Wat snap je niet aan babystop?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil, indien deze mening gedeeld wordt, best drie kleintjes fabriceren.
Ik vind het wel een goed idee hoor DD, het wordt wel wat veel al met al.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het best, maar over 6 maanden staan ook AZ's en bjoros koters erbij en dan heb je er al 5 staan. Is je hele scherm gevuld met banners en geen tekst.
Lijkt mij eerlijk gezegd ook een beetje vol worden. Ik neem alvast genoegen met een kleinere bannerquote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het best, maar over 6 maanden staan ook AZ's en bjoros koters erbij en dan heb je er al 5 staan. Is je hele scherm gevuld met banners en geen tekst.
En weer een goed idee, je bent in vorm!quote:Op maandag 10 januari 2005 12:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed idee hoor DD, het wordt wel wat veel al met al.
Is er ook iets te verzinnen dan dat alles op 1 site staat, zodat je maar 1 handeling voor al die babiebanners hoeft te verrichten?
Dat is ook een leuke. Kan je ook eindeloos uitbreiden!quote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of desnoods een dynamische baby-banner. (à la het plaatje in alle Ajax-topics.)
Lego, topideequote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of desnoods een dynamische baby-banner. (à la het plaatje in alle Ajax-topics.)
DIGGER heeft een nieuwe baan en niet zo vaak op Fok...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
Is DIGGER op reis ofzo?
Je hebt toch wel je kogelvrije vestje aan?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Mijn dorpie flink in het nieuws zeg.
Nogal ja. Nu komt dat allemaal aardig dichtbij. Ken die familie best goed, mijn zusje heeft bij dat meisje in de klas gezeten. Ze wonen ook dichtbij.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:37 schreef SCH het volgende:
He akelig
Mag ik je nu aanraken.quote:Ik heb een collega die Born van achternaam heet, vind je dat leuk om te weten?
Gatsie. Er zijn wel al tiepjes gearresteerd uit haar omgeving dus wellicht komt er snel meer duidelijkheid.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nogal ja. Nu komt dat allemaal aardig dichtbij. Ken die familie best goed, mijn zusje heeft bij dat meisje in de klas gezeten. Ze wonen ook dichtbij.
quote:Mag ik je nu aanraken.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Of je flikkert Harry uit de OP.
Of zeg ik nu iets heeeeeel ergs
k zou zeggen, ga een kindje maken, dan komt er ook een banner met jouw clubquote:Op maandag 10 januari 2005 15:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
En is het nu echt nodig om een PSV shirt in de OP van Hools te doen![]()
![]()
dat vind k een heel goed ideequote:Op maandag 10 januari 2005 15:23 schreef pascalheister het volgende:
misschien een idee om een banner te maken die om de paar sec veranderd, net zoals bij mijn avatar?
Hehe, eindelijk wat rust hier.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Ben net terug van de tandarts, verstandskies eruit. Moet nu een half uur de kaken op elkaar houden. Valt niet mee.
Goedenmiddag,quote:Op maandag 10 januari 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Ben net terug van de tandarts, verstandskies eruit. Moet nu een half uur de kaken op elkaar houden. Valt niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |