Ik liep om 2 uur over straat en zij vroegen zich af waarom.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:14 schreef Qwea het volgende:
ten eerste mogen ze je volgens mij echt niet zomaar aan houden.Zo zie je maar weer dat dit je reinste geldklopperij is van die legetimatie shit. Ten tweede ben je een kneus, je had dr niet moeten uitmaken voor vieze slet250 euro is IMHO gezien wel erg hoog. Ik kreeg zelfs geen boete toen ik een agent uitschelde voor kontneukende geldklopper
Volgens mij kun je tegen dit soort dingen stappen ondernemen.Ik neem immers aan dat je het niet eens bent met de boete die je hebt gekregen.Wat voor stappen weet ik niet precies.Misschien dat andere fokkers dat weten.Als jij om 2u over straat loopt, en ze willen papieren zien, dan heb je idd het recht om te weten waarvoor en waarom.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik liep om 2 uur over straat en zij vroegen zich af waarom.
En zij waren er blijkbaar niet van gedient.
Ik pak ze nog wel terug.
Sorry maar dis gwoon je eigen stomme schuldquote:Op maandag 10 januari 2005 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister liep ik om 2 uur 's avonds naar huis want ik was klaar met werken.
Op een gegeven moment kom ik een Politie bus tegen die naast mij stopt
Ze vroegen wat ik nog zo laat op straat deed en als ik mijn legitimatie wou laten zien.
Ik gezegt dat ik wandelingetje maaken vroeg toen aan ze waarom ik mijn legetimatie moest laten zien , want ik deed niks verkeerds.
Politie vrouw zei direct dat ik dat niet moest vragen maar gewoon mijn papieren moest laten zien , maar ik wilde eerst weten waarom.
Toen ze mee een boete wou gevengaf ik me legitimatie toch maar.
Daarna wilde ze me nog de les geven door te zeggen dat ik moest luisteren![]()
Ik had het helemaal gehad met die politie vrouw ( ik stond daar al een dik kwatier )
Dus ik pakte me legetimatie en maakte haar uit voor vieze slet
Opeens kwam haar partnet zo'n pliesie vent in actie en gaf mee een boete van 250 euro![]()
Ik kwam er nog goed van af volgens hun
De sletten
Beledigend omdat ze zei dat je je ID moest laten zien? Waar ze zeg maar voor is aangenomen?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Die politie vrouw was best beledigend naar mij en ze maakte me boos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |