abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24508111
hang on. je scooter is opgevoerd. maar wij mogen niet denken dat je scooter opgevoerd is. wow, dit is echt fascinerend. Enneh, in plaats van opscheppen dat je ze;lf op de grond lag ipv het kleine arme driewieler jochie omver gekegeld te hebben; je had ook gewoon 40 kunnen rijden ipv 65. scheelt algauw een meter of 20 remweg. grappig he, die maximumsnelheden. lijkt wel of er over nagedacht is.
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24508176
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:30 schreef luciferist het volgende:

[..]

nee sinds dat ik uitga is het zo erg geworden want toen kwam ik erachter dat ze echt niks anders doen als bekeuren en dan heb ik het gehad. jammer voor de ene agent die niet zo is...
Goh, meneer baseert zich op een paar persoonlijke ervaringen en gelijk is dat een algemeen geldende waarheid. Uit zo'n redenatie blijkt wel weer het waanzinnig hoge niveau in jouw bovenkamer.

En ik herhaal het nog eens... het is meer dan terecht dat de politie de meest aandacht schenkt aan verkeersdelicten omdat op dit gebied de meeste slachtoffers vallen. Dus graag een repliek hierop.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 10 januari 2005 @ 22:41:36 #153
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24508219
Allemachtig, 250 euro?
Ik dacht dat het altijd 100 was.

Maar goed, misschien niet slim, maar die vervelende huismoeder-agentes moeten ook altijd wel enorm stoer doen met dat pakje, want ow ow wat zijn ze feministisch...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  maandag 10 januari 2005 @ 22:42:47 #154
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24508524
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Allemachtig, 250 euro?
Ik dacht dat het altijd 100 was.

Maar goed, misschien niet slim, maar die vervelende huismoeder-agentes moeten ook altijd wel enorm stoer doen met dat pakje, want ow ow wat zijn ze feministisch...
Dat was echt zo'n jaren 80 agente qua uiterlijk.
pi_24508607
Door snotneusjes zoals luciferist wordt een auto of brommer verzekeren steeds duurder, vooral blijven volhouden dat je na 1 jaar al goed kan rijden
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:05:33 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24510003
Ach, als hij zijn rijbewijs heeft, knalt hij vast wel met zijn gepimpte Golf/Honda/Opel tegen een boom en hoe kon dát nou toch gebeuren, hij kon toch zo goed rijden?! en dan hebben we weer een klassiek voorbeeld van natuurlijke selectie.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_24510271
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:30 schreef luciferist het volgende:

[..]

nee sinds dat ik uitga is het zo erg geworden want toen kwam ik erachter dat ze echt niks anders doen als bekeuren en dan heb ik het gehad. jammer voor de ene agent die niet zo is...
Ik hoop dat jouw ouders toch nog eens serieus na gaan denken over reflectieve abortus, zodat de genenpoel jouw bijdrage bespaard zal blijven. (mocht je onverhoopt je puddingbuks toch nog bij een vruchtbaar meisje kwijtkunnen)
War. War never changes.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 01:04:00 #159
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24511255
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:28 schreef luciferist het volgende:
3 ongelukken waarvan 2 niet mijn schuld. ik lag op de grond terwijl ik ook over dat kind had kunnen rijden..
Gast, als je nou s normaal gaat rijden hoef je niet op de grond te liggen EN niet over de kinderen heen te rijden. Je klinkt alsof je trots bent dat je voor je 18e nog niemand hebt dood gereden, misschien moet je de lat eens wat hoger leggen voor jezelf
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_24512649
Moet je in Spanje eens proberen om de guardia sevilla uit te schelden.
Dan mag je blij zijn als je niet op de intensive care terecht komt!
Helemaal eens met die boete!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat eerst bij een ander, niet?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 07:56:25 #161
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24512990
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:39 schreef teknomist het volgende:

[..]

Goh, meneer baseert zich op een paar persoonlijke ervaringen en gelijk is dat een algemeen geldende waarheid. Uit zo'n redenatie blijkt wel weer het waanzinnig hoge niveau in jouw bovenkamer.

En ik herhaal het nog eens... het is meer dan terecht dat de politie de meest aandacht schenkt aan verkeersdelicten omdat op dit gebied de meeste slachtoffers vallen. Dus graag een repliek hierop.
ik heb nog nooit een ongeluk gehad met iemand anders.. altijd heb ik uitgeweken of vol in de ankers. en die homo die over mijn verzekering zat te lullen:
A) opgevoert dus ze hoeven niet te betalen
B) ik heb nog nooit iemand anders geraakt of iets beschadigd (per ongeluk dan. met extra dan haal ik mijn verzerking er echt niet bij hoor )
en dat er veel ongelukken gebeuren is inderdaad zo. als ik hoor dat er 2 scooters tegen elkaar opgeknald waren met 3 doden. dan lach ik omdat die scooter kneusjes niet kunnen rijden
en dat er in zeewolde daarna ook nog een auto met jongeren verongelukt lach ik nog meer als je met zo'n sjonnie auto rijd
like i care....
  dinsdag 11 januari 2005 @ 07:59:05 #162
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24513001
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, als hij zijn rijbewijs heeft, knalt hij vast wel met zijn gepimpte Golf/Honda/Opel tegen een boom en hoe kon dát nou toch gebeuren, hij kon toch zo goed rijden?! en dan hebben we weer een klassiek voorbeeld van natuurlijke selectie.
ik heb wil geen eens een auto dude.. ik moet alleen het rijbewijs hebben zodat ik af en toe met de auto van mijn pa wegkan
auto's
motor <3
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:01:41 #163
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24513018
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:33 schreef MrJonez het volgende:
hang on. je scooter is opgevoerd. maar wij mogen niet denken dat je scooter opgevoerd is. wow, dit is echt fascinerend. Enneh, in plaats van opscheppen dat je ze;lf op de grond lag ipv het kleine arme driewieler jochie omver gekegeld te hebben; je had ook gewoon 40 kunnen rijden ipv 65. scheelt algauw een meter of 20 remweg. grappig he, die maximumsnelheden. lijkt wel of er over nagedacht is.
A) brommer geen plastic wegsmeld geval...
B) denk wat je wilt.. doe ik ook
C) uit jouw verhaal haal ik dat jij nooit te hard rijd? right
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:32:09 #164
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24513164
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:59 schreef luciferist het volgende:

[..]

ik heb wil geen eens een auto dude.. ik moet alleen het rijbewijs hebben zodat ik af en toe met de auto van mijn pa wegkan
Ik mag toch van harte hopen dat dat leed de wereld bespaard blijft, en het CBR tijdig inziet dat het rijbewijs niet is weggelegd voor mensen met een IQ kleiner dan hun schoenmaat.

BTW: XcUZ_Me is geen "dude".
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_24513281
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:52 schreef luciferist het volgende:

[..]

is het ook zou jij als agente (toch) of parkeerwachter wel moeten weten.
en ik zou het maar een brommer noemen aangezien jullie er een uur over doen omdat hij te groot is voor de rollerbank

dat zeg ik dan moet de wet normaal/fantsoenlijk zijn en dat is hij nog niet. want zodra iemand mij afsnijd als ik netjes 30/40 rij (wat niet mag trouwens) en ik zijn spiegel eraf trap en tussen 2 paaltjes verdwijn. jullie mij wel weten op te sporen? terwijl die vrouw begon met haar rijgedrag..
Je hebt echt een heel vervormd beeld van de werkelijkheid he?
pi_24513673
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 08:01 schreef luciferist het volgende:

[..]

A) brommer geen plastic wegsmeld geval...
B) denk wat je wilt.. doe ik ook
C) uit jouw verhaal haal ik dat jij nooit te hard rijd? right
a. same thing really...
b. dank je. fijn dat ik niet hoef te denken wat jij denkt. scheelt me een rap herseninfarct.
c. nee, dat kun je er niet uithalen. ik ben 's nachts zelfs een keer geflitst toen ik 105 reed waar 100 mocht. koste me 60 gulden en daar was een weekje goed ziek van. maar verder hou ik me voor het grootste deel wel keurig aan de verkeersregels hoor.
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:43:01 #167
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24514581
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:56 schreef luciferist het volgende:

[..]
en dat er in zeewolde daarna ook nog een auto met jongeren verongelukt lach ik nog meer als je met zo'n sjonnie auto rijd
Dat je geen zin fatsoenlijk Nederlands kunt typen is nog tot daar aan toe, maar dat je om de dood van anderen lacht is vrij ziek.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:49:30 #168
102747 Riot
Je weet toch....
pi_24514659
quote:
Heb ik dus al eens gebruik van gemaakt
Ze waren niet blij, maar deden het wel....
  dinsdag 11 januari 2005 @ 13:14:21 #169
61535 Frekkel
zie signature
pi_24516717
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:12 schreef luciferist het volgende:
trouwens wat boeit mij nou wat er naar 112 gebeld word. en dat het 905 misbruikt word? ik doe daar niet aan mee en dat keur ik af omdat daarmee de politie haar ECHTE werk kan doen boeven vangen en mensen helpen.
Jij bent hier de boef..
zie ondertitel
pi_24519859
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:56 schreef luciferist het volgende:

[..]

ik heb nog nooit een ongeluk gehad met iemand anders.. altijd heb ik uitgeweken of vol in de ankers. en die homo die over mijn verzekering zat te lullen:
A) opgevoert dus ze hoeven niet te betalen
B) ik heb nog nooit iemand anders geraakt of iets beschadigd (per ongeluk dan. met extra dan haal ik mijn verzerking er echt niet bij hoor )
en dat er veel ongelukken gebeuren is inderdaad zo. als ik hoor dat er 2 scooters tegen elkaar opgeknald waren met 3 doden. dan lach ik omdat die scooter kneusjes niet kunnen rijden
like i care....
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... en rechtvaardigt al helemaal jouw misselijke gedrag niet. Ik hoop dat je een keer hard tegen een boom opramt. Types zoals jij zijn we in onze maatschappij liever kwijt dan rijk.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24525785
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Je 'intelligentie' is stuitend. Behoorlijk. Wederom de 'caps'-disclaimer.
Definiëer 'hogere school'. Wat bedoel je daarmee? Ik heb hier even de 'eisen' voor politiewerk voor je: http://www.politie-werving.nl/beroep/mogelijkheden/eisen.php3
En vergeet niet dat 60 % van de Nederlandse jeugd VMBO doet. Dan is zo'n eis zéér redelijk, om het voor iedereen toegankelijk te maken. Maar jij gaat er maar van uit dat politie per DEFINITIE DOM IS?!? Typisch, eigenlijk. En ooit gehoord van het spreekwoord, verbeter de wereld en begin bij jezelf? Guess not.
Boeit niet, de vergelijking blindedarmoperatie - politiewerk gaat echt helemaal nergens over. Zielige poging om het werk meer aanzien te geven en kritici de mond te snoeren. Ik vind dat hele stukje trouwens een grote zielige vertoning maar specifiek dit punt stuit mij toch echt tegen de borst.
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_24527114
Tja mensen, als die politie hem niet had aangehouden voor niks, dan was er ook geen kuttopic geweest en veel minder gezeik

En die ID-verplichtlatenzienblaat is toch onzin, je kan beter zorgen dat iedereen Nederlands praat (en schrijft) ipv dat ze verplicht een ID moeten hebben. Dan kun je tenminste normaal communiceren als je aangehouden wordt

maargoed, over een paar jaar komt de iris-scan, dus dan is het helemaal gedaan met de privacy
pi_24527698
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Nee, dan ben je niet fout. Maar in de licht van het verhaal van de TS is dit totaal irrelevant, tenzij er iets is waar ik niet naar heb gekeken.
[..]

Kwestie van prioriteiten stellen. Ook het misbruik van 112 doet hier gezellig aan mee. Weet jij dat 90 %. (knoop dat in je oren, 90 %) van alle telefoontjes naar 112 fake zijn? Gogo Goodwill. Hoewel een gedeelte per ongeluk is. (Broekzakbellers.), is het merendeel expres. En als er aangifte wordt gedaan van diefstal, zal er heus wel iemand komen. Ook is het overigens bekend dat de politie lichtelijk kort zit, en dankzij de 'bonnenquota' moeten ze dus mensen uittrekken voor de bonnen.
[..]

Ik zie dat je tegen alle regels schopt, ook de taalregels van de Nederlandse taal, zeer toevallig?
[..]

Pfffft, en jij denkt dat elke politieagent een lasergun heeft of mag gebruiken, of wíl gebruiken. Welke droomwereld is dat? En of het nu terecht is of niet, laat ik eens relativeren. Als ik jou nu uitscheld voor een willekeurige ziekte, zal je het afdoen als een opgezet iets, omdat ik het aankondigde, min of meer. Maar als iemand dat om 2:00 in de nacht doet, IRL, reageer je waarschijnlijk iets anders daarop. Als iemand mij IRL beledigt ga ik ook veel sneller over de rooie. (Is alsnog veel voor nodig.) Dan een belediging op dit anonieme forum.
[..]

Bij voorbaat, geen posts van 'je caps staat aan', maar dit stoot mij écht tegen het zere been.

Goed, je zal agenten hebben die dat inderdaad doen. Maar ER ZIJN REGELS!! En één van die regels is dat je brommer/scooter/snorfiets NIET harder mag dan, wat was het, 45 km/h. WEET JIJ HOEVEEL JE REMWEG TOENEEMT BIJ EEN SNELHEIDSVERDUBBELING? WEET JIJ WAT ER KAN GEBEUREN ALS JE MET 70 KM/H OVER HET ASFALT GLIJDT IN JE GEWONE KLEREN?? WEET JIJ DAT???? Die regels zijn er voor je eigen VEILIGHEID. DAAROM controleert de politie op de rollerbank, en als jouw brommer er niet helemaal 100 % uitkomt omdat hij wat 'downgraded' is, dan is het je F*CKING EIGEN SCHULD, omdat JIJ zo STOM bent geweest om dat ding op te voeren.
En je 'mes langs de lak van de privé-auto' is een stomme vergelijking. Veiligheid enzo. Een helm is van weinig nut als je met 70 km/h frontaal tegen een boom aanknalt, dan is je hoofd misschien wel heel, maar de rest van je lichaam misschien niet.
[..]

En die anderen ook, als het goed is. Leuk hè?
[..]

Oorzaak-->gevolg. Jij betaalt je boete niet --> politie moet andere bron van inkomsten vinden --> nog meer flitsen/fietslichtcontroles/etc --> andere mensen betalen boete. (Of niet.)
[..]

Oh, en waar mag meneer dan wel wonen? In één of ander achterafdorpje? Hoe komt het dan dat ik minstens 3 keer per week een politieauto in vol ornaat (sirene + zwaailicht) voorbij zie gaan? Op 1 politie'standplaats' voor een slordige 60k inwoners?
[..]

En dat is mishandeling, veel plezier in de gevangenis.
[..]

Je 'intelligentie' is stuitend. Behoorlijk. Wederom de 'caps'-disclaimer.
Definiëer 'hogere school'. Wat bedoel je daarmee? Ik heb hier even de 'eisen' voor politiewerk voor je: http://www.politie-werving.nl/beroep/mogelijkheden/eisen.php3
En vergeet niet dat 60 % van de Nederlandse jeugd VMBO doet. Dan is zo'n eis zéér redelijk, om het voor iedereen toegankelijk te maken. Maar jij gaat er maar van uit dat politie per DEFINITIE DOM IS?!? Typisch, eigenlijk. En ooit gehoord van het spreekwoord, verbeter de wereld en begin bij jezelf? Guess not.
[..]

Ja, zeker.

Overigens, vóór iemand het vraagt, ik ben écht pissig, omdat twee personen die ik ken politieagent zijn c.q. zijn geweest. Één daarvan was mijn, inmiddels overleden, opa, en de ander is één van mijn trainers voor korfbal.
Oh vandaar.....korfbal......
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  woensdag 12 januari 2005 @ 08:43:42 #174
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_24527861
altijd grappig om hetzelfde verhaal over and over te lezen elke morge
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:15:48 #175
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_24528188
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 03:49 schreef CasB het volgende:
<blaat>

maargoed, over een paar jaar komt de iris-scan, dus dan is het helemaal gedaan met de privacy
Iedereen die jankt over privacy heeft wat te verbergen
I follow you......but not on Twitter
pi_24528710
Zo woonde ik tot een paar maand terug in een wijk die niet al te best was.
2 jaar terug werd mijn kat ineens dood en dood ziek , asiel katje en ik had haar net 6 weken.
Bijna dood en de mobieltjes konden geen verbinding krijgen met een dierenarts.
Op goed geluk zijn we dus de auto in gestapt en langs een aantal dierenartsen gereden tot we er 1 vonden die zijn huis naast zijn praktijk had.
Katje was zo ziek dat ie een spuit moest en verdrietig reden we terug naar huis.
In onze straat (5 huizen voordat we thuis waren) werden we aangehouden wat we daar op dat tijdstip deden en wilden ze ook alles zien (rijbewijs , autopapieren en blaastest) tot mijn vriend zei dat ie dat alles best vond maar dat ze dan maar mooi even die paar huizen mee reden zodat ik in elk geval naar binnen kon.
Toen ze door hadden dat onze kat was overleden mochten we ineens gewoon naar huis :S
pi_24530898
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Ja en terecht. Ik wil mijn priveleven graag prive houden. Dat heb ik te verbergen. Niet omdat ik me met allerlei duistere zaken bezig zou houden, maar omdat ik recht heb op een priveleven. Ik wil niet dat iedere stap die ik zet ergens wordt geregistreerd. Dat mag alleen gebeuren als het een belang dient dat groter is dan mijn recht op privacy.
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:41:35 #178
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_24531473
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja en terecht. Ik wil mijn priveleven graag prive houden. Dat heb ik te verbergen. Niet omdat ik me met allerlei duistere zaken bezig zou houden, maar omdat ik recht heb op een priveleven. Ik wil niet dat iedere stap die ik zet ergens wordt geregistreerd. Dat mag alleen gebeuren als het een belang dient dat groter is dan mijn recht op privacy.
Wat maakt het nou uit dat er iemand weet dat je Aldi-pindakaas eet, onderbroeken van de Hema hebt en ¤ 123,- rood staat op je giro?
I follow you......but not on Twitter
pi_24531684
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit dat er iemand weet dat je Aldi-pindakaas eet, onderbroeken van de Hema hebt en ¤ 123,- rood staat op je giro?
Het gaat er om dat de meeste mensen ook graag dingen voor zichzelf willen houden. Privacy heet dat. Alsof je alleen zaken die het daglicht niet kunnen verdragen prive zou willen houden
pi_24531751
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Nee hoor, maar sommige mensen hoeven gewoon niet alles van me te weten.
  Redactie Games woensdag 12 januari 2005 @ 14:24:27 #181
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24532022
Is dat getrol nou nog niet afgelopen...

En TS is gewoon dom om de politie-agente voor slet uit te schelden...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24532473
goed topic
pi_24532619
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:03 schreef CasB het volgende:

[..]

Nee hoor, maar sommige mensen hoeven gewoon niet alles van me te weten.
Ze willen ook niet alles van je weten. Ze willen gewoon de middelen hebben om de juiste informatie bij verdachte personen te halen. En die informatie komt ook echt niet op straat te liggen.
pi_24532731
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dat getrol nou nog niet afgelopen...

En TS is gewoon dom om de politie-agente voor slet uit te schelden...
Inderdaad was niet slim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')