vingertje:
Hup Merisse, haal die kop uit het zand. Twee jaar geleden was je uitstrijkje in orde. De kans dat het nu niet goed is, is erg klein.
Ik heb zojuist gebeld. Mijn eigen gyn heeft pas EIND DECEMBER weer een colposcopiedag.![]()
Ik heb besloten om met een ander een afspraak te maken, over twee weken. Gezien de tegengestelde berichten alleen al hier in het topic lijkt het me niet verkeerd om ook eens de mening van een andere gyn te horen.
Sterker nog, ik stá erop dat er een biopt wordt gedaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:37 schreef Ymke het volgende:
* moet er een biop gedaan worden?
Neem iemand mee naar de biop , ik ben vaak geopreerd nu maar vond de biop het vervelendst.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sterker nog, ik stá erop dat er een biopt wordt gedaan.
Ik heb me grondig ingelezen, en de papuitslag is slechts een indicatie van hoe het ervoor staat. De CINuitslag (die bij een biopt wordt gemeten) geeft pas aan hoe ernstig het werkelijk is. En dat kan zowel naar de positieve als negatieve kant uitvallen (m.a.w. een lage pap kan toch een slechte CIN geven, en andersom). Ik heb zelfs gelezen (op een ander forum) van twee vrouwen die beiden pap3b hadden, en tóch kanker.
En ik realiseer me heel goed dat dat hoge uitzonderingen zijn, ik ben ook niet op zoek naar horrorverhalen. Maar ik wil na 3 jaar gewoon precies weten hoe het met me gesteld is.
Ja! Goede tip! Doe ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Neem iemand mee naar de biop , ik ben vaak geopreerd nu maar vond de biop het vervelendst.
sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |