abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24501864
Als je je nou laat chippen ben je van het gezeik af.
pi_24501870
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef luciferist het volgende:

[..]

als hun hier fansoenlijke regels invoeren.. en niet dat ik van mijn brommer afgejaagd moet worden door de auto's die naast me rijden... ja dan rij ik wel netjes 30/40 maar ze jagen me er bijna altijd vanaf. dan rij ik dus mooi met het verkeer mee... als die hond dan doorschakelt zonder koppeling op de rollerbank. dan ros ik hem er zowat af. ik hielp me in en deed mijn motor uit en zei dat er maar iemand van een hogere levensvorm moest komen die wel kon schakelen en er niet bijzat als een idioot.. toen zag ik ook nog een krasje op mijn tank van die klote riem. en werd boos, paar boete's gekregen.. dit is dus niet eerlijk vind ik dan.. na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was...

die rot mof verdiende het omdat hij het geld in zijn eigen zak stak...

wat voor tuig er nu werkt zijn allemaal bezig onder het motto: hoe meer hoe beter.. en die nieuwe id plicht. daar doe ik niet aan mee.. ik heb mijn certificaat en daar moeten ze het maar mee doen...

wanneer mijn vrienden en ik ruzie hadden durfden ze niet te komen.. dus wat als er 1 vermoord zou worden.... ze werden anders wel bijna dood getrapt. maar nee ze hadden het vast te durk met flitsen ik hoop dat elke agent sterft aan een langzame pijne dood
d'r zitten in dit verhaal zo veel zinnen die ik niet begrijp, dat ik niet zo goed weet waar te beginnen...

na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was... - huh? welke mast?

"die rot mof verdiende het omdat hij het geld in zijn eigen zak stak... " - huh? welk geld?

wanneer mijn vrienden en ik ruzie hadden durfden ze niet te komen. - huh? welke ruzie?
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24501874
Stoere praatjes, maar als er een agent voor ze staan dan toch maar snel met trillende handjes de id laten zien.
pi_24501907
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef luciferist het volgende:
als hun hier fansoenlijke regels invoeren.. en niet dat ik van mijn brommer afgejaagd moet worden door de auto's die naast me rijden... ja dan rij ik wel netjes 30/40 maar ze jagen me er bijna altijd vanaf. dan rij ik dus mooi met het verkeer mee... als die hond dan doorschakelt zonder koppeling op de rollerbank. dan ros ik hem er zowat af. ik hielp me in en deed mijn motor uit en zei dat er maar iemand van een hogere levensvorm moest komen die wel kon schakelen en er niet bijzat als een idioot.. toen zag ik ook nog een krasje op mijn tank van die klote riem. en werd boos, paar boete's gekregen.. dit is dus niet eerlijk vind ik dan.. na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was...
HAAHAAHAHAHAAHAHAHA, nog zo'n kneus!

Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands schrijven. Daarna mag je jezelf een ego aanpassen. Tot die tijd geldt het verzoek of jij in een hoekje wil gaan zitten oefenen om jezelf tot een hogere levensvorm om te vormen . Misschien vind je wel een kneus die het het waard vind om jou te helpen .
  maandag 10 januari 2005 @ 13:54:59 #55
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24501913
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Gast, doe niet zo triest. Je weet toch zelf ook wel dat het niet beter zou zijn zonder politie. Tuurlijk zitten er honden tussen en die moet ik ook niet, maar ze doen ook een heleboel goeie dingen. Je weet wat de regels zijn, en als je je daar niet aan houdt moet je gewoon lappen net als iedereen. Als je nou een beetje slim bent doe je het op mijn manier. Ik heb ook wat tegen veel agenten, dus ik zorg gewoon dat ik niet met ze in aanraking kom. Ik geef mn ID kaart en geef kort antwoord als ze wat willen weten. Jij kunt wel gaan zeggen van, ik doe niet mee aan de ID-plicht, maar ze lachen je alleen maar uit, en terecht. Ze komen niet als jij en je vrienden ruzie hebben, nou, als ik zo lees hoe jij de politie behandelt, TERECHT! Waarschijnlijk hopen zij dat jullie allemaal een "langzame pijne dood" sterven
hun kwamen niet toen we ruzie kregen. en daarna kreeg ik die boete's pas,...
dus als je niet durft te komen als wij hun "nodig hadden" laat me dan overal mee met rust. want als ik dan 60 rij heb ik hun ook niet nodig..
  maandag 10 januari 2005 @ 13:55:11 #56
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_24501917
@Dafjedaf: Ik zou persoonlijk wel een reden willen weten waarom ze mijn ID willen hebben. Verder zal ik hun ook naar hun ID vragen. Ik zou wel meewerken, maar alleen als ze een geldige reden hebben.
My mind is leaving, my body follows...
  maandag 10 januari 2005 @ 13:55:52 #57
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24501921
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:47 schreef Salvad0R het volgende:
TYFUSPOLITIE
Het begint op een politiestaat te lijken.

Niet als het aan mij ligt, smerige regelgeile moraalridders
ik weiger gewoon m'n id. te laten zien, als ze geen goede reden hebben.
en als ze me willen arresteren, smeer ik 'm .
ik ben hier op deze aarde geboren, dus ik laat me door Niemand vertellen wat ik wel of niet mag doen. Flikker maar dood met je wetboek, de aarde is van iedereen .
Politie
Dude, ik neem toch aan dat je dit niet meent.

Ik bedoel, ik ben ook op deze aarde geboren, mag ik jou dan zomaar doodschieten?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  maandag 10 januari 2005 @ 14:27:18 #58
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501931
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:49 schreef luciferist het volgende:

[..]

noem we eens 1
bron?
mag hij niet zomaar gebruiken en als hij dat doet dan zal hij geen prive leven meer overhouden..

klaar?
Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen.
Blijf eens een tijdje van de dope af totdat je weer een coherent verhaal kunt maken.
(en het is custom en custum.... )
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 10 januari 2005 @ 14:37:59 #59
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_24501933
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Die politie vrouw was best beledigend naar mij en ze maakte me boos.
En als je nu gewoon gezegt had dat je van je werk kwam.
En meteen je id kaart had laten zien was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_24501972
Welkom in onze politie staat met haar legitimatieplicht..

Nogsteeds onbegrijpelijk dat die wet ingevoerd is..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  maandag 10 januari 2005 @ 15:15:34 #61
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24502232
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:29 schreef luciferist het volgende:
jat gewoon een paar verkeersborden er voor terug.. of nog beter de valg van de politie.. die hangt heel mooi op mijn kamer

ik zou naar het politieburo gaan vragen om de gegevens van die hond en haar prive terug pakken
die rot mof die mij bekeurt had heeft een boederdij achtig iets dicht bij ons huis, daar kende ik hem van dus een weekje of 3 later was het hek kapot en had ie over een plankje gereden met spijkers. tja... dat gaat hem meer kosten als mij..
ben je nu stoer?
pi_24502242
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:29 schreef Pelgrim het volgende:
Lekker slim om een agent uit te schelden.
pi_24502294
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:32 schreef DoctorB het volgende:
TLK die is de sjors olé olééééé
TLK die is de sjors
TLK die is de sjors

maandag 10 januari 2005 @ 15:23:32 #64
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24502339
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:54 schreef luciferist het volgende:
hun kwamen niet toen we ruzie kregen. en daarna kreeg ik die boete's pas,...
dus als je niet durft te komen als wij hun "nodig hadden" laat me dan overal mee met rust. want als ik dan 60 rij heb ik hun ook niet nodig..
Ik denk dat het geen kwestie is van durven komen, maar meer een kwestie van prioriteiten. Je hebt het over ruzie, dus jouw groepje zal ook wel het een en ander gedaan hebben. De politie heeft wel wat beters te doen dan imbeciele testosteronbreezers uit elkaar te houden. En als jij 60 rijdt op dat brommertje van je, verdien je een boete dus die krijg je ook, of ze jou nou eerder "geholpen" hebben of niet. Triest figuur
pi_24502374
Die agent uitschelden had je niet moeten doen. Maar 250 euro boete? Ik zou persoonlijk even een nette brief opzetten, en vragen waar die 250 euro vandaan komt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24502420
En de politie heeft een reden nodig om je te controleren.

Een tip aan alle schoolgangers deze week, neem je ID mee, fietslicht + ID-plicht + pubers = kassa voor politie, iets waar ze geen nee tegen zullen zeggen.
Some say in ice
pi_24502492
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die agent uitschelden had je niet moeten doen. Maar 250 euro boete? Ik zou persoonlijk even een nette brief opzetten, en vragen waar die 250 euro vandaan komt.
Ik ga echt niet betalen
pi_24502496
Wat ben jij een ongelofelijk trieste persoon, Luciferist.

Denk je eens in hoe Nederland eruit zou zijn zien zonder politie? Dat zou een totale anarchie zijn en dat lijkt me niet iets wat je zou willen. En dat de politie prioriteiten ergens anders legt dan de gemotoriseerde burger zou willen heb je maar te accepteren.

Overigens vind ik het meer dan terecht dat de politie veel prioriteit geeft aan verkeersveiligheid. Dat is namelijk de sector waar nog altijd de meeste slachtoffers vallen en waar orde en naleving van regels van groot belang is. Een aanrijding door te hard rijden spreekt dan niet zo tot de verbeelding als iemand die doodgestoken wordt maar is minstens zo belangrijk.

Bovendien getuigt het nog eens van een ongelofelijke zieligheid en quasi-stoerheid dat je de politie terug probeert te pakken terwijl die mensen ook maar gewoon hun werk doen. Als je je niet aan de regels houdt ben JIJ fout en niet andersom. Stel je voor dat iedereen zich zo zou gedragen als jij...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24502498
Hehehehe LOL.
Blijf altijd beleefd en mocht je de agent in kwestie een botte arrogante kloothommel vinden die je het liefst in een gierkelder ziet zwemmen, blijf ALTIJD rustig en beheerst en vermeld er duidelijk doch dringend bij dat het JOUW PERSOONLIJKE MENING (aka ik vind) is.
Probleem opgelost.
Als je dan toch gaat flippen, ja dan mogen ze wel een knuppel in je nek leggen
pi_24502499
Laat dan ook gewoon je ID zien.. beetje puberaal hoor. Bekijk het van de positieve kant en hoop (met nog zo'n 10 miljoen andere autochtonen) dat het veiliger wordt met die ID kaarten .
pi_24502524
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:34 schreef Sport_Life het volgende:
Laat dan ook gewoon je ID zien.. beetje puberaal hoor. Bekijk het van de positieve kant en hoop (met nog zo'n 10 miljoen andere autochtonen) dat het veiliger wordt met die ID kaarten .
.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24502551
Dat de pliesie maar boeven gaan vangen.
pi_24502576
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

.
Waarschijnlijk het fabeltje dat de identificatieplicht de veiligheid vergroot..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_24502616
Bijna carnaval , dan zullen ze ook wel weer gaan controlern
046
Dank aan Yeahinho
pi_24502661
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:38 schreef BarBaar het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het fabeltje dat de identificatieplicht de veiligheid vergroot..
Nee, meer het wij-zij-denken . Alsof wij - de 10 miljoen brave autochtone burgers - mogen hopen dat zij - alle allochtonen burgers - zich voortaan niet meer crimineel gaan gedragen...
pi_24502735
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:43 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee, meer het wij-zij-denken . Alsof wij - de 10 miljoen brave autochtone burgers - mogen hopen dat zij - alle allochtonen burgers - zich voortaan niet meer crimineel gaan gedragen...
Verkeerde PI? Dat wij-zij denken is namelijk geen lachtertje.

Overigens, nemen wij die 10 miljoen als zijnde alleen 100 % Nederlands, 1 generatie terug, of nemen we die als 'westers'?

TS: Als je niet betaalt, je eigen verantwoordelijkheid, maar ik zou alsnog vragen waar die 250 euro vandaan komt.
Some say in ice
pi_24502748
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:41 schreef hallo_mensen het volgende:
Bijna carnaval , dan zullen ze ook wel weer gaan controlern
Dan gaan we rellen met pliesie.

Een paar dronken gasten zullen ook wel meedoen.
  maandag 10 januari 2005 @ 15:49:47 #78
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24502766
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:34 schreef Sport_Life het volgende:
Bekijk het van de positieve kant en hoop (met nog zo'n 10 miljoen andere autochtonen) dat het veiliger wordt met die ID kaarten .
En met veiliger bedoel je dat ze iedereen die de naam "hassan" of "ali" op zn ID heeft staan preventief neerknuppelen, of hoe moet ik deze post lezen?
pi_24503375
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat de pliesie maar boeven gaan vangen.
Ga jij nou maar eerst even je nederlands leren
  maandag 10 januari 2005 @ 16:48:01 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24503415
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik ga echt niet betalen
Goed idee! De politie vergeet inderdaad vást om jouw boete te incasseren! Daar zou ik zeker op rekenen als ik jou was!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_24503594
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik pak ze nog wel terug.
Hoe wil je dat gaan doen dan?

Maar het was natuurlijk niet al te slim om dat tegen haar te zeggen..
Vind het alleen ook beetje raar van de politie.. dat ben ik wel met je eens.

[ Bericht 21% gewijzigd door Cafun op 10-01-2005 17:22:28 ]
pi_24503703
Wat een kermishoeren .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24503944
ik stak laatst middelvinger op omdat ze me een boete hadden gegeven, en toen moest ik 50 piek extra betalen.. :S klerewoute!
  maandag 10 januari 2005 @ 17:45:18 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24504057
quote:
Op maandag 10 januari 2005 17:38 schreef alsem het volgende:
ik stak laatst middelvinger op omdat ze me een boete hadden gegeven, en toen moest ik 50 piek extra betalen.. :S klerewoute!
Jij steekt toch die vinger op? Of niet soms? En dan zijn die "wouten" fout? Je mag nog blij zijn dat je geen ¤250,= boete hebt gekregen zoals de TS wegens het beledigen van een ambtenaar in functie.

Sorry hoor, maar dan ben je toch gewoon dom bezig.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_24504237
En terecht.

Je hebt volledig het recht om met die politieagente te discussieren, prima zaak. Maar houd wel je fatsoen dan .

[ Bericht 90% gewijzigd door DutchBlood op 10-01-2005 18:07:29 ]
  maandag 10 januari 2005 @ 18:04:35 #86
62913 Blik
The one and Only!
pi_24504269
TS is dom want die reageert natuurlijk als een mongool. Je hebt verdomme je ID bij je en dan ga je zo moeilijk zitten doen en krijg je een boete van 250 euro

Politie zit ook fout want die hadden geen reden om je ID te vragen.

(ik twijfel of het verhaal wel waar is, vind 250 euro voor beledigen van een ambtenaar in functie beetje veel)
pi_24504580
waarom doet iedereen alsof de wetgeving heilig is
brave schapen zijn jullie zeg .
NSB'ers in spé .
  maandag 10 januari 2005 @ 18:31:49 #88
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_24504748
Ik denk dat u mijn identiteit inmiddels wel heeft vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin u mij wilt indelen en u vindt mij vast en zeker 'typisch'.

Tot mijn spijt kan ik dat van u niet zeggen. Ik weet immers niet wie u bent.

1. Vanaf hun geboorte leert u uw kinderen dat ik de boeman ben en zij zijn dan geschokt omdat ik door u met mijn traditionele vijand, de crimineel, vergeleken word.

2. U beschuldigt mij, dat ik de jeugd te zacht aanpak, totdat ik op een keer uw eigen kind de les lees.

3. U neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en ettelijke koffiepauzes, maar u beschuldigt mij van luiheid als ik een keer ga zitten.

4. Ik ben trots op uw goede manieren, maar u vindt het heel normaal om mijn maaltijd met uw problemen te onderbreken.

5. U windt zich op als iemand in het verkeer u de weg afsnijdt, maar als ik u op hetzelfde vergrijp betrap, voelt u zich uiteraard "onterecht" behandeld.

6. U kent alle verkeersregels en hebt dus nog nooit terecht een bekeuring gekregen.

7. U stoort zich eraan als ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheil spoed, maar u beklaagt zich erover als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij uw probleem ben.

8. U ziet het als een deel van mijn werk dat ik geslagen word, maar als ik terug sla noemt u dat machtsmisbruik.

9. U zult er niet aan denken om uw tandarts te vertellen hoe hij een kies moet trekken of een dokter te laten zien hoe hij een blindedarm moet opereren. U vindt het wel heel normaal om mij steeds te vertellen hoe ik mijn werk zou moeten doen.

10. U praat tegen mij op een manier, die u in elke andere situatie een bloedneus zou opleveren, maar u verwacht van mij dat ik dat zonder meer accepteer.

11. U schreeuwt: "Er moet wat tegen de criminaliteit ondernomen worden', maar u wilt zelf niet als getuige optreden of er op een andere manier mee lastig gevallen worden.

12. In uw ogen deug ik absoluut niet, maar het is natuurlijk volkomen terecht als:

1. ik uw vrouw help bij het wisselen van een band;

2. of haar op weg naar het ziekenhuis bij de bevalling help;

3. uw zoon via mond-op-mond beademing het leven red of

4. overuren maak om uw weggelopen dochter te vinden.

Welnu meneer de belastingbetaler, staande op uw voetstuk beklaagt u zich over de manier waarop ik mijn werk verricht en geeft mij alle mogelijke scheldnamen.

Maar vergeet echter niet dat uw eigendom, uw familie en ook uw leven van mij of van mijn collega's kan afhangen.

Jawel, meneer de belastingbetaler, dat ben ik, die waardeloze politieagente.

(Ik moest dit even kwijt en ga nu weer terug naar de orde van de dag. U hoeft hier niet op te reageren)

Het blijft sneu dat je dit moet posten om tot sommige mensen door te dringen
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  maandag 10 januari 2005 @ 18:34:21 #89
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24504792
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 10 januari 2005 @ 18:34:26 #90
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_24504794
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:04 schreef Blik het volgende:
TS is dom want die reageert natuurlijk als een mongool. Je hebt verdomme je ID bij je en dan ga je zo moeilijk zitten doen en krijg je een boete van 250 euro

(ik twijfel of het verhaal wel waar is, vind 250 euro voor beledigen van een ambtenaar in functie beetje veel)
Om 2 uur 's nachts alleen over straat lopen kan voldoende zijn..
Als er net een melding is geweest in die wijk en de politie gaat een kijke nemen, is het hun grootste recht om iemand staande te houden..
Dat diegene dan zich als een labiele mongool gaat gedragen is toch echt zijn eigen schuld..
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  maandag 10 januari 2005 @ 18:38:55 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24504869
Mooi lijstje Tessje!

pi_24504883
Zeg dan ook dat jou mening is dat ze een vieze slet is ....
Vrijheid van meningsuiting weet je wel.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_24505840
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:04 schreef Blik het volgende:

Mijn reactie was misschien niet goed
Maar ik kreeg een beeje ruzie met de pliesie dus ik werd boos.

Ik wilde mijn ID kaart pas laten zien als ze me konden vertellen waarom.
pi_24505859
quote:
Op maandag 10 januari 2005 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Goed idee! De politie vergeet inderdaad vást om jouw boete te incasseren! Daar zou ik zeker op rekenen als ik jou was!
Krijg ik een briefje thuis en dan moet ik naar de rechter ofzoiets.
Kan ik het daar nogmaals uitleggen.
pi_24505877
quote:
Op maandag 10 januari 2005 17:02 schreef Cafun het volgende:

[..]

Hoe wil je dat gaan doen dan?

Maar het was natuurlijk niet al te slim om dat tegen haar te zeggen..
Vind het alleen ook beetje raar van de politie.. dat ben ik wel met je eens.
Ik weet niet hoe ik dat ga doen.
  maandag 10 januari 2005 @ 20:06:50 #96
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24505996
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:23 schreef Salvad0R het volgende:
waarom doet iedereen alsof de wetgeving heilig is
brave schapen zijn jullie zeg .
NSB'ers in spé .
Gast, doe niet zo puberaal. Je ontkent toch ook niet dat het beter is dat de politie er is dan dat ze er niet is. Ben je niet blij dat de politie onderzoekt wie er schuldig aan is dat je broertje bijna dood was? Goed, ze pakken niet iedereen, en ze zijn niet allemaal lief, maar het is een goed iets dat ze er zijn. Beetje triest dat je ons uitmaakt voor NSBers alleen omdat je niet ziet hoe onbeduidend jouw kleine aanvarinkjes met de politie zijn in verhouding tot al het goede wat ze in het hele land doen.
  maandag 10 januari 2005 @ 20:36:27 #97
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506389
de politie doet gewoon bijna niks.. behalve naast de weg staan met die lasergun in hun handen..
voor die nsber met zijn moraalverhaaltje over dat wij de ruzie uitgelokt moesten hebben oid.. het verhaal:
iemand moest kotsen en een kamper ging er met zijn neus bovenop staan waarop iemand zei. man ga even aan de kant/ga even weg geef hem wat ruimte enze.. komen ze terug met het hele kamp..
ben ik dan fout? als hun beginnen had je een grote bek tegen mijn broer die gelijkertijd mijn neef is gedoe?

nee dus..

als er dan geen politie "kon" komen terwijl ze de hele tijd overal rond reden om fietsers zonder licht te bekeuren.. dan is de politie dus gewoon een luie hond voor mij.. als ze de staatspot zo graag willen spekken dan maken ze maar hun school af en nemen ze een echte baan. en geven ze hun maandsalaris maar netjes af...

voor mij hoeft er geen politie te zijn. ik schop bijna overal tegen aan dat weet ik ook.. maar op deze manier kan de politie 3 meter onder de grond liggen en kan de regering een flitspaal langs de weg neerzetten want dan zullen ze de meeste agenten niet eens missen..

TS liep inderdaad rond om 2 uur 's nachts zonder hond oid.. maar als die doos dan geen reden wil geven waarom hij zijn id moet laten zien dan zou ik persoonlijk gewoon rustig doorlopen... tot die hoer haar reden gaf... of me in de boeien sloeg

als je bij de politie gaat weet je dat je naast de tijd die je rondbrengt met je <3 lasergun <3 ook met mensen te maken krijgt die je (meestal terecht) uitscheld of je beledigt je daar tegen moet kunnen tot een zekere mate waar TS in dit geval nog lang niet was.. hoewel ik niet snap dat mensen deze melkert banen uberhaubt aannemen

@ verhaal van tessje
ik erger me ook aan jullie aangezien ik vind dat jullie alleen maar mensen naaien.
dat de meeste agenten maar blijven zoeken tot ze wat hebben gevonden wat je niet mag doen.. ze je jou maar meenemen naar de rollerbank, daar je brommer zowat verneuken, mij een boete van 125 euro kan geven. en nog een extra prent omdat ik die agent uitschelde omdat hij mijn nieuwe lak verneukt had met die honderiem van hem.. dan zijn jullie in mijn ogen triest. mijn PRIVE brommer is beschadigd.. en dat maakt jullie niks uit.. dan loop ik met mijn mes langs de lak van jullei PRIVE auto's
oog om oog..

ik werk ook en leg ook mijn maaltijd erbij neer om een klant te helpen. maak ook overuren, denk je dat je daarmee anders bent als ons?

iid stoor ik me aan mensen die mij afsnijden en meerdere. maar als ik 60 rij zodat het niet gebeurt omadt ik met het verkeer mee rij.. krijg ik een boete..

ik ken niet alle verkeersregels maar ik ken er genoeg... wat ik geleerd heb is hoe je onder de meeste boete's onder uit kan komen.. want daar heb je wat aan metr deze maatschappij

over dat jullie snel rijden en wij huilen als je 10 sec te laat bent ofzo.... de enigste keer dat ik de politie hard heb zien rijden is om mij aan te houden en nooit om te komen helpen.. waren jullei toen niet druk bezig met boete's uitdelen?

en ja.. als ik jullie sla heb ik daar een reden. ik sla niet snel maar weet wel wanneer.. als ik mijn id niet bij me heb oid ja dat krijg je met die NSB wet

als jullie nou eens net zoveel verdienden als die dokters/tandartsen. en misschien zelfs de hogere school hadden afgemaakt en boeven gingen vangen. mensen hielpen (en niet in de betekenis van: van hun geld af) dan zou ik niks zeggen.

wij betalen wel je sallaris.. en zijn dus indirect je "baas". een hond bijt nooit de hand die hem voert.. tevens zoeken jullie die situatie's zelf op..

en nee ik zal niet getuigen met dit systeem. als het amerikaanse politie mij zal vragen te komen voor een getuigenis zal ik zelfs nog mijn ticket betalen. want voor hun heb ik respect en niet voor deze geldwolven hier!

daar word je voor betaald.. mensen helpen. boeven vangen. maatschappij beter maken helaas merken we hier nauwelijks wat van

het is niet tegen jou bedoeld tessje, dit zal vast een agent die in zijn auto zat met zijn lasergun in die tijd dat hij zich er "verveeld" geschreven hebben en dit op elke deur van elke verhoorkamer geplakt hebben..
zodat iedereen die 14+ is en zijn/haar id vergeten is. dit eerst kan lezen voordat ze de politie uitkafteren.
denk na.. zelfs jij als wielklem expert weet dat je alleen goed bent om de staatskist te spekken

ooh wat een lap tekst >_<
  maandag 10 januari 2005 @ 20:41:25 #98
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24506457
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:06 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Gast, doe niet zo puberaal. Je ontkent toch ook niet dat het beter is dat de politie er is dan dat ze er niet is. Ben je niet blij dat de politie onderzoekt wie er schuldig aan is dat je broertje bijna dood was? Goed, ze pakken niet iedereen, en ze zijn niet allemaal lief, maar het is een goed iets dat ze er zijn. Beetje triest dat je ons uitmaakt voor NSBers alleen omdat je niet ziet hoe onbeduidend jouw kleine aanvarinkjes met de politie zijn in verhouding tot al het goede wat ze in het hele land doen.
ooh een goed iets voor dit land naast de schatkist vullen?
die zaak met die pedofiel die 1 kind vermoord heeft in een park en kees B 4 jaar opsluiten terwijl hij juist 112 belde? jah mogen ze best vaker doen.

de enigste waar ik zo respect voor op kan brengen is peter R de vries. aangezien hij wel boeven vangt. en als hoge pieten op hun plaats wijst.
das iemand waar de politie een voorbeeld aan kan nemen

edit: tipo's >_<
pi_24506516
Jij hebt een probleem luciferist. Als je je echt zo gedraagt als je hier schrijft heb je een groot probleem.
pi_24506536
@ luciferist

Wees blij dat de politie de staatskas vullen anders moet je nog meer geld voor je benzine betalen om op je brommertje te rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')