abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24501204
Gister liep ik om 2 uur 's avonds naar huis want ik was klaar met werken.
Op een gegeven moment kom ik een Politie bus tegen die naast mij stopt

Ze vroegen wat ik nog zo laat op straat deed en als ik mijn legitimatie wou laten zien.
Ik gezegt dat ik wandelingetje maak :') en vroeg toen aan ze waarom ik mijn legetimatie moest laten zien , want ik deed niks verkeerds.

Politie vrouw zei direct dat ik dat niet moest vragen maar gewoon mijn papieren moest laten zien , maar ik wilde eerst weten waarom.
Toen ze mee een boete wou geven gaf ik me legitimatie toch maar.

Daarna wilde ze me nog de les geven door te zeggen dat ik moest luisteren
Ik had het helemaal gehad met die politie vrouw ( ik stond daar al een dik kwatier )
Dus ik pakte me legetimatie en maakte haar uit voor vieze slet :')
Opeens kwam haar partnet zo'n pliesie vent in actie en gaf mee een boete van 250 euro
Ik kwam er nog goed van af volgens hun

De sletten
pi_24501249
Dan ben je er nog goed van af gekomen.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:14:59 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24501254
ten eerste mogen ze je volgens mij echt niet zomaar aan houden.Zo zie je maar weer dat dit je reinste geldklopperij is van die legetimatie shit. Ten tweede ben je een kneus, je had dr niet moeten uitmaken voor vieze slet 250 euro is IMHO gezien wel erg hoog. Ik kreeg zelfs geen boete toen ik een agent uitschelde voor kontneukende geldklopper
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 10 januari 2005 @ 13:17:28 #4
59009 paullo
vini vidi vici
pi_24501294
Whehe Tja ook gewoon ontzettend dom van je
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_24501322
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:14 schreef Qwea het volgende:
ten eerste mogen ze je volgens mij echt niet zomaar aan houden.Zo zie je maar weer dat dit je reinste geldklopperij is van die legetimatie shit. Ten tweede ben je een kneus, je had dr niet moeten uitmaken voor vieze slet 250 euro is IMHO gezien wel erg hoog. Ik kreeg zelfs geen boete toen ik een agent uitschelde voor kontneukende geldklopper
Ik liep om 2 uur over straat en zij vroegen zich af waarom.
En zij waren er blijkbaar niet van gedient.

Ik pak ze nog wel terug.
pi_24501324
Wanneer een agent om jou identiteitskaart vraagt heb jij het recht te weten waarom en ook mag je vragen of ze je eerst de regels willen uitleggen voordat je daadwerkelijk iets laat zien. Maar je bent gewoon stom om haar voor slet uit te schelden, dat helpt zeker niet.
-
pi_24501351
Ik betaal dat dus echt niet he
Laat ze maar eerst eens langskomen
  maandag 10 januari 2005 @ 13:22:03 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24501367
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik pak ze nog wel terug.
Volgens mij kun je tegen dit soort dingen stappen ondernemen.Ik neem immers aan dat je het niet eens bent met de boete die je hebt gekregen.Wat voor stappen weet ik niet precies.Misschien dat andere fokkers dat weten.Als jij om 2u over straat loopt, en ze willen papieren zien, dan heb je idd het recht om te weten waarvoor en waarom.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 10 januari 2005 @ 13:22:22 #10
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24501372
Dude, dat is ook best stom van je. Het is wel erg veel geld, maar ja, het is ook wel erg agressief als ze alleen maar om je ID vragen... Als je nou al een boete kreeg en daarom gaat schelden kan ik me nog iets bij voorstellen, maar dit...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:23:44 #11
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_24501393
Tja... politie moet nou eenmaal respect afdwingen, anders is het einde zoek. Als je dat niet kunt opbrengen moeten ze je straffen, dat hoort bij hun taakomschirjving
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_24501398
Die politie vrouw was best beledigend naar mij en ze maakte me boos.
pi_24501400
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister liep ik om 2 uur 's avonds naar huis want ik was klaar met werken.
Op een gegeven moment kom ik een Politie bus tegen die naast mij stopt

Ze vroegen wat ik nog zo laat op straat deed en als ik mijn legitimatie wou laten zien.
Ik gezegt dat ik wandelingetje maak en vroeg toen aan ze waarom ik mijn legetimatie moest laten zien , want ik deed niks verkeerds.

Politie vrouw zei direct dat ik dat niet moest vragen maar gewoon mijn papieren moest laten zien , maar ik wilde eerst weten waarom.
Toen ze mee een boete wou geven gaf ik me legitimatie toch maar.

Daarna wilde ze me nog de les geven door te zeggen dat ik moest luisteren
Ik had het helemaal gehad met die politie vrouw ( ik stond daar al een dik kwatier )
Dus ik pakte me legetimatie en maakte haar uit voor vieze slet
Opeens kwam haar partnet zo'n pliesie vent in actie en gaf mee een boete van 250 euro
Ik kwam er nog goed van af volgens hun

De sletten
Sorry maar dis gwoon je eigen stomme schuld als je da wijf niet had uitgescholden was er waarschijnlijk nix gebeurd wel onzin dat ze je aanhouden omdat het 2 uur 's nachts is en uiteraard mag jij vragen waarom je aangehouden wordt. kutregel
  maandag 10 januari 2005 @ 13:24:27 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501403
HAHAHAHAHAHAHA.

Geweldig!

Vanmorgen stond de pliessie op licht-op-de-fiets te controleren... EN op ausweis!
Heerlijk, van die vlassigbesnorde jongetjes die een boete kregen vanwege geen ID.

En die boete van jou......... PRACHTIG...

het komt toch nog goed met Nederland.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24501420
Holland hup
Vervloek die Balkenende
  maandag 10 januari 2005 @ 13:26:08 #16
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24501435
Dream on, held.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:26:57 #17
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501447
aan zijn gedrag en taal hiero te oordelen was er voor de pliessie voldoende reden om meneer om 2 uur 's nachts even op te houden.

Betalen betalen betalen betalen betalen betalen betalen betalen betalen betalen!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:27:11 #18
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24501455
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Beledigend omdat ze zei dat je je ID moest laten zien? Waar ze zeg maar voor is aangenomen?
pi_24501465
Dit heb ik ook wel eens meegemaakt met een maat van me. Zn licht deed het niet en we werden aangehouden. Zo'n opgefokte agente vroeg naar mn maat zn legiitimatie. Toen mn maat vroeg of hij eerst die van haar mocht zien, flipte ze helemaal. Ik heb nog nooit zo gelachen. Ze had deze niet bij dr en begon moeilijk te doen. Sindsdien heb ik altijd een printje bij me van de volgende website:
Korter Linkje

Je weet nooit waar je het nog bij nodig kan hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tain op 10-01-2005 15:21:19 (Korter linkje van gemaakt in verband met layout) ]
  maandag 10 januari 2005 @ 13:29:14 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_24501493
Overigens zou je in de meeste andere landen compleet in elkaar gemept zijn, denk ik
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:29:27 #21
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24501497
jat gewoon een paar verkeersborden er voor terug.. of nog beter de valg van de politie.. die hangt heel mooi op mijn kamer

ik zou naar het politieburo gaan vragen om de gegevens van die hond en haar prive terug pakken
die rot mof die mij bekeurt had heeft een boederdij achtig iets dicht bij ons huis, daar kende ik hem van dus een weekje of 3 later was het hek kapot en had ie over een plankje gereden met spijkers. tja... dat gaat hem meer kosten als mij..
pi_24501500
Lekker slim om een agent uit te schelden.
pi_24501507
Tsja, belediging van een ambtenaar in functie is niet zo handig...

Wat kost trouwens tegenwoordig fietsen zonder licht? Lijkt me wel een succes om dat eens een beetje door de stad te gaan doen, in de hoop aangehouden te worden, zodat ik de desbetreffende politie agent om zijn of haar id bewijs te vragen...
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
  maandag 10 januari 2005 @ 13:30:24 #24
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_24501521
Je bent ook gewoon een ontzettende domme kutkneus door die agente voor vieze slet uit te maken, je weet dat je dan gewoon genadeloos op je flikker krijgt. Meer dan terecht overings. En de politie mag je op elk moment om legitimatie vragen zonder enige uitleg te geven, dus je had het nog fout ook. Je had overigens geen uitleg te geven waarom je zo laat nog op straat liep, had gewoon je paspoort laten zien en verder niks gezegd, dan was er niks aan de hand.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wrinex op 10-01-2005 15:05:40 ]
  maandag 10 januari 2005 @ 13:30:47 #25
105466 PrintScrn.nl
Koekje d'r bij?
pi_24501530
* PrintScrn.nl kijkt in profiel TS
"VMBO-TL"

ah, verklaart een hoop!
pi_24501553
Wat het kost weet ik niet. Als een agent geen ID kan aantonen is hij niet in functie en kan je dus gewoon doorfietsen.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:32:39 #27
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501560
TLK die is de sjors olé olééééé
TLK die is de sjors
TLK die is de sjors

pi_24501566
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:30 schreef Wrinex het volgende:
Je bent ook gewoon een ontzettende domme kutkneus door die agente voor vieze slet uit te maken, je weet dat je dan gewoon genadeloos op je flikker krijgt. Meer dan terecht overings. En de politie mag je op elke moment om legitimatie vragen zonder enige uitleg te geven, dus je had het nog fout ook.
um nee, de politie agent moet een "gegronde reden" hebben om je te vragen naar je identiteidsbewijs. Dus enkel en alleen om 2 uur op straat lopen is niet genoeg...
  maandag 10 januari 2005 @ 13:33:21 #29
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24501573
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:29 schreef luciferist het volgende:
ik zou naar het politieburo gaan vragen om de gegevens van die hond en haar prive terug pakken
die rot mof die mij bekeurt had heeft een boederdij achtig iets dicht bij ons huis, daar kende ik hem van dus een weekje of 3 later was het hek kapot en had ie over een plankje gereden met spijkers. tja... dat gaat hem meer kosten als mij..
Wat ben jij nou weer voor een idioot. Als je bekeurd wordt heb je iets strafbaars gedaan. Wat wil je dan, dat niemand meer bestraft wordt, wat ie ook doet? Hoeveel mensen (en wat voor mensen!) denk je dat er nog bij de politie gaan werken als iedereen dit soort belachelijke dingen uithaalt? Wil je dat dan, dat niemand wat doet als je huis leeg gehaald wordt,je hond doodgereden, je beste vriend vermoord en je dochter verkracht? Kneus.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:33:57 #30
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24501581
of nog beter. volgende keer als je buiten loopt om een uur of 2 een hond meenemen en dn haar id vragen en dan fanatiek aan de hond laten zien.. tot ze vraagt wat doe je ermee? dan zeg je: nou om 2 uur 's nachts laat ik der uit dus zovaak ziet ze geen andere hond
  maandag 10 januari 2005 @ 13:37:35 #31
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24501646
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:32 schreef MrJonez het volgende:
um nee, de politie agent moet een "gegronde reden" hebben om je te vragen naar je identiteidsbewijs. Dus enkel en alleen om 2 uur op straat lopen is niet genoeg...
Als je om 2 uur 's nachts in je eentje rondloopt zonder hond en zonder dat het bijv. een uitgaansavond is ofzo, kan ik me voorstellen dat dat zeker in bepaalde wijken wel als verdacht gedrag mag worden omschreven. Ze trekken ergens de grens he... Waarom zou dit dan wel mogen en mag het met een bivakmuts op en een dikke zaklamp in je hand dan niet? Hoe vervelend is het nou helemaal om even dat pasje uit he portemonnee te trekken, die mensen doen hun best om het hier veilig te houden, ook voor jou.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:38:16 #32
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501661
quote:
jat gewoon een paar verkeersborden er voor terug.. of nog beter de valg van de politie.. die hangt heel mooi op mijn kamer

heb de link naar deze post ff gemaild naar de polizei in Oeding (en cc naar Winterswijk) dus ze komen vast weer eens bij je langs.

Leve de man van de NSB van je hieperdepiephoeréé!
  maandag 10 januari 2005 @ 13:38:58 #33
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501676
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:33 schreef luciferist het volgende:
of nog beter. volgende keer als je buiten loopt om een uur of 2 een hond meenemen en dn haar id vragen en dan fanatiek aan de hond laten zien.. tot ze vraagt wat doe je ermee? dan zeg je: nou om 2 uur 's nachts laat ik der uit dus zovaak ziet ze geen andere hond
Als je een knuppel op je gezicht wilt hebben moet je dat doen ja.
Daar doen ze hier bij de boerenpolitie niet zo moeilijk over....

....held op sokken...
  maandag 10 januari 2005 @ 13:39:23 #34
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_24501688
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:30 schreef PrintScrn.nl het volgende:
* PrintScrn.nl kijkt in profiel TS
"VMBO-TL"

ah, verklaart een hoop!
G E W E L D I G ! ! ! ! ! !

Neanderthalers en Identificatieplicht... Geweldige combinatie
My mind is leaving, my body follows...
pi_24501712
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:30 schreef Wrinex het volgende:
En de politie mag je op elke moment om legitimatie vragen zonder enige uitleg te geven, dus je had het nog fout ook.
Nee, dat mogen ze helemaal niet.

Wie mag u naar uw identiteitsbewijs vragen?
De politie en marechaussee mogen u naar uw identiteitsbewijs vragen. Ook toezichthouders mogen dat. Toezichthouders zijn ambtenaren die de naleving van bepaalde wetten controleren, bijvoorbeeld boswachters, belastinginspecteurs en milieu-inspecteurs. Maar zij mogen u alleen naar uw identiteitsbewijs vragen als daar een reden voor is.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:42:16 #36
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24501724
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:33 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer voor een idioot. Als je bekeurd wordt heb je iets strafbaars gedaan. Wat wil je dan, dat niemand meer bestraft wordt, wat ie ook doet? Hoeveel mensen (en wat voor mensen!) denk je dat er nog bij de politie gaan werken als iedereen dit soort belachelijke dingen uithaalt? Wil je dat dan, dat niemand wat doet als je huis leeg gehaald wordt,je hond doodgereden, je beste vriend vermoord en je dochter verkracht? Kneus.
als hun hier fansoenlijke regels invoeren.. en niet dat ik van mijn brommer afgejaagd moet worden door de auto's die naast me rijden... ja dan rij ik wel netjes 30/40 maar ze jagen me er bijna altijd vanaf. dan rij ik dus mooi met het verkeer mee... als die hond dan doorschakelt zonder koppeling op de rollerbank. dan ros ik hem er zowat af. ik hielp me in en deed mijn motor uit en zei dat er maar iemand van een hogere levensvorm moest komen die wel kon schakelen en er niet bijzat als een idioot.. toen zag ik ook nog een krasje op mijn tank van die klote riem. en werd boos, paar boete's gekregen.. dit is dus niet eerlijk vind ik dan.. na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was...

die rot mof verdiende het omdat hij het geld in zijn eigen zak stak...

wat voor tuig er nu werkt zijn allemaal bezig onder het motto: hoe meer hoe beter.. en die nieuwe id plicht. daar doe ik niet aan mee.. ik heb mijn certificaat en daar moeten ze het maar mee doen...

wanneer mijn vrienden en ik ruzie hadden durfden ze niet te komen.. dus wat als er 1 vermoord zou worden.... ze werden anders wel bijna dood getrapt. maar nee ze hadden het vast te durk met flitsen ik hoop dat elke agent sterft aan een langzame pijne dood
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2005 @ 13:42:54 #37
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_24501735
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:33 schreef dafjedaf het volgende:

[..]Wil je dat dan, dat niemand wat doet als je huis leeg gehaald wordt,je hond doodgereden, je beste vriend vermoord en je dochter verkracht? Kneus.
Zoals het nu geregeld is zullen ze om je ID vragen als je aangifte gaat doen. Natuurlijk heb je die niet want je huis is net leeggehaald en krijg je daar een fijne boete voor. Als dit afgehandelt is kan je natuurlijk nog proberen aangifte te doen van de andere zaken (als ze dit al accepteren van iemand zonder ID) maar dan nog weet je dat dat nutteloos is, als je geen signalement hebt (of kentekennr. met minstens twee getuigen) zullen ze niks met je aangifte doen.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_24501749
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:37 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Als je om 2 uur 's nachts in je eentje rondloopt zonder hond en zonder dat het bijv. een uitgaansavond is ofzo, kan ik me voorstellen dat dat zeker in bepaalde wijken wel als verdacht gedrag mag worden omschreven. Ze trekken ergens de grens he... Waarom zou dit dan wel mogen en mag het met een bivakmuts op en een dikke zaklamp in je hand dan niet? Hoe vervelend is het nou helemaal om even dat pasje uit he portemonnee te trekken, die mensen doen hun best om het hier veilig te houden, ook voor jou.
vooropgesteld dat nederland natuurlijk geen millimeter veiliger wordt na invoering van de identificatieplicht, boeit 't me niet zo heel erg verder. Ik heb altijd m'n rijbewijs op zak, dus legitimatie is nooit een probleem. MAAR...

ik bestrijd dat iemand die 's nachts om 2 uur rustig over straat loopt, van punt a naar punt b, een "verdachte" is. mocht mij het overkomen zal ik pertinent weigeren me te legitimeren. dan maar een boete die ik niet betaal, lijkt me wel interessant om voor te laten komen bij de politierechter.
pi_24501760
Kneus, kneus, dubbel kneus.

Tot het moment dat je je bek niet kon houden stond je op winst.

Nu heb je ze gewoon gegeven waar ze op uit waren, sukkel.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:46:28 #40
36832 Eldiablo
pi_24501787
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef luciferist het volgende:

[..]

als hun hier fansoenlijke regels invoeren.. en niet dat ik van mijn brommer afgejaagd moet worden door de auto's die naast me rijden... ja dan rij ik wel netjes 30/40 maar ze jagen me er bijna altijd vanaf. dan rij ik dus mooi met het verkeer mee... als die hond dan doorschakelt zonder koppeling op de rollerbank. dan ros ik hem er zowat af. ik hielp me in en deed mijn motor uit en zei dat er maar iemand van een hogere levensvorm moest komen die wel kon schakelen en er niet bijzat als een idioot.. toen zag ik ook nog een krasje op mijn tank van die klote riem. en werd boos, paar boete's gekregen.. dit is dus niet eerlijk vind ik dan.. na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was...

wat voor tuig er nu werkt zijn allemaal bezig onder het motto: hoe meer hoe beter.. en die nieuwe id plicht. daar doe ik niet aan mee.. ik heb mijn certificaat en daar moeten ze het maar mee doen...

wanneer mijn vrienden en ik ruzie hadden durfden ze niet te komen.. dus wat als er 1 vermoord zou worden.... ze werden anders wel bijna dood getrapt. maar nee ze hadden het vast te durk met flitsen ik hoop dat elke agent sterft aan een langzame pijne dood
Ik denk dat je de fout bent in gegaan door die vent van je brommer af te rossen.

Rot mof? Waarom de duitsers beledigen?

Volgens mij heeft je houding er ook heel wat mee te maken....en ik denk dat die van jou ongeveer BrEEzAh-niveau is...
  maandag 10 januari 2005 @ 13:46:56 #41
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501794
quote:

[..]

er zijn fatsoenlijke regels.
Jij bent echter degene die niet fatsoenlijk is.
Ik hoop dat je nog vaak met de politie in aanraking komt, liefst met de knuppel van bromsnor.

Ik wens jou een fijn leven achter de tralies toe. Daar hoort onaangepast volk zoals jij thuis.
pi_24501801
TYFUSPOLITIE
Het begint op een politiestaat te lijken.

Niet als het aan mij ligt, smerige regelgeile moraalridders
ik weiger gewoon m'n id. te laten zien, als ze geen goede reden hebben.
en als ze me willen arresteren, smeer ik 'm .
ik ben hier op deze aarde geboren, dus ik laat me door Niemand vertellen wat ik wel of niet mag doen. Flikker maar dood met je wetboek, de aarde is van iedereen .
Politie
  maandag 10 januari 2005 @ 13:47:16 #43
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24501803
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:38 schreef DoctorB het volgende:

[..]

heb de link naar deze post ff gemaild naar de polizei in Oeding (en cc naar Winterswijk) dus ze komen vast weer eens bij je langs.

Leve de man van de NSB van je hieperdepiephoeréé!
ooh held
pi_24501828
Kom op zeg.... Ben (zijn) jij (jullie) nou de toekomst. Twee begrippen... Identificatieplicht!!! (Dit om sneller en effectiever raddraaiers, illegalen, verziekers van deze maatschappij op te sporen en let wel iedereen is verdacht totdat het tegendeel is bewezen) en belediging van een diender!!!!

De eerste moet je NIET weigeren en de andere moet je gewoon uit je hoofd halen!!!!

De eerst volgende keer loop jij te emmeren dat de pliesie niet snel genoeg komt als jou scoota is gejat, terwijl dit oa gewoon komt omdat sommige zo in en in triest zijn dat ze gewoon niet in staat zijn om een antwoord te geven op een vraag en om gewoon binnen de gestelde tijd het identietijdsbewijs te laten zijn... zie je.... AKTIE.... GEVOLG.

Hou gewoon op en gedraag je als een volwassene!!!!
  maandag 10 januari 2005 @ 13:49:14 #45
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24501841
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:46 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Ik hoop dat je nog vaak met de politie in aanraking komt, liefst met de knuppel van bromsnor.

Ik wens jou een fijn leven achter de tralies toe. Daar hoort onaangepast volk zoals jij thuis.
noem we eens 1
bron?
mag hij niet zomaar gebruiken en als hij dat doet dan zal hij geen prive leven meer overhouden..

klaar?
  maandag 10 januari 2005 @ 13:49:19 #46
36832 Eldiablo
pi_24501843
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:46 schreef DoctorB het volgende:

[..]

pi_24501849
quote:

[..]

Zozo jij bent een stoer ventje.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:49:49 #48
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501850
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:47 schreef Salvad0R het volgende:
TYFUSPOLITIE

ik ben hier op deze aarde geboren, dus ik laat me door Niemand vertellen wat ik wel of niet mag doen. Flikker maar dood met je wetboek, de aarde is van iedereen .
Politie
sneue gast.

Zo eentje hadden we hier ook laatstelijk.
Heel zijn gezicht in puin omdat ie tegen verschillende deurposten aan "ge-Al-Bundy-t" was.
Klacht ingediend..... en afgewezen......
  maandag 10 januari 2005 @ 13:50:19 #49
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24501856
quote:
ik hoop dat elke agent sterft aan een langzame pijne dood
Gast, doe niet zo triest. Je weet toch zelf ook wel dat het niet beter zou zijn zonder politie. Tuurlijk zitten er honden tussen en die moet ik ook niet, maar ze doen ook een heleboel goeie dingen. Je weet wat de regels zijn, en als je je daar niet aan houdt moet je gewoon lappen net als iedereen. Als je nou een beetje slim bent doe je het op mijn manier. Ik heb ook wat tegen veel agenten, dus ik zorg gewoon dat ik niet met ze in aanraking kom. Ik geef mn ID kaart en geef kort antwoord als ze wat willen weten. Jij kunt wel gaan zeggen van, ik doe niet mee aan de ID-plicht, maar ze lachen je alleen maar uit, en terecht. Ze komen niet als jij en je vrienden ruzie hebben, nou, als ik zo lees hoe jij de politie behandelt, TERECHT! Waarschijnlijk hopen zij dat jullie allemaal een "langzame pijne dood" sterven
pi_24501863
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, dat mogen ze helemaal niet.

Wie mag u naar uw identiteitsbewijs vragen?
De politie en marechaussee mogen u naar uw identiteitsbewijs vragen. Ook toezichthouders mogen dat. Toezichthouders zijn ambtenaren die de naleving van bepaalde wetten controleren, bijvoorbeeld boswachters, belastinginspecteurs en milieu-inspecteurs. Maar zij mogen u alleen naar uw identiteitsbewijs vragen als daar een reden voor is.
's Nachts rondlopen kan daar al reden genoeg voor zijn. Stel dat daar in die buurt veel inbraken/overvallen e.d. zijn. Door dit soort preventieve acties dring je dat terug.

Ik heb het ook een aantal keer gehad voor dat heel dit gezeur met die boetes bezig was. Misschien vervelend dat ze je stoppen en je het vragen maar als je vriendelijk blijft en gewoon meewerkt dan ben je in 2 minuten weer van ze af.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24501864
Als je je nou laat chippen ben je van het gezeik af.
pi_24501870
quote:

[..]

d'r zitten in dit verhaal zo veel zinnen die ik niet begrijp, dat ik niet zo goed weet waar te beginnen...

na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was... - huh? welke mast?

"die rot mof verdiende het omdat hij het geld in zijn eigen zak stak... " - huh? welk geld?

wanneer mijn vrienden en ik ruzie hadden durfden ze niet te komen. - huh? welke ruzie?
pi_24501874
Stoere praatjes, maar als er een agent voor ze staan dan toch maar snel met trillende handjes de id laten zien.
pi_24501907
quote:
HAAHAAHAHAHAAHAHAHA, nog zo'n kneus!

Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands schrijven. Daarna mag je jezelf een ego aanpassen. Tot die tijd geldt het verzoek of jij in een hoekje wil gaan zitten oefenen om jezelf tot een hogere levensvorm om te vormen . Misschien vind je wel een kneus die het het waard vind om jou te helpen .
  maandag 10 januari 2005 @ 13:54:59 #55
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24501913
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Gast, doe niet zo triest. Je weet toch zelf ook wel dat het niet beter zou zijn zonder politie. Tuurlijk zitten er honden tussen en die moet ik ook niet, maar ze doen ook een heleboel goeie dingen. Je weet wat de regels zijn, en als je je daar niet aan houdt moet je gewoon lappen net als iedereen. Als je nou een beetje slim bent doe je het op mijn manier. Ik heb ook wat tegen veel agenten, dus ik zorg gewoon dat ik niet met ze in aanraking kom. Ik geef mn ID kaart en geef kort antwoord als ze wat willen weten. Jij kunt wel gaan zeggen van, ik doe niet mee aan de ID-plicht, maar ze lachen je alleen maar uit, en terecht. Ze komen niet als jij en je vrienden ruzie hebben, nou, als ik zo lees hoe jij de politie behandelt, TERECHT! Waarschijnlijk hopen zij dat jullie allemaal een "langzame pijne dood" sterven
hun kwamen niet toen we ruzie kregen. en daarna kreeg ik die boete's pas,...
dus als je niet durft te komen als wij hun "nodig hadden" laat me dan overal mee met rust. want als ik dan 60 rij heb ik hun ook niet nodig..
  maandag 10 januari 2005 @ 13:55:11 #56
36832 Eldiablo
pi_24501917
@Dafjedaf: Ik zou persoonlijk wel een reden willen weten waarom ze mijn ID willen hebben. Verder zal ik hun ook naar hun ID vragen. Ik zou wel meewerken, maar alleen als ze een geldige reden hebben.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:55:52 #57
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24501921
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:47 schreef Salvad0R het volgende:
TYFUSPOLITIE

Politie
Dude, ik neem toch aan dat je dit niet meent.

Ik bedoel, ik ben ook op deze aarde geboren, mag ik jou dan zomaar doodschieten?
  maandag 10 januari 2005 @ 14:27:18 #58
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501931
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:49 schreef luciferist het volgende:

[..]

noem we eens 1
bron?
mag hij niet zomaar gebruiken en als hij dat doet dan zal hij geen prive leven meer overhouden..

klaar?
Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen.
Blijf eens een tijdje van de dope af totdat je weer een coherent verhaal kunt maken.
(en het is custom en custum.... )
  maandag 10 januari 2005 @ 14:37:59 #59
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_24501933
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
En als je nu gewoon gezegt had dat je van je werk kwam.
En meteen je id kaart had laten zien was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_24501972
Welkom in onze politie staat met haar legitimatieplicht..

Nogsteeds onbegrijpelijk dat die wet ingevoerd is..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  maandag 10 januari 2005 @ 15:15:34 #61
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24502232
quote:

ben je nu stoer?
pi_24502242
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:29 schreef Pelgrim het volgende:
Lekker slim om een agent uit te schelden.
pi_24502294
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:32 schreef DoctorB het volgende:
TLK die is de sjors
TLK die is de sjors

maandag 10 januari 2005 @ 15:23:32 #64
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24502339
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:54 schreef luciferist het volgende:
hun kwamen niet toen we ruzie kregen. en daarna kreeg ik die boete's pas,...
dus als je niet durft te komen als wij hun "nodig hadden" laat me dan overal mee met rust. want als ik dan 60 rij heb ik hun ook niet nodig..
Ik denk dat het geen kwestie is van durven komen, maar meer een kwestie van prioriteiten. Je hebt het over ruzie, dus jouw groepje zal ook wel het een en ander gedaan hebben. De politie heeft wel wat beters te doen dan imbeciele testosteronbreezers uit elkaar te houden. En als jij 60 rijdt op dat brommertje van je, verdien je een boete dus die krijg je ook, of ze jou nou eerder "geholpen" hebben of niet. Triest figuur
pi_24502374
Die agent uitschelden had je niet moeten doen. Maar 250 euro boete? Ik zou persoonlijk even een nette brief opzetten, en vragen waar die 250 euro vandaan komt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24502420
En de politie heeft een reden nodig om je te controleren.

Een tip aan alle schoolgangers deze week, neem je ID mee, fietslicht + ID-plicht + pubers = kassa voor politie, iets waar ze geen nee tegen zullen zeggen.
Some say in ice
pi_24502492
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die agent uitschelden had je niet moeten doen. Maar 250 euro boete? Ik zou persoonlijk even een nette brief opzetten, en vragen waar die 250 euro vandaan komt.
Ik ga echt niet betalen
pi_24502496
Wat ben jij een ongelofelijk trieste persoon, Luciferist.

Denk je eens in hoe Nederland eruit zou zijn zien zonder politie? Dat zou een totale anarchie zijn en dat lijkt me niet iets wat je zou willen. En dat de politie prioriteiten ergens anders legt dan de gemotoriseerde burger zou willen heb je maar te accepteren.

Overigens vind ik het meer dan terecht dat de politie veel prioriteit geeft aan verkeersveiligheid. Dat is namelijk de sector waar nog altijd de meeste slachtoffers vallen en waar orde en naleving van regels van groot belang is. Een aanrijding door te hard rijden spreekt dan niet zo tot de verbeelding als iemand die doodgestoken wordt maar is minstens zo belangrijk.

Bovendien getuigt het nog eens van een ongelofelijke zieligheid en quasi-stoerheid dat je de politie terug probeert te pakken terwijl die mensen ook maar gewoon hun werk doen. Als je je niet aan de regels houdt ben JIJ fout en niet andersom. Stel je voor dat iedereen zich zo zou gedragen als jij...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24502498
Hehehehe LOL.
Blijf altijd beleefd en mocht je de agent in kwestie een botte arrogante kloothommel vinden die je het liefst in een gierkelder ziet zwemmen, blijf ALTIJD rustig en beheerst en vermeld er duidelijk doch dringend bij dat het JOUW PERSOONLIJKE MENING (aka ik vind) is.
Probleem opgelost.
Als je dan toch gaat flippen, ja dan mogen ze wel een knuppel in je nek leggen
pi_24502499
Laat dan ook gewoon je ID zien.. beetje puberaal hoor. Bekijk het van de positieve kant en hoop (met nog zo'n 10 miljoen andere autochtonen) dat het veiliger wordt met die ID kaarten .
pi_24502524
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:34 schreef Sport_Life het volgende:
Laat dan ook gewoon je ID zien.. beetje puberaal hoor. Bekijk het van de positieve kant en hoop (met nog zo'n 10 miljoen andere autochtonen) dat het veiliger wordt met die ID kaarten .
.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24502551
Dat de pliesie maar boeven gaan vangen.
pi_24502576
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

.
Waarschijnlijk het fabeltje dat de identificatieplicht de veiligheid vergroot..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_24502616
Bijna carnaval , dan zullen ze ook wel weer gaan controlern
046
Dank aan Yeahinho
pi_24502661
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:38 schreef BarBaar het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het fabeltje dat de identificatieplicht de veiligheid vergroot..
Nee, meer het wij-zij-denken . Alsof wij - de 10 miljoen brave autochtone burgers - mogen hopen dat zij - alle allochtonen burgers - zich voortaan niet meer crimineel gaan gedragen...
pi_24502735
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:43 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee, meer het wij-zij-denken . Alsof wij - de 10 miljoen brave autochtone burgers - mogen hopen dat zij - alle allochtonen burgers - zich voortaan niet meer crimineel gaan gedragen...
Verkeerde PI? Dat wij-zij denken is namelijk geen lachtertje.

Overigens, nemen wij die 10 miljoen als zijnde alleen 100 % Nederlands, 1 generatie terug, of nemen we die als 'westers'?

TS: Als je niet betaalt, je eigen verantwoordelijkheid, maar ik zou alsnog vragen waar die 250 euro vandaan komt.
Some say in ice
pi_24502748
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:41 schreef hallo_mensen het volgende:
Bijna carnaval , dan zullen ze ook wel weer gaan controlern
Dan gaan we rellen met pliesie.

Een paar dronken gasten zullen ook wel meedoen.
  maandag 10 januari 2005 @ 15:49:47 #78
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24502766
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:34 schreef Sport_Life het volgende:
Bekijk het van de positieve kant en hoop (met nog zo'n 10 miljoen andere autochtonen) dat het veiliger wordt met die ID kaarten .
En met veiliger bedoel je dat ze iedereen die de naam "hassan" of "ali" op zn ID heeft staan preventief neerknuppelen, of hoe moet ik deze post lezen?
pi_24503375
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat de pliesie maar boeven gaan vangen.
Ga jij nou maar eerst even je nederlands leren
  maandag 10 januari 2005 @ 16:48:01 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24503415
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik ga echt niet betalen
Goed idee! De politie vergeet inderdaad vást om jouw boete te incasseren! Daar zou ik zeker op rekenen als ik jou was!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_24503594
quote:
Ik pak ze nog wel terug.
Hoe wil je dat gaan doen dan?

Maar het was natuurlijk niet al te slim om dat tegen haar te zeggen..
Vind het alleen ook beetje raar van de politie.. dat ben ik wel met je eens.

[ Bericht 21% gewijzigd door Cafun op 10-01-2005 17:22:28 ]
pi_24503703
Wat een kermishoeren .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24503944
ik stak laatst middelvinger op omdat ze me een boete hadden gegeven, en toen moest ik 50 piek extra betalen.. :S klerewoute!
  maandag 10 januari 2005 @ 17:45:18 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24504057
quote:
Op maandag 10 januari 2005 17:38 schreef alsem het volgende:
ik stak laatst middelvinger op omdat ze me een boete hadden gegeven, en toen moest ik 50 piek extra betalen.. :S klerewoute!
Jij steekt toch die vinger op? Of niet soms? En dan zijn die "wouten" fout? Je mag nog blij zijn dat je geen ¤250,= boete hebt gekregen zoals de TS wegens het beledigen van een ambtenaar in functie.

Sorry hoor, maar dan ben je toch gewoon dom bezig.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_24504237
En terecht.

Je hebt volledig het recht om met die politieagente te discussieren, prima zaak. Maar houd wel je fatsoen dan .

[ Bericht 90% gewijzigd door DutchBlood op 10-01-2005 18:07:29 ]
  maandag 10 januari 2005 @ 18:04:35 #86
62913 Blik
The one and Only!
pi_24504269
TS is dom want die reageert natuurlijk als een mongool. Je hebt verdomme je ID bij je en dan ga je zo moeilijk zitten doen en krijg je een boete van 250 euro

Politie zit ook fout want die hadden geen reden om je ID te vragen.

(ik twijfel of het verhaal wel waar is, vind 250 euro voor beledigen van een ambtenaar in functie beetje veel)
pi_24504580
waarom doet iedereen alsof de wetgeving heilig is
brave schapen zijn jullie zeg .
NSB'ers in spé .
  maandag 10 januari 2005 @ 18:31:49 #88
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_24504748
Ik denk dat u mijn identiteit inmiddels wel heeft vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin u mij wilt indelen en u vindt mij vast en zeker 'typisch'.

Tot mijn spijt kan ik dat van u niet zeggen. Ik weet immers niet wie u bent.

1. Vanaf hun geboorte leert u uw kinderen dat ik de boeman ben en zij zijn dan geschokt omdat ik door u met mijn traditionele vijand, de crimineel, vergeleken word.

2. U beschuldigt mij, dat ik de jeugd te zacht aanpak, totdat ik op een keer uw eigen kind de les lees.

3. U neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en ettelijke koffiepauzes, maar u beschuldigt mij van luiheid als ik een keer ga zitten.

4. Ik ben trots op uw goede manieren, maar u vindt het heel normaal om mijn maaltijd met uw problemen te onderbreken.

5. U windt zich op als iemand in het verkeer u de weg afsnijdt, maar als ik u op hetzelfde vergrijp betrap, voelt u zich uiteraard "onterecht" behandeld.

6. U kent alle verkeersregels en hebt dus nog nooit terecht een bekeuring gekregen.

7. U stoort zich eraan als ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheil spoed, maar u beklaagt zich erover als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij uw probleem ben.

8. U ziet het als een deel van mijn werk dat ik geslagen word, maar als ik terug sla noemt u dat machtsmisbruik.

9. U zult er niet aan denken om uw tandarts te vertellen hoe hij een kies moet trekken of een dokter te laten zien hoe hij een blindedarm moet opereren. U vindt het wel heel normaal om mij steeds te vertellen hoe ik mijn werk zou moeten doen.

10. U praat tegen mij op een manier, die u in elke andere situatie een bloedneus zou opleveren, maar u verwacht van mij dat ik dat zonder meer accepteer.

11. U schreeuwt: "Er moet wat tegen de criminaliteit ondernomen worden', maar u wilt zelf niet als getuige optreden of er op een andere manier mee lastig gevallen worden.

12. In uw ogen deug ik absoluut niet, maar het is natuurlijk volkomen terecht als:

1. ik uw vrouw help bij het wisselen van een band;

2. of haar op weg naar het ziekenhuis bij de bevalling help;

3. uw zoon via mond-op-mond beademing het leven red of

4. overuren maak om uw weggelopen dochter te vinden.

Welnu meneer de belastingbetaler, staande op uw voetstuk beklaagt u zich over de manier waarop ik mijn werk verricht en geeft mij alle mogelijke scheldnamen.

Maar vergeet echter niet dat uw eigendom, uw familie en ook uw leven van mij of van mijn collega's kan afhangen.

Jawel, meneer de belastingbetaler, dat ben ik, die waardeloze politieagente.

(Ik moest dit even kwijt en ga nu weer terug naar de orde van de dag. U hoeft hier niet op te reageren)

Het blijft sneu dat je dit moet posten om tot sommige mensen door te dringen
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  maandag 10 januari 2005 @ 18:34:21 #89
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24504792
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 10 januari 2005 @ 18:34:26 #90
32814 Tessje
pi_24504794
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:04 schreef Blik het volgende:
TS is dom want die reageert natuurlijk als een mongool. Je hebt verdomme je ID bij je en dan ga je zo moeilijk zitten doen en krijg je een boete van 250 euro

(ik twijfel of het verhaal wel waar is, vind 250 euro voor beledigen van een ambtenaar in functie beetje veel)
Om 2 uur 's nachts alleen over straat lopen kan voldoende zijn..
Als er net een melding is geweest in die wijk en de politie gaat een kijke nemen, is het hun grootste recht om iemand staande te houden..
Dat diegene dan zich als een labiele mongool gaat gedragen is toch echt zijn eigen schuld..
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
  maandag 10 januari 2005 @ 18:38:55 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24504869
Mooi lijstje Tessje!

pi_24504883
Zeg dan ook dat jou mening is dat ze een vieze slet is ....
Vrijheid van meningsuiting weet je wel.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_24505840
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:04 schreef Blik het volgende:

Mijn reactie was misschien niet goed
Maar ik kreeg een beeje ruzie met de pliesie dus ik werd boos.

Ik wilde mijn ID kaart pas laten zien als ze me konden vertellen waarom.
pi_24505859
quote:
Op maandag 10 januari 2005 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Goed idee! De politie vergeet inderdaad vást om jouw boete te incasseren! Daar zou ik zeker op rekenen als ik jou was!
Krijg ik een briefje thuis en dan moet ik naar de rechter ofzoiets.
Kan ik het daar nogmaals uitleggen.
pi_24505877
quote:
Op maandag 10 januari 2005 17:02 schreef Cafun het volgende:

[..]

Hoe wil je dat gaan doen dan?

Maar het was natuurlijk niet al te slim om dat tegen haar te zeggen..
Vind het alleen ook beetje raar van de politie.. dat ben ik wel met je eens.
Ik weet niet hoe ik dat ga doen.
  maandag 10 januari 2005 @ 20:06:50 #96
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24505996
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:23 schreef Salvad0R het volgende:
NSB'ers in spé .
Gast, doe niet zo puberaal. Je ontkent toch ook niet dat het beter is dat de politie er is dan dat ze er niet is. Ben je niet blij dat de politie onderzoekt wie er schuldig aan is dat je broertje bijna dood was? Goed, ze pakken niet iedereen, en ze zijn niet allemaal lief, maar het is een goed iets dat ze er zijn. Beetje triest dat je ons uitmaakt voor NSBers alleen omdat je niet ziet hoe onbeduidend jouw kleine aanvarinkjes met de politie zijn in verhouding tot al het goede wat ze in het hele land doen.
  maandag 10 januari 2005 @ 20:36:27 #97
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506389
de politie doet gewoon bijna niks.. behalve naast de weg staan met die lasergun in hun handen..
voor die nsber met zijn moraalverhaaltje over dat wij de ruzie uitgelokt moesten hebben oid.. het verhaal:
iemand moest kotsen en een kamper ging er met zijn neus bovenop staan waarop iemand zei. man ga even aan de kant/ga even weg geef hem wat ruimte enze.. komen ze terug met het hele kamp..
ben ik dan fout? als hun beginnen had je een grote bek tegen mijn broer die gelijkertijd mijn neef is gedoe?

nee dus..

als er dan geen politie "kon" komen terwijl ze de hele tijd overal rond reden om fietsers zonder licht te bekeuren.. dan is de politie dus gewoon een luie hond voor mij.. als ze de staatspot zo graag willen spekken dan maken ze maar hun school af en nemen ze een echte baan. en geven ze hun maandsalaris maar netjes af...

voor mij hoeft er geen politie te zijn. ik schop bijna overal tegen aan dat weet ik ook.. maar op deze manier kan de politie 3 meter onder de grond liggen en kan de regering een flitspaal langs de weg neerzetten want dan zullen ze de meeste agenten niet eens missen..

TS liep inderdaad rond om 2 uur 's nachts zonder hond oid.. maar als die doos dan geen reden wil geven waarom hij zijn id moet laten zien dan zou ik persoonlijk gewoon rustig doorlopen... tot die hoer haar reden gaf... of me in de boeien sloeg

als je bij de politie gaat weet je dat je naast de tijd die je rondbrengt met je <3 lasergun <3 ook met mensen te maken krijgt die je (meestal terecht) uitscheld of je beledigt je daar tegen moet kunnen tot een zekere mate waar TS in dit geval nog lang niet was.. hoewel ik niet snap dat mensen deze melkert banen uberhaubt aannemen

@ verhaal van tessje
ik erger me ook aan jullie aangezien ik vind dat jullie alleen maar mensen naaien.
dat de meeste agenten maar blijven zoeken tot ze wat hebben gevonden wat je niet mag doen.. ze je jou maar meenemen naar de rollerbank, daar je brommer zowat verneuken, mij een boete van 125 euro kan geven. en nog een extra prent omdat ik die agent uitschelde omdat hij mijn nieuwe lak verneukt had met die honderiem van hem.. dan zijn jullie in mijn ogen triest. mijn PRIVE brommer is beschadigd.. en dat maakt jullie niks uit.. dan loop ik met mijn mes langs de lak van jullei PRIVE auto's
oog om oog..

ik werk ook en leg ook mijn maaltijd erbij neer om een klant te helpen. maak ook overuren, denk je dat je daarmee anders bent als ons?

iid stoor ik me aan mensen die mij afsnijden en meerdere. maar als ik 60 rij zodat het niet gebeurt omadt ik met het verkeer mee rij.. krijg ik een boete..

ik ken niet alle verkeersregels maar ik ken er genoeg... wat ik geleerd heb is hoe je onder de meeste boete's onder uit kan komen.. want daar heb je wat aan metr deze maatschappij

over dat jullie snel rijden en wij huilen als je 10 sec te laat bent ofzo.... de enigste keer dat ik de politie hard heb zien rijden is om mij aan te houden en nooit om te komen helpen.. waren jullei toen niet druk bezig met boete's uitdelen?

en ja.. als ik jullie sla heb ik daar een reden. ik sla niet snel maar weet wel wanneer.. als ik mijn id niet bij me heb oid ja dat krijg je met die NSB wet

als jullie nou eens net zoveel verdienden als die dokters/tandartsen. en misschien zelfs de hogere school hadden afgemaakt en boeven gingen vangen. mensen hielpen (en niet in de betekenis van: van hun geld af) dan zou ik niks zeggen.

wij betalen wel je sallaris.. en zijn dus indirect je "baas". een hond bijt nooit de hand die hem voert.. tevens zoeken jullie die situatie's zelf op..

en nee ik zal niet getuigen met dit systeem. als het amerikaanse politie mij zal vragen te komen voor een getuigenis zal ik zelfs nog mijn ticket betalen. want voor hun heb ik respect en niet voor deze geldwolven hier!

daar word je voor betaald.. mensen helpen. boeven vangen. maatschappij beter maken helaas merken we hier nauwelijks wat van

het is niet tegen jou bedoeld tessje, dit zal vast een agent die in zijn auto zat met zijn lasergun in die tijd dat hij zich er "verveeld" geschreven hebben en dit op elke deur van elke verhoorkamer geplakt hebben..
zodat iedereen die 14+ is en zijn/haar id vergeten is. dit eerst kan lezen voordat ze de politie uitkafteren.
denk na.. zelfs jij als wielklem expert weet dat je alleen goed bent om de staatskist te spekken

ooh wat een lap tekst >_<
  maandag 10 januari 2005 @ 20:41:25 #98
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506457
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:06 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Gast, doe niet zo puberaal. Je ontkent toch ook niet dat het beter is dat de politie er is dan dat ze er niet is. Ben je niet blij dat de politie onderzoekt wie er schuldig aan is dat je broertje bijna dood was? Goed, ze pakken niet iedereen, en ze zijn niet allemaal lief, maar het is een goed iets dat ze er zijn. Beetje triest dat je ons uitmaakt voor NSBers alleen omdat je niet ziet hoe onbeduidend jouw kleine aanvarinkjes met de politie zijn in verhouding tot al het goede wat ze in het hele land doen.
ooh een goed iets voor dit land naast de schatkist vullen?
die zaak met die pedofiel die 1 kind vermoord heeft in een park en kees B 4 jaar opsluiten terwijl hij juist 112 belde? jah mogen ze best vaker doen.

de enigste waar ik zo respect voor op kan brengen is peter R de vries. aangezien hij wel boeven vangt. en als hoge pieten op hun plaats wijst.
das iemand waar de politie een voorbeeld aan kan nemen

edit: tipo's >_<
pi_24506516
Jij hebt een probleem luciferist. Als je je echt zo gedraagt als je hier schrijft heb je een groot probleem.
pi_24506536
@ luciferist

Wees blij dat de politie de staatskas vullen anders moet je nog meer geld voor je benzine betalen om op je brommertje te rijden.
  maandag 10 januari 2005 @ 20:46:52 #101
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506544
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jij hebt een probleem luciferist. Als je je echt zo gedraagt als je hier schrijft heb je een groot probleem.
de politie vind mij ook niet echt lief..
maar dat gevoel is wel wederzijds <3
  maandag 10 januari 2005 @ 20:51:45 #102
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506602
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:46 schreef avw1982 het volgende:
@ luciferist

Wees blij dat de politie de staatskas vullen anders moet je nog meer geld voor je benzine betalen om op je brommertje te rijden.
ik tank in duitsland
in nl is het gewoon al te duur en ze maken met alleen nog maar moeilijker voor ons om bv ons rijbewijs te halen kogel door de kop idereen die dit bedacht heeft..
dan moet de nederlandse regering geen geld aan azie geven omdat daar wat meer water was als normaal, like i care.. ver van mij bed enzo.
  maandag 10 januari 2005 @ 20:59:51 #103
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506726
nog een andere moraal ridder?
of hierbij laten?
pi_24506749
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:36 schreef luciferist het volgende:
<snip>

ooh wat een lap onzin, bedoel je?

vraagje: zijn jouw ouders gerrie en hannah tokkie?

Maar idd, je hebt helemaal gelijk. het feit dat jij "niks merkt" van het "boeven vangen" door die "nsb-ers en hoeren" betekent idd dat de gemiddelde politie agent geen ruk uitvoert anders dan met z'n lasergun spelen en z'n salaris op halen als een derderangs uitkeringstrekker. Dit weet je natuurlijk ook omdat je dagelijks met alle tienduizenden agenten die er in nl rondlopen optrekt en ze nauwkeurig in de gaten houdt. goed werk!

maandag 10 januari 2005 @ 21:09:12 #105
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506852
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:00 schreef MrJonez het volgende:

[..]

ooh wat een lap onzin, bedoel je?
nee gewoon wat een lap tekst.. ander had het wel in Ovjl gestaan
quote:
vraagje: zijn jouw ouders gerrie en hannah tokkie?
nee een zakenman en een huisvrouw. zo'n eentje die belasting betaald en dus ook hun salaris
quote:
Maar idd, je hebt helemaal gelijk. het feit dat jij "niks merkt" van het "boeven vangen" door die "nsb-ers en hoeren" betekent idd dat de gemiddelde politie agent geen ruk uitvoert anders dan met z'n lasergun spelen en z'n salaris op halen als een derderangs uitkeringstrekker. Dit weet je natuurlijk ook omdat je dagelijks met alle tienduizenden agenten die er in nl rondlopen optrekt en ze nauwkeurig in de gaten houdt. goed werk!
ooh nee het systeem is zo goed hier. die boeven ldie gevangen worden lopen morgen weer vrij rond. 3 jaar geleden is hier een vrouw vermoord die gast zit nu elke dag hier weer in het cafe.. goed gedaan politie RESPECT, HULDE. leuk voor mijn kameraad die die moordernaar gewoon over straat ziet lopen en wij hem vast moeten houden zodat hij hem niks aandoet.. fijn he terwijl ik die gast het liefst gespiest ziet omdat mijn kameraad nu geen moeder meer door hem heeft
  maandag 10 januari 2005 @ 21:10:37 #106
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506881
trots ben ik op dit land waar de misdaad georganiseerd is en de politie niet
  maandag 10 januari 2005 @ 21:11:05 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24506885
Het is jammer dat het meer dan tenenkrommende Nederlands van luciferist niet strafbaar is
  maandag 10 januari 2005 @ 21:11:56 #108
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_24506901
WAHAHAHAHA GOED TOPIC WEHEHE
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  maandag 10 januari 2005 @ 21:12:54 #109
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506915
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is jammer dat het meer dan tenenkrommende Nederlands van luciferist niet strafbaar is
dat maken ze binnenkort toch wel starfbaar. wanneer toch meer mensen als verwacht een id hadden en ze een nieuwe melkkoe zoeken
pi_24506928
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:10 schreef luciferist het volgende:
trots ben ik op dit land waar de misdaad georganiseerd is en de politie niet
Haha al die posts van jou, je bent nog te dom om te poepen man. Grow up in vredesnaam.

Rellen met de politie Stoerrrr, misschien bij je vriendjes die ongetwijfeld op hetzelfde niveau als jou communiceren.
  maandag 10 januari 2005 @ 21:19:22 #111
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506999
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:13 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Haha al die posts van jou, je bent nog te dom om te poepen man. Grow up in vredesnaam.

Rellen met de politie Stoerrrr, misschien bij je vriendjes die ongetwijfeld op hetzelfde niveau als jou communiceren.
dat jij vind dat de agent jke beste vriend is en dat de id plicht elke illigaal oppakt en de misdaad stopzet. vind ik nog veel dommer. ga jij maar mooi je polsjes bewerken
pi_24507032
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:09 schreef luciferist het volgende:

ooh nee het systeem is zo goed hier. die boeven ldie gevangen worden lopen morgen weer vrij rond. 3 jaar geleden is hier een vrouw vermoord die gast zit nu elke dag hier weer in het cafe..
Dus toch niet vermoord? of een zombie transexueel?

verder zegt je verhaal me niet zoveel. zonder enig detail kan elke amoebe dingen blaten. nou verwacht ik geen prozaische hoogstandjes, maar dit maakt discussieren erg lastig...maar dat kan ook liggen aan het feit dat er met 1-cellige organismen nou eenmaal lastig te discussieren valt...
pi_24507034
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus ik pakte me legetimatie en maakte haar uit voor vieze slet

goedzo, moeten die fucking nietsnutten je maar niet om je papieten vragen alleen maar omdat je om 2 uur op straat loopt. Wat zijn dat verdomme voor NSB praktijken hier in Nederland
Jupiler is goed
pi_24507057
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:19 schreef luciferist het volgende:

[..]

dat jij vind dat de agent jke beste vriend is en dat de id plicht elke illigaal oppakt en de misdaad stopzet. vind ik nog veel dommer. ga jij maar mooi je polsjes bewerken
Haha lekker kort door de bocht, kansloos persoon.
  maandag 10 januari 2005 @ 21:24:18 #115
32814 Tessje
pi_24507063
quote:
blablabla oeverloos gezeik
En als jij je school had afgemaakt en had leren lezen, had je kunnen lezen dat ik had geschreven dat je er niet op hoefde te reageren.
Kneuzen als jij zullen het nooit begrijpen. Ik leg het in het kort nog 1 keer uit: Alle opdrachten van de politie komen vanuit de regering.. Dus in plaats mensen die hun werk doen 'moffen' te noemen zou je jezelf er ook eens in kunnen gaan verdiepen in plaats van als een achterlijke overal tegenaan gaan trappen.
wetten zijn er niet voor niets.. TBS is er niet voor niets, TBS is er namelijk voor mensen zoals jij..
pi_24507096
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:23 schreef Salvad0R het volgende:
NSB'ers in spé .
Het is je goed recht om aan de wetgeving te twijfelen. Maar de TS behoort* te weten dat een politieagent het niet zal pikken als hij/zij voor, wat was het, 'vieze slet' wordt uitgemaakt. Bij een bekend persoon kan je misschien nog relativeren, maar bij een totaal onbekend persoon, nee, dan niet. Hoewel ik dan nog wel twijfels heb bij de hoogte van de boete, is de boete zelf helemaal terecht. Ik ben zelf een tegenstander van de ID-plicht, maar wat veel mensen hier even selectief vergeten is dat het om het uitschelden gaat hier, niet om de ID-plicht an sich. De ID-plicht is misschien wel 'schuldig', maar niet in zijn geheel.

*Elke Nederlander behoort de wet te kennen. Hoewel dit niet altijd zo zal zijn, denk ik toch dat je de dingen die redelijk vaak voorkomen behoort te weten. En je gaat me niet zeggen dat belediging nu niet vaak voorkomt.
Some say in ice
  maandag 10 januari 2005 @ 21:27:52 #117
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24507107
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:12 schreef luciferist het volgende:

[..]

dat maken ze binnenkort toch wel starfbaar. wanneer toch meer mensen als verwacht een id hadden en ze een nieuwe melkkoe zoeken
Ik mag met recht hopen dat je gelijk hebt!
Dat je je gerechtigde "starf" moge ontvangen, en dat je nooit meer een letter mag typen, schrijven, of op andere wijze kenbaar maken, zo helpe mij God almachtig.
En als het een beetje meezit, de politie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_24507118
Misschien zelfs een TBS-je speciaal, met extra preventieve castratie om voortplanting tegen te gaan?
  maandag 10 januari 2005 @ 21:36:46 #119
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507229
bah mijn post komen niet door
  maandag 10 januari 2005 @ 21:40:21 #120
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24507285
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:36 schreef luciferist het volgende:
bah mijn post komen niet door
Klopt, dat is het Fok!-spellingsfilter.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_24507287
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:50 schreef LostFormat het volgende:

[..]

's Nachts rondlopen kan daar al reden genoeg voor zijn. Stel dat daar in die buurt veel inbraken/overvallen e.d. zijn. Door dit soort preventieve acties dring je dat terug.
Yeah right... in je paspoort staat zeker

Beroep: Inbreker
Jupiler is goed
  maandag 10 januari 2005 @ 21:44:30 #122
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507360
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:24 schreef Tessje het volgende:

[..]

En als jij je school had afgemaakt en had leren lezen, had je kunnen lezen dat ik had geschreven dat je er niet op hoefde te reageren.
Kneuzen als jij zullen het nooit begrijpen. Ik leg het in het kort nog 1 keer uit: Alle opdrachten van de politie komen vanuit de regering.. Dus in plaats mensen die hun werk doen 'moffen' te noemen zou je jezelf er ook eens in kunnen gaan verdiepen in plaats van als een achterlijke overal tegenaan gaan trappen.
wetten zijn er niet voor niets.. TBS is er niet voor niets, TBS is er namelijk voor mensen zoals jij..
nog maar een keertje dan:
ik schop overal waar ik maar kan tegen aan ja.. omda tik het er meestal niet mee eens ben.
dat de regering de opdracht geeft snap ik ook nog wel.. anders raak je je die melkertbaan kwijt. maar hun zijn diegene die mij naaien en dat is hetzelfde als iemand mijn spul jat. ik pak hem en zijn opdracht gever er daarna. ik ben ht ook niet eens met de regering.. zie het nieuwe rijbewijs in 2006 ik drink geen alcohol en rij al jaren brommer en wil binnenkort een auto rijbewijs zodat ik ook zo;n ding kan rijden.. doe dan gewoon tot 500 cc ofzo en niet deze bullshit

en ik geef je gelijk wetten zijn er niks voor niks (ze zijn er om gebroken te worden)
maar ze kunnen ook met die wetten te ver gaan
  maandag 10 januari 2005 @ 21:47:23 #123
32814 Tessje
pi_24507396
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:44 schreef luciferist het volgende:

[..]

nog maar een keertje dan:
ik schop overal waar ik maar kan tegen aan ja.. omda tik het er meestal niet mee eens ben.
dat de regering de opdracht geeft snap ik ook nog wel.. anders raak je je die melkertbaan kwijt. maar hun zijn diegene die mij naaien en dat is hetzelfde als iemand mijn spul jat. ik pak hem en zijn opdracht gever er daarna. ik ben ht ook niet eens met de regering.. zie het nieuwe rijbewijs in 2006 ik drink geen alcohol en rij al jaren brommer en wil binnenkort een auto rijbewijs zodat ik ook zo;n ding kan rijden.. doe dan gewoon tot 500 cc ofzo en niet deze bullshit

en ik geef je gelijk wetten zijn er niks voor niks (ze zijn er om gebroken te worden)
maar ze kunnen ook met die wetten te ver gaan
Wij zouden jou niet 'naaien' als jij je gewoon aan de wet zou houden.
En een brommertje? En ik maar denken dat je een custom classic rijder was
  maandag 10 januari 2005 @ 21:47:37 #124
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507398
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:40 schreef Duvel het volgende:

[..]

Klopt, dat is het Fok!-spellingsfilter.
  maandag 10 januari 2005 @ 21:49:09 #125
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24507422
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:44 schreef luciferist het volgende:

[..]

ik schop overal waar ik maar kan tegen aan ja..
Maak de wereld beter, schop tegen je hoofd.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_24507462
als je je gewoon netjes aan de wet (die er overigens niet is om gebroken te worden, maar dat even terzijde) houdt is het nieuwe rijbewijs precies hetzelfde als 't ouwe hoor...

Verklaart wel een hoop dat we met een recalcitrant pubertje te maken hebben overigens...
  maandag 10 januari 2005 @ 21:52:55 #127
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507471
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:47 schreef Tessje het volgende:

[..]

Wij zouden jou niet 'naaien' als jij je gewoon aan de wet zou houden.
En een brommertje? En ik maar denken dat je een custom classic rijder was
is het ook zou jij als agente (toch) of parkeerwachter wel moeten weten.
en ik zou het maar een brommer noemen aangezien jullie er een uur over doen omdat hij te groot is voor de rollerbank

dat zeg ik dan moet de wet normaal/fantsoenlijk zijn en dat is hij nog niet. want zodra iemand mij afsnijd als ik netjes 30/40 rij (wat niet mag trouwens) en ik zijn spiegel eraf trap en tussen 2 paaltjes verdwijn. jullie mij wel weten op te sporen? terwijl die vrouw begon met haar rijgedrag..
pi_24507524
afsnijden of vandalisme...hmmmm...*maakt weegschaal gebaar*

moeilijk, moeilijk, moeilijk...
pi_24507555
quote:
de politie doet gewoon bijna niks.. behalve naast de weg staan met die lasergun in hun handen..
voor die nsber met zijn moraalverhaaltje over dat wij de ruzie uitgelokt moesten hebben oid.. het verhaal:
iemand moest kotsen en een kamper ging er met zijn neus bovenop staan waarop iemand zei. man ga even aan de kant/ga even weg geef hem wat ruimte enze.. komen ze terug met het hele kamp..
ben ik dan fout? als hun beginnen had je een grote bek tegen mijn broer die gelijkertijd mijn neef is gedoe?

nee dus..
Nee, dan ben je niet fout. Maar in de licht van het verhaal van de TS is dit totaal irrelevant, tenzij er iets is waar ik niet naar heb gekeken.
quote:
als er dan geen politie "kon" komen terwijl ze de hele tijd overal rond reden om fietsers zonder licht te bekeuren.. dan is de politie dus gewoon een luie hond voor mij.. als ze de staatspot zo graag willen spekken dan maken ze maar hun school af en nemen ze een echte baan. en geven ze hun maandsalaris maar netjes af...
Kwestie van prioriteiten stellen. Ook het misbruik van 112 doet hier gezellig aan mee. Weet jij dat 90 %. (knoop dat in je oren, 90 %) van alle telefoontjes naar 112 fake zijn? Gogo Goodwill. Hoewel een gedeelte per ongeluk is. (Broekzakbellers.), is het merendeel expres. En als er aangifte wordt gedaan van diefstal, zal er heus wel iemand komen. Ook is het overigens bekend dat de politie lichtelijk kort zit, en dankzij de 'bonnenquota' moeten ze dus mensen uittrekken voor de bonnen.
quote:
voor mij hoeft er geen politie te zijn. ik schop bijna overal tegen aan dat weet ik ook.. maar op deze manier kan de politie 3 meter onder de grond liggen en kan de regering een flitspaal langs de weg neerzetten want dan zullen ze de meeste agenten niet eens missen..
Ik zie dat je tegen alle regels schopt, ook de taalregels van de Nederlandse taal, zeer toevallig?
quote:
als je bij de politie gaat weet je dat je naast de tijd die je rondbrengt met je <3 lasergun <3 ook met mensen te maken krijgt die je (meestal terecht) uitscheld of je beledigt je daar tegen moet kunnen tot een zekere mate waar TS in dit geval nog lang niet was.. hoewel ik niet snap dat mensen deze melkert banen uberhaubt aannemen
Pfffft, en jij denkt dat elke politieagent een lasergun heeft of mag gebruiken, of wíl gebruiken. Welke droomwereld is dat? En of het nu terecht is of niet, laat ik eens relativeren. Als ik jou nu uitscheld voor een willekeurige ziekte, zal je het afdoen als een opgezet iets, omdat ik het aankondigde, min of meer. Maar als iemand dat om 2:00 in de nacht doet, IRL, reageer je waarschijnlijk iets anders daarop. Als iemand mij IRL beledigt ga ik ook veel sneller over de rooie. (Is alsnog veel voor nodig.) Dan een belediging op dit anonieme forum.
quote:
ik erger me ook aan jullie aangezien ik vind dat jullie alleen maar mensen naaien.
dat de meeste agenten maar blijven zoeken tot ze wat hebben gevonden wat je niet mag doen.. ze je jou maar meenemen naar de rollerbank, daar je brommer zowat verneuken, mij een boete van 125 euro kan geven. en nog een extra prent omdat ik die agent uitschelde omdat hij mijn nieuwe lak verneukt had met die honderiem van hem.. dan zijn jullie in mijn ogen triest. mijn PRIVE brommer is beschadigd.. en dat maakt jullie niks uit.. dan loop ik met mijn mes langs de lak van jullei PRIVE auto's
oog om oog..

Bij voorbaat, geen posts van 'je caps staat aan', maar dit stoot mij écht tegen het zere been.

Goed, je zal agenten hebben die dat inderdaad doen. Maar ER ZIJN REGELS!! En één van die regels is dat je brommer/scooter/snorfiets NIET harder mag dan, wat was het, 45 km/h. WEET JIJ HOEVEEL JE REMWEG TOENEEMT BIJ EEN SNELHEIDSVERDUBBELING? WEET JIJ WAT ER KAN GEBEUREN ALS JE MET 70 KM/H OVER HET ASFALT GLIJDT IN JE GEWONE KLEREN?? WEET JIJ DAT???? Die regels zijn er voor je eigen VEILIGHEID. DAAROM controleert de politie op de rollerbank, en als jouw brommer er niet helemaal 100 % uitkomt omdat hij wat 'downgraded' is, dan is het je F*CKING EIGEN SCHULD, omdat JIJ zo STOM bent geweest om dat ding op te voeren.
En je 'mes langs de lak van de privé-auto' is een stomme vergelijking. Veiligheid enzo. Een helm is van weinig nut als je met 70 km/h frontaal tegen een boom aanknalt, dan is je hoofd misschien wel heel, maar de rest van je lichaam misschien niet.
quote:
iid stoor ik me aan mensen die mij afsnijden en meerdere. maar als ik 60 rij zodat het niet gebeurt omadt ik met het verkeer mee rij.. krijg ik een boete..
En die anderen ook, als het goed is. Leuk hè?
quote:
ik ken niet alle verkeersregels maar ik ken er genoeg... wat ik geleerd heb is hoe je onder de meeste boete's onder uit kan komen.. want daar heb je wat aan metr deze maatschappij
Oorzaak-->gevolg. Jij betaalt je boete niet --> politie moet andere bron van inkomsten vinden --> nog meer flitsen/fietslichtcontroles/etc --> andere mensen betalen boete. (Of niet.)
quote:
over dat jullie snel rijden en wij huilen als je 10 sec te laat bent ofzo.... de enigste keer dat ik de politie hard heb zien rijden is om mij aan te houden en nooit om te komen helpen.. waren jullei toen niet druk bezig met boete's uitdelen?
Oh, en waar mag meneer dan wel wonen? In één of ander achterafdorpje? Hoe komt het dan dat ik minstens 3 keer per week een politieauto in vol ornaat (sirene + zwaailicht) voorbij zie gaan? Op 1 politie'standplaats' voor een slordige 60k inwoners?
quote:
en ja.. als ik jullie sla heb ik daar een reden. ik sla niet snel maar weet wel wanneer.. als ik mijn id niet bij me heb oid ja dat krijg je met die NSB wet
En dat is mishandeling, veel plezier in de gevangenis.
quote:
als jullie nou eens net zoveel verdienden als die dokters/tandartsen. en misschien zelfs de hogere school hadden afgemaakt en boeven gingen vangen. mensen hielpen (en niet in de betekenis van: van hun geld af) dan zou ik niks zeggen.

Je 'intelligentie' is stuitend. Behoorlijk. Wederom de 'caps'-disclaimer.
Definiëer 'hogere school'. Wat bedoel je daarmee? Ik heb hier even de 'eisen' voor politiewerk voor je: http://www.politie-werving.nl/beroep/mogelijkheden/eisen.php3
En vergeet niet dat 60 % van de Nederlandse jeugd VMBO doet. Dan is zo'n eis zéér redelijk, om het voor iedereen toegankelijk te maken. Maar jij gaat er maar van uit dat politie per DEFINITIE DOM IS?!? Typisch, eigenlijk. En ooit gehoord van het spreekwoord, verbeter de wereld en begin bij jezelf? Guess not.
quote:
Ja, zeker.

Overigens, vóór iemand het vraagt, ik ben écht pissig, omdat twee personen die ik ken politieagent zijn c.q. zijn geweest. Één daarvan was mijn, inmiddels overleden, opa, en de ander is één van mijn trainers voor korfbal.
Some say in ice
  maandag 10 januari 2005 @ 21:59:18 #130
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507590
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:52 schreef MrJonez het volgende:
als je je gewoon netjes aan de wet (die er overigens niet zijn om gebroken te worden, maar dat even terzijde) houdt is het nieuwe rijbewijs precies hetzelfde als 't ouwe hoor...

Verklaart wel een hoop dat we met een recalcitrant pubertje te maken hebben overigens...
dus rijlessen tot je 21ste en niet 's nachts mogen rijden, en niemand jonger als 21 in je auto. puntenrijbewijs. is voor jou hetzelfde?
kijk dan ga je bij mij dus gewoon te ver als regering zijnde die allemaal hun rijbewijs al in de zak heeft of een prive chauffeur.

dan vind ik het minste wat moet gebeuren iedereen die voor dit stemde rijbewijs afpakken de leskosten aanpassen aan hun inkomsten dus flink omhoog.. examen moeilijker (hun hebben rij ervaring). punten rijbewijs geven (en geen corrupte wouten die geen boete's geven ). dure verzekering, 3 jaar lang rijlessen laten volgen (verplicht is dat) en 3 jaar bij hun leefdtijd optellen en niemand jonger als leeftijd +3 in de auto.. tevens mogen ze niet in het donker rijden

fair he? onze jeugd verpesten bah
  maandag 10 januari 2005 @ 22:00:06 #131
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507602
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:55 schreef MrJonez het volgende:
afsnijden of vandalisme...hmmmm...*maakt weegschaal gebaar*

moeilijk, moeilijk, moeilijk...
ik wou ook afsnijden maar raakte met mijn voet de spiegel
pi_24507712
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:59 schreef luciferist het volgende:

[..]

dus rijlessen tot je 21ste en niet 's nachts mogen rijden, en niemand jonger als 21 in je auto. puntenrijbewijs. is voor jou hetzelfde?
kijk dan ga je bij mij dus gewoon te ver als regering zijnde die allemaal hun rijbewijs al in de zak heeft of een prive chauffeur.

dan vind ik het minste wat moet gebeuren iedereen die voor dit stemde rijbewijs afpakken de leskosten aanpassen aan hun inkomsten dus flink omhoog.. examen moeilijker (hun hebben rij ervaring). punten rijbewijs geven (en geen corrupte wouten die geen boete's geven ). dure verzekering, 3 jaar lang rijlessen laten volgen (verplicht is dat) en 3 jaar bij hun leefdtijd optellen en niemand jonger als leeftijd +3 in de auto.. tevens mogen ze niet in het donker rijden

wederom zijn er weer té veel punten om op in te gaan, en aangezien ik al de hele dag en avond aan 't gaar koken ben op m'n werk laat ik ze maar even liggen, maar het meest ironische van je hele post is dat de minister van justitie (toch niet geheel onbelangrijk in je betoog) gewoon lekker altijd op de fiets naar 't binnenhof komt...
  maandag 10 januari 2005 @ 22:09:33 #133
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24507740
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:59 schreef luciferist het volgende:

[..]

Ik meen te mogen bespeuren dat dit zelfs zonder inspanning mijnerzijds reeds is geschied.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 10 januari 2005 @ 22:10:01 #134
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507745
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Goed, je zal agenten hebben die dat inderdaad doen. Maar ER ZIJN REGELS!! En één van die regels is dat je brommer/scooter/snorfiets NIET harder mag dan, wat was het, 45 km/h. WEET JIJ HOEVEEL JE REMWEG TOENEEMT BIJ EEN SNELHEIDSVERDUBBELING? WEET JIJ WAT ER KAN GEBEUREN ALS JE MET 70 KM/H OVER HET ASFALT GLIJDT IN JE GEWONE KLEREN?? WEET JIJ DAT???? Die regels zijn er voor je eigen VEILIGHEID. DAAROM controleert de politie op de rollerbank, en als jouw brommer er niet helemaal 100 % uitkomt omdat hij wat 'downgraded' is, dan is het je F*CKING EIGEN SCHULD, omdat JIJ zo STOM bent geweest om dat ding op te voeren.
En je 'mes langs de lak van de privé-auto' is een stomme vergelijking. Veiligheid enzo. Een helm is van weinig nut als je met 70 km/h frontaal tegen een boom aanknalt, dan is je hoofd misschien wel heel, maar de rest van je lichaam misschien niet.
ik ga hier even op in ik ga zo naar bed aangezien ik morgen weer om 5 uur eruit moet.
brommers zijn gebouwd voor 80 km/h ze worden enkel afgeknepen voor ze in nl komen. de remmen zijn dus gebouwd voor 80 km/h
ik draag een motorpak, ja op mijn brommer. altijd een helm op en handschoenen aan. ik heb 1x tegen een lantaarnpaal gezeten (dicht achterwiel en hoge snelheid door een bocht terwijl er storm opkwam ) en meteen nieuwe helm gekocht enzo. voor extra duidelijkheid. mijn brommer gaat nu rond de 95. de remmen zijn opgevoerd (prof) voor een 125 cc dus voldoende want voor 170 km/h is hij goed gebouwd. ik offer mezelf bij elk ongeluk tot nu toe nog op.. en dat doet pijn en kost veel. dus noem mij niet stom omdat ik opvoer ja..

en dat ze mijn tank beschadigen heeft met mijn veiligheid te maken? ik kan me zelf voldoende beveiligen ik draag beschermende kleding, kettingen en een mes voor dat kamper tuig o.a. ik overleef het ook wel zonder politie
  maandag 10 januari 2005 @ 22:12:21 #135
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507782
trouwens wat boeit mij nou wat er naar 112 gebeld word. en dat het 905 misbruikt word? ik doe daar niet aan mee en dat keur ik af omdat daarmee de politie haar ECHTE werk kan doen boeven vangen en mensen helpen.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:12:55 #136
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_24507796
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:31 schreef Tessje het volgende:

Verhaal

Het blijft sneu dat je dit moet posten om tot sommige mensen door te dringen
Dat is nu eenmaal je baan.....

Als die agenten mij ID wouden zien, dan zou ik eerst ook vragen om een reden, en hem dan pas laten zien. Zolang er geen reden is, laat ik hem niet zien
  maandag 10 januari 2005 @ 22:13:01 #137
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507799
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:07 schreef MrJonez het volgende:

[..]

wederom zijn er weer té veel punten om op in te gaan, en aangezien ik al de hele dag en avond aan 't gaar koken ben op m'n werk laat ik ze maar even liggen, maar het meest ironische van je hele post is dat de minister van justitie (toch niet geheel onbelangrijk in je betoog) gewoon lekker altijd op de fiets naar 't binnenhof komt...
ooh 1 hele minister
als ik naar iets in de buurt ga neem ik ook de fiets.. bullshit dus
pi_24507816
quote:

[..]

Ik pak ze nog wel terug.
Hoe dan?
pi_24507821
Als jij niet definiëert wát er specifiek wordt beschadigd, kan ik het ook niet raden. En dan nog, hoe wordt je tank dan beschadigd? Beetje uitstekend?

Noch was ik bekend met het feit dat je een motorpak draagt. Dat is wél een goed iets. En dat je brommer 95 kán, mag ik aannemen dat je dat niet overal doet?
Some say in ice
  maandag 10 januari 2005 @ 22:16:46 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24507852
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:10 schreef luciferist het volgende:

[..]
<blaatverhaal over opvoeren>
Jij overleeft het misschien ook wel, maar hoe zit het met dat kleine meisje wat onverwachts tussen twee auto's door de straat oprent? Wat gebeurt er als jij met 80 km per uur haar aanrijdt?

Niet verder kijken dan je eigen wereldje is voor sommige mensen echt te moeilijk blijkbaar.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:16:56 #141
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24507854
quote:

[..]
ik overleef het ook wel zonder politie
Jij misschien wel, maar de overige weggebruikers zullen niet voorbereid zijn op een idioot die meent met 80km/u veilig door de stad te kunnen scheuren.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 10 januari 2005 @ 22:19:29 #142
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507887
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als jij niet definiëert wát er specifiek wordt beschadigd, kan ik het ook niet raden. En dan nog, hoe wordt je tank dan beschadigd? Beetje uitstekend?

Noch was ik bekend met het feit dat je een motorpak draagt. Dat is wél een goed iets. En dat je brommer 95 kán, mag ik aannemen dat je dat niet overal doet?
nee gewoon krasje boven op de tank, ik heb een chopper model dus je zit laag en een busje ofzo voor op de riem krast in de lak die er net op zat en wat je dus blijft zien.
ik rij een brommer die zogoed doorgaat als een motor en dus ook de benodigheden. en nee ik rij niet als een scooter.. ik rij gewoon met het verkeer mee en haal nauwelijks in.
pi_24507889
quote:

ik offer mezelf bij elk ongeluk tot nu toe nog op.. en dat doet pijn en kost veel. dus noem mij niet stom omdat ik opvoer ja..
ik weet dat je naar bed wil (lijkt me verstandig, kleine kindertjes moeten veel slaap hebben), maar deze zin moet je echt toch nog even toelichten. ik snap 'm gewoon niet. Eerst is er sprake van 1x tegen een lantaarnpaal "zitten", omdat je met (te) hoge snelheid en veel wind de bocht uit sodemieterd (gôh...), maar nu is er ineens sprake van meerdere ongelukken, waarbij je jezelf "opoffert" (???). Maar toch mogen we je niet stom noemen. Ik kan 't allemaal niet meer volgen hoor...
quote:
en dat ze mijn tank beschadigen heeft met mijn veiligheid te maken? ik kan me zelf voldoende beveiligen ik draag beschermende kleding, kettingen en een mes voor dat kamper tuig o.a. ik overleef het ook wel zonder politie
noem me een beschermd opgevoed vwo kakkertje, maar volgens mijn woordenboek voldoe je met je omschrijving zelf prima aan "kamper tuig". maar als gezegd, dat ligt vast aan mij.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:22:56 #144
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24507939
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jij overleeft het misschien ook wel, maar hoe zit het met dat kleine meisje wat onverwachts tussen twee auto's door de straat oprent? Wat gebeurt er als jij met 80 km per uur haar aanrijdt?

Niet verder kijken dan je eigen wereldje is voor sommige mensen echt te moeilijk blijkbaar.
1x gehad met een jochie op een 3wieler. die stak ineens over en ik reed 60/65. remmen kon niet meer en week dus vol uit gleed door op het asfalt en hield er zo goed als niks aan over. brommer stond weer een weekje stil... jochie was alleen geschrokken... ik rij goed. en baal daarom van het nieuwe rijbewijs
tevens wouden de ouders meebetalen aan mijn brommer maar heb dat vrijwillig geweigerd omdat ik te hard reed,.. nou nog wat te zeuren hier over?
pi_24507940
Als heel Nederland uit types zoals Luciferist bestond was er naar een paar jaar geen coherente maatschappij over. Typisch geval van een opstandige puber. Geeft niet jongen, houd je oogkleppen maar op. Dat gaat vanzelf wel over als je ouder en verstandiger wordt. En als totale anarchie jouw ding is stel ik voor dat je verhuist naar de maan ofzo.

Maar mag ik vragen waar jou aversie tegen de politie vandaan komt? Teveel Amerikaanse "Fuck The Police"-gangsterfilms gekeken? Teveel bekeuringen gehad? Of was jouw incestueuze oom met losse handjes toevallig een cop?

Misschien word eens tijd voor jou om jezelf in de materie te verdiepen. Bijvoorbeeld om uit te zoeken waarom de politie zoveel prioriteit geeft aan delicten in het verkeer. Of in het aantal gewone delicten dat jaarlijks worden opgelost. Hoe de politie georganiseerd is, want je ageert graag tegen de politieman of -vrouw op straat maar die hebben zelf ook niks te zeggen. Kom tegen die tijd nog maar eens terug.
pi_24507967
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:07 schreef MrJonez het volgende:

[..]

wederom zijn er weer té veel punten om op in te gaan, en aangezien ik al de hele dag en avond aan 't gaar koken ben op m'n werk laat ik ze maar even liggen,
Erg is dat he?

Nog veel erger: je gaat er wel op in, weet het allemaal stuk voor stuk te weerleggen, en de desbetreffende poster neemt niet de moeite om er serieus op in te gaan 'want links/rechts gelul' (afhankelijk van waar de poster de grootste hekel aan heeft).

Pffffrt.
pi_24507982
Stomme zet van je. Als ze dat aan mij vroeg, had ik hun gevraagd of ik hun legitimatiebewijs mocht zien. Kan je ze nog eens pissig maken . Daarnaast had je niet moeten schelden, je had een klacht kunnen indienen. Als het echt zo was gebeurd wat je zei, dan waren zij fout geweest.
pi_24508013
quote:
1x gehad met een jochie op een 3wieler. die stak ineens over en ik reed 60/65. remmen kon niet meer en week dus vol uit gleed door op het asfalt en hield er zo goed als niks aan over. brommer stond weer een weekje stil... jochie was alleen geschrokken... ik rij goed. en baal daarom van het nieuwe rijbewijs
tevens wouden de ouders meebetalen aan mijn brommer maar heb dat vrijwillig geweigerd omdat ik te hard reed,.. nou nog wat te zeuren hier over?
Misschien had je gewoon geluk of je overschat jezelf teveel. Het probleem is dat ze bij het ontwerpen van regelgeving niet kunnen kijken naar individuele uitzonderingen.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:28:35 #149
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24508039
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:19 schreef MrJonez het volgende:

[..]

ik weet dat je naar bed wil (lijkt me verstandig, kleine kindertjes moeten veel slaap hebben), maar deze zin moet je echt toch nog even toelichten. ik snap 'm gewoon niet. Eerst is er sprake van 1x tegen een lantaarnpaal "zitten", omdat je met (te) hoge snelheid en veel wind de bocht uit sodemieterd (gôh...), maar nu is er ineens sprake van meerdere ongelukken, waarbij je jezelf "opoffert" (???). Maar toch mogen we je niet stom noemen. Ik kan 't allemaal niet meer volgen hoor...
[..]
3 ongelukken waarvan 2 niet mijn schuld. ik lag op de grond terwijl ik ook over dat kind had kunnen rijden.. ik vind het dom van de mensen die denken dat alles opgevoerd word als elke wilekeurige scooter. en daarom meteen geflipt reageren. en ik pas bijlange na niet bij het kampertuig. want ik word bekeurt en hun niet want dat durft de politie niet... en ik heb niks tegen VWO kakkertjes oid.
ik is pitten
  maandag 10 januari 2005 @ 22:30:52 #150
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24508067
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:22 schreef teknomist het volgende:
Als heel Nederland uit types zoals Luciferist bestond was er naar een paar jaar geen coherente maatschappij over. Typisch geval van een opstandige puber. Geeft niet jongen, houd je oogkleppen maar op. Dat gaat vanzelf wel over als je ouder en verstandiger wordt. En als totale anarchie jouw ding is stel ik voor dat je verhuist naar de maan ofzo.

Maar mag ik vragen waar jou aversie tegen de politie vandaan komt? Teveel Amerikaanse "Fuck The Police"-gangsterfilms gekeken? Teveel bekeuringen gehad? Of was jouw incestueuze oom met losse handjes toevallig een cop?

Misschien word eens tijd voor jou om jezelf in de materie te verdiepen. Bijvoorbeeld om uit te zoeken waarom de politie zoveel prioriteit geeft aan delicten in het verkeer. Of in het aantal gewone delicten dat jaarlijks worden opgelost. Hoe de politie georganiseerd is, want je ageert graag tegen de politieman of -vrouw op straat maar die hebben zelf ook niks te zeggen. Kom tegen die tijd nog maar eens terug.
nee sinds dat ik uitga is het zo erg geworden want toen kwam ik erachter dat ze echt niks anders doen als bekeuren en dan heb ik het gehad. jammer voor de ene agent die niet zo is...
pi_24508111
hang on. je scooter is opgevoerd. maar wij mogen niet denken dat je scooter opgevoerd is. wow, dit is echt fascinerend. Enneh, in plaats van opscheppen dat je ze;lf op de grond lag ipv het kleine arme driewieler jochie omver gekegeld te hebben; je had ook gewoon 40 kunnen rijden ipv 65. scheelt algauw een meter of 20 remweg. grappig he, die maximumsnelheden. lijkt wel of er over nagedacht is.
pi_24508176
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:30 schreef luciferist het volgende:

[..]

nee sinds dat ik uitga is het zo erg geworden want toen kwam ik erachter dat ze echt niks anders doen als bekeuren en dan heb ik het gehad. jammer voor de ene agent die niet zo is...
Goh, meneer baseert zich op een paar persoonlijke ervaringen en gelijk is dat een algemeen geldende waarheid. Uit zo'n redenatie blijkt wel weer het waanzinnig hoge niveau in jouw bovenkamer.

En ik herhaal het nog eens... het is meer dan terecht dat de politie de meest aandacht schenkt aan verkeersdelicten omdat op dit gebied de meeste slachtoffers vallen. Dus graag een repliek hierop.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:41:36 #153
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24508219
Allemachtig, 250 euro?
Ik dacht dat het altijd 100 was.

Maar goed, misschien niet slim, maar die vervelende huismoeder-agentes moeten ook altijd wel enorm stoer doen met dat pakje, want ow ow wat zijn ze feministisch...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  maandag 10 januari 2005 @ 22:42:47 #154
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24508524
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Allemachtig, 250 euro?
Ik dacht dat het altijd 100 was.

Maar goed, misschien niet slim, maar die vervelende huismoeder-agentes moeten ook altijd wel enorm stoer doen met dat pakje, want ow ow wat zijn ze feministisch...
Dat was echt zo'n jaren 80 agente qua uiterlijk.
pi_24508607
Door snotneusjes zoals luciferist wordt een auto of brommer verzekeren steeds duurder, vooral blijven volhouden dat je na 1 jaar al goed kan rijden
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:05:33 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24510003
Ach, als hij zijn rijbewijs heeft, knalt hij vast wel met zijn gepimpte Golf/Honda/Opel tegen een boom en hoe kon dát nou toch gebeuren, hij kon toch zo goed rijden?! en dan hebben we weer een klassiek voorbeeld van natuurlijke selectie.
pi_24510271
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:30 schreef luciferist het volgende:

[..]

Ik hoop dat jouw ouders toch nog eens serieus na gaan denken over reflectieve abortus, zodat de genenpoel jouw bijdrage bespaard zal blijven. (mocht je onverhoopt je puddingbuks toch nog bij een vruchtbaar meisje kwijtkunnen)
War. War never changes.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 01:04:00 #159
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24511255
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:28 schreef luciferist het volgende:
3 ongelukken waarvan 2 niet mijn schuld. ik lag op de grond terwijl ik ook over dat kind had kunnen rijden..
Gast, als je nou s normaal gaat rijden hoef je niet op de grond te liggen EN niet over de kinderen heen te rijden. Je klinkt alsof je trots bent dat je voor je 18e nog niemand hebt dood gereden, misschien moet je de lat eens wat hoger leggen voor jezelf
pi_24512649
Moet je in Spanje eens proberen om de guardia sevilla uit te schelden.
Dan mag je blij zijn als je niet op de intensive care terecht komt!
Helemaal eens met die boete!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat eerst bij een ander, niet?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 07:56:25 #161
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24512990
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:39 schreef teknomist het volgende:

[..]

Goh, meneer baseert zich op een paar persoonlijke ervaringen en gelijk is dat een algemeen geldende waarheid. Uit zo'n redenatie blijkt wel weer het waanzinnig hoge niveau in jouw bovenkamer.

En ik herhaal het nog eens... het is meer dan terecht dat de politie de meest aandacht schenkt aan verkeersdelicten omdat op dit gebied de meeste slachtoffers vallen. Dus graag een repliek hierop.
ik heb nog nooit een ongeluk gehad met iemand anders.. altijd heb ik uitgeweken of vol in de ankers. en die homo die over mijn verzekering zat te lullen:
A) opgevoert dus ze hoeven niet te betalen
B) ik heb nog nooit iemand anders geraakt of iets beschadigd (per ongeluk dan. met extra dan haal ik mijn verzerking er echt niet bij hoor )
en dat er veel ongelukken gebeuren is inderdaad zo. als ik hoor dat er 2 scooters tegen elkaar opgeknald waren met 3 doden. dan lach ik omdat die scooter kneusjes niet kunnen rijden
en dat er in zeewolde daarna ook nog een auto met jongeren verongelukt lach ik nog meer als je met zo'n sjonnie auto rijd
like i care....
  dinsdag 11 januari 2005 @ 07:59:05 #162
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24513001
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, als hij zijn rijbewijs heeft, knalt hij vast wel met zijn gepimpte Golf/Honda/Opel tegen een boom en hoe kon dát nou toch gebeuren, hij kon toch zo goed rijden?! en dan hebben we weer een klassiek voorbeeld van natuurlijke selectie.
ik heb wil geen eens een auto dude.. ik moet alleen het rijbewijs hebben zodat ik af en toe met de auto van mijn pa wegkan
auto's
motor <3
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:01:41 #163
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24513018
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:33 schreef MrJonez het volgende:
hang on. je scooter is opgevoerd. maar wij mogen niet denken dat je scooter opgevoerd is. wow, dit is echt fascinerend. Enneh, in plaats van opscheppen dat je ze;lf op de grond lag ipv het kleine arme driewieler jochie omver gekegeld te hebben; je had ook gewoon 40 kunnen rijden ipv 65. scheelt algauw een meter of 20 remweg. grappig he, die maximumsnelheden. lijkt wel of er over nagedacht is.
A) brommer geen plastic wegsmeld geval...
B) denk wat je wilt.. doe ik ook
C) uit jouw verhaal haal ik dat jij nooit te hard rijd? right
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:32:09 #164
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24513164
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:59 schreef luciferist het volgende:

[..]

ik heb wil geen eens een auto dude.. ik moet alleen het rijbewijs hebben zodat ik af en toe met de auto van mijn pa wegkan
Ik mag toch van harte hopen dat dat leed de wereld bespaard blijft, en het CBR tijdig inziet dat het rijbewijs niet is weggelegd voor mensen met een IQ kleiner dan hun schoenmaat.

BTW: XcUZ_Me is geen "dude".
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_24513281
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:52 schreef luciferist het volgende:

[..]

is het ook zou jij als agente (toch) of parkeerwachter wel moeten weten.
en ik zou het maar een brommer noemen aangezien jullie er een uur over doen omdat hij te groot is voor de rollerbank

dat zeg ik dan moet de wet normaal/fantsoenlijk zijn en dat is hij nog niet. want zodra iemand mij afsnijd als ik netjes 30/40 rij (wat niet mag trouwens) en ik zijn spiegel eraf trap en tussen 2 paaltjes verdwijn. jullie mij wel weten op te sporen? terwijl die vrouw begon met haar rijgedrag..
Je hebt echt een heel vervormd beeld van de werkelijkheid he?
pi_24513673
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 08:01 schreef luciferist het volgende:

[..]

A) brommer geen plastic wegsmeld geval...
B) denk wat je wilt.. doe ik ook
C) uit jouw verhaal haal ik dat jij nooit te hard rijd? right
a. same thing really...
b. dank je. fijn dat ik niet hoef te denken wat jij denkt. scheelt me een rap herseninfarct.
c. nee, dat kun je er niet uithalen. ik ben 's nachts zelfs een keer geflitst toen ik 105 reed waar 100 mocht. koste me 60 gulden en daar was een weekje goed ziek van. maar verder hou ik me voor het grootste deel wel keurig aan de verkeersregels hoor.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:43:01 #167
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24514581
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:56 schreef luciferist het volgende:

[..]
en dat er in zeewolde daarna ook nog een auto met jongeren verongelukt lach ik nog meer als je met zo'n sjonnie auto rijd
Dat je geen zin fatsoenlijk Nederlands kunt typen is nog tot daar aan toe, maar dat je om de dood van anderen lacht is vrij ziek.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:49:30 #168
102747 Riot
Je weet toch....
pi_24514659
quote:
Heb ik dus al eens gebruik van gemaakt
Ze waren niet blij, maar deden het wel....
  dinsdag 11 januari 2005 @ 13:14:21 #169
61535 Frekkel
zie signature
pi_24516717
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:12 schreef luciferist het volgende:
trouwens wat boeit mij nou wat er naar 112 gebeld word. en dat het 905 misbruikt word? ik doe daar niet aan mee en dat keur ik af omdat daarmee de politie haar ECHTE werk kan doen boeven vangen en mensen helpen.
Jij bent hier de boef..
zie ondertitel
pi_24519859
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:56 schreef luciferist het volgende:

[..]

ik heb nog nooit een ongeluk gehad met iemand anders.. altijd heb ik uitgeweken of vol in de ankers. en die homo die over mijn verzekering zat te lullen:
A) opgevoert dus ze hoeven niet te betalen
B) ik heb nog nooit iemand anders geraakt of iets beschadigd (per ongeluk dan. met extra dan haal ik mijn verzerking er echt niet bij hoor )
en dat er veel ongelukken gebeuren is inderdaad zo. als ik hoor dat er 2 scooters tegen elkaar opgeknald waren met 3 doden. dan lach ik omdat die scooter kneusjes niet kunnen rijden
like i care....
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... en rechtvaardigt al helemaal jouw misselijke gedrag niet. Ik hoop dat je een keer hard tegen een boom opramt. Types zoals jij zijn we in onze maatschappij liever kwijt dan rijk.
pi_24525785
quote:

Definiëer 'hogere school'. Wat bedoel je daarmee? Ik heb hier even de 'eisen' voor politiewerk voor je: http://www.politie-werving.nl/beroep/mogelijkheden/eisen.php3
En vergeet niet dat 60 % van de Nederlandse jeugd VMBO doet. Dan is zo'n eis zéér redelijk, om het voor iedereen toegankelijk te maken. Maar jij gaat er maar van uit dat politie per DEFINITIE DOM IS?!? Typisch, eigenlijk. En ooit gehoord van het spreekwoord, verbeter de wereld en begin bij jezelf? Guess not.
Boeit niet, de vergelijking blindedarmoperatie - politiewerk gaat echt helemaal nergens over. Zielige poging om het werk meer aanzien te geven en kritici de mond te snoeren. Ik vind dat hele stukje trouwens een grote zielige vertoning maar specifiek dit punt stuit mij toch echt tegen de borst.
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_24527114
Tja mensen, als die politie hem niet had aangehouden voor niks, dan was er ook geen kuttopic geweest en veel minder gezeik

En die ID-verplichtlatenzienblaat is toch onzin, je kan beter zorgen dat iedereen Nederlands praat (en schrijft) ipv dat ze verplicht een ID moeten hebben. Dan kun je tenminste normaal communiceren als je aangehouden wordt

maargoed, over een paar jaar komt de iris-scan, dus dan is het helemaal gedaan met de privacy
pi_24527698
quote:

[..]

Nee, dan ben je niet fout. Maar in de licht van het verhaal van de TS is dit totaal irrelevant, tenzij er iets is waar ik niet naar heb gekeken.
[..]

Kwestie van prioriteiten stellen. Ook het misbruik van 112 doet hier gezellig aan mee. Weet jij dat 90 %. (knoop dat in je oren, 90 %) van alle telefoontjes naar 112 fake zijn? Gogo Goodwill. Hoewel een gedeelte per ongeluk is. (Broekzakbellers.), is het merendeel expres. En als er aangifte wordt gedaan van diefstal, zal er heus wel iemand komen. Ook is het overigens bekend dat de politie lichtelijk kort zit, en dankzij de 'bonnenquota' moeten ze dus mensen uittrekken voor de bonnen.
[..]

Ik zie dat je tegen alle regels schopt, ook de taalregels van de Nederlandse taal, zeer toevallig?
[..]

Pfffft, en jij denkt dat elke politieagent een lasergun heeft of mag gebruiken, of wíl gebruiken. Welke droomwereld is dat? En of het nu terecht is of niet, laat ik eens relativeren. Als ik jou nu uitscheld voor een willekeurige ziekte, zal je het afdoen als een opgezet iets, omdat ik het aankondigde, min of meer. Maar als iemand dat om 2:00 in de nacht doet, IRL, reageer je waarschijnlijk iets anders daarop. Als iemand mij IRL beledigt ga ik ook veel sneller over de rooie. (Is alsnog veel voor nodig.) Dan een belediging op dit anonieme forum.
[..]

Bij voorbaat, geen posts van 'je caps staat aan', maar dit stoot mij écht tegen het zere been.

[..]

En die anderen ook, als het goed is. Leuk hè?
[..]

Oorzaak-->gevolg. Jij betaalt je boete niet --> politie moet andere bron van inkomsten vinden --> nog meer flitsen/fietslichtcontroles/etc --> andere mensen betalen boete. (Of niet.)
[..]

Oh, en waar mag meneer dan wel wonen? In één of ander achterafdorpje? Hoe komt het dan dat ik minstens 3 keer per week een politieauto in vol ornaat (sirene + zwaailicht) voorbij zie gaan? Op 1 politie'standplaats' voor een slordige 60k inwoners?
[..]

En dat is mishandeling, veel plezier in de gevangenis.
[..]

[..]

Ja, zeker.

Overigens, vóór iemand het vraagt, ik ben écht pissig, omdat twee personen die ik ken politieagent zijn c.q. zijn geweest. Één daarvan was mijn, inmiddels overleden, opa, en de ander is één van mijn trainers voor korfbal.
Oh vandaar.....korfbal......
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  woensdag 12 januari 2005 @ 08:43:42 #174
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_24527861
altijd grappig om hetzelfde verhaal over and over te lezen elke morge
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:15:48 #175
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_24528188
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 03:49 schreef CasB het volgende:
<blaat>

maargoed, over een paar jaar komt de iris-scan, dus dan is het helemaal gedaan met de privacy
Iedereen die jankt over privacy heeft wat te verbergen
I follow you......but not on Twitter
pi_24528710
Zo woonde ik tot een paar maand terug in een wijk die niet al te best was.
2 jaar terug werd mijn kat ineens dood en dood ziek , asiel katje en ik had haar net 6 weken.
Bijna dood en de mobieltjes konden geen verbinding krijgen met een dierenarts.
Op goed geluk zijn we dus de auto in gestapt en langs een aantal dierenartsen gereden tot we er 1 vonden die zijn huis naast zijn praktijk had.
Katje was zo ziek dat ie een spuit moest en verdrietig reden we terug naar huis.
In onze straat (5 huizen voordat we thuis waren) werden we aangehouden wat we daar op dat tijdstip deden en wilden ze ook alles zien (rijbewijs , autopapieren en blaastest) tot mijn vriend zei dat ie dat alles best vond maar dat ze dan maar mooi even die paar huizen mee reden zodat ik in elk geval naar binnen kon.
Toen ze door hadden dat onze kat was overleden mochten we ineens gewoon naar huis :S
pi_24530898
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Ja en terecht. Ik wil mijn priveleven graag prive houden. Dat heb ik te verbergen. Niet omdat ik me met allerlei duistere zaken bezig zou houden, maar omdat ik recht heb op een priveleven. Ik wil niet dat iedere stap die ik zet ergens wordt geregistreerd. Dat mag alleen gebeuren als het een belang dient dat groter is dan mijn recht op privacy.
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:41:35 #178
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_24531473
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja en terecht. Ik wil mijn priveleven graag prive houden. Dat heb ik te verbergen. Niet omdat ik me met allerlei duistere zaken bezig zou houden, maar omdat ik recht heb op een priveleven. Ik wil niet dat iedere stap die ik zet ergens wordt geregistreerd. Dat mag alleen gebeuren als het een belang dient dat groter is dan mijn recht op privacy.
Wat maakt het nou uit dat er iemand weet dat je Aldi-pindakaas eet, onderbroeken van de Hema hebt en ¤ 123,- rood staat op je giro?
I follow you......but not on Twitter
pi_24531684
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit dat er iemand weet dat je Aldi-pindakaas eet, onderbroeken van de Hema hebt en ¤ 123,- rood staat op je giro?
Het gaat er om dat de meeste mensen ook graag dingen voor zichzelf willen houden. Privacy heet dat. Alsof je alleen zaken die het daglicht niet kunnen verdragen prive zou willen houden
pi_24531751
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Nee hoor, maar sommige mensen hoeven gewoon niet alles van me te weten.
  Redactie Games woensdag 12 januari 2005 @ 14:24:27 #181
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24532022
Is dat getrol nou nog niet afgelopen...

En TS is gewoon dom om de politie-agente voor slet uit te schelden...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24532473
goed topic
pi_24532619
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:03 schreef CasB het volgende:

[..]

Nee hoor, maar sommige mensen hoeven gewoon niet alles van me te weten.
Ze willen ook niet alles van je weten. Ze willen gewoon de middelen hebben om de juiste informatie bij verdachte personen te halen. En die informatie komt ook echt niet op straat te liggen.
pi_24532731
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dat getrol nou nog niet afgelopen...

En TS is gewoon dom om de politie-agente voor slet uit te schelden...
Inderdaad was niet slim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')