Ik zag hem eerder vandaag, ik heb mijn mond maar gehouden. TS zal zichzelf wel uitermate stoer vinden.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jeez, en ik dacht dat ik het dieptepunt hier op Fok wel had gehad onderhand. Guess not:
kut pliesie 250 euro boete
Nee, op dit moment niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:55 schreef rubbereend het volgende:
wordt er eigenlijk nog getekend
Nooit problemen met politie, zolang je maar gewoon normaal blijft reageren zullen ze je niet naaien.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zag hem eerder vandaag, ik heb mijn mond maar gehouden. TS zal zichzelf wel uitermate stoer vinden.
Ik word (op de fiets) wel eens aangehouden door de politie terwijl ik stomdronken ben, maar nooit een probleem met ze gehad
k moet er eigenlijk wel om lachen, en als we nou moeilijk moeten gaan doen over alle vullis op de TV zitten we hier morgen nogquote:Op maandag 10 januari 2005 22:06 schreef SCH het volgende:
Schrijf jij proza Lego?
Over meer stompzinnigheid: nu een programma op BNN over kids die een feest in het huis van hun ouders houden die worden weggelokt - hoe vul je de zendtijd met vullis
ben jij vandaag voor het laatst dan?quote:
Dan moet je oppassen, de volgende show valt dan vaak tegen.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
Maar er is hoop: straks om 22.45 de Mike en Thomas-show, heb ik me vorige week de kriek om gelachen![]()
Was leuk, en daarna over die mannen van in de 50quote:Op maandag 10 januari 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
Maar er is hoop: straks om 22.45 de Mike en Thomas-show, heb ik me vorige week de kriek om gelachen![]()
Ik heb mijn midlife-crisis al een jaartje of 12 achter de rug, toen ik ongeveer de leeftijd van SCH had.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Was leuk, en daarna over die mannen van in de 50
maak je geen zorgen.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
ben jij vandaag voor het laatst dan?![]()
Ik zal eens een poging doenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
AZ, het is niet eens de TS die mij zo tegen de borst stuit. Lees mijn stukje proza eens, als je toch weinig te doen hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:35 schreef pfaf het volgende:
En het belangrijkste. Rembo en Rembo is er weer op!
Alles al 100x gezien, maar het blijft geniaal.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[afbeelding]
helaas gemist morgen maar weer kijken
Ik vond het eigenlijk best leukquote:Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:k vond er weinig aan, die mike en Thomas show
dat kloptquote:Op maandag 10 januari 2005 23:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best leuk![]()
Beter dan koefnoen iig.
dansje doen?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog wat te doen hier?
30 seconden flash filmpjes bekijken:quote:Op maandag 10 januari 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog wat te doen hier?
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
@ Blumchen, ook van mij sterkte!
Dat programma erna, Manchild, vind ik nog veel leuker, maar dat komt waarschijnlijk omdat het mijn leeftijdsgroep zo leuk te kakken zet.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:55 schreef Spideyman het volgende:
Ik vond het eigenlijk best leuk![]()
Beter dan koefnoen iig.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
30 seconden flash filmpjes bekijken:
http://www.angryalien.com/
best grappig als je de films een beetje kent
-edit- bij nader inzien zijn ze best wel lame.
k kijk t sinds een week of 2, erg leuk iddquote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat programma erna, Manchild, vind ik nog veel leuker, maar dat komt waarschijnlijk omdat het mijn leeftijdsgroep zo leuk te kakken zet.
en daar gaat het omquote:
Het is ook pas de 2e afleveringquote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
k kijk t sinds een week of 2, erg leuk idd
waar hoe wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
en binnen, meer tekenaars zijn welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |