abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24501204
Gister liep ik om 2 uur 's avonds naar huis want ik was klaar met werken.
Op een gegeven moment kom ik een Politie bus tegen die naast mij stopt

Ze vroegen wat ik nog zo laat op straat deed en als ik mijn legitimatie wou laten zien.
Ik gezegt dat ik wandelingetje maak :') en vroeg toen aan ze waarom ik mijn legetimatie moest laten zien , want ik deed niks verkeerds.

Politie vrouw zei direct dat ik dat niet moest vragen maar gewoon mijn papieren moest laten zien , maar ik wilde eerst weten waarom.
Toen ze mee een boete wou geven gaf ik me legitimatie toch maar.

Daarna wilde ze me nog de les geven door te zeggen dat ik moest luisteren
Ik had het helemaal gehad met die politie vrouw ( ik stond daar al een dik kwatier )
Dus ik pakte me legetimatie en maakte haar uit voor vieze slet :')
Opeens kwam haar partnet zo'n pliesie vent in actie en gaf mee een boete van 250 euro
Ik kwam er nog goed van af volgens hun

De sletten
pi_24501249
Dan ben je er nog goed van af gekomen.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:14:59 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24501254
ten eerste mogen ze je volgens mij echt niet zomaar aan houden.Zo zie je maar weer dat dit je reinste geldklopperij is van die legetimatie shit. Ten tweede ben je een kneus, je had dr niet moeten uitmaken voor vieze slet 250 euro is IMHO gezien wel erg hoog. Ik kreeg zelfs geen boete toen ik een agent uitschelde voor kontneukende geldklopper
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 10 januari 2005 @ 13:17:28 #4
59009 paullo
vini vidi vici
pi_24501294
Whehe Tja ook gewoon ontzettend dom van je
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_24501322
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:14 schreef Qwea het volgende:
ten eerste mogen ze je volgens mij echt niet zomaar aan houden.Zo zie je maar weer dat dit je reinste geldklopperij is van die legetimatie shit. Ten tweede ben je een kneus, je had dr niet moeten uitmaken voor vieze slet 250 euro is IMHO gezien wel erg hoog. Ik kreeg zelfs geen boete toen ik een agent uitschelde voor kontneukende geldklopper
Ik liep om 2 uur over straat en zij vroegen zich af waarom.
En zij waren er blijkbaar niet van gedient.

Ik pak ze nog wel terug.
pi_24501324
Wanneer een agent om jou identiteitskaart vraagt heb jij het recht te weten waarom en ook mag je vragen of ze je eerst de regels willen uitleggen voordat je daadwerkelijk iets laat zien. Maar je bent gewoon stom om haar voor slet uit te schelden, dat helpt zeker niet.
-
pi_24501351
Ik betaal dat dus echt niet he
Laat ze maar eerst eens langskomen
  maandag 10 januari 2005 @ 13:22:03 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24501367
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik liep om 2 uur over straat en zij vroegen zich af waarom.
En zij waren er blijkbaar niet van gedient.

Ik pak ze nog wel terug.
Volgens mij kun je tegen dit soort dingen stappen ondernemen.Ik neem immers aan dat je het niet eens bent met de boete die je hebt gekregen.Wat voor stappen weet ik niet precies.Misschien dat andere fokkers dat weten.Als jij om 2u over straat loopt, en ze willen papieren zien, dan heb je idd het recht om te weten waarvoor en waarom.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 10 januari 2005 @ 13:22:22 #10
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24501372
Dude, dat is ook best stom van je. Het is wel erg veel geld, maar ja, het is ook wel erg agressief als ze alleen maar om je ID vragen... Als je nou al een boete kreeg en daarom gaat schelden kan ik me nog iets bij voorstellen, maar dit...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:23:44 #11
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_24501393
Tja... politie moet nou eenmaal respect afdwingen, anders is het einde zoek. Als je dat niet kunt opbrengen moeten ze je straffen, dat hoort bij hun taakomschirjving
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_24501398
Die politie vrouw was best beledigend naar mij en ze maakte me boos.
pi_24501400
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister liep ik om 2 uur 's avonds naar huis want ik was klaar met werken.
Op een gegeven moment kom ik een Politie bus tegen die naast mij stopt

Ze vroegen wat ik nog zo laat op straat deed en als ik mijn legitimatie wou laten zien.
Ik gezegt dat ik wandelingetje maak en vroeg toen aan ze waarom ik mijn legetimatie moest laten zien , want ik deed niks verkeerds.

Politie vrouw zei direct dat ik dat niet moest vragen maar gewoon mijn papieren moest laten zien , maar ik wilde eerst weten waarom.
Toen ze mee een boete wou geven gaf ik me legitimatie toch maar.

Daarna wilde ze me nog de les geven door te zeggen dat ik moest luisteren
Ik had het helemaal gehad met die politie vrouw ( ik stond daar al een dik kwatier )
Dus ik pakte me legetimatie en maakte haar uit voor vieze slet
Opeens kwam haar partnet zo'n pliesie vent in actie en gaf mee een boete van 250 euro
Ik kwam er nog goed van af volgens hun

De sletten
Sorry maar dis gwoon je eigen stomme schuld als je da wijf niet had uitgescholden was er waarschijnlijk nix gebeurd wel onzin dat ze je aanhouden omdat het 2 uur 's nachts is en uiteraard mag jij vragen waarom je aangehouden wordt. kutregel
  maandag 10 januari 2005 @ 13:24:27 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501403
HAHAHAHAHAHAHA.

Geweldig!

Vanmorgen stond de pliessie op licht-op-de-fiets te controleren... EN op ausweis!
Heerlijk, van die vlassigbesnorde jongetjes die een boete kregen vanwege geen ID.

En die boete van jou......... PRACHTIG...

het komt toch nog goed met Nederland.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24501420
Holland hup
Vervloek die Balkenende
  maandag 10 januari 2005 @ 13:26:08 #16
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24501435
Dream on, held.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:26:57 #17
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24501447
aan zijn gedrag en taal hiero te oordelen was er voor de pliessie voldoende reden om meneer om 2 uur 's nachts even op te houden.

Betalen betalen betalen betalen betalen betalen betalen betalen betalen betalen!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:27:11 #18
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24501455
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Die politie vrouw was best beledigend naar mij en ze maakte me boos.
Beledigend omdat ze zei dat je je ID moest laten zien? Waar ze zeg maar voor is aangenomen?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_24501465
Dit heb ik ook wel eens meegemaakt met een maat van me. Zn licht deed het niet en we werden aangehouden. Zo'n opgefokte agente vroeg naar mn maat zn legiitimatie. Toen mn maat vroeg of hij eerst die van haar mocht zien, flipte ze helemaal. Ik heb nog nooit zo gelachen. Ze had deze niet bij dr en begon moeilijk te doen. Sindsdien heb ik altijd een printje bij me van de volgende website:
Korter Linkje

Je weet nooit waar je het nog bij nodig kan hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tain op 10-01-2005 15:21:19 (Korter linkje van gemaakt in verband met layout) ]
  maandag 10 januari 2005 @ 13:29:14 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_24501493
Overigens zou je in de meeste andere landen compleet in elkaar gemept zijn, denk ik
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:29:27 #21
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24501497
jat gewoon een paar verkeersborden er voor terug.. of nog beter de valg van de politie.. die hangt heel mooi op mijn kamer

ik zou naar het politieburo gaan vragen om de gegevens van die hond en haar prive terug pakken
die rot mof die mij bekeurt had heeft een boederdij achtig iets dicht bij ons huis, daar kende ik hem van dus een weekje of 3 later was het hek kapot en had ie over een plankje gereden met spijkers. tja... dat gaat hem meer kosten als mij..
pi_24501500
Lekker slim om een agent uit te schelden.
pi_24501507
Tsja, belediging van een ambtenaar in functie is niet zo handig...

Wat kost trouwens tegenwoordig fietsen zonder licht? Lijkt me wel een succes om dat eens een beetje door de stad te gaan doen, in de hoop aangehouden te worden, zodat ik de desbetreffende politie agent om zijn of haar id bewijs te vragen...
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
  maandag 10 januari 2005 @ 13:30:24 #24
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_24501521
Je bent ook gewoon een ontzettende domme kutkneus door die agente voor vieze slet uit te maken, je weet dat je dan gewoon genadeloos op je flikker krijgt. Meer dan terecht overings. En de politie mag je op elk moment om legitimatie vragen zonder enige uitleg te geven, dus je had het nog fout ook. Je had overigens geen uitleg te geven waarom je zo laat nog op straat liep, had gewoon je paspoort laten zien en verder niks gezegd, dan was er niks aan de hand.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wrinex op 10-01-2005 15:05:40 ]
  maandag 10 januari 2005 @ 13:30:47 #25
105466 PrintScrn.nl
Koekje d'r bij?
pi_24501530
* PrintScrn.nl kijkt in profiel TS
"VMBO-TL"

ah, verklaart een hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: