Ik liep om 2 uur over straat en zij vroegen zich af waarom.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:14 schreef Qwea het volgende:
ten eerste mogen ze je volgens mij echt niet zomaar aan houden.Zo zie je maar weer dat dit je reinste geldklopperij is van die legetimatie shit. Ten tweede ben je een kneus, je had dr niet moeten uitmaken voor vieze slet250 euro is IMHO gezien wel erg hoog. Ik kreeg zelfs geen boete toen ik een agent uitschelde voor kontneukende geldklopper
Volgens mij kun je tegen dit soort dingen stappen ondernemen.Ik neem immers aan dat je het niet eens bent met de boete die je hebt gekregen.Wat voor stappen weet ik niet precies.Misschien dat andere fokkers dat weten.Als jij om 2u over straat loopt, en ze willen papieren zien, dan heb je idd het recht om te weten waarvoor en waarom.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik liep om 2 uur over straat en zij vroegen zich af waarom.
En zij waren er blijkbaar niet van gedient.
Ik pak ze nog wel terug.
Sorry maar dis gwoon je eigen stomme schuldquote:Op maandag 10 januari 2005 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister liep ik om 2 uur 's avonds naar huis want ik was klaar met werken.
Op een gegeven moment kom ik een Politie bus tegen die naast mij stopt
Ze vroegen wat ik nog zo laat op straat deed en als ik mijn legitimatie wou laten zien.
Ik gezegt dat ik wandelingetje maaken vroeg toen aan ze waarom ik mijn legetimatie moest laten zien , want ik deed niks verkeerds.
Politie vrouw zei direct dat ik dat niet moest vragen maar gewoon mijn papieren moest laten zien , maar ik wilde eerst weten waarom.
Toen ze mee een boete wou gevengaf ik me legitimatie toch maar.
Daarna wilde ze me nog de les geven door te zeggen dat ik moest luisteren![]()
Ik had het helemaal gehad met die politie vrouw ( ik stond daar al een dik kwatier )
Dus ik pakte me legetimatie en maakte haar uit voor vieze slet
Opeens kwam haar partnet zo'n pliesie vent in actie en gaf mee een boete van 250 euro![]()
Ik kwam er nog goed van af volgens hun
De sletten
Beledigend omdat ze zei dat je je ID moest laten zien? Waar ze zeg maar voor is aangenomen?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Die politie vrouw was best beledigend naar mij en ze maakte me boos.
um nee, de politie agent moet een "gegronde reden" hebben om je te vragen naar je identiteidsbewijs. Dus enkel en alleen om 2 uur op straat lopen is niet genoeg...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:30 schreef Wrinex het volgende:
Je bent ook gewoon een ontzettende domme kutkneus door die agente voor vieze slet uit te maken, je weet dat je dan gewoon genadeloos op je flikker krijgt. Meer dan terecht overings. En de politie mag je op elke moment om legitimatie vragen zonder enige uitleg te geven, dus je had het nog fout ook.
Wat ben jij nou weer voor een idioot. Als je bekeurd wordt heb je iets strafbaars gedaan. Wat wil je dan, dat niemand meer bestraft wordt, wat ie ook doet? Hoeveel mensen (en wat voor mensen!) denk je dat er nog bij de politie gaan werken als iedereen dit soort belachelijke dingen uithaalt? Wil je dat dan, dat niemand wat doet als je huis leeg gehaald wordt,je hond doodgereden, je beste vriend vermoord en je dochter verkracht? Kneus.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:29 schreef luciferist het volgende:
ik zou naar het politieburo gaan vragen om de gegevens van die hond en haar prive terug pakken
die rot mof die mij bekeurt had heeft een boederdij achtig iets dicht bij ons huis, daar kende ik hem vandus een weekje of 3 later was het hek kapot en had ie over een plankje gereden met spijkers. tja... dat gaat hem meer kosten als mij..
Als je om 2 uur 's nachts in je eentje rondloopt zonder hond en zonder dat het bijv. een uitgaansavond is ofzo, kan ik me voorstellen dat dat zeker in bepaalde wijken wel als verdacht gedrag mag worden omschreven. Ze trekken ergens de grens he... Waarom zou dit dan wel mogen en mag het met een bivakmuts op en een dikke zaklamp in je hand dan niet? Hoe vervelend is het nou helemaal om even dat pasje uit he portemonnee te trekken, die mensen doen hun best om het hier veilig te houden, ook voor jou.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:32 schreef MrJonez het volgende:
um nee, de politie agent moet een "gegronde reden" hebben om je te vragen naar je identiteidsbewijs. Dus enkel en alleen om 2 uur op straat lopen is niet genoeg...
heb de link naar deze post ff gemaild naar de polizei in Oeding (en cc naar Winterswijk) dus ze komen vast weer eens bij je langs.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:29 schreef luciferist het volgende:jat gewoon een paar verkeersborden er voor terug.. of nog beter de valg van de politie.. die hangt heel mooi op mijn kamer
![]()
![]()
ik zou naar het politieburo gaan vragen om de gegevens van die hond en haar prive terug pakken
die rot mof die mij bekeurt had heeft een boederdij achtig iets dicht bij ons huis, daar kende ik hem vandus een weekje of 3 later was het hek kapot en had ie over een plankje gereden met spijkers. tja... dat gaat hem meer kosten als mij..
Als je een knuppel op je gezicht wilt hebben moet je dat doen ja.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:33 schreef luciferist het volgende:
of nog beter. volgende keer als je buiten loopt om een uur of 2 een hond meenemen en dn haar id vragen en dan fanatiek aan de hond laten zien.. tot ze vraagt wat doe je ermee? dan zeg je: nou om 2 uur 's nachts laat ik der uit dus zovaak ziet ze geen andere hond
quote:Op maandag 10 januari 2005 13:30 schreef PrintScrn.nl het volgende:
* PrintScrn.nl kijkt in profiel TS
"VMBO-TL"
ah, verklaart een hoop!
Nee, dat mogen ze helemaal niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:30 schreef Wrinex het volgende:
En de politie mag je op elke moment om legitimatie vragen zonder enige uitleg te geven, dus je had het nog fout ook.
als hun hier fansoenlijke regels invoeren.. en niet dat ik van mijn brommer afgejaagd moet worden door de auto's die naast me rijden... ja dan rij ik wel netjes 30/40 maar ze jagen me er bijna altijd vanaf. dan rij ik dus mooi met het verkeer mee... als die hond dan doorschakelt zonder koppeling op de rollerbank. dan ros ik hem er zowat af. ik hielp me in en deed mijn motor uit en zei dat er maar iemand van een hogere levensvorm moest komen die wel kon schakelen en er niet bijzat als een idioot.. toen zag ik ook nog een krasje op mijn tank van die klote riem. en werd boos, paar boete's gekregen.. dit is dus niet eerlijk vind ik dan.. na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor een idioot. Als je bekeurd wordt heb je iets strafbaars gedaan. Wat wil je dan, dat niemand meer bestraft wordt, wat ie ook doet? Hoeveel mensen (en wat voor mensen!) denk je dat er nog bij de politie gaan werken als iedereen dit soort belachelijke dingen uithaalt? Wil je dat dan, dat niemand wat doet als je huis leeg gehaald wordt,je hond doodgereden, je beste vriend vermoord en je dochter verkracht? Kneus.![]()
Zoals het nu geregeld is zullen ze om je ID vragen als je aangifte gaat doen. Natuurlijk heb je die niet want je huis is net leeggehaald en krijg je daar een fijne boete voor. Als dit afgehandelt is kan je natuurlijk nog proberen aangifte te doen van de andere zaken (als ze dit al accepteren van iemand zonder ID) maar dan nog weet je dat dat nutteloos is, als je geen signalement hebt (of kentekennr. met minstens twee getuigen) zullen ze niks met je aangifte doen.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]Wil je dat dan, dat niemand wat doet als je huis leeg gehaald wordt,je hond doodgereden, je beste vriend vermoord en je dochter verkracht? Kneus.![]()
vooropgesteld dat nederland natuurlijk geen millimeter veiliger wordt na invoering van de identificatieplicht, boeit 't me niet zo heel erg verder. Ik heb altijd m'n rijbewijs op zak, dus legitimatie is nooit een probleem. MAAR...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:37 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als je om 2 uur 's nachts in je eentje rondloopt zonder hond en zonder dat het bijv. een uitgaansavond is ofzo, kan ik me voorstellen dat dat zeker in bepaalde wijken wel als verdacht gedrag mag worden omschreven. Ze trekken ergens de grens he... Waarom zou dit dan wel mogen en mag het met een bivakmuts op en een dikke zaklamp in je hand dan niet? Hoe vervelend is het nou helemaal om even dat pasje uit he portemonnee te trekken, die mensen doen hun best om het hier veilig te houden, ook voor jou.
Ik denk dat je de fout bent in gegaan door die vent van je brommer af te rossen.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef luciferist het volgende:
[..]
als hun hier fansoenlijke regels invoeren.. en niet dat ik van mijn brommer afgejaagd moet worden door de auto's die naast me rijden... ja dan rij ik wel netjes 30/40 maar ze jagen me er bijna altijd vanaf. dan rij ik dus mooi met het verkeer mee... als die hond dan doorschakelt zonder koppeling op de rollerbank. dan ros ik hem er zowat af. ik hielp me in en deed mijn motor uit en zei dat er maar iemand van een hogere levensvorm moest komen die wel kon schakelen en er niet bijzat als een idioot.. toen zag ik ook nog een krasje op mijn tank van die klote riem. en werd boos, paar boete's gekregen.. dit is dus niet eerlijk vind ik dan.. na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was...
die rot mof verdiende het omdat hij het geld in zijn eigen zak stak...
wat voor tuig er nu werkt zijn allemaal bezig onder het motto: hoe meer hoe beter.. en die nieuwe id plicht. daar doe ik niet aan mee.. ik heb mijn certificaat en daar moeten ze het maar mee doen...
wanneer mijn vrienden en ik ruzie hadden durfden ze niet te komen.. dus wat als er 1 vermoord zou worden.... ze werden anders wel bijna dood getrapt. maar nee ze hadden het vast te durk met flitsenik hoop dat elke agent sterft aan een langzame pijne dood
er zijn fatsoenlijke regels.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef luciferist het volgende:
[..]
als hun hier fansoenlijke regels invoeren.. en niet dat ik van mijn brommer afgejaagd moet worden door de auto's die naast me rijden... ja dan rij ik wel netjes 30/40 maar ze jagen me er bijna altijd vanaf. dan rij ik dus mooi met het verkeer mee... als die hond dan doorschakelt zonder koppeling op de rollerbank. dan ros ik hem er zowat af. ik hielp me in en deed mijn motor uit en zei dat er maar iemand van een hogere levensvorm moest komen die wel kon schakelen en er niet bijzat als een idioot.. toen zag ik ook nog een krasje op mijn tank van die klote riem. en werd boos, paar boete's gekregen.. dit is dus niet eerlijk vind ik dan.. na de tijd terug geweest om met die hoeren daar te praten. wouden ze niet dus op klaarlichte dag de mast in geklommen omdat ik boos was...
wat voor tuig er nu werkt zijn allemaal bezig onder het motto: hoe meer hoe beter.. en die nieuwe id plicht. daar doe ik niet aan mee.. ik heb mijn certificaat en daar moeten ze het maar mee doen...
wanneer mijn vrienden en ik ruzie hadden durfden ze niet te komen.. dus wat als er 1 vermoord zou worden.... ze werden anders wel bijna dood getrapt. maar nee ze hadden het vast te durk met flitsenik hoop dat elke agent sterft aan een langzame pijne dood
noem we eens 1quote:Op maandag 10 januari 2005 13:46 schreef DoctorB het volgende:
[..]
er zijn fatsoenlijke regels.
Jij bent echter degene die niet fatsoenlijk is.
Ik hoop dat je nog vaak met de politie in aanraking komt, liefst met de knuppel van bromsnor.
Ik wens jou een fijn leven achter de tralies toe. Daar hoort onaangepast volk zoals jij thuis.
quote:Op maandag 10 januari 2005 13:46 schreef DoctorB het volgende:
[..]
er zijn fatsoenlijke regels.
Jij bent echter degene die niet fatsoenlijk is.
Ik hoop dat je nog vaak met de politie in aanraking komt, liefst met de knuppel van bromsnor.
Ik wens jou een fijn leven achter de tralies toe. Daar hoort onaangepast volk zoals jij thuis.
Zozo jij bent een stoer ventje.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef luciferist het volgende:
[..]
sneue gast.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:47 schreef Salvad0R het volgende:
TYFUSPOLITIE
Het begint op een politiestaat te lijken.![]()
Niet als het aan mij ligt, smerige regelgeile moraalridders![]()
ik weiger gewoon m'n id. te laten zien, als ze geen goede reden hebben.
en als ze me willen arresteren, smeer ik 'm .
ik ben hier op deze aarde geboren, dus ik laat me door Niemand vertellen wat ik wel of niet mag doen. Flikker maar dood met je wetboek, de aarde is van iedereen .Politie
![]()
Gast, doe niet zo triest. Je weet toch zelf ook wel dat het niet beter zou zijn zonder politie. Tuurlijk zitten er honden tussen en die moet ik ook niet, maar ze doen ook een heleboel goeie dingen. Je weet wat de regels zijn, en als je je daar niet aan houdt moet je gewoon lappen net als iedereen. Als je nou een beetje slim bent doe je het op mijn manier. Ik heb ook wat tegen veel agenten, dus ik zorg gewoon dat ik niet met ze in aanraking kom. Ik geef mn ID kaart en geef kort antwoord als ze wat willen weten. Jij kunt wel gaan zeggen van, ik doe niet mee aan de ID-plicht, maar ze lachen je alleen maar uit, en terecht. Ze komen niet als jij en je vrienden ruzie hebben, nou, als ik zo lees hoe jij de politie behandelt, TERECHT! Waarschijnlijk hopen zij dat jullie allemaal een "langzame pijne dood" stervenquote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef luciferist het volgende:
ik hoop dat elke agent sterft aan een langzame pijne dood
's Nachts rondlopen kan daar al reden genoeg voor zijn. Stel dat daar in die buurt veel inbraken/overvallen e.d. zijn. Door dit soort preventieve acties dring je dat terug.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat mogen ze helemaal niet.
Wie mag u naar uw identiteitsbewijs vragen?
De politie en marechaussee mogen u naar uw identiteitsbewijs vragen. Ook toezichthouders mogen dat. Toezichthouders zijn ambtenaren die de naleving van bepaalde wetten controleren, bijvoorbeeld boswachters, belastinginspecteurs en milieu-inspecteurs. Maar zij mogen u alleen naar uw identiteitsbewijs vragen als daar een reden voor is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |