En op mijn werk mag het nooit meer, stelletje debielenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:53 schreef just me het volgende:
ik het het voor elkaar gekegen.. internet op school doet het weer
![]()
Mijn werkgever is zo slecht nog niet, ik kan hier allesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En op mijn werk mag het nooit meer, stelletje debielen![]()
Is er nog een plekkie vrij daar voor een gesjeesde zv-er?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:34 schreef Againzender het volgende:
Mijn werkgever is zo slecht nog niet, ik kan hier alles
heb gestemt alleen jammer van de loting van Michels tegen Ernstquote:
mannen van de radio geweldigquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja dit is radio Zwijn.
En wij zijn twee meisjes.
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:59 schreef just me het volgende:
vergeet ik helemaal te vertellen dat ik van mijn pro 3 maanden nog mag golfen ivm tennisarm
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:06 schreef golfer het volgende:
Ben je misschien net op tijd genezen om in april/mei een keertje bij ons op de (vernieuwde) baan weer een rondje met mij te spelen.
Mag ik niet meedoen?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand tekenen,dit schiet ook voor geen flikker op
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rondje op kosten van Ronald Koeman.
Daarom dus.quote:AMSTERDAM - Ronald Koeman wil dit jaar drie prijzen winnen: de landstitel, de beker en de UEFA Cup. Dat heeft de trainer van Ajax in Zuid-Afrika, waar de club bij Ajax Cape Town een toernooi speelt, gezegd. Ajax start de tweede seizoenhelft met een uitwedstrijd tegen FC Utrecht, terwijl het in februari het Franse Auxerre ontmoet in de UEFA Cup.
Koeman gaat voor drie prijzen
Ronald Koeman.
Op de persconferentie, waar naast trainer Ronald Koeman en aanvoeder Tomas Galásek ook Zuid-Afrikaan Steven Pienaar en Hans Vonk alsmede de trainer van Ajax Cape Town, Gordon Igesund aanwezig waren, kwamen uiteraard vragen over de twee Ajax-clubs. Igesund is blij met de meeting, woensdagavond. "De spelers vinden het fantastisch om tegen Ajax te spelen. Het is voor hun ook een kans om te laten zien wat ze kunnen. Ze hebben allemaal het voorbeeld van Steven Pienaar."
Ook Pienaar kijkt uit naar de wedstrijd tegen zijn oude club. Nadat hij al een helft speelde tegen Spakenburg hoopt hij ook speeltijd te krijgen tegen Cape Town. "Het voelt goed om hier terug te zijn", aldus de Ajacied. "Mijn hart ligt hier, maar ik speel natuurlijk voor mijn team, dus ik zal niet terughoudend zijn als ik tegen Ajax Cape Town scoor, want wij willen winnen."
Voor Hans Vonk belooft het een heel speciale trip te worden. Vonk is in een voorstadje van Johannesburg geboren en op grond daarvan heeft hij deel uitgemaakt van de nationale selectie van Zuid-Afrika. Hij heeft zelfs een paar interlands achter zijn naam staan.
De opzet van het toernooi waaraan Ajax meedoet, is simpel doch apart. Ajax speelt twee wedstrijden en krijgt 1,5 punt voor een overwinning. Mocht Ajax Cape Town of Moroka Swallows weten te winnen krijgen zij er drie. Voor een doelpuntloos gelijkspel krijgt Ajax een half punt, de opponent één punt. Voor een gelijkspel met goals schrijven de Amsterdammers een punt bij, de Zuid-Afrikanen twee.
Ronald heeft alweer genoeg gedronken voor dit jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |