d'r zitten in dit verhaal zo veel zinnen die ik niet begrijp, dat ik niet zo goed weet waar te beginnen...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef luciferist het volgende:
[..]
als hun hier fansoenlijke regels invoeren.. en niet dat ik van mijn brommer afgejaagd moet worden door de auto's die naast me rijden... ja dan rij ik wel netjes 30/40 maar ze jagen me er bijna altijd vanaf. dan rij ik dus mooi met het verkeer mee... als die hond dan doorschakelt zonder koppeling op de rollerbank. dan ros ik hem er zowat af. ik hielp me in en deed mijn motor uit en zei dat er maar iemand van een hogere levensvorm moest komen die wel kon schakelen en er niet bijzat als een idioot.. toen zag ik ook nog een krasje op mijn tank van die klote riem. en werd boos, paar boete's gekregen.. dit is dus niet eerlijk vind ik dan.. na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was...
die rot mof verdiende het omdat hij het geld in zijn eigen zak stak...
wat voor tuig er nu werkt zijn allemaal bezig onder het motto: hoe meer hoe beter.. en die nieuwe id plicht. daar doe ik niet aan mee.. ik heb mijn certificaat en daar moeten ze het maar mee doen...
wanneer mijn vrienden en ik ruzie hadden durfden ze niet te komen.. dus wat als er 1 vermoord zou worden.... ze werden anders wel bijna dood getrapt. maar nee ze hadden het vast te durk met flitsenik hoop dat elke agent sterft aan een langzame pijne dood
HAAHAAHAHAHAAHAHAHA, nog zo'n kneus!quote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef luciferist het volgende:
als hun hier fansoenlijke regels invoeren.. en niet dat ik van mijn brommer afgejaagd moet worden door de auto's die naast me rijden... ja dan rij ik wel netjes 30/40 maar ze jagen me er bijna altijd vanaf. dan rij ik dus mooi met het verkeer mee... als die hond dan doorschakelt zonder koppeling op de rollerbank. dan ros ik hem er zowat af. ik hielp me in en deed mijn motor uit en zei dat er maar iemand van een hogere levensvorm moest komen die wel kon schakelen en er niet bijzat als een idioot.. toen zag ik ook nog een krasje op mijn tank van die klote riem. en werd boos, paar boete's gekregen.. dit is dus niet eerlijk vind ik dan.. na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was...
hun kwamen niet toen we ruzie kregen. en daarna kreeg ik die boete's pas,...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo triest. Je weet toch zelf ook wel dat het niet beter zou zijn zonder politie. Tuurlijk zitten er honden tussen en die moet ik ook niet, maar ze doen ook een heleboel goeie dingen. Je weet wat de regels zijn, en als je je daar niet aan houdt moet je gewoon lappen net als iedereen. Als je nou een beetje slim bent doe je het op mijn manier. Ik heb ook wat tegen veel agenten, dus ik zorg gewoon dat ik niet met ze in aanraking kom. Ik geef mn ID kaart en geef kort antwoord als ze wat willen weten. Jij kunt wel gaan zeggen van, ik doe niet mee aan de ID-plicht, maar ze lachen je alleen maar uit, en terecht. Ze komen niet als jij en je vrienden ruzie hebben, nou, als ik zo lees hoe jij de politie behandelt, TERECHT! Waarschijnlijk hopen zij dat jullie allemaal een "langzame pijne dood" sterven
Dude, ik neem toch aan dat je dit niet meent.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:47 schreef Salvad0R het volgende:
TYFUSPOLITIE
Het begint op een politiestaat te lijken.![]()
Niet als het aan mij ligt, smerige regelgeile moraalridders![]()
ik weiger gewoon m'n id. te laten zien, als ze geen goede reden hebben.
en als ze me willen arresteren, smeer ik 'm .
ik ben hier op deze aarde geboren, dus ik laat me door Niemand vertellen wat ik wel of niet mag doen. Flikker maar dood met je wetboek, de aarde is van iedereen .Politie
![]()
Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
noem we eens 1![]()
bron?
mag hij niet zomaar gebruiken en als hij dat doet dan zal hij geen prive leven meer overhouden..
klaar?
En als je nu gewoon gezegt had dat je van je werk kwam.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Die politie vrouw was best beledigend naar mij en ze maakte me boos.
ben je nu stoer?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:29 schreef luciferist het volgende:jat gewoon een paar verkeersborden er voor terug.. of nog beter de valg van de politie.. die hangt heel mooi op mijn kamer
![]()
![]()
ik zou naar het politieburo gaan vragen om de gegevens van die hond en haar prive terug pakken
die rot mof die mij bekeurt had heeft een boederdij achtig iets dicht bij ons huis, daar kende ik hem vandus een weekje of 3 later was het hek kapot en had ie over een plankje gereden met spijkers. tja... dat gaat hem meer kosten als mij..
quote:Op maandag 10 januari 2005 13:29 schreef Pelgrim het volgende:
Lekker slim om een agent uit te schelden.
quote:Op maandag 10 januari 2005 13:32 schreef DoctorB het volgende:
TLK die is de sjors olé olééééé
TLK die is de sjors
TLK die is de sjors
Ik denk dat het geen kwestie is van durven komen, maar meer een kwestie van prioriteiten. Je hebt het over ruzie, dus jouw groepje zal ook wel het een en ander gedaan hebben. De politie heeft wel wat beters te doen dan imbeciele testosteronbreezers uit elkaar te houden. En als jij 60 rijdt op dat brommertje van je, verdien je een boete dus die krijg je ook, of ze jou nou eerder "geholpen" hebben of niet. Triest figuurquote:Op maandag 10 januari 2005 13:54 schreef luciferist het volgende:
hun kwamen niet toen we ruzie kregen. en daarna kreeg ik die boete's pas,...
dus als je niet durft te komen als wij hun "nodig hadden" laat me dan overal mee met rust. want als ik dan 60 rij heb ik hun ook niet nodig..![]()
Ik ga echt niet betalenquote:Op maandag 10 januari 2005 15:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die agent uitschelden had je niet moeten doen.Maar 250 euro boete? Ik zou persoonlijk even een nette brief opzetten, en vragen waar die 250 euro vandaan komt.
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:34 schreef Sport_Life het volgende:
Laat dan ook gewoon je ID zien.. beetje puberaal hoor. Bekijk het van de positieve kant en hoop (met nog zo'n 10 miljoen andere autochtonen) dat het veiliger wordt met die ID kaarten.
Waarschijnlijk het fabeltje dat de identificatieplicht de veiligheid vergroot..quote:
Nee, meer het wij-zij-denkenquote:Op maandag 10 januari 2005 15:38 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het fabeltje dat de identificatieplicht de veiligheid vergroot..
Verkeerde PI? Dat wij-zij denken is namelijk geen lachtertje.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, meer het wij-zij-denken. Alsof wij - de 10 miljoen brave autochtone burgers - mogen hopen dat zij - alle allochtonen burgers - zich voortaan niet meer crimineel gaan gedragen...
Dan gaan we rellen met pliesie.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:41 schreef hallo_mensen het volgende:Bijna carnaval , dan zullen ze ook wel weer gaan controlern
En met veiliger bedoel je dat ze iedereen die de naam "hassan" of "ali" op zn ID heeft staan preventief neerknuppelen, of hoe moet ik deze post lezen?quote:Op maandag 10 januari 2005 15:34 schreef Sport_Life het volgende:
Bekijk het van de positieve kant en hoop (met nog zo'n 10 miljoen andere autochtonen) dat het veiliger wordt met die ID kaarten.
Ga jij nou maar eerst even je nederlands lerenquote:Op maandag 10 januari 2005 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat de pliesie maar boeven gaan vangen.
Goed idee! De politie vergeet inderdaad vást om jouw boete te incasseren! Daar zou ik zeker op rekenen als ik jou was!quote:
Hoe wil je dat gaan doen dan?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik pak ze nog wel terug.
Jij steekt toch die vinger op? Of niet soms? En dan zijn die "wouten" fout? Je mag nog blij zijn dat je geen ¤250,= boete hebt gekregen zoals de TS wegens het beledigen van een ambtenaar in functie.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:38 schreef alsem het volgende:
ik stak laatst middelvinger op omdat ze me een boete hadden gegeven, en toen moest ik 50 piek extra betalen.. :S klerewoute!
Om 2 uur 's nachts alleen over straat lopen kan voldoende zijn..quote:Op maandag 10 januari 2005 18:04 schreef Blik het volgende:
TS is dom want die reageert natuurlijk als een mongool. Je hebt verdomme je ID bij je en dan ga je zo moeilijk zitten doen en krijg je een boete van 250 euro
Politie zit ook fout want die hadden geen reden om je ID te vragen.
(ik twijfel of het verhaal wel waar is, vind 250 euro voor beledigen van een ambtenaar in functie beetje veel)
Mijn reactie was misschien niet goedquote:Op maandag 10 januari 2005 18:04 schreef Blik het volgende:
TS is dom want die reageert natuurlijk als een mongool. Je hebt verdomme je ID bij je en dan ga je zo moeilijk zitten doen en krijg je een boete van 250 euro
Politie zit ook fout want die hadden geen reden om je ID te vragen.
(ik twijfel of het verhaal wel waar is, vind 250 euro voor beledigen van een ambtenaar in functie beetje veel)
Krijg ik een briefje thuis en dan moet ik naar de rechter ofzoiets.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed idee! De politie vergeet inderdaad vást om jouw boete te incasseren! Daar zou ik zeker op rekenen als ik jou was!
Ik weet niet hoe ik dat ga doen.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:02 schreef Cafun het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen dan?
Maar het was natuurlijk niet al te slim om dat tegen haar te zeggen..
Vind het alleen ook beetje raar van de politie.. dat ben ik wel met je eens.
Gast, doe niet zo puberaal. Je ontkent toch ook niet dat het beter is dat de politie er is dan dat ze er niet is. Ben je niet blij dat de politie onderzoekt wie er schuldig aan is dat je broertje bijna dood was? Goed, ze pakken niet iedereen, en ze zijn niet allemaal lief, maar het is een goed iets dat ze er zijn. Beetje triest dat je ons uitmaakt voor NSBers alleen omdat je niet ziet hoe onbeduidend jouw kleine aanvarinkjes met de politie zijn in verhouding tot al het goede wat ze in het hele land doen.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:23 schreef Salvad0R het volgende:
waarom doet iedereen alsof de wetgeving heilig is![]()
brave schapen zijn jullie zeg .
NSB'ers in spé .
ooh een goed iets voor dit land naast de schatkist vullen?quote:Op maandag 10 januari 2005 20:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo puberaal. Je ontkent toch ook niet dat het beter is dat de politie er is dan dat ze er niet is. Ben je niet blij dat de politie onderzoekt wie er schuldig aan is dat je broertje bijna dood was? Goed, ze pakken niet iedereen, en ze zijn niet allemaal lief, maar het is een goed iets dat ze er zijn. Beetje triest dat je ons uitmaakt voor NSBers alleen omdat je niet ziet hoe onbeduidend jouw kleine aanvarinkjes met de politie zijn in verhouding tot al het goede wat ze in het hele land doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |