Wat snap je niet aan babystop?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil, indien deze mening gedeeld wordt, best drie kleintjes fabriceren.
Ik vind het wel een goed idee hoor DD, het wordt wel wat veel al met al.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het best, maar over 6 maanden staan ook AZ's en bjoros koters erbij en dan heb je er al 5 staan. Is je hele scherm gevuld met banners en geen tekst.
Lijkt mij eerlijk gezegd ook een beetje vol worden. Ik neem alvast genoegen met een kleinere bannerquote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het best, maar over 6 maanden staan ook AZ's en bjoros koters erbij en dan heb je er al 5 staan. Is je hele scherm gevuld met banners en geen tekst.
En weer een goed idee, je bent in vorm!quote:Op maandag 10 januari 2005 12:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed idee hoor DD, het wordt wel wat veel al met al.
Is er ook iets te verzinnen dan dat alles op 1 site staat, zodat je maar 1 handeling voor al die babiebanners hoeft te verrichten?
Dat is ook een leuke. Kan je ook eindeloos uitbreiden!quote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of desnoods een dynamische baby-banner. (à la het plaatje in alle Ajax-topics.)
Lego, topideequote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of desnoods een dynamische baby-banner. (à la het plaatje in alle Ajax-topics.)
DIGGER heeft een nieuwe baan en niet zo vaak op Fok...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
Is DIGGER op reis ofzo?
Je hebt toch wel je kogelvrije vestje aan?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Mijn dorpie flink in het nieuws zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |